سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۸:۴۲May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای نصر نیوز 3 شهریور 1401 - nasrnews.ir

نصر نیوز 29 اسفند 1393 نصر نیوز 29 اسفند 1394 نصر نیوز 30 اسفند 1395 نصر نیوز 29 اسفند 1396 نصر نیوز 29 اسفند 1397 نصر نیوز 28 مهر 1398 نصر نیوز 31 تیر 1401 نصر نیوز 31 مرداد 1401 نصر نیوز 30 مهر 1401 نصر نیوز 1 آبان 1401 نصر نیوز 30 آذر 1401 نصر نیوز 30 دی 1401 نصر نیوز 30 بهمن 1401 نصر نیوز 29 اسفند 1401 نصر نیوز 1 شهریور 1401 نصر نیوز 2 شهریور 1401 نصر نیوز 3 شهریور 1401 نصر نیوز 4 شهریور 1401 نصر نیوز 5 شهریور 1401 نصر نیوز 6 شهریور 1401 نصر نیوز 7 شهریور 1401 نصر نیوز 8 شهریور 1401 نصر نیوز 9 شهریور 1401 نصر نیوز 10 شهریور 1401 نصر نیوز 11 شهریور 1401 نصر نیوز 12 شهریور 1401 نصر نیوز 13 شهریور 1401 نصر نیوز 14 شهریور 1401 نصر نیوز 15 شهریور 1401 نصر نیوز 16 شهریور 1401 نصر نیوز 17 شهریور 1401 نصر نیوز 18 شهریور 1401 نصر نیوز 19 شهریور 1401 نصر نیوز 20 شهریور 1401 نصر نیوز 21 شهریور 1401 نصر نیوز 22 شهریور 1401 نصر نیوز 23 شهریور 1401 نصر نیوز 24 شهریور 1401 نصر نیوز 25 شهریور 1401 نصر نیوز 26 شهریور 1401 نصر نیوز 27 شهریور 1401 نصر نیوز 28 شهریور 1401 نصر نیوز 29 شهریور 1401 نصر نیوز 30 شهریور 1401 نصر نیوز 31 شهریور 1401 
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۰    
نصر: نتایج دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۶    
نصر: هفدهمین ملاقات مردمی شهردار تبریز بعد از ظهر امروز در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۲:۴۷    
نصر: بانوان ورزشکار کشور که نام ایران اسلامی را بر بالای سکوها فریاد زدند و زن ایران اسلامی را به جهانیان معرفی کردند. زن ایران اسلامی در سنگرهای مختلف می ایستد، می جنگد و مقاومت می کند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۳    
نصر: سفیر ایران در ارمنستان گفت: صادرات ایران به کشور ارمنستان 37 درصد نسبت به سال گذشته رشد یافته است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۸:۵۱    
نصر: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید به صورت کاملا حضوری برگزار می شوند، گفت: نیاز است که تمهیدات لازم برای حضور پر شور و نشاط دانشجویان انجام شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۴ - ۱۳:۰۰    
نصر: محصول مشترک ایران خودرو و سایپا که حاصل اتحاد دو خودروساز است، در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت رونمایی شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۳:۱۵    
نصر: معاون وزیر ورزش و جوانان از بانوان حاضر شده در دیدار تیم های استقلال و مس کرمان به طرز جالبی تمجید کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۳:۰۰    
نصر: روسای دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در حاشیه مجمع سازمان اکوسای با یکدیگر دیدار کردند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۱:۴۸    
نصر: معاون حمل ونقل وزیر راه در نشست مشترک با همتای روسی خود و هیات همراه که به ایران سفر کرده اند، بر ضرورت کاهش تعرفه های حمل کالا در راستای افزایش 10 میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۱:۱۸    
نصر: ملی پوش تکواندو آذربایجان شرقی مدال طلای مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا در بخش دختران را کسب کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۱:۰۶    
نصر: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام اینکه برنامه 10ساله ای برای صنعت هوایی تدوین شده است، گفت: برای مقابله با تحریم راهی جز ساختن هواپیما نداریم و هر موقع به این توانمندی برسیم تحریم ها در این ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۰:۵۴    
نصر: مدیرعامل راه آهن از حرکت قطار تهران- کربلا از هفته آینده به صورت کاروانی خبر داد و گفت: این قطار از تهران تا مرز شلمچه در داخل کشور سیر خواهد کرد و از مرز شلمچه تا بصره به طول 30 کیلومتر ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۲۰:۱۵    
نصر: محمد رشتبری شهردار منطقه هفت تبریز با حضور در تحریریه نصر به مناسبت روز خبرنگار از کارکنان این رسانه مردمی تقدیر کرد. عکس ها از امیرعلی نجار کریمی
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۷    
نصر: فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان می گوید : در پروژه مقبره الشعرا چیزی تخریب نشده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۲۷    
نصر: روکش آسفالت راه دسترسی به روستاهای قلعه خالصه ، نرج آباد ، طالب خان و خرمازرد مراغه به طول 9 کیلومتر و با 9 میلیارد تومان هزینه از محل اعتبارات استانی با حضور محمد اسلامی معاون رییس جمهور و ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۵    
نصر: معاون رئیس جمهوری در توسعه روستایی گفت: تفاهم نامه احیای یک هزار واحد تولیدی و صنعتی به منظور توسعه روستاها میان معاون رئیس جمهور در توسعه روستایی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت منعقد شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۲    
نصر: هر بار که پوست موز را جدا می کنید و دور می ریزید، در واقع یک میان وعده خوشمزه و مغذی را دور می ریزید.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۱۲    
نصر: معاون سازمان انرژی اتمی کشور گفت: سامانه پرتودهی مبتنی بر پرتوهای یون ساز گاما و الکترون است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۸:۰۳    
نصر: معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: حجم ترانزیت از ابتدای دولت سیزدهم تا امروز بیش از دو رشد داشته است و با برنامه ریزی های انجام شد تا پایان سال جاری به 20 میلیون تن خواهد رسید که نسبت به ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۱    
نصر: نشست مطبوعاتی و رسانه ای اکبر فتحی ظهر امروز در نشست با نمایندگان رسانه های آذربایجان شرقی به مناسبت هفته دولت برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۸    
نصر: مراسم گرامیداشت رحیم نیکبخت با حضور دکتر قاسم تبریزی در محل سینما قدس برگزار شد. عکس ها از امیرعلی نجار کریمی
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۴۸    
نصر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: از اجرای طرح کشاورزی قراردادی در آذربایجان شرقی خبر داد و افزود ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۳    
نصر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات صادقانه تقدیر کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۳۰    
نصر، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: با توجه به شرایط موجود، خطر عقبگرد به 40 سال پیش و استفاده از پزشکان خارجی در کمین است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۴    
نصر: یک شرکت برای تولید دارو، نانوذرات طبیعی را الگوی خود قرار داده است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۱۸    
نصر: بررسی و تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام به پایان رسید.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۷:۰۳    
نصر: معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از کلنگ زنی نخستین پروژه قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تبریز همزمان با برگزاری دور دوم قرار خدمت در شهرداری منطقه 7 خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۷    
نصر: همزمان با هفته دولت با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و مسئولین استان آذربایجان شرقی فاز چهارم مجتمع فولاد ظفر بناب افتتاح شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۶:۵۴    
نصر: مدیرکل صنایع خودروی وزارت صنعت معدن و تجارت از رشد 375 درصدی تولید خودروی کامل در سال جاری خبر داد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۶:۲۷    
نصر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان این که بازسازی و ترمیم مزار شهدا از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان به زودی آغاز می شود ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۶:۱۵    
نصر: شهردار تبریز از بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی، رفاهی شهر با اعتبار یک هزار و 622 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نصر: مدیرعامل شرکت راه آهن اعلام کرد زائران اربعین می توانند برای استفاده از مسیر ریلی تا کربلای معلی، از تهران تا شلمچه با قطار، از شلمچه با اتوبوس به بصره و مجددا از بصره با قطار به کربلا بروند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۷    
نصر: تیم های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان برای کسب نخستین پیروزی خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر، فردا به مصاف هم می روند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۵۱    
نصر: واقف بهروزی، روز پنجشنبه در نشست وزیر اقتصاد و امور دارایی با مدیران اقتصادی استان خواستار ایجاد فرماندهی واحدسرمایه گذاری در استان شد و افزود ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۹    
نصر: سخنگوی شورای نگهبان با حضور در نمایشگاه پدافندی و جنگ الترونیک از دستاوردهای وزارت دفاع بازدید کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۶    
نصر: رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پیش بینی می شود تا قبل از پایان هفته آینده، وزیر پیشنهادی کار به مجلس معرفی شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۰    
نصر: ابراهیم تاتلیسس، خواننده مشهور موسیقی ترکیه دچار سانحه رانندگی شده و به بیمارستان بودروم انتقال یافت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۷    
نصر: معاون اول رئیس جمهور روابط جمهوری اسلامی ایران و روسیه را راهبردی توصیف و بر گسترش همکاری های تهران- مسکو در اجرای طرح راه آهن رشت- آستارا تاکید کرد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۱۲    
نصر: در تفاهم نامه ای که به امضای معاون صادرات و امور بین الملل ایران خودرو و شرکت روسی کلوچ آوتو رسید، بعد از گذشت بیش از یک دهه توقف صادرات خودرو به روسیه ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۹    
نصر: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به آمادگی مرز خسروی برای پذیرش زائران اربعین، گفت: امسال افزایش 40 درصدی تردد زوار اربعین به مرزها را خواهیم داشت.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۹    
نصر: سید احسان خاندوزی ، وزیر امور اقتصاد و دارایی دقایقی پیش با حضور در مزار شهدای وادی رحمت تبریز به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۹    
نصر: امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر دو ورزشکار نابینا آذربایجان شرقی به اردو تیم ملی فوتبال 5 نفره دعوت شدند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۳    
نصر: مجوز سقط قانونی با رأی قاضی صادر می شود و پس از صدور جواز سقط که در قالب رأی قاضی است، مادر باردار می تواند به بیمارستان هایی که فهرست آن ها را پزشکی قانونی در اختیار او قرار می دهد مراجعه و ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۰    
نصر: سناتور سابق آمریکا می گوید عناصری در دولت آمریکا وجود دارند که با اقدامات و تصمیمات بی ملاحظه و تحریک آمیزشان در اوکراین و تایوان، جهان را به سمت جنگ سوق می دهند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۷    
نصر: برنامه ریزی برای حل مشکلات بازار دارو، رفع کمبودهای دارویی و جلوگیری از تخلفات ارزی در حوزه دارویی کشور ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
نصر: منابع وصولی حاصل از صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی در سه ماهه نخست سال 1401 معادل 11086 میلیون دلار بوده که نسبت به سه ماهه سال قبل که 6971 میلیون دلار بود بیش از 1 ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۱    
نصر: معاون اعتبارات بانک مرکزی جزئیات نحوه ثبت نام در سامانه جدید تسهیلات فرزندآوری و وام مسکن 200 میلیونی برای فرزند سوم را تشریح کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۱    
نصر: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری های جدید دست یافته است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۳۶    
نصر: سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با اشاره به انجام عملیات عمرانی در فاز سه خط یکمترو تبریز، گفت: آمادگی نهایی برای استفاده از فاز سه خط یک مترو تبریز با سرعت در حال انجام است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۴    
نصر: به مناسبت هفته دولت سه طرح گازرسانی در شهرستان هریس به بهره برداری رسید.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۲    
نصر: آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری نهضت احیای واحدهای اقتصادی با سازمان ها و شرکت های احیاگر برای احیای یک هزار و 500 واحد اقتصادی و تولیدی برگزار شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۹    
نصر: همزمان با هفته دولت سه طرح عمرانی و خدماتی با 23 میلیارد و 200 میلیون تومان سرمایه گذاری در عجب شیر به بهره برداری رسید.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۴:۰۶    
نصر: دو واحد صنعتی امروز پنجشنبه در آیینی با حضور وزیر اقتصاد در شهرک صنعتی شهید سلیمانی تبریز به بهره برداری رسید.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۷    
نصر: در پی ترور نخست وزیر سابق ژاپن که به گفته کارشناسان به دلیلی خلاء امنیتی صورت گرفته است، رئیس پلیس ملی ژاپن استعفا خواهد کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۵۷    
نصر: قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت، از افتتاح دفتر توسعه روابط تجاری و بین الملل خانه صنعت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵    
نصر: مرسدس با دور ماندن تسلا در بازار خودروهای لوکس برقی هند پیشتاز خواهد بود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵    
نصر: حمله روسیه به اوکراین، هنوز غیرقابل توضیح به نظر می رسد. موشک هایی که بر ساختمان های مسکونی و خانواده های در حال فرار می بارند، اکنون به چهره و پیشانی روسیه در جهان تبدیل شده است ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۲    
نصر: یک متخصص حوزه سالمندی ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد دستگاه ها در حوزه سالمندی، پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد نهادها در راستای ارتقای وضعیت سالمندان کشور ارائه کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۱    
نصر: رییس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش بینی می کنم ظرف سه سال توسعه خوبی در حوزه سامانه پرتودهی چندمنظوره گاما داشته باشیم و از کسانی که دارای مراکز و سیستم های سورتینگن هستند و لجستیک لازم را دارند در ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۵    
نصر: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از استانداری ها در هفته دولت از سوی دستگاه های اجرایی 15 هزار و 830 پروژه عمرانی در کشور افتتاح و به بهره برداری ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۲    
نصر: رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: به تشخیص رئیس جمهور ماموریت داشتیم اتاق فکر ریاست جمهوری را در این مرکز تشکیل و توسعه دهیم.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۹    
نصر: وزیر نفت با اشاره به مذاکرات سازنده با دستیار ویژه رئیس جمهوری روسیه، گفت: در آینده ای بسیار نزدیک قرارداد نهایی خرید و سوآپ گاز از روسیه بین شرکت ملی گاز ایران و طرف روس در مسکو امضا خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۹    
نصر: خودروسازان برای بار دوم از اسقاط خودروهای فرسوده شانه خالی کردند. یک بار در اوایل دولت دوازدهم وزیر وقت صمت مصوبه الزام خودروسازان داخلی به اسقاط خودرو را لغو کرد و حالا این اتفاق بار دیگر در ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۶    
نصر: رشد نقطه به نقطه پایه پولی در تیرماه سال جاری با ثبت رقم 2/ 26درصد به کمترین میزان 22ماه اخیر رسیده است ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۶    
نصر: معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از بهره برداری از 15 هزار و 830 پروژه عمرانی در سراسر کشور در ایام هفته دولت خبرداد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۴    
نصر: هیات تجاری جمهوری تاتارستان فدراسیون روسیه در ادامه سفر خود به شهر تبریز از برخی واحدهای تولیدی و بازار تبریز دیدن کردند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۱    
نصر: کرمان موتور با پلتفرم اختصاصی PS-1 به نخستین نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمده است. نخستین محصول این پلتفرم قرار است سدانی باشد که به زودی مشابقه انتخاب نام آن برگزار خواهد شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۵    
نصر: وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تحریم ها صنعت خودروی کشور را متوقف نکرد، گفت: در اواسط سال آینده خودروهای اقتصادی وارد بازار می شوند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۲    
نصر: تفاهم نامه همکاری های آموزشی و پژوهشی ما بین موسسه بین المللی آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان و دانشگاه های شرکت کننده در اجلاس هیئت رئیسه اتحادیه بین المللی دانشگاه های منطقه قفقاز منعقد شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۹    
نصر: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مردم در طرح دارویار هیچ افزایش قیمتی را پرداخت نمی کنند، گفت: وضع ابتلا به کرونا در کشور ثابت شده و میزان ابتلا رو به کاهش است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۹    
نصر: فراخوان هنری و ادبی "دولتمردان شهید" همزمان با هفته دولت منتشر شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۰    
نصر: نشست تجاری هیات اقتصادی جمهوری تاتارستان روسیه با حضور جمعی از مدیران استان و فعالان اقتصادی در هتل شهریار تبریز برگزار شد.عکس ها از امیرعلی نجار کریمی
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۳۰    
نصر: سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی 1401 اعلام کرد: نقاط حساس و حیاتی دشمن با استفاده از تسلیحات مدرن و نقطه زن در رزمایش مشترک پهپادی 1401 ارتش جمهوری اسلامی ایران منهدم شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۷    
نصر: سخنگوی دولت گفت: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در صورت نهایی شدن جزئیات و تامین منابع اعمال می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۴    
نصر: سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون اندازه گیری آب آبیاری 35 محصول کشاورزی کشور توسط محققان موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی انجام شده است که نزدیک به 85 درصد تولیدات کشاورزی ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۴    
نصر: دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: علت اینکه برخی کالاهای قاچاق ارزان تر از کالاهای تولید داخل شده این است که مسئولیتی پای آن نیست ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۱    
نصر: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران جدیدترین قیمت برخی میوه ها را در بازار روز اعلام کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۲۱    
نصر: روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی اعلام کرد:دانش آموخته رشته نرم افزار سیستم این دانشگاه توانسته برای 12 نفر کارآفرینی کند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۹    
نصر: فرماندار ملکان با بیان اینکه سد لیلان چای از مهم ترین طرح های عمرانی شهرستان به شمار می رود، بیان کرد: عملیات اجرایی این سد پس از سالها توقف از سر گرفته شده و به زودی آغاز می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۲:۰۹    
نصر: رئیس عدلیه گفت: لازم است که در هر دادسرایی شعبه ای ویژه برای رسیدگی سریع و قاطع به سرقت های خشن و زورگیری ها ایجاد شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۹    
نصر: نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی به دیدار اخیر خود با مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۶    
نصر: وزیر اقتصاد با بیان اینکه نگاه بخشی در برخی دستگاه ها حاکم است، گفت: این نوع نگرش، فعالان اقتصادی را در پیچ و خم ادارات درگیر کرده و این دستگاه ها به جای اینکه گرهی از مشکلات سرمایه گذاران باز و ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۶    
نصر: در حالی که سرمایه گذاران منتظر سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو برای یافتن سرنخ های جدید در مسیر سیاست پولی هستند ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۳۳    
نصر: رئیس انجمن سپک تاکرا ایران گفت: غلامرضا عبدی ، مربی مراغه ای این رشته ورزشی که سرپرستی تیم ملی زیر 18 سال را نیز بر عهده دارد ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۱    
نصر: یک مربی و قاری قرآن گفت: وی ادامه داد: مسابقات سراسری قرآن اوقات طی سال های اخیر پیشرفت خوبی کرده و ساماندهی آن بهتر شده و از لحاظ علمی و فرهنگی نیز ارتقاء یافته است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۱:۱۸    
نصر: رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: امسال برای اولین بار میز های ارتباط مردم با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مرتبط با اربعین در مرز ها برپا می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۷    
نصر: همزمان با برخی گمانه زنی ها در خصوص توافق احتمالی میان ایران و 1+4، برخی از اعضای کنگره آمریکا در اظهاراتی جداگانه، واکنش های مختلفی را نسبت به این مسأله ابراز کردند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۵۱    
نصر: وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در دیدار با رئیس جمهور تانزانیا، دعوت آقای رییس جمهور از همتای تانزانیایی خود برای سفر به تهران را به وی ابلاغ خواهد کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۵    
نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مرجعیت این خطه گفت: تحرک اقتصادی این استان منجر به تحرک اقتصادی شمال غرب می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۴۲    
نصر: ارزش صادرات نفت عربستان سعودی در ژوئن با افزایش قیمت ها و رشد تولید، به 31 میلیارد دلار رسید که بالاترین میزان در6 سال گذشته بود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۱۸    
نصر: محدودیت های سخت اعمال شده برای محدود کردن گسترش کووید-19 و بحران بدهی در بخش املاک، اقتصاد چین را به شدت تحت تاثیر قرار داده و نرخ بیکاری افزایش یافته است.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۰:۰۹    
نصر: مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: کمیته تخصصی شناسایی منشأ بوی نامطبوع در شهر اهر تشکیل می شود.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۷    
نصر: سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، بهره مندی جامعه هدف مرکز خدمات حوزه های علمیه استان از آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای با رویکرد اشتغال تاکید کرد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۴    
نصر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، گفت: در ایران متوسط فاضلاب مناطق شهری 65 درصد و در استان 70 درصد بوده و شهر تبریز بعد از اصفهان دومین کلانشهر با 90 درصد تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری است ...
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۳    
نصر: امام جمعه اهر خطاب به مدیران ادارات شهرستان اهر گفت: به مردم آمار غلط ندهید چراکه آنها بهترین قاضی برای ارزیابی عملکرد مسئولان هستند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۳۰    
نصر: مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از جانباختن 230 نفر از هم وطنان در حوادث رانندگی جاده های این استان خبر داد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۷    
نصر: فرماندار اهر با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: بیکاران اهری تا 1403 به شغل می رسند.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۴    
نصر: محمد اسلامی دقایقی قبل همزمان با دومین روز از هفته دولت با استقبال تراب محمدی، معاون سیاسی استاندار وارد فرودگاه تبریز شد.
نصر نیوز   ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۲    
نصر: فرماندار ویژه میانه اعلام کرد: همزمان با هفته دولت 53 پروژه در شهرستان با اعتبار بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال افتتاح می شود.
  • ۱