دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۰:۱۹May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 5 اردیبهشت 1399 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 31 خرداد 1399 ناطقان 31 تیر 1399 ناطقان 1 مرداد 1399 ناطقان 1 شهریور 1399 ناطقان 1 مهر 1399 ناطقان 30 آبان 1399 ناطقان 30 آذر 1399 ناطقان 1 دی 1399 ناطقان 1 بهمن 1399 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 1 اردیبهشت 1399 ناطقان 2 اردیبهشت 1399 ناطقان 3 اردیبهشت 1399 ناطقان 4 اردیبهشت 1399 ناطقان 5 اردیبهشت 1399 ناطقان 6 اردیبهشت 1399 ناطقان 7 اردیبهشت 1399 ناطقان 8 اردیبهشت 1399 ناطقان 9 اردیبهشت 1399 ناطقان 10 اردیبهشت 1399 ناطقان 11 اردیبهشت 1399 ناطقان 12 اردیبهشت 1399 ناطقان 13 اردیبهشت 1399 ناطقان 14 اردیبهشت 1399 ناطقان 15 اردیبهشت 1399 ناطقان 16 اردیبهشت 1399 ناطقان 17 اردیبهشت 1399 ناطقان 18 اردیبهشت 1399 ناطقان 19 اردیبهشت 1399 ناطقان 20 اردیبهشت 1399 ناطقان 21 اردیبهشت 1399 ناطقان 22 اردیبهشت 1399 ناطقان 23 اردیبهشت 1399 ناطقان 24 اردیبهشت 1399 ناطقان 25 اردیبهشت 1399 ناطقان 26 اردیبهشت 1399 ناطقان 27 اردیبهشت 1399 ناطقان 28 اردیبهشت 1399 ناطقان 29 اردیبهشت 1399 ناطقان 30 اردیبهشت 1399 ناطقان 31 اردیبهشت 1399 
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۰    
جنگنده های متجاوز سعودی در ادامه سلسله تجاوزگری های خود در یمن استان صعده را به شدت بمباران کردند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۲۰ - ۱۰:۳۸    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای متوسط 8 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
ماه مبارک رمضان یکی از بهترین ماه ها برای نزدیک شدن به خدا و عبادت است و برای این نزدیکی می توان اعمال مشترک و اعمال اختصاصی را انجام داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۷:۰۴    
گریپ فروت فیبر بسیار بالا و کالری اندکی دارد. این میوه حاوی بیوفلاونوئید و سایر مواد شیمیایی مفید است که در برابر بیماری هایی همچون سرطان، بیماری قلبی و تشکیل تومور از بدن مراقبت می کند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۰۶:۰۶    
در گزارش زیر طرز تهیه کوپ پیاز و سیب زمینی را آموزش میدهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۰    
اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 242 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، 2.6 درصد افزایش تردد نسبت به روز قبل (چهارشنبه) را نشان می دهد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۶    
رنگ مو مو ها را زبر و خشک می کند . زمانی که موهای خود را دکلره یا رنگ کرده اید ، از شامپو های مخصوص موهای رنگ شده که دارای ترکیبات نرم کننده ، ویتامین ها و تقویت کننده های مو هستند استفاده نمایید ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۰    
سازمان هواشناسی طی هشداری از تشدید فعالیت سامانه بارشی و طغیان رودخانه ها، آبگرفتگی معابر و ریزش بهمن طی امروز و فردا در 22 استان کشور خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۳:۳۳    
بسیاری از روزه داران در ایام ماه مبارک رمضان ممکن است با درد های رایج در این ماه مانند یبوست، سردرد، افت قندخون، زخم معده و ... مواجه شوند که با پیروی از تغذیه مناسب می توان این درد ها را کاهش داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۲:۴۲    
احتمالا شما هم نام برخی مشاغل به گوشتان خورده که چندان عادی نیستند و برایتان جالب است بدانید که چه کسانی به چنین فعالیت های مشغول هستند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۲۱:۳۳    
ضد عفونی کردن خرما در روز های شیوع کرونا و با وجود ماه مبارک رمضان از سوالات و ابهام هایی است که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۳    
تیتراژ برنامه مثل ماه ؛ویژه برنامه افطار شبکه سه سیما با صدای محسن چاوشی ساخته شد. محسن چاوشی خواننده تیتراژ مثل ماه شد
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۲۳    
امام جمعه سلطانیه گفت: کرونا یک بیماری است و حکم روزه، هم برای افراد سالم و هم برای افراد بیمار مشخص است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۱    
حضرت آیت الله خامنه ای به نامه حجت الاسلام قرائتی برای ترویج و تفسیر قرآن پاسخ دادند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۱۵    
پس از ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا ازصبح روز پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 پارک ها و بوستان های تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی به روی مردم باز شده است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۳۳    
آیت الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرزگفت: ای کاش بعض دستگاه های دیگر استان هم در عزل و نصب افراد این گونه صادقانه عمل می کردند ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۱    
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضویخواستار بازگشایی مساجد شد و گفت: در نظریه ای که فرهنگستان علوم پزشکی اعلام کرده است، اثر و نقش بازگشایی مساجد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۷:۰۳    
عضو کمیسیون پزشکی اتحادیه جهانی کوهنوردی به این سوال پاسخ داد که آیا مصرف قهوه در ارتفاعات برای کوهنوردان مفید است یا ضرر دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۶:۰۳    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی ضمن تشریح بایدها و نبایدهای تغذیه ای در ایام روزه داری، علائم نشان دهنده تغذیه صحیح در ماه رمضان را توضیح داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۵:۰۳    
قانقاریا یا سیاه مُردِگی عفونتی است که اغلب در قسمتی از ماهیچه یا استخوان نمایان می شود و آن قسمت را سیاه و به مرور از بین می برد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۴:۱۸    
کم خونی یک بیماری شایعی است و علائمی چون خستگی، تپش قلب و تنگی نفس را به دنبال دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۳:۳۲    
در گزارش زیر طرز تهیه بستنی عسلی انبه را آموزش می دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۲:۴۱    
تصاویری از نحوه آب خوردن زرافه در منطقه حفاظت شده کوزولو تیتل در آفریقای جنوبی مشاهده می کنید.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۲۰:۳۱    
در گزارش زیر طرز تهیه ته چین مرغ و بادمجان را آموزش می دهیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۵۲    
روزه اولی ها در سن رشد قرار دارند، به همین دلیل باید به تغذیه ی آن ها اهمیت بیشتری داد. مهم ترین توصیه برای حفظ سلامت در روزه داری در بین همه ی افراد و به طور خاص نوجوانان، خوردن سحری است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
در این مطلب دستورالعمل تهیه قیقاناخ یا همان خاگینه را به شما آموزش داده ایم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۷    
محفل انس با قرآن کریم از طریق ارتباط زنده تصویری و با حضور رهبر انقلاب برگزار خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۵    
رئیس جمهور با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان که ماه بهره مندی از معنویات، مناجات و فیوضات الهی است، از وزیر بهداشت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۷:۰۲    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 از تداوم تعطیلی بوستان چیتگر خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۹    
رئیس کل گمرک با تشریح تجارت خارجی 85 میلیاردی ایران در سال 98 گفت: با وجود تحریم های ظالمانه به 128 دنیا صادرات داشتیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۶    
وزارت خارجه انگلیس با ابزار نگرانی از پرتاب ماهواره توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مدعی شد سازمان ملل از ایران خواسته چنین فعالیت های موشکی انجام ندهد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۳    
در ساعات روزه داری که در سال جاری مدت آن حدود16 ساعت است، گرسنگی می تواند در صورت عدم رعایت اصول تغذیه صحیح در وعده سحر و افطار موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: ویروس کرونا از طریق خون منتقل نمی شود و مردم می توانند بدون دغدغه خون اهدا کنند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تهران درباره آخرین جزئیات امدادرسانی از ریزش بهمن در شمشک و تعداد مفقودان توضیح داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از افزایش 85 درصدی جابجایی کالاهای اساسی و فعالیت کامیون داران در این زمینه در فروردین ماه امسال خبر داد و گفت ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1731.6دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز یک دلا رکاهش داشته است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات عمومی و دولتی از پیشرفت 80 درصدی مصلای تهران خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۴۰    
صادرات ماسک و دستکش در 80 کشور ممنوع شدسازمان جهانی تجارت (WTO) اعلام کرد که80 کشور و قلمرو گمرکی صادرات ماسک صورت، وسایل حفاظتی ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری از رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ در 18 استان کشور و بارش برف در ارتفاعات نقاط سردسیر مناطق شمال غرب، البرز مرکزی و زاگرس مرکزی خبر داده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۲۰    
سعید نمکی گفت: نه ایران بلکه هیچ یک از کشورهای جهان، به خوبی بیماری کووید 19 را نمی شناسند و همه باید با این ویروس، شطرنج بازی کنیم خوشبختانه در چند ماه اخیر ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هر کیلو شقه گوسفندی با قیمت 110 هزار تومان به مصرف کننده عرضه می شود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۱    
سردار غلامرضا جلالی با اشاره به اینکه حضور سپاه در فضا موجب ارتقای بازدارندگی کشور می شود، تاکید کرد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۱    
صادق خان ، شهردار لندن در دیدار مجازی با شهردار تهران گفت: بسیاری از تدابیری که در لندن برای مقابله با کرونا اندیشیده شد شبیه اقدامات ایران است و حتی ایران در این زمینه جلوتر است ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۶:۱۱    
امشب شب اول ماه مبارک رمضان است، شبی که برای آن اعمال و ادعیه های مختلفی سفارش شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۷    
در حالی که سه روز مانده به پایان مدت انقضای معافیت 30 روزه آمریکا برای واردات گاز و برق ایران، عراق برای تهیه حدود 10 میلیارد دلار سرمایه گذاری در مدت چهار سال برای توقف واردات از همسایه خود به سختی ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۵۱    
شمار جهانی مبتلایان و قربانیان کروناویروس جدید که تاکنون در 210 کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، هم چنان روند افزایشی دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۸    
مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: تمام مسافران ورودی از خارج از کشور ملزم به پر کردن فرم تعهد از پیش تعیین شده هستند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۴۲    
درحالیکه طبق گفته معاون سازمان مالیاتی، مشاغل بایستی از ابتدای سال جاری کارتخوان استفاده می کردند؛ اما رئیس سازمان مالیاتی در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا تمام تکالیف ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۹    
معاون سابق وزیر نفت معتقد است: ما نه در حد قیمت منفی اما باید مدتی را در قیمتی بین 20 تا 30 دلار سپری کنیم و باید منتظر افزایش تقاضا در آذرماه و فصل سرما باشیم.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۹    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از توزیع 200 هزار تن کالای اساسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: فروش ویژه اینترنتی اقلام پرمصرف در این ماه، از فردا شنبه 6 اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان تهران از ریزش بهمن در منطقه شمشک خبر داد و گفت: احتمال مفقودی چهار نفر در این حادثه می رود.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
اسامی اعضای کادر فنی جدید تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر دراگان اسکوچیچ مشخص شدند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
معاون گردشگری از بازگشایی تدریجی کسب و کارهای سفر با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
موانع حفاظتی که با شیوع ویروس کرونا در اطراف کعبه ایجاد شده بود با آغاز ماه مبارک رمضان برداشته شد، با این حال همچنان امکان نزدیک شدن به این مکان مقدس برای زائران وجود ندارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
یک فروند هواپیما حامل سومین محموله کمک های دولت قطر شامل تجهیزات پزشکی و امروز (جمعه) وارد تهران شد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۲۲    
یک کارشناس نفت و گاز گفت: اگر کرونا از بین برود مجددا تقاضای نفت در شرق آسیا افزایش می یابد و عربستان و روسیه نیز در شرق آسیا رقیب یکدیگر هستند و حاضر هستند برای تصاحب این بازار هر کاری انجام دهند و ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۱    
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به بهبودی و ترخیص 66 هزار و 596 بیمار کووید 19در کشور از شناسایی 1168 بیمار جدید خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۱    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اهمیت صیانت از سلامت افرادی که به سینما مراجعه می کنند، بر لزوم تدوین یک شیوه نامه اجرایی، به هنگام ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۵:۱۱    
اولین ماه سال با افزایش حدود 19.8 درصدی هزینه ها نسبت به سال قبل برای مردم همراه بود؛ در این ماه فقط گروه گوشت ها با کاهش قیمت همراه شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۶    
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نسبت به تاثیرات شیوع کرونا بر آمار ثبت ازدواج و فرزندآوری جوانان هشدار داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۲۷    
با افت تقاضای نفت خام و پر شدن انبارهای ذخیره سازی حداقل 3 پالایشگاه بزرگ هند از آسیای غربی و بزرگترین صادرکننده نفت جهان، عربستان سعودی، خواستند صادرات خود را کاهش دهند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
شمار کسانی که در آمریکا خواستار دریافت مزایای بیکاری شده اند از 26 میلیون نفر عبور کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۵    
یک منبع امنیتی عراقی از درگیری مسلحانه عشایر در استان بصره عراق خبر داد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۱:۰۲    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تماس تلفنی با امیر قطر درخصوص تحولات سیاسی و بحران کرونا برقرار کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه فردا شنبه سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می شود، گفت: این سامانه کاهش دمای 6 تا 8 درجه ای را در برخی مناطق کشور به دنبال دارد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۳    
در حالی که کارشناسان از احیای دریاچه ارومیه ناامید شده بودند و دریاچه ارومیه به بیابانی با وسعت 570 هزار هکتار با 8 میلیارد تن نمک تبدیل می شد ...
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۰    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی درباره نحوه فعالیت بیماری کووید19 با گرم شدن هوا توضیحاتی ارائه کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۵۰    
آمارهای اعلامی از سوی ایالت های مختلف آمریکا نشان می دهد که تعداد جان باختگان بر اثر ویروس کرونا در این کشور از مرز 50 هزار نفر عبور کرده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۴۴    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی 13 استان کشور گزارش شده است.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۸    
مقامات ایتالیا از افزایش شمار قربانیان کرونا در این کشور به 25 هزار و 549 نفر و مبتلایان نزدیک به 190 هزار نفر خبر دادند.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۱۰:۰۵    
قیمت نفت روز جمعه با تصمیم تولیدکنندگانی نظیر کویت برای کاهش زودتر تولید و تصویب بسته نجات اقتصادی دیگری از سوی آمریکا برای مقابله با تبعات پاندمی کرونا، افزایش یافت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۵۶    
رئیس اتحادیه نان سنتی نرخ رسمی انواع نان در ماه رمضان را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۲    
تلویزیون در ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را برای سحرگاهان تدارک دیده است که هر کدام با حال و هوای متنوعی روی آنتن خواهند رفت.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۴۲    
وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه مدعی شد که چین به موقع شیوع ویروس کرونای جدید را به سازمان جهانی بهداشت گزارش نداد.
ناطقان   ۱۳۹۹/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۵    
سردار امیرعلی حاجی زاده ادامه داد: این پروژه یک ابرپروژه بود که مجموعه ای از پروژه های خیلی بزرگ بود ...