جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۰:۳۸Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 16 دی 1395 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 31 فروردین 1395 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1395 نصر نیوز 31 خرداد 1395 نصر نیوز 31 تیر 1395 نصر نیوز 31 مرداد 1395 نصر نیوز 31 شهریور 1395 نصر نیوز 30 مهر 1395 نصر نیوز 30 آبان 1395 نصر نیوز 30 آذر 1395 نصر نیوز 30 بهمن 1395 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 1 دی 1395 نصر نیوز 2 دی 1395 نصر نیوز 3 دی 1395 نصر نیوز 4 دی 1395 نصر نیوز 5 دی 1395 نصر نیوز 6 دی 1395 نصر نیوز 7 دی 1395 نصر نیوز 8 دی 1395 نصر نیوز 9 دی 1395 نصر نیوز 10 دی 1395 نصر نیوز 11 دی 1395 نصر نیوز 12 دی 1395 نصر نیوز 13 دی 1395 نصر نیوز 14 دی 1395 نصر نیوز 15 دی 1395 نصر نیوز 16 دی 1395 نصر نیوز 17 دی 1395 نصر نیوز 18 دی 1395 نصر نیوز 19 دی 1395 نصر نیوز 20 دی 1395 نصر نیوز 21 دی 1395 نصر نیوز 22 دی 1395 نصر نیوز 23 دی 1395 نصر نیوز 24 دی 1395 نصر نیوز 25 دی 1395 نصر نیوز 26 دی 1395 نصر نیوز 27 دی 1395 نصر نیوز 28 دی 1395 نصر نیوز 29 دی 1395 نصر نیوز 30 دی 1395 
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۰    
نصر: با وجود سرمای شدید و یخبندان در استان طی آذرماه 60 کیلومتر شبکه در اقطار مختلف اجرا شده است
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۰۹:۲۱    
نصر: در این گزارش با 7 نفر از بزرگترین میلیاردرهای ایرانی که در خارج از کشور زندگی می کنند آشنا می شوید.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۲۳:۴۱    
نصر: تا به حال فرصت کرده اید فکر کنید چرا کشورهای شرق آسیا در آرامش، کار و زندگی می کنند؟ هم در داخل به تفاهم رسیده اند و هم با محیط خارجی. آن ها کدام راه را انتخاب کرده اند؟
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۴    
نصر: استاندار اردبیل گفت که در 9 ماه امسال با پرداخت 2 هزار و 420 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مشکل واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل این استان برطرف شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۲:۰۴    
نصر: دو صیاد متخلف در بیله سوار مغان با رای دادگاه مکلف شدند برای جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز با عوامل یگان حفاظت این شهرستان همکاری کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۳    
نصر: معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، از کسب عنوان سوم طرح میدان آذربایجان در مسابقه استعدایابی معماری INSPIRELI AWARD 2016 خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۰    
نصر: مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر گفت: در مجموعه 7 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در پالایشگاه و پتروشیمی تبریز انجام می شود که این اتفاق خوبی است که ما محصولات پتروشیمی را علاوه بر کشورهای جنوب ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۴۱    
نصر: روابط عمومی وزارت اطلاعات بخشی از اقدامات انجام شده در این وزارتخانه درباره پرونده بانک زنجانی را اعلام و تاکید کرد گزارشی درباره فعالیت های اقتصادی زنجانی و شرکت ها و اشخاص مرتبط با وی و برخی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۳۸    
نصر: وزیر امور خارجه آمریکا: توافق هسته ای ایران، از اسرائیل و متحدان آمریکا در برابر حملات هسته ای حفاظت کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۹    
نصر: نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران با بیان اینکه خوشنویسی از دیر باز با مفاهیم بلند اخلاقی در پهنه ایران گره خورده است، گفت: هنر خوشنویسی هنر قدسی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۳    
نصر: مدیر طرح اجرایی معدن طلای مزرعه شادی ورزقان گفت: کارخانه فرآوری طلای این معدن در تیر ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۴    
نصر: مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران گفت: تمام فرودگاههایی که در شبکه فرودگاهی کشور قرار دارند به جز فرودگاه امام (ره)، همه زیان ده هستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۹    
نصر: در حاشیه دیدار هیاتی از مجلس شورای اسلامی با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در دمشق، روح الله حضرت پور نماینده ارومیه با بشار اسد عکس یادگاری گرفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۳    
نصر: استاندار و صنعتگران آذربایجان شرقی خواستار استفاده وزارت نفت از توانایی های طراحی، ساخت و نوسازی تجهیزات کهنه و فرسوده صنعت نفت، گاز و پتروشیمی شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۷    
نصر: منابع خبری از وقوع انفجار در شهر "ازمیر" در غرب ترکیه خبر دادند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۱    
نصر: سخنگوی کمیسیون عمران از ادامه بررسی های پرونده قطار سمنان-مشهد در قوه قضائیه خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۸:۰۴    
نصر: رئیس بنیاد ملی مبارزه با بازی های غیرمجاز رایانه ای گفت: 2 هزار بازی رایانه ای غیرمجاز در کشور شناسایی شده و اقدام لازم برای جمع آوری آن توسط مراجع مربوط از بازار صورت گرفته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۲    
نصر: خبرگزاری رسمی سوریه سانا به نقل از فرمانده پلیس شهر لاذقیه گزارش داد، این انفجار در نزدیکی ورزشگاه شهرداری شهر جبله واقع در ریف لاذقیه رخ داده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۴۶    
نصر: کاربران شبکه های اجتماعی 17 دی ماه تصاویر پروفایل خود را به تصویر محمدجواد ظریف تغییر می دهند
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۴    
نصر: وزارت امور خارجه به اظهارات اخیر برخی از مسوولان قوه قضائیه پاسخ داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۷:۰۱    
نصر: فرماندار تبریز گفت: آژانس خبری تحلیلی "نصر" همانند گذشته به روشنگری صادقانه خود ادامه دهد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۲    
نصر: جانشین قائم مقام وزیر کشور گفت: اقدامات شهرداری تبریز در حوزه عفاف، حجاب و حقوق شهروندی، رتبه آذربایجان شرقی را در ارزیابی های کشوری ارتقا داده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۶    
نصر: شهردار تبریز گفت: توسعه زیرساخت های فرهنگی شهر تبریز، با اهتمام ویژه شهرداری تبریز، مسیر تحول آفرینی را در پیش گرفته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۱    
نصر: سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای نحوه اعزام دانشجویان مشمول به عتبات عالیات را اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۶    
نصر: حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: اگر جلوی بدخواهان و فتنه گران که دست مایه دشمنی آمریکا و صهیونیسم هستند در آنجا(سوریه) گرفته نمی شد باید در تهران، فارس، خراسان و اصفهان جلوی آنها را می گرفتیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۷    
نصر: بسیاری از کارشناسان، با اشاره به محورهای 24 گانه ی سیاست های اقتصاد مقاومتی، عقیده دارند تحقق اهدافی چون شفاف سازی، سالم سازی ساختار اداری - مالی و تبدیل اقتصاد مقاومتی به گفتمان فراگیر ملی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۰    
نصر: سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی دراطلاعیه ای کلیه مشمولان کاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ 19 دی ماه 1395 را به خدمت سربازی فراخواند.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۱۲    
نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ضمن انتقاد از مشکل تراشی های برخی از کارکنان ادارات در حوزه تولید و صادرات، به این افراد هشدار داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۹    
نصر: عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی تبریز گفت: آذربایجان شرقی از تجارت نفت محروم است و فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی نقشی در تجارت و صنعت نفت ندارند و از وزیر نفت می خواهم درهای وزارت نفت را باز کنند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۹    
نصر: کلنگ احداث خط لوله انتقال اتیلن از پتروشیمی میاندوآب به پتروشیمی تبریز با حضور وزیر نفت برزمین زده شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۳:۰۲    
نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: طرح خط انتقال اتیلن شمالغرب سال هاست که یکی از دغدغه های مهم ماست و امیدوارم با توجه ویژه وزیر نفت شاهد اجرای سریع این طرح مهم باشیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۵    
نصر: وزیر نفت گفت: از حضور صنایع و قطعه سازان آذربایجان شرقی در تامین قطعات و تجهیزات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی استقبال می کنیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۵    
نصر: این گزارش تصویری نشان دهنده ی قسمت های برجسته از رالی داکار می باشد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۱    
نصر: مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت : صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همیشه پیشتاز حوزه های فرهنگی و اجتماعی استان بوده است .
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۸    
نصر: آذر ماه امسال تولید سه مدل مینی بوس در خودروسازان داخلی متوقف شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۲    
نصر: یک نشریه آمریکایی گزارشی مبنی بر دونالد ترامپ برجام می بایست به شیوه ای تدریجی و طوری از بین برود که منافع همپیمانان آمریکا در سراسر جهان در نظر گرفته شود نوشته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۲    
نصر: یکی از بیشترین سوالاتی که در مورد معافیت های سربازی مطرح می شود، شرایط بهره مندی از معافیت های کفالت است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۱:۱۳    
نصر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فیلترینگ سایت ها گفت: سایت های غیراخلاقی هوشمندانه بسته می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۴۷    
نصر: باشگاه استقلال برای بازگشت تیموریان از خود علاقه نشان داده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۲۱    
نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، گفت: از 90 درصد پروژه های عمرانی اداره کل اوقاف در سطح استان به اتمام رسیده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۹    
نصر: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس از پرداخت تسهیلات ویژه رونق تولید به واحدهای صنعتی حاضر در این منطقه خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۶    
نصر: وزیر نفت برای کلنگ زنی خط اتیلن غرب به همراه مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وارد تبریز شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۶    
نصر: مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی در جلسه بررسی وضعیت خطوط ارتباطی همراه ورزقان از تجهیز و توسعه خدمات حوزه ICT این شهرستان خبر داد .
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۱۰:۰۶    
نصر: سیستم شناسنامه هوشمند الکترونیکی تجهیزات پزشکی کشور، برای اولین بار در تبریز راه اندازی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۸:۳۶    
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۵۲    
نصر: ابتدای مهرماه بود که بانک مرکزی بخشنامه ای منتشر کرد مبنی بر اینکه بانک ها می توانند کارت های اعتباری با سقف های تعیین شده را در اختیار مشتریان خود بسته به اعتبار و توانایی پرداخت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۱    
نصر: چالش هایشان مشترک است و مشکلاتشان مشابه. نقشه جغرافیایی کشورمان را که باز کنیم، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب نگاهی بیندازیم و از تهران به اهواز و اصفهان و شیراز که برسیم و از مشهد به تبریز و ...
نصر نیوز   ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ - ۰۷:۳۱    
نصر: مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: چهار نفر از همکاران شرکت راه آهن بازداشت هستند.