سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۸May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 31 شهریور 1401 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 28 مهر 1398 نصر نیوز 31 تیر 1401 نصر نیوز 31 مرداد 1401 نصر نیوز 30 مهر 1401 نصر نیوز 1 آبان 1401 نصر نیوز 30 آذر 1401 نصر نیوز 30 دی 1401 نصر نیوز 30 بهمن 1401 نصر نیوز 29 اسفند 1401 نصر نیوز 1 شهریور 1401 نصر نیوز 2 شهریور 1401 نصر نیوز 3 شهریور 1401 نصر نیوز 4 شهریور 1401 نصر نیوز 5 شهریور 1401 نصر نیوز 6 شهریور 1401 نصر نیوز 7 شهریور 1401 نصر نیوز 8 شهریور 1401 نصر نیوز 9 شهریور 1401 نصر نیوز 10 شهریور 1401 نصر نیوز 11 شهریور 1401 نصر نیوز 12 شهریور 1401 نصر نیوز 13 شهریور 1401 نصر نیوز 14 شهریور 1401 نصر نیوز 15 شهریور 1401 نصر نیوز 16 شهریور 1401 نصر نیوز 17 شهریور 1401 نصر نیوز 18 شهریور 1401 نصر نیوز 19 شهریور 1401 نصر نیوز 20 شهریور 1401 نصر نیوز 21 شهریور 1401 نصر نیوز 22 شهریور 1401 نصر نیوز 23 شهریور 1401 نصر نیوز 24 شهریور 1401 نصر نیوز 25 شهریور 1401 نصر نیوز 26 شهریور 1401 نصر نیوز 27 شهریور 1401 نصر نیوز 28 شهریور 1401 نصر نیوز 29 شهریور 1401 نصر نیوز 30 شهریور 1401 نصر نیوز 31 شهریور 1401 
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۳ - ۱۱:۲۱    
نصر: مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در6 ماه اول امسال بیش 190 میلیون و 305 هزار مورد تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش دارد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۴:۵۷    
نصر: امین تارخ، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون از دنیا رفت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۱۱:۰۸    
نصر: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در شروع سال تحصیلی جدید دو هزار معلم تربیت بدنی به کادر معلمان اضافه می شوند و سعی کردیم از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 همچنین جذب قهرمانان ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ - ۰۹:۲۷    
نصر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: اشتغالزایی برای جامعه ایثارگری استان تنها از عهده این مجموعه خارج است و تمامی دستگاه ها باید برای تحقق ان همکاری و مساعدت کنند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۳    
نصر: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی آخرین اطلاعات از خسارت آشوبگران به اموال عمومی در تبریز را تشریح کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۴    
نصر: رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز با صدور پیامی مشترک ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، شهادت مدافع امنیت بسیجی شهید حسین اجاقی را تسلیت گفتند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۲۲    
نصر: رییس جمهور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران تحت سلطه هیچ قدرتی زندگی سیاسی امور خود را تنظیم نمی کند ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۹    
نصر: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، طی تماس های جداگانه ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، خطاب به آنها دستور داد در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۱    
نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون نیاز به نقدینگی واحدهای تولیدی افزایش یافته است اما سیاست های انقباضی بانک مرکزی در برخی موارد هم راستا با تولید نیست.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۲    
نصر: مذاکره کننده ارشد کشورمان در ادامه فعالیت های دیپلماتیک برای رفع تحریم ها، با نمایندگان هلند و اتحادیه اروپا دیدار کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۱    
نصر: رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح پنجشنبه به وقت محلی 90 دقیقه گفتگوی صریح و رودررو با مدیران ارشد رسانه های آمریکا داشت و با آرامش و حوصله به سوالات مختلف آنان پاسخ داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۸    
نصر: وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس نوشت: در تک تک روزهای هشت سال دفاع مقدس، کارکنان شریف صنعت بزرگ نفت نیز با حضور در خط مقدم هر دو جبهه رزم و اقتصاد و تقدیم بیش از یک هزار شهید ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۹    
نصر: معاون وزیر نفت در امور گاز با اشاره به دستاوردهای صنعت پتروشیمی در زمینه کاتالیست گفت: به لطف خدا و تلاش محققان کشور ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۴    
نصر: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز مهمانی لاله ها تأکید کردند: پیام شهیدان به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۵    
نصر: از روز 21 شهریور امسال، شهر بارسلونا در اسپانیا مسیر اتوبوسی افتتاح کرده است که بر اساس نیازهای مسافران تنظیم می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
نصر: دبیر ستاد حقوق بشر گفت: طی یک سال گذشته آمریکا دو شهروند ایرانی را به بهانه واهی دور زدن تحریم دستگیر کرده که هر دو در شرایط نامساعدی به سر می برند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: جا دارد از هواداران پرشور تراکتور تشکر کنم که در تبریز و شهرهای دیگر ما را حمایت می کنند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۸    
نصر: حمایت از تولید و کسب وکارهای دانش بنیان یکی از رویکردهای دولت سیزدهم است که با مشوق های مالیاتی در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رونق و بهبود فضای کسب وکار صورت می گیرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۱    
نصر: دسترسی به پهنای باند بین الملل که از شب گذشته بر روی اینترنت های ارائه شده از سوی اپراتورهای موبایلی محدود شده بود، بار دیگر به حالت عادی برگشت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۶    
نصر: معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ترانزیت ایران و چین می تواند در ذیل همکاری های شانگهای تقویت شود و همزمان ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۷    
نصر: فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه این نیرو در بالاترین سطح از قدرت و توان رزمی است، گفت: تعرض به خاک ایران، منجر به فوران خشم نیروهای مسلح می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۲    
نصر: کلاس اولی ها امروز با برگزاری جشن شکوفه ها عازم مدرسه شدند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۹    
نصر: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از افزایش اقبال عمومی برای ورزش های همگانی در استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۳    
نصر: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: نقطه عطف سخنرانی رئیسی در اجلاس سازمان ملل در دست گرفتن تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که مردم دنیا جنایت آمریکا را فراموش نکنند و متوجه سیاست های دوگانه ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۳۱    
نصر: با دستور شهردار منطقه 8 مبنی بر ساماندهی میدان شهید بهشتی، اکیپ های مختلف عمرانی خدماتی همه روزه مشغول فعالیت و اجرای پروژه های مختلف در این میدان هستند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۵    
نصر: معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه ای نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان چهل ونهمین دوره آزمون پذیرش دستیاری سال تحصیلی 1402 – 1401 را اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
نصر: رئیس جمهور روسیه در دیدار با محققان و شخصیت های دانشگاهی این کشور از شکل گیری ایده های خلاقانه در بحبوحه تحریم ها علیه روسیه و ساخت هرگونه کالا سخن گفت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹    
نصر: بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته 504 بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شدند و 6 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
نصر: مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از اتمام دوره آموزشی قوانین و مقررات نوسازی و مشاغل و برگزاری آزمون پایان دوره خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۴    
نصر: شهردار منطقه 6 تبریز از آماده باش کامل تمامی نیروهای خدمات شهری جهت پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی معابر سطح حوزه استحفاظی این منطقه تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۵    
نصر: برنامه اردوی آماده سازی تیم فوتبال تراکتور تغییر کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۵۲    
نصر: رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور از فراهم شدن زمینه ساخت 30 هزار واحدمسکن خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۹    
نصر: به گفته متخصصان دانشگاه "کلرادو بولدر"، بین آلاینده های استنشاقی و بروز آلرژی، چاقی و دیابت در نوزادان ارتباط وجود دارد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
نصر: اقتصاددانی که بحران جهانی سال 2008 را پیش بینی کرده بود، چشم انداز اقتصاد 2023 را به صورت رکود سراسری ترسیم کرد ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
نصر: بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بانکی در حال بررسی است و حداکثر این اطلاعات جدید تا 2 هفته آینده منتشر خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۴    
نصر: زن میانسال وقتی در جواب همسرش که از او چای خواسته بود، گفت: خودت برو بریز به طرز هولناکی کشته شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۲    
نصر: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص عملکرد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۶    
نصر: جلسه بررسی مسائل مربوط به شروع سال تحصیلی جدید به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و در آن بر لزوم بهره گیری از روش های آموزش ترکیبی و استفاده از فضای مجازی و آموزش حضوری ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۷    
نصر: رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان اینکه به دستور مراجع ذی صلاح برای بعضی از پلتفرم ها و سکوهای خارجی به صورت موقت محدودیت هایی وضع شده است تاکید کرد که نیازهایی که مردم در استفاده از ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۷    
نصر: سرلشکر سلامی گفت: اجازه شکل گیری هندسه تهدید را نمی دهیم و حتماً قبل از اینکه تهدیدی شکل بگیرد، اقداماتی را صورت می دهیم.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۷    
نصر: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای تداوم روند قدرت افزایی دفاعی برای مقابله متناسب با تهدیدات را در زمره راهبردهای اولویت دار نیروهای مسلح و حوزه صنعت دفاعی کشور دانست.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۶    
نصر: گزارش های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می دهد بیش از 800 هزار نفر مبتلا به آلزایمر در کشور زندگی می کنند و هر هفت دقیقه یک نفر به این بیماری مبتلا می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
نصر: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، خشکاندن عمدی دریاچه های کشور نظیر دریاچه ارومیه برای استحصال لیتیم (نوعی فلز قلیایی) را تکذیب کرد و گفت: برای برداشت این ماده معدنی هیچ نیازی به خشکاندن جایی نیست.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
نصر: معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری گفت: اگر که طرف مقابل تضمین دهد که رفتارهای گذشته خود را تکرار نکرده و بر تعهدات خود پایبند باشد، ایران برای برای دسترسی به یک توافق عادلانه آمادگی دارد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
نصر: وزیر خارجه عراق درباره حمایت کشورش از مذاکرات هسته ای ایران سخن گفت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۶    
نصر: رییس انجمن صنفی گاوداران ایران گفت: باوجود تلاش های دولت برای آزادسازی صادرات دام زنده در حمایت از تولیدکنندگان، تعیین عوارض بالا مانع صادرات دام سنگین شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰    
نصر: رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همین طور که در دوران دفاع مقدس هیچ گاه به تجهیزات و امکانان غره نشدیم، می گوییم اساس و پایه امنیت و اقتدار ما موشک ها، ناوها ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰    
نصر: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از هوشمندی ملت ایران در عدم همراهی با توطئه سازمان یافته دشمنان در روزهای اخیر ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۱    
نصر: با تلاش نیروهای حوزه سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز اجرای طرح نگهداشت شهری ویژه رفع نواقص و بهسازی پارک ها به طور شبانه روزی در حال انجام است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۲    
نصر: مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در میدان آذربایجان تبریز و با حضور فرماندهان ارشد ارتش، سپاه و نیروی انتظامی برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۹    
نصر: مراسم رونمایی از پوستر نمایش بالاجا قارابالیق در تبریز برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
نصر: دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی سازمان سنجش کشور، اطلاعیه ای درباره پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی در سال تحصیلی 1403-1402 منتشرکرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۱    
نصر: معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای اعلام کرد: ساعت کاری دستگاه های اجرایی و ادارات شهر تبریز از روز شنبه 2 تا یکشنبه 10 مهر به صورت شناور خواهد بود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۸    
نصر: روز گذشته سخنگوی وزارت صمت در نشست خبری با خبرنگاران از برنامه های جدید رشد تولید خودرو و همکاری با روسیه خبر داد. قالیباف در ادامه گفت در نیمه دوم سال 50 درصد تولید خودرو افزایش خواهد یافت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
نصر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری رزمایش مشترک دریایی ایران، روسیه و چین در پاییز امسال خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۲    
نصر: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال که چندی پیش از سمت خود کنار گذاشته شده بود ایران را به مقصد کرواسی ترک کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۹    
نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هیچ موضوعی نباید باعث تاخیر در اجرای پروژه های مسکن شود، گفت: نهضت ملی مسکن در این استان باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۳    
نصر: سازمان ملل اعلام کرد، مبلغ 75 میلیون دلار لازم برای آغاز مرحله اول عملیات نجات نفتکش صافر را که سال هاست در مقابل سواحل حدیده یمن رها شده و خطر نشت نفت در دریای سرخ را به همراه دارد ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۱    
نصر: وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم جشن غنچه ها برای نوآموزان پیش دبستانی گفت: برای سال تحصیلی جدید، به دنبال جذب حداکثری دانش آموزان جامانده از تحصیل هستیم.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۲    
نصر: سینماهای سراسر کشور در ایام عزاداری اواخر ماه صفر به مدت چهار روز تعطیل می شوند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
نصر: تامین کنندگان صنعت خودرو پس از آنکه شرکت فوردموتور که این هفته هشدار داد، هزینه تورمی یک میلیارد دلاری را متحمل شده است، قیمت ها را برای مشتریان خود در سراسر جهان افزایش می دهند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۹    
نصر: 60 لیتر سهمیه بنزین مرداد ماه خودروهای شخصی بدون هیچ گونه تغییری ساعت صفر بامداد جمعه (یکم مهر) در کارت های هوشمند سوخت شخصی شارژ می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
نصر: مدیر جهاد کشاورزی جلفا از آغاز برداشت محصول پسته از باغ های این شهرستان خبر داد و گفت: این محصول غیربومی حاصل اصلاح الگوی کشت است که نتیجه خوبی داده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۶    
نصر: موشک بالستیک زمین به زمین رضوان نیروی هوافضای سپاه برای نخستین بار در مراسم رژه 31 شهریور در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) رونمایی شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۲    
نصر: مراسم رژه 31شهریور نیروهای مسلح در تهران و سایر مراکز استان ها آغاز شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۶    
نصر: درحالی پیش از این معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان عنوان کرده بود پرداخت تسهیلات ازدواج بدون استعلام وضعیت نظام وظیفه عمومی مردان به آنها پرداخت می شود ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۳    
نصر: سازنده تجهیزات صنعت نفت گفت: پتروشیمی برای سالیان متمادی قادر است در نقش موتور محرک توسعه اقتصادی ایران ایفای نقش کند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۶    
نصر: تحلیلگران بانک جی پی مورگان پیش بینی کردند شرکت اپل، یک چهارم از تولید آیفون را تا سال 2025 از چین به هند منتقل خواهد کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۷    
نصر: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همانگونه که بارها اعلام کرده ایم تغییرات در مرزهای منطقه را تحمل نخواهیم کرد و به دو کشور آذربایجان و ارمنستان توصیه داریم که مشکلات خود را از راه های مسالمت آمیزو ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۴    
نصر: سیمون کاونی - وزیر خارجه ایرلند - روز چهارشنبه (30 شهریور) با وزیر امور خارجه ایران در محل اقامت وی در نیویورک دیدار و گفت وگو کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۲۱    
نصر: معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه هفته دفاع مقدس را ظرفیتی بزرگ برای تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدا دانست و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۱۸    
نصر: شاخص دلار آمریکا به بالاترین حد خود در 20 سال اخیر رسید.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۶    
نصر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه با بازگشت زایران از کربلا تعداد مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی اندکی صعودی شده است، گفت: خطر کرونا هنوز برطرف نشده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
نصر: فرمانده انتظامی از کشف پنج دستگاه ماینر ( استخراج ارز دیجتیال ) غیرمجاز و قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد ...