سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۴:۵۳May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 25 شهریور 1401 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 28 مهر 1398 نصر نیوز 31 تیر 1401 نصر نیوز 31 مرداد 1401 نصر نیوز 30 مهر 1401 نصر نیوز 1 آبان 1401 نصر نیوز 30 آذر 1401 نصر نیوز 30 دی 1401 نصر نیوز 30 بهمن 1401 نصر نیوز 29 اسفند 1401 نصر نیوز 1 شهریور 1401 نصر نیوز 2 شهریور 1401 نصر نیوز 3 شهریور 1401 نصر نیوز 4 شهریور 1401 نصر نیوز 5 شهریور 1401 نصر نیوز 6 شهریور 1401 نصر نیوز 7 شهریور 1401 نصر نیوز 8 شهریور 1401 نصر نیوز 9 شهریور 1401 نصر نیوز 10 شهریور 1401 نصر نیوز 11 شهریور 1401 نصر نیوز 12 شهریور 1401 نصر نیوز 13 شهریور 1401 نصر نیوز 14 شهریور 1401 نصر نیوز 15 شهریور 1401 نصر نیوز 16 شهریور 1401 نصر نیوز 17 شهریور 1401 نصر نیوز 18 شهریور 1401 نصر نیوز 19 شهریور 1401 نصر نیوز 20 شهریور 1401 نصر نیوز 21 شهریور 1401 نصر نیوز 22 شهریور 1401 نصر نیوز 23 شهریور 1401 نصر نیوز 24 شهریور 1401 نصر نیوز 25 شهریور 1401 نصر نیوز 26 شهریور 1401 نصر نیوز 27 شهریور 1401 نصر نیوز 28 شهریور 1401 نصر نیوز 29 شهریور 1401 نصر نیوز 30 شهریور 1401 نصر نیوز 31 شهریور 1401 
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۳:۳۲    
نصر: وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به ضعف دولت بایدن در بازگشت به برجام، توپ مذاکرات رفع تحریم ها را به زمین ایران انداخت و مدعی شد مذاکرات به بن بست رسیده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۳:۲۶    
نصر: رئیس جمهور پس از سفری سه روزه به ازبکستان، به منظور دیدار رسمی دوجانبه و شرکت در بیست و دومین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، دقایقی پیش سمرقند را به مقصد تهران ترک کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۲:۵۰    
نصر: مسئول برگزاری دومین دوره از مسابقات کشوری رزم پهلوانی پرتوما گفت: این رقابت ها ساعتی قبل در سالن شهید کنعانی مراغه با قهرمانی تیم الف آذربایجان شرقی پایان یافت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۲:۲۰    
نصر: پلیس پایتخت تصاویر دوربین مداربسته مرکز امنیت اخلاقی پلیس را در اختیار رسانه ها قرار داد که لحظات ورود و خروج مهسا امینی جوان فوت شده را نشان می دهد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۲:۰۸    
نصر: رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران مصمم به اجرایی کردن توافقات صورت گرفته در سفر رئیس جمهور قزاقستان به تهران است ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۰:۳۸    
نصر : سد معبر همچنان معضل بزرگ کلانشهرها محسوب می شود؛ معضلی که پیامدهای آن در ابعاد مختلف بر شهر، شهروندان و حتی نگاه های گردشگران تاثیرگذار است ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۳    
نصر: رئیس جمعیت هلال احمر گفت: پوشش امدادی و درمانی هلال احمر تا پایان مراسم اربعین و بازگشت کامل زائران به کشور ادامه خواهد داشت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۰:۲۰    
نصر: مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از هدف گذاری برای افزایش سالانه یک متر مربع فضای سبز خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین اولویت های این سازمان، افزایش سرانه پارک ها در تبریز است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۸    
نصر: سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز از پیشرفت فیزیکی 99 درصدی ایستگاه 15 (لاله) خط 1 مترو تبریز خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۲۰:۰۵    
نصر: سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز بااشاره به ضرورت تمرکز بر اتمام فاز سه خط یک و بهره برداری از دپوی لاله گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۹:۵۹    
نصر: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اطلاعیه ای درباره مهسا امینی منتشر کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۹:۱۴    
نصر: موزه ها، کاخ ها و محوطه های تاریخی روز شنبه مصادف با اربعین تعطیل نیستند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۸    
نصر: فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه از این ساعت به بعد دیگر هیچ گونه خدمات صدور برگ گذر ویژه اربعین ارائه نمی شود ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۹:۰۲    
نصر: فرمانده کل انتظامی کشور به زائران حسینی توصیه کرد که در آستانه اربعین با توجه به موج سنگین بازگشت زوار ابا عبدالله الحسین(ع) و سیاست مرزی عراق ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۳    
نصر: وزیر بهداشت از درمانگاه الماس شرق در کربلا بازدید و از خدمات نیروهای این مرکز درمانی در ارائه خدمت به زائران اربعین قدردانی کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۸:۵۰    
نصر: سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در لهستان استوار نامه خود را به رئیس جمهور این کشور تقدیم کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۸:۴۷    
نصر: وزیر ارشاد با اشاره به فعال تر شدن فعالیت های فرهنگی آیین اربعین، بر حل مشکلات حضور میلیونی مردم در این آیین معنوی در سال های آتی تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۸:۲۶    
نصر: سخنگوی بانک مرکزی در توئیتی نوشت: به زودی قیمت خرید و فروش ارز به مردم با نرخ توافقی به تفکیک هر یک از صرافی ها برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۸:۰۸    
نصر: به دنبال دستور رییس جمهور به وزیر کشور برای پیگیری حادثه رخ داده برای خانم مهسا امینی، وحیدی به معاون امنیتی انتظامی این وزارتخانه ماموریت داد تا این حادثه را با فوریت بررسی کند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۳    
نصر: معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: در واقعه ناگوار حاضر نیز با ارسال نامه رسمی به وزارت کشور به دنبال توضیح بیشتر ماجرای حادث شده ایم ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۷:۲۰    
نصر: نمایشگاه فروش آثار هنری هنرمندان تبریز در آرت پریسا گالری استانبول برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۵    
نصر: مسابقات استعدادیابی ژیمناستیک هنری دختران روز پنجشنبه 24 شهریور با حضور بی سابقه 105 ورزشکار در دو گروه سنی زیر 9 و زیر 13سال با حضور 15باشگاه خصوصی برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۶:۲۶    
نصر: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی با تاکید بر حمایت همه جانبه از خانواده زندانیان، گفت: باید از ترک تحصیل فرزندان زندانیان جلوگیری کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۶:۱۷    
نصر: قیمت نوشت افزار نسبت به سال گذشته دو برابر شده و مشاهدات میدانی از بازار تبریز حاکی از این است که این اقلام از جمله دفتر 40 برگ و 60 برگ حدود 40 تا 50 درصد افزایش قیمت دارند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۶:۰۸    
نصر: امام جمعه موقت تبریز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: این دوران هشت ساله دستاوردهای بسیار مهم و قابل توجهی داشت که خودکفائی مهمترین این دستاوردها به شمار می رود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۵:۳۸    
نصر: در راستای نهادینه سازی حمایت از قالی تبریز و استان آذربایجان شرقی، جلسه ای با حضور رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۵:۰۲    
نصر: رئیس جمهور تعامل و پیوستگی حداکثری با کشورهای منطقه از جمله اعضای سازمان شانگهای و حضور موثر در ترتیبات منطقه ای و بین المللی را در کانون سیاست خارجی ایران دانست و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۴:۳۵    
نصر: مالک باشگاه ماشین سازی تبریز با بیان اینکه در تلاش هستیم حضوری قدرتمند در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور داشته باشیم، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه را معرفی کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۳:۲۹    
نصر: مربی تبریزی هاکی روی یخ ایران گفت: باوجود اینکه تبریز از لحاظ دانش فنی و بازیکن جزء برترین های ایران می باشد اما متاسفانه تاکنون زمینی برای هاکی روی یخ در تبریز وجود ندارد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۲    
نصر: شهردار تبریز در دیدار با مدیر دفاع مدنی عراق، با قدردانی از میزبانی کربلای معلی در برگزاری برنامه های اربعین حسینی، اظهار امیدواری کرد، همکاری و همراهی دو شهر خواهرخوانده تبریز و کربلا ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۲:۴۴    
نصر: با رای اعضا؛ هیئت مدیره اتحادیه نانوایان کلانشهر تبریز انتخاب شدند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۸    
نصر: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیش تر در کنفرانسی خبری گفت که مذاکرات بر سر توافق هسته ای ایران به جای نزدیک شدن نظرات، در حال فاصله گرفتن آرا است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۹    
نصر: قطعاً و یقیناً من با جدیت تمام همان طور که عرض کردم در چارچوب قانون، شرع و اصول انقلاب حتماً پیگیری خواهم کرد و از این به بعد هر موضوعی که به وجود بیاید و بخواهد به اعتماد مردم نسبت به انقلاب و ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۲:۲۰    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال 200 هزار نفر از مردم استان برای زیارت اربعین به کربلا اعزام شدند که یک آمار بی سابقه است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۱:۴۱    
نصر: پنچ تبعه ایرانی که مواد مخدر را در 683 کپسول جاسازی کرده و آنها را بلعیده بودند، در مسیر ارزروم-ارزینجان دستگیر شدند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۲۵ - ۱۱:۳۸    
نصر: گواهی ثبت رکورد گینس توسط گیتی موسوی توسط فدراسیون ورزش های همگانی اهدا شد.