پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 2 دی 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 مهر 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 دی 1395 ناطقان 2 دی 1395 ناطقان 3 دی 1395 ناطقان 4 دی 1395 ناطقان 5 دی 1395 ناطقان 6 دی 1395 ناطقان 7 دی 1395 ناطقان 8 دی 1395 ناطقان 9 دی 1395 ناطقان 10 دی 1395 ناطقان 11 دی 1395 ناطقان 12 دی 1395 ناطقان 13 دی 1395 ناطقان 14 دی 1395 ناطقان 15 دی 1395 ناطقان 16 دی 1395 ناطقان 17 دی 1395 ناطقان 18 دی 1395 ناطقان 19 دی 1395 ناطقان 20 دی 1395 ناطقان 21 دی 1395 ناطقان 22 دی 1395 ناطقان 23 دی 1395 ناطقان 24 دی 1395 ناطقان 25 دی 1395 ناطقان 26 دی 1395 ناطقان 27 دی 1395 ناطقان 28 دی 1395 ناطقان 29 دی 1395 ناطقان 30 دی 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۹    
گفت گوی ویژه احسان کرمی با رامبد جوان امشب (دوشنبه) به روی آنتن می رود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۲    
با افتادن اتفاقی در مدرسه شروع و با قطع دستش تمام شد. مهرشاد پسر بچه 10 ساله شوشتری است که هشتم آبان امسال در مدرسه به زمین خورد. او را به مطب پزشک رساندند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۸    
بیشتر کودکان خشونت و رفتارهای خشن را الگو می گیرند و این الگو معمولا والدین هستند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۱۸    
در اغلب کشورهای مشرق زمین، خاورمیانه و قاره آفریقا مردم نشستن و غذا خوردن روی زمین را ترجیح می دهند. نشستن روی زمین و غذا خوردن برای افرادی که منع پزشکی ندارند فواید جالب توجهی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۷    
سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه با انتقاد از گسترش نفوذ نظامی پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به ویژه در شرق اروپا ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۸    
هفته نخست سوپر لیگ کاتا و کومیته بانوان روز جمعه سوم دی ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به انتشار خبر آزادی کامل حلب گفت که هنوز این مسئله برای آمریکایی ها ثابت نشده ولی واقعیت موجود این است که از حلب یک خرابه باقی مانده و بشار اسد مقصر این وضع است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز روزگار تک صدایی گذشته و صدا و سیما باید زبان همه ملت ایران با اقوام، احزاب و میل های مختلف سیاسی و دینی در سراسر کشور باشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۹    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که مذاکرات خود برای خرید هواپیما از شرکت فرانسوی ایرباس را از چند ماه قبل آغاز کرده بود سرانجام عصر دیروز قرارداد نهایی خرید 100 فروند هواپیما را با این شرکت به ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۴    
ارتش سوریه بیانیه ای درباره کامل شدن پیروزی در حلب و خروج همه تروریست ها از این شهر صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۷    
هنوز معلوم نیست یک میلیون و 445هزار شغلی که وزیراقتصاد مدعی ایجاد آن در 6ماه اخیر است، با استناد به کدام مرجع آماری بوده؟ و برای افکارعمومی جالب خواهد بود که مشخص شود حدود یک و نیم میلیون جوان ایرانی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۵    
پزشکان با پوست ماهی تیلاپیا توانستند سوختگی ها متعدد زن پیش خدمت را بهبود دهند و درمان کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۶    
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت از وقوع یک فقره اختلاس در دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه 5 نفر به اتهام اختلاس روانه زندان شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۰    
نمی توان خوشمزه بودن غذاهای برشته را نادیده گرفت، اما هشدار مکرر کارشناسان، گویای آن است که افراط در مصرف این مواد غذایی، بدون شک تبعات زیادی برای سلامت دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۴    
رئیس جمهوری روسیه از فرماندهی ارتش این کشور خواست تا توان هسته ای روسیه را با استفاده از موشک های قابل نفوذ در هر سامانه دفاع موشکی در جهان تقویت کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۸    
رییس جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه به وقت محلی و پس از انجام برنامه های سفر رسمی به کشور قزاقستان، عازم قزقیزستان شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۲    
صبح امروز 14 خودرو سواری در محور ورودی قوچان با یکدیگر برخورد کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۵    
در زیر تصویری جدید از حاج قاسم سلیمانی در سوریه زا مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۱    
ملکه 90 ساله انگلیس و همسرش به دلیل شدت بیماری سفر خود به کاخ ساندرینگهام برای گذراندن کریسمس را لغو کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۲    
نیروهای امنیتی نیجریه مجددا شیخ زکزاکی را به محل قبلی اسارتشان بازگردانده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۶    
معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل قطعنامه مجمع عمومی درباره سوریه را صرفا در راستای ایجاد موانعی در راه رسیدن به یک راه حل سیاسی برای بحران سوریه خواند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۳    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت هوای استان تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز جمعه سوم دی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۴    
نرم افزار ارتباطی تلگرام مدتی است پیام های امنیتی خود را به زبان فارسی هم ارسال می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۸    
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از فعالیت دو شیفتی تنها 15 درصد از مدارس کشور در سایه همت و مساعدت خیرین مدرسه ساز کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران حضور پر شماری را در ورزشگاه آزادی داشته باشند تا با غلبه بر سیاه جامگان قهرمانی نیم فصل را جشن بگیریم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۱    
یک منبع امنیتی در استان نینوا گزارش داد که ده ها تن در جریان انفجار دو خودروی بمب گذاری شده در منطقه کوکجلی در شرق موصل کشته و زخمی شده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از آغاز عملیات واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 94 خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۹    
رییس جمهوری اسلامی ایران بر استفاده از تمام ظرفیت ها و فرصت های موجود در راستای توسعه روابط و تقویت همکاری های تهران- آستانه تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۰    
تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی مشکل گیتی با تأیید خبر توقف اکران این فیلم گفت: درپی صدور حکمی قضایی، وزارت ارشاد دستور توقف نمایش این فیلم را به سینماداران ابلاغ کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۸    
در آخرین رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در سال 2016، تیم ملی ایران با یک پله صعود در رده بیست و و نهم دنیا قرار گرفت. ایران سال میلادی جاری را به عنوان بهترین تیم آسیا به پایان رساند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۴۸    
نفت جهانی در معاملات آسیایی اندک روز پنج شنبه تحت تاثیر افزایش غیرمنتظره ذخایر نفت خام آمریکا در هفته گذشته و اقدام لیبی برای افزایش تولید در چند ماه آینده، کاهش پیدا کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۷    
حکم اعدام یک متجاوز به عنف در ایلام با حضور رییس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، قضات کیفری، فرمانده انتظامی استان در چهار راه مقاومت شهر ایلام صبح امروز اجرا شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۴    
نتایج پیش بینی آلودگی هوای تهران بیانگر افزایش غلظت ذرات معلق در روز جاری (پنجشنبه دوم دی ماه) نسبت به روز گذشته و برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا است و انتظار می رود این شرایط تا روز جمعه همچنان ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۰    
رسانه دولتی کره شمالی در واکنش به درخواست ناتو مبنی بر توقف ساخت موشک های اتمی گفت، ناتو ابزار دست آمریکا شده و بهتر است در مسایل شبه جزیره کره دخالت نکند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۷    
سامانه شامد هفته آینده راه اندازی می شود و ادمین کانال های با بیش از 5 هزار کاربر و حتی افرادی که قصد راه اندازی کانال جدید و رسمی دارند می توانند به این سامانه مراجعه کرده و برای احراز هویت ثبت نام ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۵۱    
در بریتانیا گوجه هایی با رنگ سیاه تولید می شود که قابلیت ماندگاری بالا و دارای آنتی اکسیدان های قوی می باشند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۴۵    
جوانی فلسطینی بامداد امروز (پنجشنبه) به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان درگیری های شهرک کفر عقب در شمال قدس اشغالی به شهادت رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۶    
جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در حضور روسای جمهوری دو کشور، 5 یادداشت تفاهم و موافقتنامه همکاری امضاء کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۲۳    
نیروهای ترکیه که عصر چهارشنبه از ورود به شهر الباب در شمال سوریه سخن می گفتند به نظر متحمل شکستی سنگین در رویارویی با داعش شده و به اجبار این شهر را ترک کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۱:۱۴    
رئیس پیشین رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به طور مشروط آزاد شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۵۹    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از پنج هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال 96 خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت 24 روز سه شنبه، هفتم دی ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۱    
خانواده و اقوام بازداشت شده مولود مرت آلتیناش قاتل سفیر روسیه در ترکیه که پس از ترور دیپلمات ارشد روس بازداشت شده بودند، با حکم دادستانی آنکارا آزاد شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۳۲    
سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ارکولس راضی است و آنها را شایسته پیروزی پر گل و صعود به دور بعد دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۶    
سریال طنز لیسانسه ها در 60 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی سروش صحت از شنبه چهارم دی ماه روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۷    
بر اساس نقشه های از بعد ازظهر روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید در نیمه غربی کشور بارش پیش بینی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۸    
شرکت نوکیا از اپل به دلیل نقض قوانین ثبت اختراع شکایت کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۲    
خودرو جک S5 اتوماتیک ، 95 میلیون و 200 هزار و رنو تندر E2 . دو ایربگ 39 میلیو ن و 100 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۲    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا با وحشتناک توصیف کردن حملات اخیر در برلین و آنکارا گفت: این مساله ثابت می کند که من حق دارم طرح هایی برای محدود کردن ورود مهاجران مسلمان به ایالات متحده وضع کنم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۲    
ناطقان: در دنیای اسلام، شخصیت های بزرگی ندای آزادی و عدالت خواهی سر دادند و مردم را به بازگشت به اسلام راستین و مبارزه با ستم دعوت کرده اند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۹    
معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: هوای تهران با میانگین شاخص کیفی 124 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۰    
گروه تروریستی داعش یک دختر بچه را وادار کرد که خود را در میان آوارگان کرانه چپ این استان منفجر کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۴    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری، صبح امروز(پنجشنبه) به طور رسمی از سوی نور سلطان نظربایُف رییس جمهوری قزاقستان مورد استقبال قرار گرفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۳۱    
در صورتی که کلید های Home و Power گوشی شما خراب شده است، با این ترفند می توانید بدون نیاز به آنها گوشی را ریستارت کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۵    
در حالی که منابع نزدیک به مخالفان سوری از خروج کامل شورشیان از شرق حلب و کنترل ارتش سوریه بر تمامی این شهر خبر می دهند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۳    
در حالی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی حضور مدافع ملی پوش پرسپولیس در لیگ چین منتشر شده بود، ساعتی پیش اعلام شد رضایتنامه این بازیکن برای جدایی صادر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۴    
اداره هواشناسی کشاورزی توصیه هایی 6 روزه را به کشاورزان کشور ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۸    
وزیر کشور برای سفری یک روزه به استان هرمزگان، صبح امروز وارد فرودگاه بندرعباس شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۸:۵۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص افزایش قیمت دلار، نیز خاطرنشان کرد: این قیمت به نظر دولت قیمت واقعی نبوده و نیست و به دنبال بهبود وضعیت موجود هستیم و با کاستن بار تقاضا مضاعف بر بازار و تأمین آن ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۹    
پیش نویس قطعنامه ضدسوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد پیرامون تحت تعقیب قرار دادن عاملان جنایات جنگی ادعایی در سوریه واکنش نماینده این کشور در سازمان ملل را به همراه داشت
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۸:۴۳    
مدیر صادرات یک شرکت اتوبوس ساز داخلی از امضای قرارداد همکاری و تولید مشترک با یک شرکت خودروسازی ترک خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۶    
پزشکان از یک تکنیک ویژه پزشکی برای درمان تومور بزرگ مغزی یک بیمار 35 ساله که دچار اختلال در گفتار شده بود، استفاده کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۸:۳۰    
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از روی مردم مظلومی که برای خرید نان شب محتاج اند شرمنده ایم که عده ای اینگونه با وقاحت حق الناس را بالا می کشند و حس می کنند با لابی های کثیف می توانند از زیر ...