پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۱:۰۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 4 دی 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 مهر 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 دی 1395 ناطقان 2 دی 1395 ناطقان 3 دی 1395 ناطقان 4 دی 1395 ناطقان 5 دی 1395 ناطقان 6 دی 1395 ناطقان 7 دی 1395 ناطقان 8 دی 1395 ناطقان 9 دی 1395 ناطقان 10 دی 1395 ناطقان 11 دی 1395 ناطقان 12 دی 1395 ناطقان 13 دی 1395 ناطقان 14 دی 1395 ناطقان 15 دی 1395 ناطقان 16 دی 1395 ناطقان 17 دی 1395 ناطقان 18 دی 1395 ناطقان 19 دی 1395 ناطقان 20 دی 1395 ناطقان 21 دی 1395 ناطقان 22 دی 1395 ناطقان 23 دی 1395 ناطقان 24 دی 1395 ناطقان 25 دی 1395 ناطقان 26 دی 1395 ناطقان 27 دی 1395 ناطقان 28 دی 1395 ناطقان 29 دی 1395 ناطقان 30 دی 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۴    
برخی منابع خبری از شیوع آنفلوآنزای پرندگان در یک واحد مرغداری در استان گلستان، یک واحد در قزوین و نیز دو تالاب میانکاله و میقان در استان مرکزی خبر می دهند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۵    
مردی که متهم است همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در بیابان رها کرده است، مدعی شد مرتکب قتل شده چون همسرش معتاد شده و به فساد کشیده شده بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۵۳    
بازهم مدی جدید در کشورهای غربی جنجال به پا کرده و آن تزریق بوتاکس و پرکننده های شیمیایی به پاشنه و کف پا است تا خانم ها برای ساعات طولانی بتوانند بدون درد کفش پاشنه بلند به پا کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۷:۴۲    
مو های طبیعی باید هر ماه حدود 1 سانتی متر رشد کنند و رژیم غذایی و شیوه زندگی سالم به رشد آنها کمک می کند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۲۳    
گفته می شود مشکلات مالی یکی از عوامل اصلی تعطیلی این شبکه ماهواره ای است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۱۱    
دفعه بعد که در فرودگاه ناریتای توکیو هستید یادتان باشد که پیش از لمس گوشی موبایلتان، روی آن دستمال بکشید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۵    
سازمان سنجش آموزش کشور درباره برخی اصلاحات در مواد آزمون و رشته های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 96 اطلاعیه ای صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، افغانستان را پاره تن جهان اسلام دانست و گفت: این کشور نه فقط یک همسایه و هم فرهنگ است بلکه دارای زبان مشترک با ایران است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۲۲    
محمد مایلی کهن گفت: علی دایی چه من بخواهم، چه نخواهم، بخشی لاینفک از تاریخ فوتبال ماست. دایی رکورددار فوتبال ما و جهان است و برای فوتبال ما آبرو خریده است و توهین کردن به او از ابتدا تا انتهای بازی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۱    
برای خانمها هیچ چیز زجرآورتر از ریزش موهایشان نیست، اکثر خانمها در طول زندگی خود این مشکل را تجربه کرده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۸:۰۸    
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه آیین نامه شیوه رسیدگی و اجرای آرای کمیسیون های استانی و ملی جبران خسارت ناشی از بازداشت را ابلاغ کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۵۶    
جلسه روز شنبه مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی و حضور اکثریت اعضا تشکیل شد. در این جلسه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۷    
روسای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تاکید کردند که همزمان با پیروزی های ارزشمند مردم و ارتش سوریه بر تروریست ها و تداوم این مبارزات ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۰۷:۴۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حقوق های نجومی بر اساس نظام مندی بود، گفت: آیا کشور گیر این 2 میلیارد تومان است؟
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۲    
کانال تلگرامی دفتر مقام معظم رهبری فیلمی از رهبر انقلاب را در مناطق زلزله زده بم با لباس مبدل به اشتراک گذاشته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۹    
پس از اینکه به خواستگارم جواب رد دادم او با پیامک مرا تهدید کرد و می گفت جانم را می گیرد، یک روز در مسیر رفتن به محل کارم خواستگارم به من نزدیک شد و مایع وایتکس به رویم ریخت که بدنم آسیب دید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۵۰    
یک تحلیلگر امور دفاعی گفت آمریکا بطور غیرمستقیم در حال اعزام گروه تروریستی داعش به الباب برای جنگ علیه ارتش ترکیه است و بر لزوم نزدیکی آنکارا به دمشق برای مقابله با این مسئله تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۸    
یک هنرمند هلندی توانسته با استفاده از یک قلم آثار هنری جالبی بر روی موز را به ثبت برساند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۲۶    
تروریست های تکفیری پیش از خروج از محله های شرقی حلب مرتکب جنایت هولناکی علیه غیرنظامیان و سربازان ارتش شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۷:۱۷    
بهسازی بخشی از مسجد امام منجر به کشف مهم تاریخی در اصفهان شد و یک تونل طاق چشمه ای باستانی در زیر مسجد پدید آمد که پنجره ای جدید از تاریخ را به روی اصفهان گشود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۵۶    
قاسمی با استقبال از قطعنامه شورای امنیت، آن را نشانه ای از عزم جامعه جهانی در پایان بخشیدن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و احیای حقوق مردم فلسطین خواند و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۷    
جلسه علنی بعدازظهر امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش پایان یافت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۴    
سرفه مزمن یا سرفه مداوم نشانه ای شایع است که دلایل بسیاری می توانند زمینه ساز شکل گیری آن باشند. آثار آزاردهنده سرفه، از قبیل اختلال در خواب ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۲    
یکی از سخنرانان گروه تروریستی داعش رئیس جمهور ترکیه را به کشتار و خونریزی بیشتر تهدید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۹    
معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطار مسافری نخجوان – مشهد از 9 دی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۳    
کریمی قدوسی ها به نحوی عمل کرده اند که هم اکنون باید نوار جلسه محرمانه برای رسانه ها منتشر شود و برخی از اسرار فاش شود تا صحت و سقم ادعاها بررسی شود ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حمید محمدی را به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۳    
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید اگر ریشه دو، سه نفر از افراد بسوزد استقلال می تواند نتیجه بگیرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۰    
مجله اقتصادی اکونومیست شغل هایی را که چشم انداز رشد بالایی در آمریکا و در سال 2017 خواهند داشت معرفی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۵۷    
تروریست ها در واکنش به پیشروی ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در مناطق وادی بردی در شمال غرب استان دمشق، منابع آب منطقه عین الفیجه که آب شرب دمشق و ریف آن را تامین می کند با سوخت مازوت آلوده کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۵    
آلودگی هوا و تداوم پایداری نسبی جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، اصفهان و تبریز امروز هم ادامه دارد ولی با توجه به پیش بینی بارندگی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
مسئول روابط عمومی بیمارستان کمالی از خارج کردن یک توده هفت کیلویی از بدن یک بیمار خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
منابع خبری گزارش دادند که در پی انفجار بمبی در مدرسه محله السکری در حلب، چندین تن کشته و زخمی شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
اگرچه فصل بهار را معمولا به عنوان فصل سم زدایی می شناسند اما فصل زمستان نیز با توجه به سرما و گاهی کاهش بارندگی، باعث بروز انواع آلودگی می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۳    
جوان 27 ساله با حمله به خانه پدرزن سابقش در روستای جهان آبادِ فهرجِ کرمان حمام خون به راه انداخت. این قاتل در اقدامی وحشیانه اعضای خانواده همسرش را به گلوله بست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۷    
مقدم همچنین در پاسخ به این پرسش که چه ویژگی هایی در پایتخت 5 رعایت شده که از تکراری بودن آن جلوگیری شود، گفت: تا زمانی که ما حرف تازه ای برای گفتن داشته باشیم پایتخت را می سازیم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۸    
در اتفاقی نادر در فرانسه یک جنین 30 هفته ای به رغم اینکه پاهایش از رحم مادر بیرون زده بود، زنده و سالم به دنیا آمد و اکنون به حیاتش ادامه می دهد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۹    
بازیگر معروف سینما و تلویزیون به اتهام رابطه نامشروع به 90 ضربه شلاق محکوم شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۳    
عملیات مشترک عراق از استراتژی قریب الوقوعی برای تکمیل آزادسازی مناطق باقی مانده در شرق موصل خبر داد و اعلام کرد که آغاز این استراتژی در روزهای آتی خواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۳۰    
در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا معادل 4010 تومان و سکه تمام طرح جدید بیش از یک میلیون و 152 هزار تومان فروخته می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۷    
میلاد باقری خواننده گروه موسیقی دنگ شو گفت: من به همراه یکی از دوستانم در بزرگراه حکیم داخل ماشین بودم که تا استارت ماشین را زدم، به یک باره کاپوت منفجر شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۱    
معاون محیط زیست استان تهران با بیان اینکه کیفیت هوای تهران فردا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس خواهد بود، گفت: تمام مدارس پایتخت باز است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۸    
منابع لبنانی از سفر رئیس جمهور این کشور به عربستان ظرف ماه آتی میلادی خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۱۲    
افزایش قیمت نفت که با نشست یکصد و هفتاد و یکم اوپک (10 آذرماه) کلید خورد با نشست اوپکی ها و غیراوپکی (20 آذرماه) ادامه یافت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۹    
درخواست وزیر ورزش و جوانان از اعضای هیات مدیره استقلال جهت عدم تغییر در کادر فنی و مصاحبه درباره این تیم احتمالا نشان دهنده تغییرات مدیریتی استقلال است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۹    
گرانترین معامله ثبت شده در آذرماه سال جاری در تهران مربوط به آپارتمانی 220 متری در محله دروس با 19.2 میلیون تومان در هر متر مربع بوده است؛ در این ماه آپارتمان های نوساز ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۴:۰۳    
شبکه المیادین از ترور یکی از رهبران حزب حاکم ترکیه در آنکارا خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۹    
عامل قاچاق و توزیع فیلم های سینمایی "ابد و یک روز" و "فروشنده" پس از وصول گزارشات، دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۶    
استاندار ایلام از سفر وزیر کشور به این استان به منظور شرکت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان و بررسی مشکلات مردم خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۶    
رئیس سازمان سیا در گفت وگو با یک رسانه آمریکایی درباره عدم حضور واشنگتن در رایزنی های سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه درباره سوریه گفت که این سه کشور نمی توانند به تنهایی مشکلات منطقه را حل کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۱    
استاندار یزدگفت: درباره جنبه عمومی این اتفاق نمی شود بی تفاوت بود و این موضوع را با مقامات ذی ربط مطرح می کنیم تا افراد و عاملان آن را شناسایی کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۳    
5 سارق در عملیات پلیس دستگیر شدند که 3 نفر از آنها مخفیگاهشان در تهران بوده و دو نفر دیگر در قرچک ورامین بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۸    
تصاویری از شهر تازه آزادشده حلب از چنگ تروریستهای تکفیری پیش و پس از جنگ را مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی با سیاه جامگان در هفته پانزدهم لیگ برتر با دوربین تلویزیونی مصاحبه نکرد و راهی نشست خبری شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۳۱    
مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری از پنجم دی با حضور 14 وزنه بردار آغاز می شود و در این مرحله هم نفرات المپیکی دعوت نشده اند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۹    
کری فیشر ، بازیگر و نویسنده آمریکایی حین پرواز از لندن به لس آنجلس دچار حمله قبلی شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۶    
مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، واحدهای توزیع کننده کره را ملزم به رعایت ضوابط قیمت گذاری دانست و اعلام کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۱۰    
رغد دختر صدام حسین در مصاحبه با CNN دونالد ترامپ را به دلیل درک بالای سیاسی و موضعش درباره حمله آمریکا به عراق ستود!
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۱:۰۴    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اعلام اینکه خرید و فروش کودکان جرم است، اظهار کرد: اگر با مورد مشکوک برخورد کردند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۹    
شورشیان سوری از کشته شدن مسئول نظامی جبهه "فتح الشام" (جبهه النصره) در درگیری با ارتش سوریه در غوطه شرقی دمشق خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۶    
26 دانشجوی پسر و دختر در یک پارتی شبانه در آبادان دستگیر شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۳۱    
ارتش سوریه پس از اعلام آزادسازی کامل شهر حلب، پاکسازی محله هایر شرق این شهر را آغاز کرده است، مساله ای که ممکن است ماه ها طول بکشد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به تصویب قطعنامه علیه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی در سازمان ملل گفت که جهان به جای تمرکز روی سوریه، ایران وکره شمالی توجهش را معطوف به اسرائیل کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۹    
دونالد ترامپ نسبت به نامه رئیس جمهوری روسیه به او به منظور تبریک سال نو میلادی واکنش نشان داده و این نامه پوتین را "بسیار خوب" توصیف کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۳    
سرپرست اورژانس کشور، با اشاره به تشدید آلودگی هوای تهران، از استقرار اکیپ های امدادی درمانی اورژانس در معابر اصلی و پر رفت و آمد پایتخت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۱۰:۰۱    
برخی مواد غذایی سرشار از مواد مغذی هستند که می توانند ظاهری جوان تر، شاداب تر و درخشنده به پوست شما ببخشند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۵۲    
در معاملات کم رونق پیش از کریسمس، قیمت نفت خام آمریکا درپایان معاملات هفتگی دیروز به بالاترین رقم 17 ماه گذشته رسید ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۹    
فرمانده کل سپاه با طرح این سوال که چرا جامعه ما با وجود این همه دشمنی که توسط کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای علیه آن برنامه ریزی شده و دلار و ریالهای زیادی خرج می کنند ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۴۵    
مقام های فدرال آمریکا به مقام های محلی هشدار دادند که داعش از حامیانش خواسته تا در تجمعات تعطیلات سال نوی میلادی در آمریکا از جمله در کلیساها دست به انجام حملاتی بزنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۶    
جمعی از بازنشستگان پیش از موعود تامین اجتماعی صبح امروز - شنبه - به منظور پیگیری مطالبات خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۰    
یک گردان پلیس ارتش روسیه وارد شهر حلب شده اند تا مسئولیت تامین امنیت امدادگران و سربازان روس را که به امر بازسازی و پاکسازی کمک می کنند، بر عهده بگیرند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۴    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم هرگز به قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک سازی ها پایبند نخواهد بود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۹:۰۶    
رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:در این هفته تعطیلی مدارس پیش بینی نمی شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۷    
دبیر انجمن واردکنندگان برنج با بیان اینکه زمان کمی برای واردات برنج باقی مانده است گفت:با یکسان سازی نرخ ارز و حذف ارز مبادله ای از واردات برنج ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۷    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا در اطلاعیه جدیدی نحوه خدمات رسانی به شهروندان را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۴    
خدادادی با اشاره به بازدید برخی نمایندگان مجلس از منطقه آزاد کیش گفت: درزمینه های فرهنگی و جذب سرمایه جزیره کیش موفق عمل کرده است و جذب این سرمایه گذاران به خصوص از کشورهای خارجی باعث می شود علاقمندی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۴    
بازی روز یکشنبه استقلال مقابل سپاهان برای منصوریان می تواند یک فرصت باشد و شاید هم یک تهدید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۵۱    
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با تشریح برگزاری 20 مناقصه توسعه و افزایش ضریب بازیافت میادین نفت و گاز در مناطق مرکزی ایران، گفت: تاکنون بیشترین تفاهم نامه همکاری با روسها امضا شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۹    
معاون وزیر بهداشت، اظهاراتی مبنی بر واردات دو برابری روغن پالم به کشور را تکذیب کرد و گفت: میزان واردات پالم در سال 95 نسبت به سال 94 فراتر نرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۶    
بنا بر بیانیه کرملین، ولادیمیر پوتین تماس تلفنی را با بشار اسد به منظور تبریک آزادسازی حلب برقرار کرد. بشار اسد نیز در این تماس آزادسازی حلب را زمینه ساز تلاش سیاسی در سوریه خواند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۰    
دولت عربستان در ادامه روند دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مالی این بار از اخذ وام کلان30 میلیارد دلاری جهت جبران کمبود منابع خبر داده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۴