سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۹:۲۴May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ناطقان 2 آذر 1400 - nateghan.ir

ناطقان 28 اسفند 1394 ناطقان 30 اسفند 1395 ناطقان 29 اسفند 1396 ناطقان 29 اسفند 1397 ناطقان 29 اسفند 1398 ناطقان 30 اسفند 1399 ناطقان 31 فروردین 1400 ناطقان 31 اردیبهشت 1400 ناطقان 1 خرداد 1400 ناطقان 31 تیر 1400 ناطقان 31 مرداد 1400 ناطقان 1 شهریور 1400 ناطقان 30 مهر 1400 ناطقان 30 آبان 1400 ناطقان 30 دی 1400 ناطقان 30 بهمن 1400 ناطقان 1 اسفند 1400 ناطقان 1 آذر 1400 ناطقان 2 آذر 1400 ناطقان 3 آذر 1400 ناطقان 4 آذر 1400 ناطقان 5 آذر 1400 ناطقان 6 آذر 1400 ناطقان 7 آذر 1400 ناطقان 8 آذر 1400 ناطقان 9 آذر 1400 ناطقان 10 آذر 1400 ناطقان 11 آذر 1400 ناطقان 12 آذر 1400 ناطقان 13 آذر 1400 ناطقان 14 آذر 1400 ناطقان 15 آذر 1400 ناطقان 16 آذر 1400 ناطقان 17 آذر 1400 ناطقان 18 آذر 1400 ناطقان 19 آذر 1400 ناطقان 20 آذر 1400 ناطقان 21 آذر 1400 ناطقان 22 آذر 1400 ناطقان 23 آذر 1400 ناطقان 24 آذر 1400 ناطقان 25 آذر 1400 ناطقان 26 آذر 1400 ناطقان 27 آذر 1400 ناطقان 28 آذر 1400 ناطقان 29 آذر 1400 ناطقان 30 آذر 1400 
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۱۱:۲۹    
نیروی دریایی روسیه و کشورهای عضو آ سه آن، در حال برگزاری نخستین رزمایش مشترک خود در آب های فراساحلی اندونزی هستند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۱۵:۰۸    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، متاسفانه در 24 ساعت گذشته 119 بیمار کووید-19 در کشور جان خود را به دلیل این بیماری از دست دادند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۹ - ۰۳:۳۳    
تحقیقات جدید محققان نشان داد مصرف آسپرین خطر ابتلا به نارسایی های قلبی را افزایش می دهد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۲۰:۳۳    
استاد طب سنتی گفت:باید سطح حرارت داخل منزل را افزایش ندهید؛ به طوری که از 18 تا 22 درجه بیشتر نباشد تا با تنفس هوای سرد، ریه و داخل بدن گرم شود؛ در نتیجه تمایلی برای مصرف غذاهای گرم ایجاد می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۸:۵۱    
کیفیت هوای تهران وارد وضعیت قرمز شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۸:۰۱    
فوق تخصص شبکیه چشم گفت: رتینوپلاستی دیابتی یکی از عوارض متعدد دیابت است که در اثر آسیب عروق شبکیه به وسیله قند خون بالا ایجاد می شود و اگر تشخیص و اقدامات مورد نیاز در زمان مناسب انجام نشود می تواند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۵ - ۲۳:۵۳    
فوق تخصص خون و آنکولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در توضیحی درباره سرطان خون، گفت: نمای کلی این بیماری ممکن است شبیه به سرماخوردگی و یا بیماری های عفونی باشد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۹:۴۷    
ایران نوشت: 27 آذر سال 1397، مرد جوانی که از ناحیه گلو مجروح شده بود به مأموران نیروی انتظامی مراجعه کرده و مرد جوانی را که در حال فرار بود به عنوان ضارب خودش معرفی کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۹:۰۸    
پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون دکتری سال 1400 با توجه به رای دیوان عدالت اداری در صورت انصراف می توانند در آزمون سال 1401 این مقطع شرکت کنند. پیش از این امکان قبول شدگان روزانه نبود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۶:۰۱    
یک مطالعه جدید روشن می کند که چرا تقریباً همه موجودات زنده به خواب نیاز دارند و نشان داده است که یک پروتئین ترمیم کننده دی ان ای به ما می گوید که خسته هستیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۰۴:۱۷    
پنیر فتا به خودی خود هیچ خطری برای مادران باردار ندارد. اما زمانی که پنیر به باکتری لیستریا آلوده باشد، می تواند موجب بروز مشکلاتی جدی برای زنان باردار شود ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۲۰:۳۱    
معراج چند روز پیش از مراسم برای زوجین جلسه معارفه ای برگزار می کند تا علاوه بر آشنایی با آن ها از تفاهم و توافق عروس و داماد اطمینان حاصل کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۹:۴۷    
کاخ ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رئیس جمهوراین کشور در مراسمی رسمی از ولی عهد ابوظبی استقبال کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۲    
فایل های ویدیویی در شبکه های اجتماعی حکایت از اعتراضات علیه اردوغان در واکنش به کاهش شدید نرخ لیر دارند.این اعتراضات در پی سقوط لیر ترکیه مقابل دلار است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۹:۴۴    
شهردار تهران نوشت: در دیدار با سفیر ژاپن قرار شد همکاری های مشترک در حوزه رفع آلودگی هوا، حمل و نقل و پسماند را افزایش دهیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۴    
مدیر عامل بانک ملی ایران در نخستین سفر استانی خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج،با اشاره به جایگاه مهم این استان به عنوان یکی از قطب های صنایع کشور گفت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۳    
ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه سه شنبه در کنفرانس خبری گفت : امیدواریم که ایران در مذاکرات وین پیشرفت هایی را که در دوره های قبلی به دست آمده، دنبال کند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۷    
مجید عشقی رئیس سازمان بورس با اشاره به صندوق پالایش یکم بیان کرد: در رابطه با پالایش یکم باید گفت این سهم را 10 هزار تومان با یک فرمول مشخص به مردم فروخته ایم ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۱    
طبیعت جنگل های هیرکانی استان مازندران در فصل پاییز لباس زرد برتن کرده و باعث ایجاد فضایی پر از آرامش و انرژی برای مردم شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۱    
کارشناس ارشد کودکان استثنایی گفت:مهم ترین و مطمئن ترین منبع اطلاعاتی در رابطه با برخورد با یک فرد داری اختلال اتیسم، اطلاعات مراقب اصلی و همراه اوست.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۷:۰۲    
یک پزشک گفت: افرادی که به دلیل موقعیت شغلی شان مجبور به نشستن یا ایستادن طولانی مدت هستند از این موضوع پرهیز کرده و پس از هر یک ساعت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۶:۱۷    
تالاب قوری گل در 30 کیلومتری شرق تبریز قرار دارد. منابع تأمین کننده ی آب این تالاب بیشتر از طریق بارش برف و باران می باشد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۳    
ناطقان: مواد لازم دمی با گوجه خشک برای 4 نفر برنج 2 پیمانه گوجه خشک پنجاه گرم پیاز یک عدد رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری نمک و زردچوبه و روغن به میزان لازم ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۰:۳۱    
افراد دچار بیماری آسم می توانند به جای اسپری های ضدآسم، شربتی هایی را مصرف نمایند که در برخی موارد بهتر از این اسپری ها در درمان حمله های آسم عمل می کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۶    
قیمت آپارتمان های کمتر از پنج سال ساخت در اغلب محله های واقع در شرق تهران در محدوده 22 تا 35 میلیون تومان است؛ البته در شرایط فعلی بازار در رکود به سر می برد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۰:۱۰    
نرخ تورم سالیانه کشور براساس آخرین گزارش مرکز آمار ایران برای دومین ماه روندی نزولی داشته است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۸    
دومین جلسه از سلسله نشست های تخصصی دیوان محاسبات و وزرای دولت سیزدهم با حضور مهرداد بذرپاش، علی کامیار و سایر مقامات این سازمان ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۷    
وزیر نفت با بیان اینکه لحظه ای در تولید، تأمین و امنیت انرژی کشور کوتاهی نمی کنیم، گفت: ماه های آینده در بخش صادرات نفت خام و میعانات گازی توفیق های بیشتری حاصل می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۲    
فریبا کوثری هم زمان با سالروز تولدش، نقش خودش را در فیلم کن - پامنار به کارگردانی اشکان درویشی و تهیه کنندگی شیما جبرائیلی پور، بازی کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۵۵    
قیمت طلا در بازارهای جهانی 11 دلار و 83 سنت کاهش یافت و هر اونس 1792.82 دلار فروخته شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم هرگز خلق پول انجام نشده و این روند موجب کاهش نرخ تورم نقطه ای در مهر و آبان شده است، گفت: بودجه سال آینده بدون کسری بسته شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۳    
نیروهای آمریکایی 110 خودروی نظامی را از پایگاه های خود در سوریه خارج و روانه شمال عراق کردند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۷    
نخست وزیر سودان تاکید کرد: تغییر دموکراتیک مسؤولیت مشترک ما و نظامیان است و ما بازگشت به جامعه جهانی را آغاز کردیم.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۸    
وزیر اطلاعات تاکید کرد که هر خدمتی که به بسیج و بسیجی مزین شد، با موفقیت و سرفرازی همراه بوده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۲    
در پی خیز دوباره کرونا در اروپا، دفتر منطقه اروپای سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد پیش بینی ها نشان می دهد که این منطقه 53 کشوری ممکن است تا بهار آینده با 700 هزار مرگ دیگر مواجه شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۳    
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان را در حالی برگزار کرد که سید جلال حسینی در آن حضور نداشت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۲    
ارزش لیر ترکیه طی امروز نزدیک به 9 درصد ارزش خود را از دست داد و بازه 11 روزه کاهش ارزش پول ملی این کشور، به عنوان بدترین روند حرکتی این ارز از ماه نوامبر 1999 ثبت شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۴    
بازیکنان پرسپولیس امیدوارند طی امروز و فردا پیامک واریز پول به حساب هایشان را دریافت کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۱    
بوریس جانسون در دیدار با یک مقام رژیم صهیونیستی مدعی شده دنیا وقت چندانی برای تعامل با ایران ندارد او در سفر به لندن گفت از اینکه شما این سفر را در یکی از بخش های زودهنگام صدارت خود انجام دادید ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۸    
سالیانه حدود یک میلیون نفر در نقاط مختلف جهان به دلیل بیماری ایدز جان خود را از دست می دهند که البته این آمار در سالهای اخیر به خصوص در سال 2020 به شدت کمتر شده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۲    
نماز جمعه این هفته تهران در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران اقامه و در پایان نیز فیلم سینمایی منصور برای نمازگزاران اکران می شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۸    
وکیل حمید صفت گفت: شعبه 51 دیوان عالی کشور با صدور دادنامه قطعی ضمن رد فرجام خواهی معترضین رأی فرجام خواسته مبنی بر برائت حمید صفت از قتل عمد را تأیید کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۳۴    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بازگشایی مدارس اگر بدون هماهنگی با حوزه بهداشت بوده و مدارس آمادگی خود را برای پذیرش دانش آموزان از قبل اعلام نکرده باشند و مجوز لازم را دریافت نکنند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۸    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است بازی سختی با مس رفسنجان دارند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۰    
یکی از پرسنل تعمیرات خط 4 که برای تعمیر سوزن ورودی ایستگاه ارم سبز در محل سوزن حاضر بود، به سبب برخورد با قطار فوت کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که به راه انداختن یک نشست نمایشی نمی تواند واقعیت ها درباره برجام را تغییر دهد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۵    
مدیرکل هماهنگی توزیع و فروش شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در هشت ماه نخست امسال حدود 758 هزار تن شکر خام وارد کشور شده است که به دلیل افزایش تولید داخلی، این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۸    
فرمانده کل سپاه گفت که وقتی می خواهیم لبنان را از فشار اقتصادی درآوریم دشمن نمی تواند کشتی های ما را بزند، این ایران است که آمریکا را مدیریت می کند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۸    
نماینده اصفهان در مجلس گفت: با پیگیری های که انجام شد مطلع شدیم که پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان آغاز شده و استان به استان درحال واریز است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
در حالی که اجاره بها، مستأجران را جان به لب کرده و تنها برنامه حمایتی وزارت راه و شهرسازی از قشر مستأجر، وام ودیعه مسکن است، بانک ها در پرداخت این تسهیلات سنگ اندازی می کنند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
سناتورهای دموکرات که نگران پیامد کاهش محبوبیت بایدن بر کنترل این حزب در کنگره هستند، با کارشناسان در یک جلسه بحران وضعیت وی را ارزیابی کردند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۸    
نشست هم اندیشی نوجوانان و فرهنگ کره ای، دلایل گرایش و پیامدها دوشنبه اول آذر در سالن جلسات ساترا برگزار شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۶    
احمد وحیدی در پیامی به مناسبت هفته بسیج نوشت:ایران عزیز اسلامی بیش از هر دوران تاریخی به همدلی، هم افزایی و تلاش واحد برای عبور از تنگناهای تحریمی و مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز دارد و این مهم در گرو ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۲    
گزارشی که امروز (سه شنبه) یونیسف منتشر کرد، نشان می دهد که بیشتر افرادی که از سوی گروه های مسلح در جهان به کار گرفته می شوند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۰    
فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام با قاچاقچیان مسلح در منطقه و شهادت سرباز این فرماندهی خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۷    
مرد اندیمشکی پس از گذشت 2 سال به قتل همسرش اعتراف کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۴    
به نظر می رسد که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، همچنان جز گزینه های اصلی هدایت یونایتد باشد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۸    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد .
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۸    
باشگاه استقلال اسامی بازیکنانی که قرار است این تیم را در سفر به سیرجان همراهی کنند، اعلام کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی وزارت امورخارجه برگزاری موفق و شفاف انتخابات مهم استانداریها و شهرداریها را به به مردم و دولت ونزوئلا تبریک گفت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۷    
هزینه تامین کالا و خدمات در ایران به طور متوسط بیش از 35 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و در این بین برخی اقلام بالغ بر 70 درصد گران شده اند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۱    
والدین کودکان زیر 12 سال این روزها با تصمیم آموزش و پرورش برای حضور فرزندانشان در مدارس مواجه شده اند و مسئولان نیز در چرایی این اقدام پاسخ روشنی نمی دهند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۵    
حسن یزدانی ستاره کشتی ازاد ایران و جهان به تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل پیوست.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۲    
چین روز سه شنبه یک ماهواره جدید مشاهداتی از مرکز پرتاب ماهواره "جینکوان" در شمال غربی این کشور به فضا پرتاب کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اعلام مشکلات پیش رو برای تامین مواد اولیه صدور کارت ملی اعلام کرد درحال حاضر ماهانه فقط امکان 5 تا 10هزار کارت ملی را دارند و با یک حساب سرانگشتی به این نتیجه خواهیم رسید ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۸    
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز (2 آذرماه) در پاره ای نقاط به ویژه نیمه جنوبی و نواحی شمال شرقی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد و انتظار می رود باعث کاهش موقتی آلاینده ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۲    
خاشقجی سال 2018 در کنسولگری عربستان در ترکیه به دست یک تیم سعودی ترور شد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۴    
با توجه به آمار تصادفات موتورسیکلت و خطرات این وسیله نقلیه، تمامی راکبان موتور برای پوشش خسارت تصادفات رانندگی به بیمه نامه ثالث نیاز دارند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۰    
فرهنگ درباره شرایط ساخت فیلم در دوران فعلی در مقایسه با گذشته بیان کرد: وضعیت سینما هم قطعا مثل بقیه جامعه است ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۸    
پس از اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران، وزیر جنگ این رژیم ادعا کرد که ایران سعی بر ارسال مواد منفجره به کرانه باختری داشته است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۵:۱۲    
فرمانده مرزبانی استان کردستان از وقوع درگیری مرزبانان گروهان مستقل مرزی بسطام با قاچاقچیان مسلح در منطقه خبر داد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۵    
جریان اوراق فروشی دولت در سال جاری نشان می دهد که در ماه حدود 7500 میلیارد تومان اوراق جدید منتشر کرده و مابقی اصل و سود اوراق گذشته بوده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۲    
هوای کرج با شاخص 159 ناسالم برای تمام گروه ها است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۳۸    
سردار جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به رویارویی های چند ساله اخیر ایران با آمریکا گفت: ایران اسلامی در سال های اخیر آمریکا را تحقیر کرده و امروز دست برتر در خلیج فارس با ماست و ناوشکن های مدرن ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۴:۲۵    
قیمت بلیت تماشای مسابقات در ورزشگاه آزادی برای هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس پس از حدود 22 ماه ممنوعیت حضور تماشاگران، 10 برابر افزایش یافته است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۳    
مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با بیان این که بانک ها در پرداخت وام ازدواج نباید سختگیری کنند در مورد ضامن نوشت: یا اعتبارسنجی یا یک ضامن و سفته یا سهم فرد از حساب یارانه ها.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۴۷    
زنگنه نوشت: من هم در همان ابتدا گفتم نمی گذارند من بیایم و همان شد که گفتم، گویا در موضوع #کرسنت فرصت #صداوسیما تنها برای #اتهام زنندگان است!
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۶    
بازار سرمایه روندی پرنوسان را پشت سر گذاشت، به طوری که شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات توانست تا یک میلیون و 408 هزار واحد صعود کند ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۳    
جریمه مشترکان پرمصرف و بدمصرف گاز طبیعی از ابتدای آذرماه آغاز شده که این جریمه در اقلیم های مختلف، متفاوت است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۴    
مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از ایجاد رشته های جدید در شاخه کاردانش خبر داد و گفت: آموزش های فنی وحرفه ای محرک اصلی اقتصاد هستند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۵    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی صبح روز سه شنبه در ادامه اجرای توافق های اخیر با ایران با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۱    
ساعت 10 صبح دوشنبه یکم آذر صدای فریاد های زنی جوان و پسر کوچکش از داخل حیاط خانه ای در منطقه مسعودیه تهران اهالی را به خیابان کشاند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۷    
شاخص های مهم بورسی جهان از خود عملکرد مختلفی را به ثبت رساندند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۴۱    
یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در کنفدراسیون آسیا پست گرفت.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۱    
فدراسیون جهانی فوتبال به بازی حساس فینال لیگ قهرمانان آسیا 2021 واکنش نشان داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۲    
طلاق معضلی است که طی چند سال اخیر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته و بسیاری از خانواده ها را درگیر کرده است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۴    
طبق اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سه نجومی بگیر در شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه برکنار شدند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۵    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(2 آذر ماه) هوای تهران در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت که ناشی از شرایط پایدار جو و عدم وزش باد موثر است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۹    
یک متخصص بیماری های عفونی نسبت به استفاده خودسرانه از دگزامتازون در درمان بیماران مبتلا به کرونا هشدار داد و افزود: این دارو در صورت تجویز بی موقع می تواند موجب تشدید تکثیر ویروس کرونا شود.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۳    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در 13 استان طی امروز (2 آذرماه) و کاهش دما در شمال کشور از پنجشنبه (4 آذرماه) خبر داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۰    
زمانی که همه مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند می توان محدودیت ها را مرحله به مرحله حذف کرد، اما در اوج اپیدمی هیچ کس حتی افراد واکسینه مصونیت کامل ندارند.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۱    
آمریکا همچنان به تنش زایی در منطقه ایندوپاسیفیک ادامه می دهد که نمونه آن عبور مجدد ناوشکن آمریکایی از تنگه تایوان است.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۷    
وزیر خارجه آمریکا از اعمال دور جدیدی از تحریم ها علیه روسیه خبر داد و این تحریم ها را مرتبط با پروژه نورد استریم عنوان کرد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۴    
انتشار فیلمی از رفتار توهین آمیز با یک خبرنگار و اخراج او از جلسه علنی شورای شهر کاشان که در یکی دو روز اخیر، دست به دست می شود، اتفاق تلخی دیگر است که متاسفانه به واسطه تکرار از سوی برخی مسوولان ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۱    
قیمت انواع گوشی های هوآوی به شرح زیر است:
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۳    
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت:در حالی که بیش از سه ماه از شروع به کار دولت انقلابی و مردمی جناب رئیسی می گذرد ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۷    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه در دیدار بسیجیان نهاد ریاست جمهوری و سازمان های تابعه گفت ...
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۵    
از ابتدای روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کردستان، باران میهمان این استان شد و حال و هوایی پاییزی را به آن داد.
ناطقان   ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۲    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور در زیر قابل مشاهده است .