پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۰:۵۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 8 دی 1395 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 31 فروردین 1395 ناطقان 31 اردیبهشت 1395 ناطقان 31 خرداد 1395 ناطقان 31 تیر 1395 ناطقان 31 مرداد 1395 ناطقان 31 شهریور 1395 ناطقان 30 مهر 1395 ناطقان 30 آبان 1395 ناطقان 30 آذر 1395 ناطقان 30 بهمن 1395 ناطقان 1 اسفند 1395 ناطقان 1 دی 1395 ناطقان 2 دی 1395 ناطقان 3 دی 1395 ناطقان 4 دی 1395 ناطقان 5 دی 1395 ناطقان 6 دی 1395 ناطقان 7 دی 1395 ناطقان 8 دی 1395 ناطقان 9 دی 1395 ناطقان 10 دی 1395 ناطقان 11 دی 1395 ناطقان 12 دی 1395 ناطقان 13 دی 1395 ناطقان 14 دی 1395 ناطقان 15 دی 1395 ناطقان 16 دی 1395 ناطقان 17 دی 1395 ناطقان 18 دی 1395 ناطقان 19 دی 1395 ناطقان 20 دی 1395 ناطقان 21 دی 1395 ناطقان 22 دی 1395 ناطقان 23 دی 1395 ناطقان 24 دی 1395 ناطقان 25 دی 1395 ناطقان 26 دی 1395 ناطقان 27 دی 1395 ناطقان 28 دی 1395 ناطقان 29 دی 1395 ناطقان 30 دی 1395 
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۴    
در حال حاضر غیر از محورهای مسدود ذکر شده در این گزارش، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۷    
رئیس جمهوری منتخب آمریکا در توییتر خود خطاب به رژیم صهیونیستی نوشته که قوی باشد تا دوره او آغاز شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۵    
بانک ملی ایران به هیچ عنوان قصد خرید دستگاه خارجی را ندارد و موضوع مناقصه خرید دستگاه پولشمار تولید داخل بوده و صرفا با توجه به اهمیت قطعه استارت و توقف این دستگاه ها (که تولید داخلی ندارد و مورد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۷    
نمی شد که در خردادماه گاز گرفتگی رخ داده باشد، تحقیقات را آغاز کردیم تا اینکه نظریه پزشکی قانونی به دستمان رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۱    
دولت بحرین با وجود صدور رأی دادگاه درباره آزادی نبیل رجب رئیس مرکز حقوق بشر این کشور از زندان، با آزادی وی مخالفت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۲    
با انجام هفت بازی از هفته پانزدهم لیگ برتر، تقریبا پرونده نیم فصل نخست لیگ برتر به پایان رسید و چهره ترین های این مسابقات مشخص شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۲۳    
وزیر نفت با صدور نامه ای ضمن موافقت با بازنشستگی خودخواسته دکتر محمدرضا مقدم، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری از زحمات او قدردانی کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۷    
رهبر کره شمالی ظاهرا جشن های کریسمس را ممنوع کرده و به شهروندان دستور داده تا مادربزرگش کیم جونگ - سوک را به جای حضرت مسیح (ع) در کریسمس عبادت کنند!
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۹    
ناطقان: در آستانه فرارسیدن روز نهم دی ، پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR بیست جمله ی برگزیده از حضرت آیت الله خامنه ای را درباره حماسه نهم دی و فتنه ، منتشر کرد: ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۷:۴۷    
چهارمین دوره رقابت های قهرمانی کشور بسکتبال با ویلچر بانوان معلول ویژه بزرگداشت حماسه 9 دی امروز سه شنبه هشتم دی ماه در سالن ورزشی 22 بهمن آغاز شد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۹    
اژه ای گفت: کسانی که لیست اموال خود را نمی دهند قوه قضائیه اعلام می کند و در این دولت دو وزیر هنوز لیست کلیه اموال خود را ندادند و به یک نفر از آنها حدود 6 الی هفت مرتبه نامه زدیم ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پایداری جو در غالب نقاط کشور در روز آینده، از افزایش آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درخصوص وضعیت پایان نامه ها در کشور برخی مقررات باید تغییر کند به ویژه در مقطع تحصیلی کارشناسی ضرورتی به تهیه پایان نامه وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۸    
وبگاه شبکه خبری فاکس نیوز در گزارشی از برگزاری رزمایش نظامی جدید ایران نوشت: ایران تهدید کرده که هرگونه هواپیمای متجاوز را سرنگون می سازد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۵    
مقام مسئول در بهزیستی استان تهران از صدور فراخوان جمع آوری معتادان از سطح خیابان های شهرستان شهریار خبر داد و گفت: دادستان همه معتادان گورستان نصیرآباد را مورد بازجویی قرار داده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۳    
یکی از بازیکنان موردنظر علیرضا منصوریان برای حضور در تیم استقلال پیغام داده است تنها به شرطی به استقلال می آید که مهدی رحمتی در این تیم ماندنی نشود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۸    
پس از آنکه ارتش سوریه و همپیمانانش نبرد شهر حلب را به نفع خود پایان دادند و پس از اخباری منتشر شده از جبهه ها مبنی بر جمع شدن نیروها و ضدنیروها در جبهه های حومه غربی و جنوبی ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۲    
ستاد اجرایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، مجموع هزینه های انجام شده برای برپایی نمایشگاه امسال را که نسبت به دو دوره قبل با یک روز افزایش و آماده سازی 15 هزار متر مربع در دو طبقه مصلی دایر شد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۹    
پس از بازداشت دهها عنصر سلفی در نوار غزه توسط حماس، گروهی تروریستی حاضر در منطقه سینا که با داعش همپیمان شده، رهبران حماس را کافر و بی دین خواند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۳    
یک سازنده کلیپ های ویدئویی به منظور بررسی دوام بدنه و ال سی دی آیفون7 از آرواره های قدرتمند یک تمساح استفاده کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۸    
پرویز پورحسینی امشب مهمان خندوانه خواهد بود.این بازیگر پیشکسوت که از سال 51 فعالیت هنری خود را آغاز کرده،امشب یک گفتگوی مفصل با رامبد جوان خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۲    
محمد جواد ظریف به نامه تعدادی از هنرمندان، اساتید و حقوق دانان کشور به خود در خصوص نرگس کلباسی، ایرانی نیکوکار در هند که خواهان مساعدت های هرچه بیشتر وزارت امور خارجه شده بودند، پاسخ داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۶    
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: دختر بچه ای چهار ساله حین بازی در بخش "نودان" شهرستان "کازرون" به حوضچه منزل سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۷    
مراسم تشییع و خاکسپاری دنیا فنی زاده فردا 9 دی ماه از مقابل خانه سینما شماره 2 در خیابان وصال انجام می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۱    
نشریه فوربس فهرستی از پولسازترین بازیگران فعال در هالیوود را منتشر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۹    
جاده دیزین به شمشک به دلیل بارش سنگین برف با حادثه بهمن روبه رو بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۶    
دروازه بان سابق تیم ملی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی سیاه جامگان به این تیم اضافه شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۳    
در حالی که بسیاری گمان می کردند پرونده جنجالی ایمیل های هیلاری کلینتون مختومه شده است، با حکم قاضی دیوان استیناف آمریکا بار دیگر تحولات جدیدی در این پرونده ایجاد می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۱    
دادگاه بحرین امروز (چهارشنبه) با آزادی رئیس مرکز حقوق بشر بحرین موافقت کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۵    
خودرو رنو کپچر در بازار 117 میلیون و لیفان 60X دستی 52 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۹    
آداب غذا خوردن از فرهنگی به فرهنگ دیگر متفاوت است. ممکن است آنچه برای مردم یک کشور مقبول و پسندیده است در کشور دیگر زشت و نکوهیده به شمار می آید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۹    
نیروهای ارتش سوریه انبار بزرگ تسلیحات به جامانده از تروریست های تکفیری در محله های شرقی حلب را کشف کردند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۰    
وزیران خارجه دو کشور ایران و ترکیه در گفت وگوی تلفنی، آخرین وضعیت سوریه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند .
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۴    
استاندار تهران درخصوص ماجرای نصیرآباد گفت: افرادی که در این گورستان بودند، همگی از معتادان متجاهر بودند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۱    
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از ترخیص موکلش از بیمارستان روانی خبر داد و افزود: قرار شده است ظرف امروز و نهایتا تا فردا امیرحسین به کانون اصلاح و تربیت بازگردد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۸    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ جدید انواع میوه و سبزی را در بازار اعلام کرد و گفت: هرکیلوگرم پرتقال ناول 2500 تومان گران شده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۲    
مسئول پلیس فتا استان گلستان از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی از طریق شبکه های اجتماعی موبایلی و تحت وب می کرد، خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۷    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: بارش سنگین برف و کولاک که از اوایل شب گذشته در محور کندوان آغاز شده بود ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۵    
مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق تهران با اشار به اینکه شبکه توزیع و فوق توزیع برق تهران قدیمی و فرسوده است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۹    
رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی از افزایش بیش از 10 درصدی قیمت ها در بازار موبایل در نتیجه افزایش اخیر نرخ ارز خبر داد و گفت: افزایش قیمت ها در این بازار بیش از افزایش نرخ ارز بوده است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۶    
جوان 26 ساله ای که در یکی از روستاهای شهرستان فهرج کرمان و در هولناک ترین جنایت سال های اخیر 14 تن از اعضای خانواده و آشنایان همسرش را به رگبار گلوله بسته بود، پس از سه روز فرار ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۳    
نخست وزیر عراق به عربستان هشدار داد که در امور دیگر کشورها دخالت نکند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۰    
بازار انواع سرطان این روزها حسابی داغ است اما نام این یکی را شاید نشنیده باشید؛ سارکوم . نوعی از سرطان که پزشکان می گویند دلیل ابتلا به آن ناشناخته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۰    
بانک مرکزی نرخ رسمی 19 ارز از جمله دلار را کاهش داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۸    
دولت معرفی شده به پارلمان لبنان از سوی نخست وزیر این کشور با کسب رای اعتماد از سوی 87 نماینده پارلمان مورد تایید واقع شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۵    
استان های مرکزی با نرخ 6.8 درصد بیکاری، همدان با نرخ 8 درصد بیکاری و زنجان با نرخ 8.2 درصد بیکاری حاوی کمترین بیکاران کشور و استان های چهارمحال و بختیاری با نرخ 19.8 درصد، اصفهان با نرخ 17 ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۴    
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی حدفاصل چهارشنبه (هشتم دی ماه) تا شنبه (یازدهم دی ماه) را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۱    
بعضی از کشورهای جهان با غذاهای متفاوتی که دارند به جاذبه توریستی تبدیل شده اند و گردشگران صرف تست این غذاهای متفاوت و عجیب غریب به چنین کشورهایی سفر می کنند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۹    
مؤمنی ادامه داد: خارش های پوستی حتی می توانند علامت ابتلا به سرطان خون یا سرطان پوست باشند. یکی از علایم ابتلا به بیماری خونی و روماتیسمی نیز خارش پوست بدن است ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۰    
بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، قرار است در مراسم تحلیف دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا تدابیر امنیتی بی سابقه ای به اجرا در آید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۴    
قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به چند جنگنده و پهپاد آمریکایی درباره نزدیک شدن به منطقه رزمایش اخطار داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۳۱    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری و یک دیدار از جام حذفی صادر کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۲    
میانگین قیمت مسکن شهر تهران در آذرماه امسال در حالی با رشد 7.7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بود که تورم نقطه به نقطه در همین ماه 9 ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۳    
بازپرس ویژه قتل از سرنخ دستمال کاغذی و پوست سوسیس که قاتل را معرفی کرد، پسری که پس از قتل خواهر و پدرش با صحنه سازی قصد فرار داشت ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۷    
شهرداری قدس اشغالی امروز(چهارشنبه) با درخواست ها برای صدور مجوز ساخت صدها واحد مسکونی جدید در کرانه باختری و قدس موافقت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۱    
فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعلام کرد که هم اکنون وضعیت دید در فرودگاه مشهد به هزار و 500 متر رسیده است و پروازهای این فرودگاه پس از تاخیر تعدادی از پروازها، از سرگرفته شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۵    
سه عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز (چهارشنبه) در محل این باشگاه تشکیل جلسه دادند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۶    
پوست پرتقال حاوی 1.5 گرم پروتئین است و از این رو، بسیار مغذی محسوب می شود. همچنین، پوست پرتقال سرشار از ویتامین A و ریبوفلاوین است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۰    
رژیم صهیونیستی تونل جدیدی را در زیر مسجد الاقصی حفاری کرد که اخیرا کشف شده و این رژیم درصدد افتتاح آن در جریان عید یهودی هانوکا است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۰    
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دادکریم آهورانی آموزگار دبستان میلاد چاه جمال (ایرانشهر)توسط افراد مسلح ناشناس به قتل رسید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها تشریح شد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۲۵    
رئیس جمهور با اشاره به موضوع گورخواب ها و نامه ای که اصغر فرهادی در این زمینه به او نوشته بود تاکید کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۹    
دنیا فنی زاده هنرمند تئاتر عروسکی و عروسک گردان کلاه قرمزی ، خاله قورباغه و برخی عروسک های شهرموشها از دنیا رفت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۶    
تشخیص انواع گوشت قرمز از گوسفند تا گوساله و بز که برای برخی از مصرف کنندگان با سختی همراه بود و بعضا زمینه سوء استفاده برخی قصابان و عرضه کنندگان این محصول را فراهم می کرد با اجرای طرح نشانه گذاری یا ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۴    
گروه صنعتی “گاز" روسیه از صادرات 900 دستگاه اتوبوس "لیاز" به ایران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۱    
در حاشیه انتشار گزارش هایی مبنی بر اینکه غیرارمنی ها هم درخت کاج می خرند و برای کریسمس چشم و هم چشمی می کنند!
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۹    
برخی منابع خبری از احتمال عرضه مدل جدیدی از آیفون با نمایشگر 5 اینچی و دوربین دوگانه خبر می دهند. این گوشی در پاییز آینده عرضه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۹    
خودروی یک نمایندۀ مجلس در افغانستان هدف بمب گذاری قرار گرفت.گزارش های اولیه نشان می دهند که این انفجار در منطقۀ ششم پلیسِ کابل صورت گرفته است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۳    
دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین در آستانه دو ساله شدن دوره حبسش بار دیگر بر ادامه مسیر مبارزه مسالمت آمیز خود تا ساختن کشوری دموکرات و آزاد تاکید کرد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۳    
منابع رسانه ای از انفجار در شهر بعلبک لبنان خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۰    
حسن نژاد با اشاره به مسئولیت سنگین هیات مدیره و مدیران عامل بانک ها برای حراست از سرمایه های مردم و سهامداران تاکید کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۷    
طبق پیش بینی های هواشناسی امروز مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش بادهای نسبتا شدید رخ خواهد داد که در این مناطق سبب گردوخاک خواهد گردید.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۸    
تهیه کننده سریال پرواز در ارتفاع صفر گفت: قصه این سریال پیرامون زندگی یک خلبان با بازی شاهرخ استخری است که به تازگی ازدواج کرده و همزمان با شروع زندگی اش بین انتخاب زندگی و حضور در جنگ دچار تردید می ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۵    
باشگاه الاهلی قطر می خواهد هافبک تونسی الغرافه را جانشین هافبک ایرانی خود کند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۰    
علی رغم بارندگی های روز گذشته در تهران، هنوز هم کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از وقوع زمین لرزه 4.9 ریشتری در منطقه مینودشت گلستان خبر داد و اعلام کرد: پس از وقوع این زمین لرزه، 3 تیم ارزیاب جهت بررسی ابعاد و خسارات آن به منطقه اعزام شدند.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۴    
گزارش روز گذشته درباره گورخواب های نصیرآباد بازتاب های گسترده ای داشت. نهاد ریاست جمهوری گزارش شهروند درباره سرنوشت گورخواب های گورستان نصیرآباد را پیگیری می کند و استاندار تهران برای رسیدگی به وضع ...
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۱    
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: ما فکر می کنیم تنها راهی که برای حل مسئله سوریه وجود دارد این است که ما کمک کنیم که به یک راه حل سوری- سوری برسیم.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۹    
سرمربی لیورپول از پیروزی برابر استوک سیتی خوشحال است و تیمش را شایسته کسب سه امتیاز دانست.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۳    
رییس جمهوری منتخب آمریکا از انتخاب توماس باسرت به عنوان مشاور ریاست جمهوری در امور امنیت داخلی و مقابله با تروریسم خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۷    
گفتنی است در ماه های منتهی به انتخابات، همواره انتصابات روسای جمهور در چارچوب های سیاسی ارزیابی می شود و لذا انتخاب چهره ای اصولگرا و یا اصلاح طلب، پیام سیاسی و معنایی متفاوتی خواهد داشت.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۴۵    
یک عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح استیضاح وزیر کشور با بیش از 40 امضا آماده تحویل به هیات رییسه مجلس است.
ناطقان   ۱۳۹۵/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۶