شنبه ۱۲ خردادساعت ۰۹:۳۳Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 5 دی 1395 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 31 فروردین 1395 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1395 نصر نیوز 31 خرداد 1395 نصر نیوز 31 تیر 1395 نصر نیوز 31 مرداد 1395 نصر نیوز 31 شهریور 1395 نصر نیوز 30 مهر 1395 نصر نیوز 30 آبان 1395 نصر نیوز 30 آذر 1395 نصر نیوز 30 بهمن 1395 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 1 دی 1395 نصر نیوز 2 دی 1395 نصر نیوز 3 دی 1395 نصر نیوز 4 دی 1395 نصر نیوز 5 دی 1395 نصر نیوز 6 دی 1395 نصر نیوز 7 دی 1395 نصر نیوز 8 دی 1395 نصر نیوز 9 دی 1395 نصر نیوز 10 دی 1395 نصر نیوز 11 دی 1395 نصر نیوز 12 دی 1395 نصر نیوز 13 دی 1395 نصر نیوز 14 دی 1395 نصر نیوز 15 دی 1395 نصر نیوز 16 دی 1395 نصر نیوز 17 دی 1395 نصر نیوز 18 دی 1395 نصر نیوز 19 دی 1395 نصر نیوز 20 دی 1395 نصر نیوز 21 دی 1395 نصر نیوز 22 دی 1395 نصر نیوز 23 دی 1395 نصر نیوز 24 دی 1395 نصر نیوز 25 دی 1395 نصر نیوز 26 دی 1395 نصر نیوز 27 دی 1395 نصر نیوز 28 دی 1395 نصر نیوز 29 دی 1395 نصر نیوز 30 دی 1395 
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۰:۵۳    
نصر: رئیس راهداری وحمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: برف و کولاک راه 275 روستا را در این استان مسدود کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۶    
نصر: علی دایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، پیروزی تراکتورسازی را به هوادارانش تبریک گفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۳:۱۷    
نصر: فرماندار تبریز، گسترش اعتماد فرهنگی به ویژه در میان اهالی فرهنگ و هنر را در بالندگی و تعالی فرهنگ و هنر موثر دانست و گفت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۵۳    
نصر: مسعود پزشکیان طی پیامی میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه السلام) را به تمام مسیحیان، بویژه به هموطنان مسیحی تبریک گفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۹    
نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از احیای مسجد قدیمی یا علی (ع) خبر داد و گفت: احیای این مسجد به علت قدمت آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
نصر: دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به کاهش بارندگی ها در سال جاری گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه در مقایسه با روز مشابه سال قبل 33 سانتیمتر افزایش یافته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۱    
نصر: رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تبریز منصوب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۴    
انتهای پیام
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۳۰    
انتهای پیام/
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۲۰    
نصر: راهدار شاهیندژی در حین عملیات برف روبی و راهگشایی جان خود را از دست داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۱    
نصر: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان غربی به دستگیری چهار قمار باز اینترنتی در ارومیه اشاره کرد و گفت: این افراد از طریق قمار بازی آن لاین درآمدزایی داشتند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۶    
نصر: کانال تلگرامی مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه نوشت: در هواپیمای توپولف 154 که از فرودگاه سوچی عازم لاذقیه در سوریه بود و پس از 7 دقیقه پرواز سقوط کرد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۰    
نصر: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل و تامین مالی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) تا پایان امسال 8 فروند هواپیمای جدید ایرباس و ATR تحویل می گیرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۴    
نصر: سال 2016 هم برای سینمای جهان و هم برای سینمای ایران سال پررونقی بود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۱۲    
نصر: همزمان با شب قبل از گریسمس مسیحیان سراسر جهان ضمن به جای آوردن مراسم عشاء ربانی به جشن و پایکوبی پرداختند. روز 25 دسامبر همزمان با سالروز تولد حضرت مسیح (ع) روز کریسمس نامیده می شود ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۶    
نصر: اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از مردم استان درخواست کرد با توجه به فصل سرما و بارش برف، رعایت حال حیات وحش را کرده و در صورت لزوم با این اداره کل تماس حاصل نمایند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۳۰    
نصر: مدارس تبریز در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۳:۰۸    
نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم برخورد شدید با معارضینی که با مانع تراشی موجب تعطیلی پروژه های اشتغالزایی استان می شوند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۵۳    
نصر: 13 سال پیش بود که زمین لرزه ای به بزرگی 6.6 ریشتر در صبح یک روز سرد زمستانی ساعت 5:26 شهر بم را به لرزه درآورد، لرزه ای در 12 ثانیه یکی از کهن ترین شهرهای ایران را ویران کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۲:۴۷    
نصر: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با هدف ترغیب خانواده ها به تفریحات سالم جشنواره تفریحی آدم برفی را در پارک بزرگ ائل گلی برگزار کرد. ندا سلیمانی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۵۲    
نصر: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی که برای بار دوم به عیادت سرباز مریوانی رفته بود گفت: پیگیر مشکلات سرباز فداکار زیست محیطی مریوانی هستیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۲۳    
نصر: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی از تعطیلی مدارس پیش دبستانی و ابتدایی تبریز به علت آلودگی هوا خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۲۱:۰۶    
نصر: هر ساله در این روزها با توجه به تعطیلات ژانویه افزایش قیمت دلار را شاهدیم، اما در امروزهای اخیر این رشد قیمت ها طبیعی نیست به نحوی که در میدان فردوسی و چهارراه استانبول تابلوهای اعلام نرخ ارز را ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۳۴    
نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه سروش رفیعی از فردا در تمرینات این تیم حاضر می شود، گفت: ماراتن سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۲۵    
نصر: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران علت شکست تیمش را اشتباهات فردی دانست و گفت: در روزی که مستحق باخت نبودیم، شکست خوردیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۸:۱۰    
نصر: تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل میزبانش، نیم فصل اول لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده دوم به پایان رساند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۵۸    
نصر: تیم فوتبال تراکتورسازی در نیمه نخست بازی با نفت تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر به نتیجه تساوی رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۹    
نصر: معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی با بیان اینکه هنر مدیران به حداقل رساندن خسارات ناشی از بحران است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۳۴    
نصر: اسقف اعظم مسیحیان کلدانی - آشوری در ایران در آستانه جشن زادروز مسیح (ع)، زندگی توام با امنیت و صلح برای مسیحیان در ایران را زبانزد تمام منطقه خاورمیانه دانست.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۰۶    
نصر: رئیس اداره پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: با وجود بارش برف هوای کلانشهر تبریز امروز یکشنبه برای چهارمین روز متوالی در وضعیت هشدار و ناسالم قرار گرفته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۵۴    
نصر: در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز لایحه سرمایه گذاری 290 میلیون دلاری احداث کارخانه تولید انرژی پاک از زباله های شهری مطرح و پس از بررسی به تصویب رسید.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۱    
نصر: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم داشتن نگاه واقع بینانه در افزایش حقوق کارگران، گفت: نرخ تورم واقعی، شرایط اقتصادی جامعه و محل زندگی کارگران در تعیین مزد کارگران باید مورد نظر واقع شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۵    
نصر: کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، اعلام کرد دیدار بین ماشین سازی تبریز و سایپا تهران در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر به علت بارش سنگین برف و شرایط نامساعد جوی لغو می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۱۵    
نصر: مدیرعامل اتوبوس رانی و تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: ناظران و گشت های ویژه سازمان با تاکسی های تک سرنشین در روزهای برفی برخورد می کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۱    
نصر: رئیس مرکز مدیریت راه های آذربایجان شرقی گفت: راه ارتباطی 817 روستای استان (حدود 30 درصد روستاها) بر اثر بارش برف بسته شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۳    
نصر: " موزه" بعنوان سازمانی غیر انتفاعی در خدمت پیشرفت جامعه محسوب می شود که شواهد مادی مربوط به انسان ها و محیط زیست آنها را گردآوری و حفاظت کرده، به تعبیر، تفسیر و نمایش آن می پردازد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۴۳    
نصر: هم اکنون در بازار تهران قیمت دلار با 60 تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 4100 تومان و یورو با 30 تومان رشد به 4300 تومان رسیده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۲۸    
نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: 9 دی نشان دهنده گره خوردن امنیت ملی و استراتژیک نظام به حضور مردم در صحنه های حساس است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۵:۰۱    
نصر: نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها با برگزیدگی پژوهش " قالی آذربایجان، آیینه فرهنگ و هویت "از سوی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۳    
نصر:ترکیب تیم تراکتورسازی برای بازی با نفت تهران مشخص شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۹    
نصر: تمامی وظایف، اختیارات، ساختار و تشکیلات با حفظ شخصیت حقوقی مستقل و رعایت ضوابط و قوانین مربوطه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به وزارت اقتصاد واگذار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۳۶    
نصر: به دنبال افزایش بهای ارز، قطعه سازان کشور مدعی افزایش 15 درصدی هزینه های تولید قطعات شده اند که بر همین اساس قرار بر تشکیل کارگروهی با حضور قطعه سازان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۱۲    
نصر: فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 40 نفر در پارتی شبانه در این شهرستان دستگیر شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۶    
نصر: قیمت مرغ که در هفته های اخیر با افزایش روبرو شده بود، این بار روند کاهشی پیدا کرده و هر کیلوگرم آن به کمتر از 7000 تومان رسیده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۰    
نصر: معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی آذربایجان شرقی گفت : بارش برف در مناطق مختلف استان که از دیروز اغاز شده است تا بامداد فردا ادامه می یابد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۴۴    
نصر: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی یک واحد کارگاهی در شهرک صنعتی چرمشهر خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۳۲    
نصر: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نرخ تورم در 12 ماه منتهی به آذر 1395 را نسبت به 12 ماه منتهی به آذر 1394 معادل 8.6 درصد اعلام کرد که نسبت به آبان ماه تغییری نداشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۲۰    
نصر: رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح نظارت بر صنوف آرایشگران و پلمب 165 واحد صنفی متخلف در تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۳:۰۵    
نصر: با حکم صادق نجفی، اختیارات شهردار تبریز در حوزه حمل و نقل ریلی، به مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو، تفویض شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۷    
نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون محورهای مواصلاتی استان باز هستند اما به دلیل بارش پراکنده برف شاهد لغزندگی جاده ها هستیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۴۱    
نصر: اتوبوس مسیر سلماس – ارومیه صبح امروز (یکشنبه) در نزدیکی روستای قولنجی واژگون شد که بر اثر این سانحه رانندگی، چهار نفر در دم جان سپردند و هفت نفر دیگر مصدوم شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۶    
نصر: آنچه تحت عنوان استانداردهای اخلاقی از نظرتان می گذرد، مجموعه اصول اخلاقی است که روزنامه واشنگتن پست برای فعالیت های حرفعه ای خود تدوین کرده است. در مقدمه این اصول اخلاقی آمده است:
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۲۳    
نصر: معاون فرماندار تبریزگفت: انقلاب عمرانی در روستاهای بخش های مرکزی وخسروشاه صورت گرفته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۲:۰۱    
نصر: معاونت نظارت مجلس گزارش عملکرد چهار ماهه نخست مجلس دهم را منتشر کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۸    
نصر: بعد از برگزاری انتخابات کانون وکلای آذربایجان شرقی در انتخاباتی میان دوره ای ترکیب جدید هیات رئیسه این کانون مشخص شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۵    
نصر: عضو شورای شهرتبریز گفت: الحاق سردرود و باسمنج باید مورد تصویب قرار گیرد، که در طرح جامع تبریز لحاظ نشده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۱    
نصر: فرماندار تبریز گفت: تقسیم اعتبارات بصورت سهام درصدی متوازن با رشد جمعیت و توسعه نیست و قطعا این ضعف نظام برنامه ریزی باید رفع شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۱    
نصر: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی اقامتگاههای بوم گردی در راستای طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه ای گردشگری استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۷    
نصر: منابع اصلی آلودگی هوا وسایل نقلیه موتوری است و اولین گام در فرآیند کاهش آلودگی هوا تلاش در راستای کاهش میزان تردد خودروها و نیزکاهش سوخت مصرفی به ازای پیمایش وسایل نقلیه می باشد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۴    
نصر: بازی تیم های فوتبال ماشین سازی و سایپا در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر لغو شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۲    
نصر: برف امروز جامه سپیدی بر تن شهر تبریز کرد. ندا سلیمانی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۹    
نصر: برف امروز جامه سپیدی بر تن شهر تبریز کرد. ندا سلیمانی؛ سرویس عکس نصر
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۱۵    
نصر: سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با هدف ترغیب خانواده ها به تفریحات سالم جشنواره تفریحی آدم برفی را در پارک بزرگ ائل گلی برگزار می کند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۰۹    
نصر: اولین جاده ی خورشیدی دنیا در یک روستای کوچک در فرانسه افتتاح شد. جاده ای به مسافت 1 کیلومتر که با پنل های خورشیدی ساخته شده و می تواند انرژی مورد نیاز برای روشنایی تمام چراغ های خیابان را تامین ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۳۸    
نصر: به دنبال تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان، مدارس برخی از شهرستان های آذربایجان شرقی امروز (دوشنبه 5 دی ماه) در شیفت بعد از ظهر تعطیل است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۰۱    
نصر: متاسفانه ما در ایران تجربه خوبی در زمینه خصوصی سازی نداریم به دلیل اینکه تعریف جامعی از خصوصی سازی و حقوق مالکیت نداریم، چرا که خصوصی سازی و حقوق مالکیت به هم تنیده هستند و به یک معنی هستند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۸    
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۴۴    
نصر: شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت عیسی مسیح(ع) به شهروندان ارمنی، اظهار امیدواری کرد، سال آتی میلادی، سالی توام با پیشرفت، آبادانی، صلح و دوستی باشد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۸    
نصر: شهردار تبریز از احیا و بازسازی مسجد تاریخی یاعلی خبر داد و افزود: این مسجد تاریخی، باید در شان مستندات تاریخی و مذهبی موجود، در شهر نقش آفرین باشد.35295
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۳۲    
نصر: ارتباط یک فروند هواپیمای وزارت دفاع روسیه، لحظاتی بعد از پرواز با برج مراقبت قطع شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۲۲    
نصر: ساعاتی پس از آنکه "احمد علیرضا بیگی" نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی و آخرین استاندار دولت محمود احمدی نژاد در مصاحبه با دو رسانه اصولگرای آذربایجان شرقی از صدور قرار ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۳۵    
نصر: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی شامگاه شنبه به عیادت سرباز مجروح پادگان عجبشیر رفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۹    
نصر: حمید قاسمی، مدیرکل حفاظت زیست آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و اصحاب رسانه از "سید محمد باختر" سرباز فداکار مریوانی عیادت کرد. ندا سلیمانی؛ سرویس عکس نصر