شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 24 مرداد 1397 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 31 فروردین 1397 نصر نیوز 31 اردیبهشت 1397 نصر نیوز 31 خرداد 1397 نصر نیوز 31 تیر 1397 نصر نیوز 1 شهریور 1397 نصر نیوز 30 مهر 1397 نصر نیوز 30 آبان 1397 نصر نیوز 30 آذر 1397 نصر نیوز 30 دی 1397 نصر نیوز 30 بهمن 1397 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 1 مرداد 1397 نصر نیوز 2 مرداد 1397 نصر نیوز 3 مرداد 1397 نصر نیوز 4 مرداد 1397 نصر نیوز 5 مرداد 1397 نصر نیوز 6 مرداد 1397 نصر نیوز 7 مرداد 1397 نصر نیوز 8 مرداد 1397 نصر نیوز 9 مرداد 1397 نصر نیوز 10 مرداد 1397 نصر نیوز 11 مرداد 1397 نصر نیوز 12 مرداد 1397 نصر نیوز 13 مرداد 1397 نصر نیوز 14 مرداد 1397 نصر نیوز 15 مرداد 1397 نصر نیوز 16 مرداد 1397 نصر نیوز 17 مرداد 1397 نصر نیوز 18 مرداد 1397 نصر نیوز 19 مرداد 1397 نصر نیوز 20 مرداد 1397 نصر نیوز 21 مرداد 1397 نصر نیوز 22 مرداد 1397 نصر نیوز 23 مرداد 1397 نصر نیوز 24 مرداد 1397 نصر نیوز 25 مرداد 1397 نصر نیوز 26 مرداد 1397 نصر نیوز 27 مرداد 1397 نصر نیوز 28 مرداد 1397 نصر نیوز 29 مرداد 1397 نصر نیوز 30 مرداد 1397 نصر نیوز 31 مرداد 1397 
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۷:۴۹    
نصر: اگرچه هنوز دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر تخصیص ارز ثانویه به ایرلاین های ایرانی ابلاغ نشده، اما امروز قیمت بلیت برخی پروازهای خارجی با کاهش روبه رو شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۳    
نصر: بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ترکیب تیم ملی امید ایران برای عربستان خوش درخشیدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۳    
نصر: فرماندار بناب گفت: خوشبختانه این درک در بین کشاورزان بوجود آمده است که زمان آبیاری سنتی تمام شده است و باید برای کاهش مصرف آب از روش های نوین آبیاری استفاده کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۳    
نصر: طبق هماهنگی های صورت گرفته بین مسئولان باشگاه تراکتورسازی و هیئت فوتبال آذربایجان شرقی مقرر شد که بلیت دیدارهای خانگی تراکتورسازی تا اطلاع ثانوی به مبلغ 2500 تومان به فروش برسد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۰۳    
نصر: معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: بیماری های غیرواگیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: یک هدف گذاری خاص در این خصوص گذاشته شده است و طبق آن باید تا 15 سال آینده 25درصد تصادفات کشور را کاهش دهیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۳    
نصر: فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به آغاز طرح تابستانی پلیس از 24 خرداد ماه جاری گفت: تا به امروز یک هزار و 488 نفر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند و 37 هزار نفر نیز مصدوم شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۳۳    
نصر: معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تاکنون 516 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شده و پیش بینی می شود این میزان طی روزهای آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۱۸    
نصر: معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: رتبه دانشگاه علوم پزشکی تبریز نسبت به سال های قبل تنزل یافته و به رده 9 کشوری سقوط کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۸:۰۳    
نصر: "جلیل هاشمی" آزاده تبریزی هشت سال دفاع مقدس در برنامه از آسمان به روایتگری از حماسه آزادگی می پردازد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۷:۲۸    
نصر: سخنگوی شورای نگهبان، از تأیید طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در شورای نگهبان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۷:۲۳    
نصر: وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه کنوانسیون فعلی خزر منافع ملی ایران را تامین می کند و منافع ارضی ما در این کنوانسیون حفظ شده، گفت: ایران امروز در شرایط قدرت است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۷    
نصر: دانشجویان عراقی مشغول به تحصیل در دانشگاه های استانبول و شهرهای اطراف در حرکتی نمادین دلارهای خود را به لیر ترکیه تبدیل کردند. عکس ها از آناتولی
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۲    
نصر: نشست تجربه رمان نویسی از مجموعه جلسات اولین کنگره سه نسل با ادبیات معاصر با حضور محمود دولت آبادی، شمس لنگرودی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۲    
نصر : بازار ارز در آغاز معاملات واکنش مثبتی داشت و معاملات با قوت قلب و اطمینان بیشتر نسبت به بهبود التهابات و تخلیه حباب قیمتی، در حال انجام است. عکس ها از مهر
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۷    
نصر: بعد از اینکه روابط عمومی شهرداری تبریز تحویل قیر از سوی مالک باشگاه تراکتورسازی به شهرداری جهت آسفالت ریزی به مسیر تردد استادیوم یادگار امام(ره) تبریز را کذب خواند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۷    
نصر: کار گروه غار و غار شناسی شهرستان بناب موفق به شناسایی میدانی و کشف 3 غار مهم در شهرستان چاراویماق شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۷    
نصر: قائم مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور فرودگاه ها از اتمام پرواز های رفت حج تا پایان امروز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۲    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه تبریز شهری بدون معتاد متجاهر است، گفت: این موضوع باید الگویی برای سایر شهرها و به خصوص تهران باشد که تعداد بالایی از معتادهای متهاجر دارند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۷    
نصر: دهقانی نیا از ورود مقام قضایی به مسئله واردات گوشی موبایل در جهت حل مشکلات به وجود آمده در این بازار به دلیل تغییرات نرخ ارز و تخلف واردکنندگان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۷    
نصر: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: قرارگاه پدافند شیمیایی در جهت سامان دهی سیستم دفاعی منطقه با رویکرد کاهش خطر و مصون سازی زیرساخت های شیمیایی راه اندازی می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۷    
نصر: وزیر اقتصاد گفت: امکان ترخیص به صورت نسیه و با اخذ ضمانتنامه بانکی در گمرکات سراسر کشور فراهم آمده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۷    
نصر: جواد خیابانی شب گذشته بر اثر زمین خوردن دچار آسیب دیدگی و برای مداوا در بیمارستان بستری شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۷    
نصر: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی گفت: جاده تبریز- اهر تبدیل به قتلگاه شده و دستگاه ها باید مکلف شده و به آنها تذکر داده شود که وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۱۷    
نصر: رئیس خانه معدن آذربایجان شرقی گفت: افرادی در محدوده معدن طلای ورزقان اقدام به سرقت رگه های طلا دار کرده اند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۷:۰۷    
نصر: معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: متأسفانه ایمنی خودروهایمان بسیار پایین است و با توجه به این تفاوت طبقاتی می توان گفت ایمنی فقط برای ازما بهتران است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۵۷    
نصر: شورای نگهبان از موافقت کلیت طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان خبر داد که براین اساس معاون وزیر ورزش و 12 رئیس فدراسیون رفتنی خواهند شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۴۷    
نصر: عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر ضمن اعلام اینکه قیمت سکه یک میلیون تومان حباب دارد، به خریداران طلا و سکه توصیه کرد که در خرید طلای خام یا طلای آب شده و سکه بیشتر دقت کنند و مواظب عرضه های ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۷    
سردار رضایی گفت: در 4 ماه گذشته 28 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور کشف و ضبط شده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۲    
نصر: گمرک ایران براساس دستور مقام قضایی به گمرکات اجرایی اعلام کرد، بر اساس دستور مقام قضائی تا اطلاع ثانوی از ترخیص خودروهای موضوع ثبت سفارش های قبل و با ابطال اظهارنامه های مربوطه و اعاده آنها به ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۷    
نصر: فرمانده پلیس راه کشور گفت: فقط در چند روز گذشته از طرح تابستانه یعنی از 24 خرداد تا به امروز یک هزار و 488 نفر در جاده ها و شهرها کشته شده اند و حدود 37 هزار نفر مجروح شده اند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۷    
نصر: امام جمعه تبریز با بیان اینکه در مسئولیت های اجرایی شاهد حضور کم نیروهای ارزشی جوان هستیم، گفت ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
نصر: قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه سونامی سالمندی در راه است، گفت: جمعیت سالخورده پس از سال 1390 با سرعتی شتابان در حال افزایش است به گونه ای که در سال 1429 حدود 25 درصد از کل ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۷    
نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ضمن تشریح فرایند تدوین سند آمایش سرزمین استان از ترسیم سیمای توسعه استان تا سال 1420 در این سند مهم خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۷    
نصر : تعداد زیادی اثر تاریخی، از جمله قفل و کلید خانه خدا مربوط به دوره سلطان عبدالحمید دوم عثمانی در تالار نمایشگاه کعبه در شهر مکه عربستان سعودی به نمایش گذاشته است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۲    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تطبیق سند آمایش سرزمین با سند تدبیر توسعه استان تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۲    
نصر: سخنگوی شورای نگهبان از تایید کلیات طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در هیات عمومی شورای نگهبان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۷    
نصر: پژوهشگر حقوق بین الملل، گفت: بر اساس کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر سهم دریایی ایران از 11 به 18 درصد تغییر کرده است.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۷    
نصر: رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه در حوزه حمایت های غذایی، اقتصادی و مالی نهایی و آماده شده است و گزارش آن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۵۷    
نصر: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تصمیم دولت، واردکنندگان مواد اولیه و ملزومات خط تولید از پرداخت مابه التفاوت ارزی در گمرکات معاف شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۷    
نصر: معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: برعکس کشورهای توسعه یافته، سرطان معده در کشورهای جهان سوم در حال افزایش است و بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی و کاهش فقر در کاهش سرطان نقش موثری دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۲    
نصر: رئیس جمهور ، تلاش برای افزایش تولید، صادرات و اشتغال در کنار تنظیم بازار و شفاف سازی امور را بالاترین عبادت و انقلابی بودن دانست و به بانک مرکزی ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۷    
نصر: به دنبال انتشار خبری با عنوان زنوزی به شهرداری تبریز و اداره کل ورزش و جوانان استان "قیر" داد روابط عمومی شهرداری تبریز به شدت این ادعا را تکذیب کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۲    
نصر: وزیر بهداشت گفت: میزان تامین داروی بیماران خاص هیچ تغییری نمی کند و ما نباید در مردم نگرانی ایجاد کنیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۰۲    
نصر: فوتبال رشته ورزشی جذاب با میلیون ها طرفدار، عامل وحدت بخش در تمام کشورهاست، اما متاسفانه در ایران با تعدد قومیت ها که در طول تاریخ زندگی شاد و مسالمت آمیزی داشته اند ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۷    
نصر: رییس کل بانک مرکزی گفت: ما بارها گفته ایم که روی نرخ ارز دخالت نمی کنیم و بازار خودش آن را تثبیت خواهد کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۲    
نصر: نودمین مرحله پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 پنجشنبه (بیست و پنجم مردادماه) به حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۲    
نصر: غلامحسین کرباسچی که به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده بود بعد از محکومیت، به یکسال حبس تعزیری محکوم گردید.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۷    
نصر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از اعلام وصول بیش از 175 اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۵۲    
نصر : برخی از تجار در هاتای، حمایت به تماس از رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان، ارز لیره ترکیه و طلا تبدیل شده است ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۲    
نصر: اهالی محله کجوار تبریز با مشارکت و همکاری در برگزاری انتخابات صاحب اولین کانون سلامت محله در آذربایجان شرقی شدند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۲۷    
نصر: سرپرست گروه سرمایه گذاری چینی اعلام کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی جهان سرمایه گذاران چینی آماده توسعه روابط اقتصادی و تجاری خود با ایران هستند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۱۷    
نصر: ریحانی از دانش آموختگان تئاتر است که سابقه کارگردانی در تهران و تبریز را دارد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۷    
نصر: اصلاح و تعریض جاده مرزی جلفا - خداآفرین به طول 216 کیلومتر در حاشیه رودخانه خروشان ارس از جمله ضرورت های برجای مانده حوزه راه سازی کشور بوده که به دلیل اهمیت راهبردی آن در تامین امنیت غیرقابل ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۷    
نصر: مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز با هیات چینی در کاخ تاریخی استانداری آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۷    
نصر: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، علت اصلی مهاجرت روستاییان به شهر ها را نبود شغل و درآمد پایدار دانست.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۲:۰۲    
نصر: رئیس اداره فنی و طراحی پارکهای تبریز از برنامه ریزی جهت انتقال آب نهر شاهی جهت تامین آب فضای سبز تفرجگاه ائل باغی خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۳۷    
نصر: نایب رئیس مجلس، گفت: حل موضوع فساد به یک نگاه ساختاری و سیستماتیک نیاز دارد و تا زمانی که این ساختار و روش استفاده نشود، با نوشتن قوانین مختلف به نتیجه نمی رسیم.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۱:۱۷    
نصر: درحالیکه ایجاد حوضچه ی پارک بزرگ تبریز، مطالعات کارشناسی و مصوبه ی ستاد احیای دریاچه ارومیه را با خود همراه دارد ...
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۷    
نصر: طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، رضا طوسی به عنوان مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری منصوب شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۵۷    
نصر: کنسرت گروه ماکان بند با استقبال علاقه مندان در سالن چیچک تبریز برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۲    
نصر: دادستان کل کشور گفت: 6 وزیر از من خواستند تا برای رفع فیلتر برخی شبکه ها جلسه بگذاریم، ولی من نرفتم و قبول نکردم زیرا شریک در جرم خواهم شد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۷    
نصر: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از آغاز مطالعات وبرنامه ریزی های اولیه جهت ایجاد سه شهرک صنایع دستی در مبادی ورودی شهر تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۱۷    
نصر: دیوان عالی پنسیلوانیای آمریکا سه شنبه (به وقت محلی) فهرستی از 300 کشیش کلیسای کاتولیک منتشر کرد که متهم به آزار جنسی بیش از یکهزار کودک طی هفت دهه گذشته شده اند.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۷    
نصر: سعید براتی سرباز گروگان گرفته شده توسط اشرار در عملیات تروریستی اردیبهشت ماه 96 بعد از476 روز اسارت به وطن بازگشت.
نصر نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۲    
نصر: بیست و ششمین نمایشگاه لوازم خانگی در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت.