چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۴۹Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 3 مهر 1396 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 31 فروردین 1396 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1396 نصر نیوز 31 خرداد 1396 نصر نیوز 31 تیر 1396 نصر نیوز 31 مرداد 1396 نصر نیوز 31 شهریور 1396 نصر نیوز 30 آبان 1396 نصر نیوز 30 آذر 1396 نصر نیوز 30 دی 1396 نصر نیوز 30 بهمن 1396 نصر نیوز 3 اسفند 1396 نصر نیوز 1 مهر 1396 نصر نیوز 2 مهر 1396 نصر نیوز 3 مهر 1396 نصر نیوز 4 مهر 1396 نصر نیوز 5 مهر 1396 نصر نیوز 6 مهر 1396 نصر نیوز 7 مهر 1396 نصر نیوز 8 مهر 1396 نصر نیوز 9 مهر 1396 نصر نیوز 10 مهر 1396 نصر نیوز 11 مهر 1396 نصر نیوز 12 مهر 1396 نصر نیوز 13 مهر 1396 نصر نیوز 14 مهر 1396 نصر نیوز 15 مهر 1396 نصر نیوز 16 مهر 1396 نصر نیوز 17 مهر 1396 نصر نیوز 18 مهر 1396 نصر نیوز 19 مهر 1396 نصر نیوز 20 مهر 1396 نصر نیوز 21 مهر 1396 نصر نیوز 22 مهر 1396 نصر نیوز 23 مهر 1396 نصر نیوز 24 مهر 1396 نصر نیوز 25 مهر 1396 نصر نیوز 26 مهر 1396 نصر نیوز 27 مهر 1396 نصر نیوز 28 مهر 1396 نصر نیوز 29 مهر 1396 نصر نیوز 30 مهر 1396 
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۷ - ۰۳:۵۶    
نصر: ایجاد و توسعه زیرساخت های بازار تاریخی تبریز با وجود مشکلات و موانع بیشمار موجود با جدیت در حال پیگیری و انجام است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۶    
نصر: سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که در این جلسه عملکرد سازمان خصوصی سازی در زمینه واگذاری ها بررسی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۹    
نصر: و باز هم تبریز... کهن شهر ایران زمین که امروز در مسیری جدید برای معرفی دارایی های کهن و نوین خود، از تمام نیروهای دلسوز، خوش فکر و فرهنگ مدار خود بهره گرفته است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۳:۲۹    
نصر: نتایج اولیه چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 96 امروز، سه شنبه چهارم مهرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۹    
نصر: باشگاه ماشین سازی تبریز با ارسال شکواییه ای به فدراسیون فوتبال، از داور بازی این تیم برابر آلومینیوم اراک شکایت کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۲۹    
نصر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از وارد شدن خسارت به باغات روستاهای این شهرستان بر اثر بارش تگرگ خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۹    
نصر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اهر گفت: بارش شدید باران و جاری شدن سیل به بخشی از جاده اهر – هوراند خسارت وارد کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۱:۰۹    
نصر: مدیر مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی سامانه 1490 سازمان غذا و دارو نسبت به مصرف خودسرانه دارو برای حساسیت های فصلی هشدار داد و گفت: مصرف خودسرانه دارو برای این قبیل حساسیت ها ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۹    
نصر: مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: در صورت تامین امنیت از طرف ترکیه، قطار تبریز - وان مجدد راه اندازی می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۵    
نصر: رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی احتمالا فردا اعلام می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۵۰    
نصر: صاعقه زندگی یک مرد را در سراب گرفت.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۵    
نصر: سامانه وام ازدواج که طی روزهای اخیر در اغلب موارد گزینه ای برای انتخاب بانک عامل ارائه کننده تسهیلات به متقاضی اعلام نمی کرد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۴۰    
نصر: پیاده رو گذرگاهی است که در کنار مسیرهای سواره رو مانند جاده، خیابان و میدان به صورت انحصاری برای حرکت عابران پیاده از سوی شهرداری ها ساخته می شود اما این حریم خصوصی عابران در تبریز با پدیده ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۱۵    
نصر: مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی گفت: جشنواره مرزبانی هوشمند به منظور گسترش مرزهای علم و فناوری و به وجود آوردن فرصتی برای گردهمایی و تبادل نظر محققان و اساتید صاحب نظر در زمینه طراحی و ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۸:۰۵    
نصر: سوزوکی در ماه آینده در نمایشگاه خودرویی توکیو از مدل مفهومی خودرویی به نام "اکس- بی" رونمایی خواهد کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۴۵    
نصر: زنان و مردان پیشمرگه با لباس نظامی در همه پرسی استقلال کردستان عراق شرکت کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۳۰    
نصر: هیئت عزاداری خبرنگاران حسینی با حضور بر سرمزار شهدای گمنام یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و سوگواری و عزاداری سنتی پیام سیدالشهدا در کربلا را بازخوانی نمودند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۲۰    
نصر: وکیل باشگاه تراکتورسازی گفت: تلاش های گسترده برای حل مشکل بدهی های خارجی این باشگاه در ماه های گذشته نتیجه بخش بوده و طبق آخرین اخبار کلیه خطرات و جرایم احتمالی رفع شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۷:۱۵    
نصر: سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز با تاکید بر لزوم افزایش مراودات فناوری بین باکو و تهران، خواستار توسعه همکاری های علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاه های تبریز شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۵۰    
نصر: یکی از اعضای شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب شهردار تبریز طی یک فرآیند دموکراتیک انجام شده است، گفت: معتقدم طی سه چهار روز آینده حواشی پیرامون این انتخاب تمام شده و تمامی اعضاء ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۰    
نصر: هواپیماهای شکاری بمب افکن نیروی هوایی ارتش با اجرای عملیات های هوایی متعدد، حضور پرقدرت خود را در آسمان مرزهای غربی و شمال غربی کشور به نمایش گذاشتند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۵    
نصر: مدیرکل پایگاه انتقال خون آذربایجان شرقی گفت: چهار پایگاه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال بوده و آماده دریافت خون اهدایی عزاداران هستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نصر: فرمانده سپاه عاشورا نفی هویت دینی و اسلامی - ایرانی را از اهداف اصلی استکبار جهانی علیه ملت ایران اسلامی خواند و گفت: احیای سکولاریسم نیز در این راستا ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۰    
نصر: مدیر عامل گروه ماشین سازی تبریز گفت: با توجه به این که ماشین سازی تبریز تنها تولید کننده ی ماشین افزار در ایران است، عمده مشکلی که این گروه را درگیر کرده ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۵۰    
نصر: 'جهان شهر معنوی'، رویکرد جدیدی برای شناساندن جاذبه های مذهبی، فرهنگی و گردشگری شهرهای اسلامی است که تحقق آن بایسته هایی دارد که به عقیده کارشناسان ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۰    
نصر: رییس جمهور در گفت وگوی تلفنی رییس جمهور روسیه، با استقبال از گسترش روابط همه جانبه تهران – مسکو تاکید کرد که روابط دو کشور با پیشبرد طرحهای در دست اجرا بیش از پیش مستحکم خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۳۵    
نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با ابراز تاسف از اقدامات بی خردانه برای تضعیف صنعت تراکتورسازی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۵:۲۰    
نصر: فصل نخست کاوش شهر تاریخی اوجان، پایتخت تابستانی ایلخانان، در آذربایجان شرقی با هدف آزادسازی معماری آن آغاز شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۳۵    
نصر: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی راه اندازی آموزش زبان آذری را از اولویت های استانی مطرح کرد و گفت: دولت دوازدهم قول های در این خصوص داده است که مقدماتی برای آن فراهم شده که باید سرعت داده شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۱۰    
نصر: رئیس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه سال های گذشته تعداد زیادی از زائران هنگام بازگشت از عراق به بیماری آنفولانزا مبتلا شده بودند، گفت: زائران قبل از خروج از مرز واکسن آنفلوآنزا تزریق کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۰    
نصر: سخنگوی مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی،مسائل اقتصادی، رفع بیکاری،انجام پروژه های اساسی، تبریز 2018 و مشکل صنایع استان را از چالش های پیش روی استاندار جدید عنوان کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۴۰    
نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: 15 واحد صادراتی استان زنجان 80 درصد حجم صادرات استان را بر عهده دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۵    
نصر: مدیرکل فرهنگی اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از اضافه شدن خدمات جدید به لیست تعهدات بیمه خبر داد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۰    
نصر: با وجود گذشت 24 ساعت از مهمترین تصمیم سیاسی ترین شورای اسلامی شهر تبریز همچنان واکنش ها به انتخاب شهردار تبریز ادامه دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۲۰    
نصر: رتبه بندی استان ها بر اساس تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی، تهران مهد دانشجویان کشور است. استان های ایلام و خراسان شمالی کمترین تعداد دانشجو را دارند .
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۲:۰۰    
نصر: دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با صدور فرمان ضد مهاجرتی جدید ممنوعیت سفر اتباع 6 کشور مسلمان به آمریکا را تا مدتی نامعلوم تمدید کرده و دو کشور جدید را نیز به لیست 6 کشور قبلی افزود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۰    
نصر: فرماندار ورزقان گفت: شهرک صنعتی ورزقان آماده واگذاری زمین و تسهیلات ویژه با معافیت 20 ساله مالیاتی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۳۰    
نصر: یکی از اعضای شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه دو عضو اصلاح طلب شورای شهر تبریز در انتخاب شهردار به فرد توافق شده رأی ندادند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۰    
نصر: شرکت عمران و توسعه آذربایجان شهرداری تبریز در واکنش به تصاویر و ویدوی منتشر شده از وضعیت نامناسب مجتمع تجاری خلیج فارس در تبریز اظهارات پخش شده در این ویدئو را غیرواقعی خواند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۵    
نصر: علاالدین صدری شهردار شهر هریس انتخاب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۱:۰۰    
نصر: رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی از تشکیل ستاد استانی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در این استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۰:۱۵    
نصر: موسسه آکامای تکنولوژی فهرستی از 10 کشور پیشگام و برتر در سرعت اینترنت ارائه داده که در این رده بندی، کره جنوبی رتبه نخست را کسب کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۵۵    
نصر: سانحه رانندگی در 130کیلومتری محور تبریز زنجان جان دونفر را گرفت وچهارده نفر را راهی بیمارستان کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۳۰    
نصر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از اختصاص 120 میلیارد تومان مشوق های صادراتی برای صادرکنندگان کشور خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۹:۰۵    
نصر: فرماندار شهرستان تبریز گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد که خدشه و ایرادی بر روند انتخاب شهردار تبریز در جلسه دیرور شورا وارد نیست با این حال منتظر ارسال مصوبه این انتخاب از سوی هیأت رییسه شورای ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۵۵    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با ابراز نگرانی از برگزاری مراسم مختلط در تبریز گفت: نیروی انتظامی و اماکن باید نظارت هوشمندانه و کنترل لازم در این خصوص را داشته باشند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۴۰    
نصر: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از واگذاری انشعاب موقت و رایگان به هیئات مذهبی خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۳۵    
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۱۵    
نصر: سرانجام خریدار گرانترین تابلوی دنیا که اخیرا در یک مزایده در نیویورک به فروش رسید، مشخص شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۵    
نصر: آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، برای چهارمین بار صدراعظم آلمان می شود و به این ترتیب، در کنار هلموت کهل، طولانی ترین دوران صدراعظمی در آلمان را خواهد داشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۵۰    
نصر: بی توجهی شرکت عمران وتوسعه شهرداری تبریز به وضعیت بازار خلیخ فارس تبریز این مجتمع تجاری را در مرکز شهر تاریخی تبریز به محل تجمع معتادان تبدیل کرده است!/ فیلم از آیدین تبریزی
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۲۵    
نصر: شب دوم محرم هیات منتظران ظهور (عج) تبریز
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۲۰    
نصر: نرم افزار "پارنل" با هدف تامین نیازهای روزمره شهروندان از قبیل لوازم ضروری خانه و زندگی و تحویل درب منزل در کمترین زمان ممکن در تبریز راه اندازی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۰۷:۰۵    
نصر: شهردار لندن گفت انگلیس نباید میزبان رئیس جمهور آمریکا شود.