شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۸Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 8 مهر 1400 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 31 فروردین 1400 ناطقان 31 اردیبهشت 1400 ناطقان 1 خرداد 1400 ناطقان 31 تیر 1400 ناطقان 31 مرداد 1400 ناطقان 1 شهریور 1400 ناطقان 30 آبان 1400 ناطقان 30 آذر 1400 ناطقان 30 دی 1400 ناطقان 30 بهمن 1400 ناطقان 1 اسفند 1400 ناطقان 1 مهر 1400 ناطقان 2 مهر 1400 ناطقان 3 مهر 1400 ناطقان 4 مهر 1400 ناطقان 5 مهر 1400 ناطقان 6 مهر 1400 ناطقان 7 مهر 1400 ناطقان 8 مهر 1400 ناطقان 9 مهر 1400 ناطقان 10 مهر 1400 ناطقان 11 مهر 1400 ناطقان 12 مهر 1400 ناطقان 13 مهر 1400 ناطقان 14 مهر 1400 ناطقان 15 مهر 1400 ناطقان 16 مهر 1400 ناطقان 17 مهر 1400 ناطقان 18 مهر 1400 ناطقان 19 مهر 1400 ناطقان 20 مهر 1400 ناطقان 21 مهر 1400 ناطقان 22 مهر 1400 ناطقان 23 مهر 1400 ناطقان 24 مهر 1400 ناطقان 25 مهر 1400 ناطقان 26 مهر 1400 ناطقان 27 مهر 1400 ناطقان 28 مهر 1400 ناطقان 29 مهر 1400 ناطقان 30 مهر 1400 
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۳    
کارنامه نهایی داوطلبان کنکور 1400 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
16 روز مانده به شروع لیگ برتر فوتبال، هنوز خیلی از ستاره ها تیم ندارند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۸    
مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه از حدود 350 هواپیما تنها 100 هواپیما فعال در اختیار داریم گفت: دولت گذشته به جای تامین قطعه ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۷:۰۲    
از تلخ ترین اتفاقات روزمره دور ریختن غذاهای مانده است. احساس کفران نعمت و ناشکری که به خودمان می گوییم کاش بیشتر حواسمان را جمع کرده بودیم. اما چطور دورریز غذاهایمان را کم کنیم؟
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۰۶:۰۱    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد، قطره بینی ویتامین A می تواند به بیماران مبتلا به کووید کمک کند تا حس بویایی خود را بازیابند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۳    
امروز بیش از بیست نوع میوه ناشناخته و جدید در مناطق گرم و مرطوب و جنوب کشور کاشته می شوند که معمولا بومی مناطق استوایی هستند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۷    
متخصص طب سنتی گفت: برای تامین آرامش روحی بهترین مقوله این است که در زندگی خوش بین باشیم؛چراکه 80 درصد مشکلات جسمی از سالم نبودن روح است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۷:۰۱    
در این گزارش درباره ی گفته هایی که خبر از ارزان شدن ملک می دهند، توضیحاتی ارائه شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۵:۰۹    
آیت الله سیدحسن عاملی درباره انتصاب برادر زاده اش به عنوان استاندار خاطرنشان کرد: آنهایی که تهمت زده و اظهارات دروغی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر می کنند باید بدانند که در روز قیامت باید در پیشگاه ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۰۹    
عزت الله مهرآوران هنرمند پیشکسوت کشورمان، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۵۴    
معاون فنی گمرک ایران از ورود دو محموله واکسن آسترازنکا به کشور طی امروز و فردا خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۵    
وزیر بهداشت گفت: تاکنون 54 میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده و این یعنی بالای 62 درصد مردم واکسینه شده اند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۳    
وحیدی پیام انقلاب اسلامی را به عنوان ابرقدرت فرهنگی دنیا، پیام صلح، آرامش، امنیت، ثبات و استقلال منطقه ای کشورها اعلام کرد و گفت: الگوی حکمرانی که جمهوری اسلامی ایران به دنیا عرضه کرده ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۹    
طلا با تمام شدن سپتامبر نزدیک به 90 دلار ریزش پیدا کرده است. تحلیلگران هشدار می دهند که در صورت سقوط طلا به زیر 1700 دلار در هر اونس، ممکن است سود و زیان تسویه (واش اوت) شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۲    
با کاهش عمده محدودیت های کرونایی در انگلیس و بازگشت مردم به روال عادی زندگی، مهلت حمایت مالی دولت بوریس جانسون هم از صدها هزار شاغل خانه نشین در ایام قرنطینه امروز (پنجشنبه) به پایان رسید.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۲۶    
در تماس تلفنی بعد از ظهر امروز چانگ ایی ینگ وزیر امور خارجه جمهوری کره (کره جنوبی) با دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۹:۰۸    
احسان خاندوزی با بیان اینکه متاسفانه آمار افزایش بیش از 3 درصدی متوسط قیمت ها در اقلام مصرفی خانوار در شهریور خبر بسیار ناخوشایندی است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۷:۲۹    
نان چپاتی ، نان سنتی هندی است که روی تابه تهیه می شود بنابراین به نام نان تابه ای هم شناخته می شود ، نان چپاتی کاملا سالم و طبیعی و بدون هیچ گونه افزودنی است بنابراین باید آن را به صورت گرم و بعد از ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۷:۰۳    
خیلی از والدین از حرف زدن زیاد بچه هایشان شکایت می کنند ، گاهی پیش می آید صبرشان را نیز از دست می دهند و بی حوصله می شوند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۶:۰۶    
یک پایگاه آلمانی در گزارشی به بررسی خواص و مضرات مصرف تخم مرغ از نگاه دانشمندان پرداخت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۵:۱۳    
با تمرین های روزانه می توانیم احساسات مثبتی را درباره خود و جهان اطرافمان تجربه کنیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۹ - ۰۳:۳۲    
پژوهشگران می گویند نوشیدن مایعات داغ در لیوان های کاغذی شما را در معرض خوردن هزاران ذره ریز پلاستیک قرار می دهد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۱:۰۳    
ماه تولد فال روز متولدین فروردین: امروز چیزهایی در حال تغییر کردن است و شما کاملاً نمی توانید بفهمید که آن چیزها چیست ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۲۰:۳۱    
در مطلب زیر طرز تهیه یک پیش غذای خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی کرملین گفت که پوتین و اردوغان درباره همکاری های گسترده در زمینه های مختلف دفاعی، هوافضا و مناقشات منطقه گفتگوهای جامعی انجام دادند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۴    
با ثبت بیشترین تعداد آلودگی روزانه طی دو ماه گذشته، شمار مبتلایان به کووید-19 در روسیه به 7 میلیون و 511 هزار نفر رسید، تاکنون بیش از 207 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۷:۰۳    
فاطمی امین در واکنش به مصوبه مجلس برای واردات خودرو گفت: تا پایان سال واردات خودرو کار اشتباهی است، بدلیل اینکه حجم زیادی از منابع درگیر خواهد شد و قیمت ارز افزایش پیدا خواهد کرد و تورم ایجاد می کند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۰    
زلزله ای به بزرگی 3.2 ریشتر ظهر امروز لافت در جزیره قشم را لرزاند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۵۱    
دو تیم فوتبال ذوب آهن و استقلال دیدار دوستانه ای را برگزار خواهند کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۴۲    
محمدحسن طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت دهم که در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود، درگذشت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۳۰    
شهردار تهران، برای دو معاونت شهرداری، مدیران جدیدی را منصوب کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۲۴    
مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بروز ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان محدوده سد سیاه بیشه، از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۸    
سعید خطیب زاده با اشاره به خروج یکجانبه امریکا از برجام تاکید کرد: ایالات متحده در این داستان طرفی است که از توافق خارج شده، تحریم های یک جانبه اعمال کرده ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۳    
با ادامه نتایج ضعیف بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان و شکست برابر بنفیکا در اروپا، این مربی هلندی بیش از هر زمانی به درهای خروجی باشگاه نزدیک است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۰    
علیرضا زاکانی در احکامی شهرداران مناطق 9 و 6 را منصوب کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۱    
محسنی اژه ای با بیان اینکه در نشست هایی که با سران سه قوه و مسئولان مختلف برگزار کردیم به بررسی آسیب های اولویت دار پرداخته شده گقت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۹    
در بازگشایی مدارس به عنوان یکی از اماکن تجمعی، فراهم کردن شرایط لازم برای حفظ سلامت فرهنگیان، دانش آموزان و سایر کارکنان (که بالغ بر 15 میلیون نفر جعیت کشور را تشکیل می دهند) و به منظور کاهش مواجهه ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۳۶    
با نصب پرچم ها و کتبیه های عزاداری دهه آخر صفر، حرم مطهر رضوی سیاه پوش سالروز رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع) شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۷    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از درخشش کاپیتان تیم ملی بانوان کشورمان تمجید کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۲۷    
وزیر نیرو طی احکامی، دو معاون، دو رئیس مرکز و چهار مدیرکل این وزارتخانه را منصوب کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۱۵    
بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 14078بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند و 268 نفر دیگر بر اثر این بیماری فوت کردند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۵:۰۷    
رئیس جمهور با تاکید بر توجه ویژه به مدیریت هوشمند در اجرای شیوه نامه های مربوط به کرونا، خواستار آغاز اجرای آزمایشی آن در یکی از استان های کشور شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۸    
مسئول روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان نوزاد عجول در دستان سفید پوشان فوریت های پزشکی شهرستان ایذه در آمبولانس به دنیا آمد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۵۸    
وزیر امور خارجه در توئیتی به زبان چینی هفتاد و دومین سالگرد تأسیس جمهوری خلق چین را تبریک گفت و افزود: در شادی چین شریک هستیم و: همیشه دوستان دوران سختی را به خاطر خواهیم سپرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۴    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: برای 100 هزار کارتخوان که تراکنش ها بالایی داشتند پیامک ارسال شده است تا برای تشکیل پرونده اقدام کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ابراز امیدواری برای ازسرگیری هرچه سریعتر مذاکرات وین، گفت می داند که ایران نیز برای بازگشت به گفت وگوهای احیای توافق هسته ای آماده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۳۲    
سعید خطیب زاده گفت: از اول روی کار آمدن دولت جدید گفته شد و شنیده شده است، این جواب دو مولفه دارد یکی اینکه حتما ایران در حال بررسی چگونگی ادامه مذاکرات است که این مرحله از جواب به نتیجه رسیده یعنی ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۹    
با وجود تاکید و اعلام ستاد اربعین برای گرفتن تست پی سی آر از زائران اربعین هنگام بازگشت به کشور، اما برخی زائران می گویند بدون تست وارد کشور شده اند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۲۹    
تیم فوتبال پیکان انجام دو بازی تدارکاتی را در برنامه خود دارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۶    
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان برای برپایی اردو راهی تهران می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۳    
یک منبع امنیتی از بازداشت یکی از سرکرده های گروه تروریستی داعش خبر داد که در کشته شدن شماری از نیروهای امنیتی در روز سه شنبه نقش داشته است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۴:۰۰    
مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه ها در امور اجرایی گفت: طی هماهنگی با وزارت بهداشت، مقرر شد از همه زوار در فرودگاه ها تست انجام شود البته این موضوع در حیطه اختیارات ستاد کرونا است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۳:۵۷    
رسانه های فرانسوی خبر دادند که نیکلا سارکوزی رئیس جمهوری اسبق این کشور به دلیل تامین مالی غیرقانونی کارزار انتخاباتی خود در سال 2012 ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۳:۳۹    
این هفته همزمان با روز اربعین، معاون گردشگری استان تهران از انجمن های گردشگری خواست تا در فضای مجازی به معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در حوزه سلامت، زیارت و سیاحت کشور عراق اقدام کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۷    
رسانه های اسپانیایی از علت تاخیر اخراج کومان و نامزدهای اصلی مربیگری در بارسلونا پرده برداشتند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۲۱    
ایرلند کماکان بیشترین نسبت بدهی به اندازه اقتصاد را دارد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۳:۲۱    
سرویس امنیت فدرال روسیه حمله تروریستی در شهر ولادی وستوک را که از سوی یک گروه نئونازیسم تدارک دیده شده بود؛ خنثی کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۳:۱۰    
گروه طالبان با تجمع چند زن افغان مقابل دبیرستانی در شرق کابل که خواستار احقاق حقوق دختران و بازگشت آنها به مدرسه بودند، خشونت آمیز برخورد کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۵۲    
پروتئین های هیدرولیز شده در واقع مولکولهای کوچک شده پروتئین هستند که قابلیت نفوذ در تارهای مو را دارند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۴۶    
نمک یکی از چاشنی ها و طعم دهنده های اصلی غذاها است اما این خوش طعم کننده دارای مضرات زیادی برای سلامتی می باشد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۴    
سیامک اطلسی دوبلور و بازیگر حرفه ای سینما و تلویزیون است که بیشتر ما او را با بازی در نقش های عمو مصطفی یا پدر آذر در سریال پدر سالار و حصین بن نمیر در سریال مختارنامه می شناسیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۲:۱۱    
سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۵۱    
قیمت نفت خام در معاملات امروز، پنجشنبه در حالی افت کرد که اعلام شد میزان ذخایر انبارهای نفت آمریکا به طور غیرمنتظره ای رشد کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۴۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با کمک نیروهای مردمی واکسیناسیون در کشور شتاب گرفت که در حال حاضر 53 میلیون دوز واکسن تزریق شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۸    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی گیلان با انجام یک مطالعه، تاثیر مصرف چای ملیسا یا بادرنجبویه را در بیماران دچار انقباض زودرس بطن قلب بررسی کردند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۴۵    
دانشگاه صنعتی شریف نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری در مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1401 -1400 را اعلام کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۲۱    
بیشتر شاخص های مهم بورسی جهان سبزپوش شدند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۸    
براساس اعلام نرم افزار ماسک مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۱:۱۲    
جدال نوسان قیمت بین کره و تخم مرغ، تبدیل به ترکیبی از این دو شده و در نهایت گرانی یک وعده نیمرو را رقم زده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۶    
احمد وحیدی وزیر کشور در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد با اشاره به اینکه مسئولیت بزرگی بر دوش استاندار قرار گرفته است اظهار داشت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۳۳    
درحالی که تازه ترین آمار حاکی از افزایش قابل توجه قیمت و تعداد معاملات مسکن در تهران طی شهریورماه است، در این ماه فقط در شش منطقه تهران قیمت خانه در مقایسه با ماه قبل کاهش یافته است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۱۰    
در حالیکه هوای پایتخت طی سه روز گذشته در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت، انتظار می رود کیفیت هوای شهر تهران طی امروز (8 مهر) نیز در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار بگیرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۱۰:۰۱    
طی روز های گذشته، خبر هایی در مورد دیده شدن این بیماری در بین بیماران کرونایی ایران گزارش شده بود؛ در این زمینه مسعود مردانی ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۶    
بیست وسومین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال احمر حاوی 6 میلیون دز واکسن، امروز پنجشنبه( هشتم مهرماه) در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۲۳    
آغاز مهرماه علاوه بر اینکه حال و هوای روز اول مدرسه را تداعی می کند، چند سالی می شود که یادآور چیره شدن آلودگی بر هوای شهر تهران است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۸    
ارزش ارزهای دیجیتالی بادیر دیگر صعود کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۲    
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در خصوص فعالیت ها و مواضع اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران گفت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۱    
قزوین – حجت الاسلام محسنی اژه ای برای انجام سفری یک روزه و دیدار با اقشار مختلف مردم دقایقی پیش وارد قزوین شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۱    
تعداد شهرستان های قرمز کرونایی از 29 به 16 شهرستان کاهش یافت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۷/۰۸ - ۰۸:۳۶    
جنیفر ساکی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به عادی سازی روابط این کشور با سوریه گفت: واشنگتن تا زمان ریاست بشار اسد در سوریه روابط خود را با این کشور عادی سازی نخواهد کرد ...