چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۳:۱۸Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 25 مهر 1396 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 31 فروردین 1396 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1396 نصر نیوز 31 خرداد 1396 نصر نیوز 31 تیر 1396 نصر نیوز 31 مرداد 1396 نصر نیوز 31 شهریور 1396 نصر نیوز 30 آبان 1396 نصر نیوز 30 آذر 1396 نصر نیوز 30 دی 1396 نصر نیوز 30 بهمن 1396 نصر نیوز 3 اسفند 1396 نصر نیوز 1 مهر 1396 نصر نیوز 2 مهر 1396 نصر نیوز 3 مهر 1396 نصر نیوز 4 مهر 1396 نصر نیوز 5 مهر 1396 نصر نیوز 6 مهر 1396 نصر نیوز 7 مهر 1396 نصر نیوز 8 مهر 1396 نصر نیوز 9 مهر 1396 نصر نیوز 10 مهر 1396 نصر نیوز 11 مهر 1396 نصر نیوز 12 مهر 1396 نصر نیوز 13 مهر 1396 نصر نیوز 14 مهر 1396 نصر نیوز 15 مهر 1396 نصر نیوز 16 مهر 1396 نصر نیوز 17 مهر 1396 نصر نیوز 18 مهر 1396 نصر نیوز 19 مهر 1396 نصر نیوز 20 مهر 1396 نصر نیوز 21 مهر 1396 نصر نیوز 22 مهر 1396 نصر نیوز 23 مهر 1396 نصر نیوز 24 مهر 1396 نصر نیوز 25 مهر 1396 نصر نیوز 26 مهر 1396 نصر نیوز 27 مهر 1396 نصر نیوز 28 مهر 1396 نصر نیوز 29 مهر 1396 نصر نیوز 30 مهر 1396 
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۵:۴۰    
نصر: دور هشتم از هفته دوم رقابت های لیگ برتر شطرنج ( جام اندیشمندان ) امروز با برگزاری 10 دیدار پیگیری شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۵۰    
نصر: مدیر عامل پالایشگاه تبریز از عقد توافقنامه 1.6 میلیارد یورویی این پالایشگاه با کره ای ها برای تبدیل نفت کوره به فرآورده های ارزشمند خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۳:۰۰    
نصر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از تحقق بیش از 3 میلیون نفر- ساعت، آموزش های مهارتی در بخش دولتی در 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۱۵    
نصر: مدیرکل ارشاد استان آذربایجان شرقی گفت: نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان شرقی همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰    
نصر: دادستان اردبیل خبر دستگیری چند تن از مقامات قضایی استان را تکذیب کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۵    
نصر: خودروی حامل دانش آموزان روستایی واژگون و منجر به مصدوم شدن دانش آموزان شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۵    
نصر: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام جزییات تکمیل ظرفیت کاردانی سال 96 دانشگاه ها در هفته آینده خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۵    
نصر: جانشین فرماندهی سپاه عاشورا گفت: هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که با تشکیل لشکر میلیونی تکلیف مسلمانان را مشخص کرد و توانست کدخدای دهکده جهانی را سر جایش بنشاند و در حال حاضر این شهدا هستند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۰    
نصر: رئیس سازمان برنامه و بودجه تهران گفت که تراکم جمعیتی در استان تهران به حد هشدار رسیده است و این تهدیدی برای پایتخت به حساب می آید.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۰    
نصر: در پی نامه رئیس و نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به رهبر انقلاب در خصوص شرایط وخیم مسلمانان روهینگیا در اثر حوادث فاجعه آمیز میانمار ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۹:۱۰    
نصر: زمان واریز هشتادمین مرحله یارانه نقدی مربوط به مهرماه به حساب سرپرستان خانوارها ساعت 24 چهارشنبه (بیست و ششم مهرماه) است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۰    
نصر: بر اساس تفاهم نامه ای بین مدیر کل راه آهن آذربایجان و مدیر کل ناحیه پنج مالاتیای ترکیه، ترانزیت ریلی کالا بین 2 کشور 2 برابر می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۰    
نصر: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با رد شایعات منتشر شده در ارتباط با قبول سمت جدید از سوی وی، گفت: بنده ترجیح می دهم به دانشگاه برگردم و هیچ سمت اجرایی را قبول نخواهم کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۳۰    
نصر: مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: شاید به خاطر برخی از محدودیت ها و تحریم ها ضعف هایی داشته باشیم ولی این راهش نیست که به جای توجه به این ملاحظات و محدودیّت ها، از مبادی مختلف ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۵    
نصر: نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از گردهمایی علمای پایداری و اسوه انقلاب منطقه در آذربایجان شرقی خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۰۷:۲۰    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: شهادت، موهبت و سعادتی الهی است که نصیب هر کس نخواهد شد و شهدای مدافع حرم نیز هم مرتبه با دیگر شهدای صدر اسلام هستند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۱:۲۵    
نصر: نیروهای عراقی منطقه تحت کنترل کردستان را آزاد کردند. مردم کرکوک در جاده ها گرد هم آمدند، و از نیروهای امنیتی استقبال کردند
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۲۰:۲۵    
نصر: فرماندار بناب بر ضرورت افزایش آمادگی دستگاه های اجرایی بناب مقابل آسیب های احتمالی تاکید کرد و گفت: شهرستان بناب در منطقه ای کم خطر از نظر پدافند غیرعامل واقع شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۰    
نصر: فرماندار تبریز گفت: پسوند خسروشاهی نماینده فرهنگ این شهر تاریخی است، خسروشاه یکی از شهرهای نمونه آذربایجان شرقی است.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۹:۲۰    
نصر: کیم این ریونگ معاون سفیر کره شمالی در سازمان ملل متحد روز دوشنبه هشدار داد که شرایط در شبه جزیر کره به حساسترین نقطه رسیده و هر لحظه ممکن است جنگ هسته ای آغاز شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۳۵    
نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اساس اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان است، گفت: اگر بخواهیم اقتصاد مقاومتی راه و مسیر خودش را به طور دقیق و صحیح بپیماید ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۰    
نصر: عضو کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ربوی بودن دیرکرد مسلم است، گفت: موضوع بانک ها یکی از مهم ترین مسائل کشور است که اگر توسط مجلس حل نشود قطعاً مجمع تشخیص وارد می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۵    
نصر: مدافع پیشین تراکتورسازی به علت طلب 680 میلیونی از این باشگاه به AFC شکایت کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۸:۰۰    
نصر: عصر امروز سه شنبه یک تریلی باری با هفت خودروی سواری در اتوبان کسایی تبریز برخورد شدیدی کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۵    
نصر: وکیل اولیای دم ستایش گفت که دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ورامین به پدر ستایش اعلام کرده حکم اعدام قاتل دخترشان سحرگاه پنجشنبه اجرا شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۵    
نصر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه مراحل ریل گذاری راه آهن ارومیه-مراغه به پایان رسیده و قطار پس از 15 سال در پاییز امسال به ارومیه می رسد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۵    
نصر: دومین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه مناطق آزاد کشور با حضور 150 فعال برگزیده قرآنی روز سه شنبه در منطقه آزاد ارس شروع شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۰    
نصر: زمان کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربیان پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته دهم مسابقات لیگ برترفوتبال ایران اعلام شد .
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۰    
نصر:در گزارش زیر تصاویر منتخبی از پدیده رنگین کمان را در کشورهای مختلف مشاهده می کنید که به زیبایی به ثبت رسیده اند. عکس ها از رویترز
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۵    
نصر: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز با نمایندگان اصفهان، نهاوند، گلپایگان، تبریز و لاهیجان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۰    
نصر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی جدیدی از عصر روز گذشته وارد کشور شده است، گفت: با ورود این سامانه بارشی شمال، شمال غرب ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۵    
نصر:نزدیک دهکده طالبخان مراغه در صخره های بالای کوه، مدخل غاری با طرح جناغی حجاری شده است. غار در بطن کوهی از جنس ماسه سنگهای رسوبی و آهکی ایجاد شده و در اصل حفره ها و شکافهای عمیق و طبیعی است که ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۵    
نصر: متخصصان سازمان یونسکو با حضور در منطقه حفاظت شده آینالو از جنگلهای منطقه ارسباران در شهرستان های کلیبر و خداآفرین، از مارال های این پارک بازدید کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۵    
نصر: فرمانده انتظامی تهران بزرگ پراید را پرسرقت ترین خودرو در تهران دانست و تصریح کرد که بیشترین سرقت خودرو در تهران متعلق به شرکت های خودروسازی است که به ایمنی خودروها توجه نمی کنند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۰    
نصر: رحیم شهرتی فر فرماندار تبریز با ابلاغیه وزارت کشور به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۰    
نصر: نیروهای دموکراتیک سوریه اعلام کردند که کنترل شهر رقه که پایتخت گروه تروریستی داعش به حساب می آمد را در دست گرفته اند و فقط شمار معدودی از نیروهای داعش در آن باقی مانده اند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۵    
نصر: به دنبال راه اندازی دیوار مهربانی در بیشتر شهرها که با اهداف نیکوکاری و کار خیران به سرعت در اقصی نقاط کشور گسترش یافت، این بار این دیوار از فضای شهری به فضای مجازی منتقل شده است
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰    
نصر: مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت آذربایجان شرقی از پرداخت وام کارگشایی به سه هزار و 138 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۳:۰۵    
نصر: مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: محیط بان پناهگاه حیات وحش کیامکی در حوزه ماموریت کاری خود بر اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۵    
نصر: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تعلل دولت در ارسال لایحه دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس، تعیین تکلیف نیروهای غیررسمی را منوط به ارسال این لایحه دانست.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۵    
نصر: در عکس زیر دو گردشگر خارجی را با لباس محلی زنان بختیاری در اکو کمپ گردشگری کوهرنگ در استان چهارمحال بختیاری مشاهده می نمایید.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۰    
نصر: 'قادر میزبانی'، اسطوره دوچرخه سواری ایران، نامی است که رشته دوچرخه سواری ایران و تور بین المللی آذربایجان با آن عجین شده است؛ کسی که بیشترین تعداد قهرمانی در این تور ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۵    
نصر: نائب رئیس مجلس گفت: در سفر چند روز پیش معاون اول رییس جمهور به تبریز ما همچنان بر این قضیه تاکید کردیم که اولویت ما و خواسته اصلیمان در این برهه ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۵    
نصر: حمید بقایی با همراهی علی اکبر جوانفکر دقایقی پیش وارد ساختمان شماره 2 قوه قضاییه شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۵    
نصر: در نشست مشترک مسئولان سیاسی و گمرکات شهرهای مرزی آستارای ایران و آذربایجان بر تسهیل تردد و کاهش زمان توقف کالا و مسافر در مرز دو کشور توافق شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۰    
نصر: معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در اطلاعیه ای تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قو قضاییه سال 1396را اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۵    
نصر: معاون خزانه داری آمریکا 4 هدف برای راهبرد جدید واشنگتن علیه ایران ذکر کرد و مدعی شد این نهاد علاوه بر سپاه پاسداران دیگر ارگان های دولتی ایران را هم هدف قرار خواهد داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۳۰    
نصر: مدیر کل امور بین الملل گمرک جمهوری آذربایجان خواستار 24 ساعته شدن مرزهای زمینی آستارا و بیله سوار ایران برای زائران آذری اربعین حسینی شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۹:۱۰    
نصر: نماینده آلمان در سازمان ملل متحد می گوید بالاترین مقام های کشور من در کنار فرانسه و انگلستان اعلام کرده اند که به برجام و اجرای آن پایبند هستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۴۰    
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۵    
نصر: تیم تبلیغاتی آئودی بریتانیا، با یک نمایش خلاقانه و الهام از جمعه ی سیزدهم، تمام ویژگی های ایمنی محصولات آئودی را در قالب به ویدئوی دیدنی معرفی کردند.
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۸:۱۰    
نصر: امشب در خیابان شریعتی تهران یک تصادف شدید بعلت سکنه راننده رخ داد!
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۴۵    
نصر: مراغه یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور است که تجربه پایتخت شدن در زمان هلاکوخان را داشته و اکنون آثار باستانی برجای مانده آن که اغلب قدمت چند هزار ساله دارند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۰۷:۳۵    
نصر: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی، گفت: نخستین جشنواره سراسری فضای مجازی و رسانه، کنگره ملی شهدای دانشجو چهارشنبه 26 مهر سال جاری با حضور "سرلشکر صفوی" مشاورعالی مقام معظم رهبری و ...