جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۴:۰۷May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 28 شهریور 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 30 مهر 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 شهریور 1395 ناطقان 2 شهریور 1395 ناطقان 3 شهریور 1395 ناطقان 4 شهریور 1395 ناطقان 5 شهریور 1395 ناطقان 6 شهریور 1395 ناطقان 7 شهریور 1395 ناطقان 8 شهریور 1395 ناطقان 9 شهریور 1395 ناطقان 10 شهریور 1395 ناطقان 11 شهریور 1395 ناطقان 12 شهریور 1395 ناطقان 13 شهریور 1395 ناطقان 14 شهریور 1395 ناطقان 15 شهریور 1395 ناطقان 16 شهریور 1395 ناطقان 17 شهریور 1395 ناطقان 18 شهریور 1395 ناطقان 19 شهریور 1395 ناطقان 20 شهریور 1395 ناطقان 21 شهریور 1395 ناطقان 22 شهریور 1395 ناطقان 23 شهریور 1395 ناطقان 24 شهریور 1395 ناطقان 25 شهریور 1395 ناطقان 26 شهریور 1395 ناطقان 27 شهریور 1395 ناطقان 28 شهریور 1395 ناطقان 29 شهریور 1395 ناطقان 30 شهریور 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۸:۱۲    
نوازنده سرشناس موسیقی نسبت به لغو کنسرت ها در شهرهای مذهبی واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۹    
مدافع تیم فوتبال نفت تهران دچار مصدومیت نسبتاً شدیدی شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۶    
تمرینات با وزنه به افزایش تراکم استخوان کمک می کند. همچنین تعادل شما را افزایش می دهد، درنتیجه احتمال افتادن شما و شکستگی ها کاهش می یابد. بااین حال این تمرینات پوکی استخوان موجود را درمان نمی کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۸:۰۳    
یک فوق تخصص بیماری های غدد درون ریز و متابولیسم بیان کرد: مصرف بیش از حد ویتامین D ، عوارضی مثل اختلال سطح هوشیاری، پر ادراری، بی اشتهایی، استفراغ و ضعف عضلانی در پی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۷    
استراحت و تجویز داروهایی است که روی دستگاه تعادلی گوش داخلی اثر آرامبخش دارند و به بهبود بیمار کمک می کند. بهتر است غذای فرد بی نمک باشد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۷    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام از تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا در ایلام خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۵۴    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران طی شهریور ماه 95 است.لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۸    
در تصاویر زیر صحنه تصادف و شکستگی گردن مرحوم بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار ایرانی در مسابقات پارالمپیک 2016 ریو را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۴۲    
وحید طالب لو می گوید بازی به بازی با مدافعان تیم همانگ تر خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۶    
این تصویر را پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری از دیدار فرماندهان سپاه با حضرت آیت الله خامنه ای منتشر کرده است. در این تصویر سه فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده نیروی قدس سپاه دیده می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمانهای زیرهمکف در شهر تهران در شهریور ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۳۰    
انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران طی نامه ای سرگشاده به ریاست قوه قضائیه، از یک نشریه شکوه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۷    
نوید عبداللهی، فرزند مرحوم ناصر عبداللهی، امشب به خندوانه می آید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۴    
استاندار گیلان، مبارزه با قاچاق را زمینه ساز عدالت اجتماعی و اقتصادی و موجبات اشتغال در کشور دانست و گفت: کیفیت بالای برنج گیلان و معروف بودن آن موجب طمع سودجویان شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۴    
افزایش قد و بلندی قامت همواره یکی از موضوعات مورد علاقه انسانها بوده است. در این نوشتار ضمن شرح مختصر رشد و افزایش قد به معرفی عوامل موثر بر افزایش قد می پردازیم
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۲۱    
یکی از دوچرخه سواران تیم ملی تصویری از آخرین گفت وگوی تلگرامی اش با گلبارنژاد منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۸    
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان محیط زیست جزئیات دو مدیر محیط زیست تهران را تشریح کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۱۵    
استقلال در 9 بازی متوالی خود در لیگ های 2 سال اخیر وجام حذفی نتوانسته برنده باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۹    
پرویزیان گفت: بر اساس آماری که بانک مرکزی ارائه داده، از مجموع یک میلیون و 350 هزار حساب مربوط به این موسسه ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۷:۰۰    
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه علت پیشرفت برخی کشورها، جمع آوری سازمان های نظامی آنها بوده است، تأکید کردند: باور این سخنان از کسانی که به آنها نسبت داده شده ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۷    
واقعیت این است که این داستان به رغم ظاهر جذابش، ساختگی است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۷    
این میان وعده ها شامل هفت گروه خشکبار، خرما و انواع مغزها و دانه ها ( از نوع کم نمک) ، شیر و فرآورده های آن، نوشیدنی، میوه، بیسکویت، کیک وکلوچه، لقمه سالم، و غذاهای پخته می شوند که در مورد هر کدام ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۷    
خودرو پورشه کاین دست دوم ، مدل 2013 ، 685 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۴    
بر اساس گزارش اقتصادی مرکز پژوهشهای مجلس، رکود در بخش مسکن همچنان ادامه دارد و نرخ رشد در بازار مسکن برای سال 95 منفی پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۱    
زیبا بروفه با انتشار عکس جدیدی از خودش و همسرش پیام صابری, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۵۱    
مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: نام جدید سیاه جامگان را مردم انتخاب خواهند کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۸    
برانکو ایوانکوویچ تصمیم گرفت بار دیگر تمرینات تیمش را دور از چشمان اصحاب رسانه و هواداران برگزار کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۸    
به مناسبت چهاردهمین سالروز تاسیس موزه سینما در عمارت باغ فردوس، شهرفرنگی که 95 سال عمر دارد و سال ها در مخزن موزه سینما نگهداری می شد، مرمت و در این مکان تاریخی جانمایی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۴۲    
یک روانشناس دلیل ترس کلاس اولی ها از مدرسه را نشئت گرفته از رفتارهای خانواده ها دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۹    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: بومی سازی در بخش امنیت فضای سایبر بیش از 80 درصد الزامی است و نبود آن امنیت و دفاع سایبری را بی مفهوم خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۶    
رییس مجلس خبرگان رهبری با هیئت همراهش به عراق مسافرت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۳۳    
وکیل خانواده کیارستمی از جدیدترین جلسه ی تشکیل شده در سازمان نظام پزشکی سخن گفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۷    
باشگاه پرسپولیس با درخواست برانکو مخالفت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۲۴    
مدیر کل گمرک استان مرکزی دلیل قاچاق کالا را پیچیدگی تجارت رسمی برشمرد و گفت: تجارت رسمی در کشور ما پیچیده است و این مهم یکی از دلایل قاچاق کالاست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۸    
به طور کلی فوبی به معنای ترس است. فوبی خاص ممکن است به صورت ترس از موضوعات مختلفی مثل عدد 13، سوزن، مار یا بلندی ظاهر شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۸    
جلسه بررسی پرونده فوت عباس کیارستمی بدون اعلام رای نهایی در سازمان نظام پزشکی برگزار شد
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس دانشگاه تهران اعلام کرده که احتمال دارد رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در این دانشگاه سخنرانی کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۱۲    
احساس سوزش یا درد شکم، ورم یا درد در یک چهارم فوقانی راست شکم نشانه مشکل کبدی است. کبد بیشتر محفظه شکم را پر می کند و در سمت راست شکم قرار دارد. در صورت ملتهب بودن، می توانید آن را حس کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۳    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 515 کیلوگرم مواد افیونی و توقیف سه دستگاه خودروی پژو در این استان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۳    
دورهمی امشب با حضور یک خواننده و یک بازیگر روی آنتن می رود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۶:۰۰    
بانک ملی ایران طی سال های 1392 تا 1394، با پرداخت بیشترین تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، زمینه ساز خودکفایی 52 هزار و 200 خانوار و خروج آن ها از حمایت این نهاد شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۵۱    
کاهش وزن بیش از یک کیلوگرم در روز نباید انجام شود، در این زمینه بازی با کودکان در کاهش وزن و کالری سوزی کمک فراوانی می کند، همچنین کاهش وزن سریع موجب آسیب به ورزشکار شده و موجب ضعف و خستگی او می شود ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۴۸    
سخنگوی قوه قضائیه در نشست امروز خود ضمن پاسخ به پرسش های حقوقی و قضایی نمایندگان رسانه ها با اشاره به نامه دادستان سابق درباره حوادث کهریزک، گفت: هیچکس نباید فتنه گران سال 88 را تطهیر کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۴۸    
تابستان هم دارد کم کم به پایان می رسد و خیلی از خانواده هایی که تا به امروز سفر نرفته اند، دارند بار سفرشان را می بندند تا در این چند روز باقیمانده از تابستان، آب و هوایی عوض کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۴۵    
برانکو ایوانکوویچ در پایان جلسه اش با مسوولان باشگاه اعلام کرد نوراللهی از جمع سرخپوشان جدا نخواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۶    
امیرعلی نبویان و همسرش در مراسم اکران فیلم اینجا کسی نمی میرد حاضر شدند. در ادامه عکس های جدید امیرعلی نبویان و همسرش را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۳    
سازمان حج و زیارت پاکستان اعلام کرد که 54 زائر این کشور در حج امسال جان خود را از دست دادند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش دمای هوا در نوار شمالی کشور گفت: درسواحل دریای خزر واستان اردبیل این افزایش دما محسوس است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۷    
در هفته های اخیر مسئله واگذاری "نامتعارف املاک" با تخفیفات کلان به مدیران ارشد شهرداری بعنوان یک چالش اساسی بر سر راه شعار مدیریت جهادی قرار گرفت و علی رغم همه انکار و تکذیب هایی که پیرامون این ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۷    
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه کامیون ایسوزو در سه راهی ازندریان ملایر، 2نفر سرنشین این خودرو که با هم برادر بودند از وسیله نقلیه به بیرون پرت شده و در زیر کامیون به شکل ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۴    
در قانون اصلاح بودجه سال نوده و پنج آمده است؛ تسویه مطالبات بانکها از دولت، تنها پس از احراز قانونی بودن مطالبات و تأیید سازمان حسابرسی قابل انجام است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۲۱    
به مناسب فرا رسیدن فرخنده عید ولایت، غدیر خم؛ پیامک هایی به این منظور در این بسته خبری برای شما عزیزان آماده کرده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۱۵    
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بهره برداری بی رویه و تخریب جنگل های شمال کشور، علت اصلی جاری شدن سیل در این مناطق است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۹    
افخمی گفت: اگر من به دادگاه نمی آمدم، ممکن بود من را بازداشت کنند که صورت خوشی برای من نداشت و من می خواهم مراتب عصبانیت خود را از بی توجهی سازمان صداوسیما اعلام کنم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۶    
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست در مراسم گرامیداشت روز جهانی لایه اوزن گفت: در ارتباط با لایه اوزن جامعه جهانی موفق شده است که پنج میلیون کیلومتر مربع از حفره ای که ایجاد شده بود را ترمیم کند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۵:۰۶    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در بیمارستان بستری شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۸    
با گذشت یک سال از فاجعه منا و با وجود انتقال پیکر تمام شهدای فاجعه به کشور، هنوز از سرنوشت یک زائر ایرانی خبری در دست نیست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۸    
یک متاآنالیز جدید نشان می دهد که اثرات ضربان نامنظم قلب می تواند در سراسر بدن بیمار مشکل ایجاد کند. نوع خاصی از ضربان قلب نامنظم که محققان دانشگاه آکسفورد در انگلیس به بررسی آن پرداخته اند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۹    
ما هر روز تمرین داریم و روز سه شنبه راهی اصفهان می شویم و تمرین هایمان را در آنجا انجام می دهیم. امروز و فردا تمرین هایمان پشت درهای بسته خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۶    
خستگی زیاد عضلات و ناگهانی در آب رفتن می تواند ایجاد اسپاسم کند. تقریباٌ هر کسی در طول عمرش دچار گرفتگی عضله می شود.در مواردی بیماری MS با اسپاسم شروع می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۶    
دفتر سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرد خروج زائران اربعین حسینی(ع) بدون گذرنامه امکان پذیر نیست و در صورت خروج غیر قانونی زائران از کشور علاوه بر امکان دستگیری در کشور مقابل ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۱    
مسئولان و مدیران شهر جدید پردیس سرانجام به گفته خودشان و پس از چندین هفته کار کارشناسی بی سروصدا قیمت های فاز 8 مسکن مهر پردیس این شهر را که حاکی از افزایش قیمت است را نهایی کرده و به زودی تاریخ دقیق ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۴۱    
طرفداران احمدی نژاد در سال 84 او را با کاپشن دیده بودند و اصلا تصویری که هنوز در ذهن آنهاست، احمدی نژاد با کاپشن است. حالا او دوباره در سفرهای استانی اش کاپشن می پوشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۸    
مازیار ناظمی با انتشار پستی در اینستاگرام خود به دلیل غیبت مدیران ورزش در مراسم استقبال از ورزشکاران پارالمپیکی عذرخواهی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۳۲    
متخصص بیماری های مغز و اعصاب می گوید، افرادی که مبتلا به سردردهای میگرنی هستند شکلات و آجیل نخورند زیرا این خوردنی ها این نوع سردرد را تشدید می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۹    
اعتماد به نفس یکی از مهم ترین راه ها برای داشتن روحیه ای خوب و رسیدن به موفقیت است. به راحتی با روش های زیر می توانید اعتماد به نفس تان را تقویت کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۹    
فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز یکشنبه با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۲۳    
ورود آیفون 7 به ایران روز گذشته در شرایطی صورت گرفت که قیمت های موجود دارای حبابی به مراتب فراتر از حد انتظار بوده و دائم در نوسان هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۱۷    
پزشکان هشدار می دهند مصرف بیش از اندازه نوشابه های انرژی زا نظیر Red Bull ,Monster ,Amp ,Burn می تواند برای سلامت بدن، بخصوص قلب، خطرناک باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۱۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1395 در روز چهارشنبه، 31 شهریورماه خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۸    
لبخند، بوی خوش عطر، هوش و شاید هم اندامی زیبا؛ فکر می کنید کدامیک برای مردان جذاب تر است؟ کدامیک از این خصوصیات در خانم ها باعث می شود مردی شیفته زنی شده و هیچوقت او را رها نکند؟ اگر بگویم هیچکدام از ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۸    
سکه طرح قدیم یک میلیون و 112 هزار و 500 و دلار 3 هزار و 559 تومان در بازار به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۴:۰۲    
یک منبع آگاه قضایی صبح امروز از سلامت متهم نفتی پس از عمل جراحی خبر داد و گفت: بابک زنجانی به اوین بازگشته است و حال وی خوب است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۵۹    
از بین بردن موهای زائد برای هر خانمی به یک مساله بزرگ تبدیل شده است. اگر شما هم روی صورت تان موهای زائد دارید بهتر است با ما همراه شوید و با اسکراب های طبیعی موهای زائدتان را از بین ببرید ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۸    
یک متخصص غدد گفت: چرت بیش از یک ساعت در روز ابتلا به بیماری دیابت را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس پلیس راه استان فارس از برخورد خونین یک دستگاه پژو 405 با چوپان و 18 راس دام زنده خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۵۰    
یک متخصص طب سنتی گفت: با مصرف دمنوش های گیاهی در فصل سرد و خشک پاییز از ابتلا به انواع بیماری ها جلوگیری کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۷    
سفیر ایران در هلند برجام را نمونه ای بارز از حل مسائل در عرصه بین المللی از طریق مذاکره و دیپلماسی دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۱    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج نهایی آزمون سراسری سال 1395 روز چهارشنبه هفته جاری منتشر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۵    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: زمانی که قطعه ساز و خودروساز روی ساخت داخل سرمایه گذاری می کنند، آن هم در شرایطی که نمی دانند عاقبت آن خودرو در بازار چه خواهد بود، در صورت بروز مشکل ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۹    
همچون هفته های گذشته کادر فنی استقلال بار دیگر به تیم اصلی خود استراحت داد تا با کمترین تمرین ممکن روانه دیدار با ذوب آهن شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۹    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از برگ های زرین دوران دفاع مقدس نقش جهاد سازندگی در مهندسی میدان های رزم بود، گفت:امام خمینی مکررا در صحبت های خود به نقش جهاد سازندگی در جنگ اشاره کردند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۷    
اخیرا پیام تبلیغی تحت عنوان تغییر رنگ چشم با رژیم غذایی در فضاهای مجازی منتشر شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۴۵    
متأسفانه در این حادثه یکی از کارگران زحمتکش شهرداری جانش را از دست داد و دیگری نیز تحت درمان است که شهرداری پیگیر مراحل درمان اوست و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۳۶    
بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار پارالمپیکی ایران در دهمین روز از رقابت های پارالمپیک ریو براثر یک سانحه به دیار باقی شتافت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۲۴    
نرگس معدنی پور اولین زنی است که از سوی محمد باقر قالیباف حکم شهرداری منطقه را دریافت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۸    
امروز یکشنبه، بانک مرکزی نرخ 39 ارز دولتی را نسبت به روز گذشته ثابت اعلام کرده است. بر این اساس، نرخ دلار آمریکا معادل 31 هزار و 379 ریال گزارش شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۱۸    
در پی درگذشت بهمن گلبارنژاد مراسم اختتامیه پارالمپیک با یک دقیقه سکوت برگزار می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۶    
وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه امسال جشن شکوفه ها و غنچه ها روز چهارشنبه 31 شهریور برگزار می شود، اظهار کرد: به دلیل آنکه روز اول مهر پنجشنبه است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۶    
بر اساس اعلام معاون سیما سریال سرزمین کهن که پخش آن بیش از دو سال است متوقف شده، پس از معمای شاه به آنتن تلویزیون می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۴    
لادن مستوفی که این روزها در تئاتر جدیدش خوش درخشیده و توجه ها را بعد از سریال پریا به خود جلب کرده است در حاشیه یکی از اجرا ها با دوستان هنرمندش عکس انداخت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۵۴    
رئیس جمهوری درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه سوار کشورمان حین مسابقات پارالمپیک ریو را تسلیت گفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۸    
رسانه های آمریکایی از وقوع انفجار در یکی از مناطق مرکزی شهر نیویورک گزارش دادند که بر اثر آن دستکم 25 نفر زخمی شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۲    
دکتر حسن روحانی برجام را 'یک راهبرد و رویکرد جدید برای تعامل مثبت و سازنده برای حل و فصل مسالمت آمیز بحران ها و چالش ها' توصیف کرد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۲۴    
فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۸    
دهمین روز از پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک برزیل، با ایستادن ایران در رده بیستم جدول رده بندی مدالی پیگیری شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۱۵    
معاون شرکت بازرگانی دولتی گفت: 304 هزار تن شکر در بورس کالا عرضه شده که 125 هزار تن آن فروش رفت و 100 هزار تن نیز خارج از بورس به کارخانه ها عرضه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۳    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: جزئیات آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در قالب یک اطلاعیه روز شنبه 10 مهرماه منتشر می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۹:۵۷    
ناطقان: امروزه در بسیاری از خودروها، منازل و محیط های کاری برای رفع بوی نامطبوع هوا از انواع مختلف اسپری های خوشبو کننده با رایحه انواع گل ها و میوه ها تا بوی وانیل و کاکائو هم استفاده می شود ...
  • ۱