جمعه ۰۴ خردادساعت ۱۲:۰۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 2 شهریور 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 30 مهر 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 دی 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 شهریور 1395 ناطقان 2 شهریور 1395 ناطقان 3 شهریور 1395 ناطقان 4 شهریور 1395 ناطقان 5 شهریور 1395 ناطقان 6 شهریور 1395 ناطقان 7 شهریور 1395 ناطقان 8 شهریور 1395 ناطقان 9 شهریور 1395 ناطقان 10 شهریور 1395 ناطقان 11 شهریور 1395 ناطقان 12 شهریور 1395 ناطقان 13 شهریور 1395 ناطقان 14 شهریور 1395 ناطقان 15 شهریور 1395 ناطقان 16 شهریور 1395 ناطقان 17 شهریور 1395 ناطقان 18 شهریور 1395 ناطقان 19 شهریور 1395 ناطقان 20 شهریور 1395 ناطقان 21 شهریور 1395 ناطقان 22 شهریور 1395 ناطقان 23 شهریور 1395 ناطقان 24 شهریور 1395 ناطقان 25 شهریور 1395 ناطقان 26 شهریور 1395 ناطقان 27 شهریور 1395 ناطقان 28 شهریور 1395 ناطقان 29 شهریور 1395 ناطقان 30 شهریور 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۸:۰۵    
گراز وحشی که توسط جوان آبادانی در نخلستان زخمی شده بود، شکارچی اش را روانه بیمارستان کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۹    
خودرو هیوندای I30 فول 2016 در بازار 117 میلیون تومان به فروش می رسد .
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۳    
عبدالله اسکندری با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:یک تست از عمو رضا کیانیان ؛عمورضا تولدت مبارک.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در مناطق غربی تهران طی مرداد ماه 95 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد:
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۷    
بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران باشگاه استقلال دقایقی پیش به دیدار یادگار امام(ره) رفتند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۴۱    
محققان اظهار کردند: شترها عامل سرماخوردگی در انسان هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۸    
فعال افشاگر سعودی از نزدیک شدن نیروهای یمنی به سد نجران عربستان خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۲    
پدیده کنونی فوتبال ایران توانسته خود را به تیم ملی نیز برساند و اکنون موهبت پای چپ بودن خود را بیش از سابق می داند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۹    
آب لیموی طبیعی را با آب سرد مخلوط کنید و از ریختن آن در چای داغ و ...بپرهیزید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۶    
در پی انفجار یک خودروی نظامی در ایالت "شرناق" ترکیه، دو سرباز این کشور جان باختند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۳    
بعد از انتشار شایعه های مختلف درباره برنامه دورهمی ، این بار درآمد 30 میلیونی مهران مدیری تکذیب شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۳    
قائم مقام شرکت هولدینگ زیرمجموعه شرکت دولتی روس تک روسیه از مذاکرات مسکو و تهران برای فروش بالگردهای آنسات و کاموف به ایران و همچنین انتقال فناوری مونتاژ این بالگردها به تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۲۰    
سخنگوی دولت گفت: باید شهادت دهم که هیچ کدام از طرح ها و لوایح و تصمیمات گذشته نمی تواند به اندازه این مصوبه (اصلاحیه بودجه) باعث رشد اشتغال و رفع نگرانی پیمانکاران شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۷    
مدیر انجمن نجوم آماتوری ایران در خصوص شایعه مشاهده دوماه در آسمان در یکی از شب های شهریورماه گفت: نه در شهریور امسال و نه در هیچ زمان دیگری دو ماه در آسمان دیده نخواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۴    
آپارتمان های نوساز در منطقه آذربایجان با میانگین قیمت متری 4 میلیون تومان خرید و فروش می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۱۱    
وزنه بردار سنگین وزن کشورمان امشب مهمان خندوانه است
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۸    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در پایان سفر خود به کوبا، عصر روز دوشنبه به وقت محلی با رائول کاسترو رئیس جمهور کوبا دیدار و گفتگو کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۷:۰۲    
گمان می رود که رهبر کره شمالی تعدادی از سربازان انگلیسی و آمریکایی که در دوران جنگ کره به دست پدربزرگش اسیر شدند را به عنوان غنائم جنگی انسانی نگه داشته باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۳    
مطالعات نشان می دهد مصرف بیشتر مرکبات نظیر لیمو و پرتقال می تواند به حفظ سلامت و همچنین پیشگیری از تاثیرات مضر ناشی از چاقی کمک کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۳    
هافبک استقلال برای بازگشت به تمرینات منتظر تایید نهایی مدیران این باشگاه است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۵۰    
"نباید برده تلگرام باشیم، زیرا آنها تمام زندگی مردم را تحت نظر دارند؛ چرا عزم جدی برای مبارزه و مقابله با آنها وجود ندارد؟ باید گفت که این درد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۴    
کاروان تیم فوتبال استقلال دقایقی پیش وارد مرقد مطهر امام خمینی (ره) شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۴۱    
تعدادی از افرادی که در حوزه های ضد امنیت اخلاقی، چرخه مدلینگ مجرمانه و توهین به عقاید دینی مردم فعالیت می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۳    
چای یکی از نوشیدنی هایی است که عضو جدانشدنی ای از عصرانه ما ایرانی هاست. برای داشتن یک چای خوش عطر و طعم ایرانی باید کتری قوری مناسبی داشته باشید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۳۰    
همایون شجریان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام عکس زیر را منتشر کرد و نوشت...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۷    
در نیمه دوم سال گذشته متوسط قیمت خرید و فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی معامله شده نسبت به دوره مشابه سال قبل 1.3 درصد کاهش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۴    
در جدیدترین مصوبه گروه خودروسازی سایپا، قیمت 17 محصول این شرکت خودروساز تغییر کرد و قیمت تیبا SX با افزایش 756 هزار تومانی و وانت پراید با افزایش 616 هزار تومانی همراه شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۱    
دو بازیکن استقلال در بازی تدارکاتی تیمشان دچار مصدومیت شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۵    
بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون به منظور بهبود شرایط جسمی و روحی، به خارج از کشور سفر کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۱۲    
وزیر دفاع در نامه ای تاکید کرد: آنچه من گفتم به هیچ عنوان تضعیف شان و جایگاه مجلس و یا نمایندگان نبوده و بلکه منظور این بود که اتخاذ چنین تصمیمی نیاز به تصویب مجلس ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۶    
ریپون پسر 7 ساله بنگلادشی است که از نوعی بیماری نادر رنج می برد و زایده هایی به شکل ریشه و شاخه های درخت از دست ها و پاهای او رشد کرده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۰۳    
در موزه BMW واقع در مونیخ کشور آلمان می توانید انواع مختلف ماشین ها و قطعات به کار رفته در این اتومبیل ها از اولین سری تا جدیدترین مدل ها را مشاهده کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۱    
ریپون پسر 7 ساله بنگلادشی است که از نوعی بیماری نادر رنج می برد و زایده هایی به شکل ریشه و شاخه های درخت از دست ها و پاهای او رشد کرده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۶    
کوهپایه زاده مدعی شد: اخیراَ زنجانی وکالتی را به شرکت نفت تفویض کرده مبنی بر اینکه این شرکت بتواند اموالی را در دبی پیگیری کند که اگر این پیگیری ها به ثمر برسد مبلغ بسیار قابل توجهی مجدداَ به بیت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۰    
بازگشت مهران مدیری به تلویزیون با صورت حساب کلانی همراه شده و این بازیگر و کارگردان و مجری صرفاً برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی دستمزدی 30 میلیون تومانی دریافت می کند که در نوع خود یک رکورد در ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۶    
هیلاری کلینتون با حضور در برنامه "جیمی کیمل" به شایعات درباره وضعیت سلامتی اش واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۳    
برخی افراد تصور می کنند داروهای تزریقی بهتر از داروهای خوراکی است. یک کارشناس در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت چنین تصوری اشتباه و ناشی از باورهای غلطی است که درباره داروها وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۰    
در شب حضور سحر قریشی بازیگر کشورمان در پردیس کوروش اتفاق جالبی رخ داده است که در ادامه خواهید خواند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۵۱    
مدافع استرالیایی پرسپولیس امروز بدون مشکل در تمرین این تیم حضور یافت تا خود را مهیای رقابت با دیگر بازیکنان کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۴۲    
امروز در بازار آزاد سکه و ارز، سکه طرح قدیم یک میلیون و 112هزار و 700 و طرح جدید یک میلیون و 115 هزارتومان به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از قهرمانان مدال آور و همه ورزشکاران و مربیان پر تلاش کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در رقابت های المپیک 2016 تشکر و قدردانی کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۳    
شاسی بلندهای 2008 و 3008 جدید به تریم های GT و GT لاین مجهز خواهند شد. چرخ های این خودروها بزرگتر شده و از آلیاژ بهتری ساخته می شوند
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۱۵    
در گزارش زیر تصاویری از فضای المپیک پارک ریو را بعد از به پایان رسیدن رقابت های المپیک 2016 مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشور از افزایش کمک هزینه درمانی برای بازنشستگان خبر داد و گفت: زمان ثبت نام برای وام های ضروری با رایزنی هایی که در حال انجام است از نیمه دوم سال خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۴:۰۰    
پزشک تیم تراکتورسازی درباره آخرین شرایط مصدوم های این تیم صحبت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۳:۵۴    
یادگار گرامی امام با تأکید بر اینکه حرکت رو به جلو هزینه و مخالفینی دارد، خطاب به اعضای هیأت دولت گفت: مرد میدان باشید؛ هزینه بدهید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۵    
پرسپولیس امروز سه شنبه از ساعت 10:10 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد، در حالی که سرمربی سرخپوشان یک ساعت پیش از تمرین کارش را در زمین آغاز کرده بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۲    
با ورود به انجمن، به سرعت رؤیا را به اتاق مددکاری می آورند. لبخند یخ زده روی صورت تکیده، اولین تصویری است که از رؤیا می بینم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۳    
به احتمال زیاد رامین رضائیان در ترکیب فیکس تیم ملی قرار می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۵۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان 100 متری در مناطق 22گانه شهری تهران است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۴۴    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ثبت و شناسه دار کردن گوشی تلفن همراه با همکاری نهادهای مرتبط در حال انجام است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۹    
اعضای دولت، درنخستین روز هفته دولت با حضور در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام(ره) تجدید میثاق کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۲۳    
شرکت هواپیماسازی ایرباس، قیمت هواپیماهای تولیدی خود را به میزان 1.1 درصد افزایش داد و ارزان ترین هواپیمای این شرکت A318 هست که 75.1 میلیون دلار قیمت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۱۴    
نفخ شکم مشکلی است که می تواند شما را چاق تر نشان دهد، آن وقت است که با خود فکر می کنید شما که توانسته اید وزن تان را کنترل کنید پس چرا هنوز شکم دارید؟ در حقیقت این شکم نیست که شما را چاق نشان می دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۱:۰۸    
حسن یزدانی با شکست حریف روس قهرمان کشتی آزاد وزن 74 کیلوگرم المپیک ریو 2016 برزیل شد و سومین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را کسب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۶    
وزیر خارجه ایران ضمن ایراد سخنرانی در مجلس ملی نیکاراگوئه با نمایندان مجلس دیدار و بعد از رایزنی با همتای خود با دانیل اورتگا ملاقات خواهد کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۳    
6عضو هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی پارلمان انتخاب شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۷    
تقاضا برای خرید خانه های نقلی در کلان شهرها به ویژه تهران در حالی روند صعودی پیدا کرده که جهش قیمت مسکن در چند سال اخیر قدرت خرید مردم را به شدت کاهش داده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۱۱    
ارزش دلار آمریکا در بازار بین بانکی، روند کاهش 1 ریالی ارزش خود را در دستور کار خود قرار داده و این در حالی است که پوند و یورو افزایش قیمت را برای خود انتخاب کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۵    
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: نتایج نهایی کارشناسی ارشد در دهه دوم شهریور ماه اعلام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۹    
این نوشیدنی ها نه تنها آب لازم را به بدن مان می رسانند، بلکه برای پوست، مواد مغذی مورد نیاز به منظور عملکردهای اصلاحی و حفاظتی نیز فراهم می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۳    
پاسور تیم ملی والیبال ایران در المپیک گفت: به چیزهایی که مدنظرم بود با تیم ملی رسیدم و دیگر به این تیم فکر نمی کنم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۹:۳۸    
معمولا در رابطه با بیماران همه فکر می کنند که چاقی ناشی از خود بیماریست ولی در اکثر مواقع اضافه وزن اثر و عوارض داروهای استفاده شده برای درمان است که منجر به چاقی می شوند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۷    
در حادثه برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک کامیون در جاده هزارجریب نکا، متاسفانه شدت جراحات وارده منجر به مرگ موتورسوار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۱    
این هفته قیمت یک مدل خودروی داخلی در کارخانه و چند مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۹:۰۵    
خبر های عجیبی درباره خداحافظی یکی از ستاره های استقلال به گوش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به وزیر دفاع تذکر می دهم که نسبت به مجلس درست حرف نزدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۵۳    
عکسی از اعضای تیم اسکواش بازیگران زن کشورمان را در ادامه مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۵    
علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری داوران فینال مسابقات فوتبال المپیک 2016 بامداد امروز دوم شهریورماه به کشور بازگشتند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۴۲    
حدود ساعت 22 یکشنبه شب خبر مرگ مشکوک دختر 16 ساله ای در منطقه خزانه به کلانتری 160 خزانه اعلام شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۸:۳۶    
کریم باقری به حمایت از هافبک تیمش پرداخته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۱    
سخنگوی ناجا از حمله افراد مسلح به خودروی حامل دو متهم به قتل عضو یکی از گروهک های معاند خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۱    
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۷:۵۱    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار توضیحات کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش درباره نتایج ضعیف المپیک شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۷:۴۵    
محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه در جریان سفر به کوبا وارد فرودگاه بین المللی هاوانا شد و مورد استقبال معاون وزیر امور خارجه و چند تن از مقامات وزارت خارجه کوبا قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۰۷:۳۳    
رئیس قوه قضاییه با تبریک فرارسیدن هفته دولت، پایبندی به آرمان ها و ارزش های انقلابی و الهی و حفظ استقلال ...