شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای نکونیوز 3 شهریور 1397 - neconews.com

نکونیوز 29 اسفند 1393 نکونیوز 29 اسفند 1394 نکونیوز 1 فروردین 1395 نکونیوز 24 اسفند 1396 نکونیوز 31 فروردین 1397 نکونیوز 31 اردیبهشت 1397 نکونیوز 31 خرداد 1397 نکونیوز 31 تیر 1397 نکونیوز 30 مرداد 1397 نکونیوز 30 مهر 1397 نکونیوز 30 آبان 1397 نکونیوز 26 آذر 1397 نکونیوز 30 دی 1397 نکونیوز 15 بهمن 1397 نکونیوز 1 شهریور 1397 نکونیوز 2 شهریور 1397 نکونیوز 3 شهریور 1397 نکونیوز 4 شهریور 1397 نکونیوز 5 شهریور 1397 نکونیوز 6 شهریور 1397 نکونیوز 7 شهریور 1397 نکونیوز 8 شهریور 1397 نکونیوز 9 شهریور 1397 نکونیوز 10 شهریور 1397 نکونیوز 11 شهریور 1397 نکونیوز 12 شهریور 1397 نکونیوز 13 شهریور 1397 نکونیوز 14 شهریور 1397 نکونیوز 15 شهریور 1397 نکونیوز 16 شهریور 1397 نکونیوز 17 شهریور 1397 نکونیوز 18 شهریور 1397 نکونیوز 19 شهریور 1397 نکونیوز 20 شهریور 1397 نکونیوز 21 شهریور 1397 نکونیوز 22 شهریور 1397 نکونیوز 23 شهریور 1397 نکونیوز 24 شهریور 1397 نکونیوز 25 شهریور 1397 نکونیوز 26 شهریور 1397 نکونیوز 27 شهریور 1397 نکونیوز 28 شهریور 1397 نکونیوز 29 شهریور 1397 نکونیوز 30 شهریور 1397 نکونیوز 31 شهریور 1397 
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۵ - ۰۸:۳۰    
سوال اینجاست که آیا با اعلام خروج شرکت زیمنس آلمان از ایران، طرح انتقال دانش توربین های کلاس F به ایران متوقف می شود؟
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۴:۱۱    
محمدجواد حجتی کرمانی از روحانیون پیشکسوت سیاسی در پی حوادث اخیر مدرسه فیضیه به آیت الله مصباح یزدی هشدار داد که در حال حاضر، انگشت اتهام به سوی او و جبهه پایداری است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۰:۱۷    
یکی از کارکردهای اصلی ورزش حرفه ای لذت بخشیدن است. با فوتبال دفاعی و بزدلانه نمی توان به مردم لذت داد. صفر - صفرهای مکرر و بازی های دفاعی محض نکبت است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۴    
پایگاه خبری آمریکایی بلومبرگ در گزارشی نوشت ناوگان نفتکش های ایران به صادرات نفت خام و میعانات ایران تحت تحریم های آمریکا کمک خواهند کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۲۹    
عربستان سعودی و عراق که دو رقیب بزرگ ایران در اوپک هستند با افزایش تولید گریدهای مشابه تلاش می کنند سهم بازار اروپایی را پیش از آغاز مجدد تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ایران تصاحب کنند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
امروز شاخص کل 567 واحد افت کرد اما گروه خودرو، سیمان و همچنین بسیاری از نمادهای گروه نفت با رشد قیمت و صف خرید مواجه شدند این موضوع سبب شد شاخص کل هم وزن با 385 واحد رشد مواجه شود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
در جریان جلسه ای که میان مسئولان شرکت های هواپیمایی داخلی و سازمان هواپیمایی کشوری برگزار شد، نرخ پروازها تا پایان مهر ماه تعیین شد و هیچ شرکتی اجازه ندارد بالاتر از این نرخ ها بلیت بفروشد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، هر دو گروه کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به افزایش قیمت طلا در هفته جاری ابراز خوش بینی کردند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با مصنوعی دانستن کاهش ارزش پول ملی در مقطع کنونی، این تهدید را فرصتی برای صادرات کشور دانست.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
صادرات محصولات غیرنفتی پارس جنوبی در یک سال منتهی به هفته دولت (دوم شهریور 96 تا 97) با رشد 23 درصدی به هشت میلیارد و 320 میلیون دلار رسید.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۵۴    
شرکت ملی نفت کش اعلام کرد: خارج کردن لاشه سانچی با توجه به شرایط ویژه، وزن آن، عمق آب و موقعیت جوی و جغرافیایی منطقه و فاصله 300 مایلی آن از ساحل ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
بیدار شدن از خواب چند ساعت پیش از این که زنگ هشدار ساعت شما به صدا درآید، به واقع شرایطی آزاردهنده است. برای بسیاری از ما چند دقیقه خواب بیشتر نیز می تواند بسیار رضایت بخش باشد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
عدم آشنایی دقیق از حوزه و بزرگان آن باعث شد تا رونمایی از رمز عملیات اسب تروآ ، خود شود پاشنه آشیل آن ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۴:۲۵    
هر چند احمدی نژاد در گفت وگو با مشایی عنوان می کند که ممکن است ترسو خطاب شوند اما این دلیل نمی شود که او پاسخ این سوال را ندهد که چرا از دادگاه علنی گریزان هستید؟ مشایی می گوید شروط دادگاه علنی را من ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۲    
نشست چشم انداز روابط ایران و کره جنوبی با هدف بررسی ظرفیت های بازار ایران پس از خروج آمریکا از برجام امروز (شنبه) با حضور مسئولان و مقامات تجاری دو کشور در گیدونگ کره جنوبی برگزار شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۲    
بیست و هفتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۲۲    
آغاز سیاست های جدید ارزی از 15 مردادماه، روند معاملات حواله و نقدی را صعودی کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۷    
بلومبرگ در گزارشی نوشت که پیشنهاد آلمان برای ایجاد کانال های جدید مالی و بانکی با ایران و دور زدن تحریم های آمریکا می تواند محقق شود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۷    
رئیس جهاد کشاورزی دنا در استان کهکیلویه و بویراحمد با تایید کاشت "ماری جوانا" در یکی از گلخانه های این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه فردی با عنوان اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد امام ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۷    
وزیر نیرو گفت: به مناسبت هفته دولت، 6 هزار و 666 پروژه صنعت آب و برق به بهره برداری می رسد یا عملیاتی اجرایی آن آغاز می شود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۷    
به گزارش روز شنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، تا پیش از اجرای سیاست های جدید ارزی از شامگاه بیستم فروردین، سامانه نظارت ارز که به اختصار سنا نامیده می شود ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۷    
مدیرعامل گروه مپنا گفت: تبدیل نیروگاه های سیکل باز به سیکل ترکیبی و راه اندازی بخش بخار نیروگاه ها 500 میلیون لیتر مصرف گازوئیل یا 500 میلیون مترمکعب مصرف گاز را کاهش می دهد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۶    
بر اساس تازه ترین پژوهش ها و نظرسنجی های انجام شده، شهر نیویورک، شهر شکوفایی در فناوری های نوین نظیر هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی نام گرفته است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۶    
وزیر نفت گفت: حرکت در مسیر خواسته های آمریکا و تفسیر به رأی مصوبه نشست اخیر اوپک اقدامی نادرست است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۳:۰۶    
منابع آگاه می گویند بازوی بازرگانی بین المللی سینوپک چین خرید نفت آمریکا را از اکتبر ازسرخواهد گرفت.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶    
پس از عرضه نشدن سهام شرکت نفتی آرامکو، صندوق ثروت عربستان اعلام کرد به دنبال دریافت وامی به ارزش 12 میلیارد دلار از بانک های بین المللی است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶    
سازمان سرمایه گذاری های خارجی و کمک های مردمی که زیرمجموعه وزارت اقتصاد است اعلام کرده 100 میلیون دلاری که یک استارتاپ مدعی بوده در آن سرمایه گذار خارجی ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد عرضه روبل برای خرید ارزهای خارجی را تا پایان ماه سپتامبر متوقف خواهد کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت الکترونیک را اتصال فرآیندهای بین دستگاهی و امکان نظارت دستگاه ها بر یکدیگر دانست و برای تشریح نقش دولت الکترونیک در جلوگیری از فساد اعلام آمادگی کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۵۶    
طبق قول مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به رییس جمهور و وزیر نفت، تا پایان سال 1398 همه روستاهایی که امکان گازرسانی به آن ها وجود دارد گازرسانی خواهند شد ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۲:۴۶    
به دنبال ابلاغیه بانک مرکزی در رابطه با ممنوعیت صرافی ها برای فروش ارزهای صادراتی خریداری شده با نرخ 4200 تومان ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۵    
البته این اقدام موافقان و مخالفان خود را دارد. مخالفان باور دارند که در صورت ادغام این بانک ها در یک بانک بزرگ و کارامد هرینه زیان آنها را باید از بودجه عمومی پرداخت کرد ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۵    
واحد اول و دوم بخش بخار نیروگاه سیکل ترکیبی پرند با حضور وزیر نیرو در اولین روز هفته دولت افتتاح شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
با فرا رسیدن هفته دولت بخش ها و نهادهای مختلف دولتی برنامه هایشان برای افتتاح پروژه های جدید در این هفته را اعلام کرده اند و در این بین وزارت راه و شهرسازی نیز 135 پروژه راهی را در هفته جاری به بهره ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
در صورت هرگونه ایجاد مزاحمت و یا ارتکاب اعمال مجرمانه از طریق سیم کارت، تا زمانی که مجرم اصلی شناسایی شود ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
در واکنش به خبر تخصیص بسته کمک 18 میلیون یورویی اتحادیه اروپا به ایران، یکی از مقامات دولت آمریکا آن را محکوم کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
بهای معاملات نفت تحت تاثیر کاهش ذخایر و نشانه های محدودیت عرضه، افزایش یافت و نخستین رشد هفتگی خود در حدود دو ماه گذشته را به ثبت رساند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
یک فعال حوزه بازرگانی گفت: قیمت اصلی دلار پیش از آغاز این بحران ها نزدیک به 6000 تومان بود و الان با تورم ایجاد شده، نرخ آن در کانال 7000 تومان قرار دارد و مازاد بر این قیمت نیز حباب است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
بانک مرکزی اعلام کرد که از زمان اجرای سیاست های جدید ارزی در 15 مردادماه امسال، 508 میلیون یورو خرید ارز در سامانه سنا انجام شده و حجم فروش نیز 437 میلیون یورو بوده است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در صورتی که سود سپرده های بانکی (سود ثابت و بدون ریسک) افزایش یابد بر روند سرمایه گذاری در بورس و سایر بازارهای مرتبط با بخش تولید که با ریسک همراهند، تاثیر منفی می گذارد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
افزایش حجم تصفیه خانه های فاضلاب و چرخش آب از اصلی ترین راهکارهای جبران کم آبی است. این مهم از نقاط درخشان کارنامه دولت تدبیر وامید است بطوری که افزون بر 26 درصد ظرفیت کل تصفیه خانه های کشور در ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۴۰    
امیرحاتمی، وزیر دفاع جزئیات تازه ای از واگذاری ها را تشریح کرد و گفت: پروژه های آزادراه اصفهان - شیراز، قطار برقی تهران - مشهد و کنار گذر جاده رامسر به بخش خصوصی واگذار شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۱:۲۰    
استرالیا دو شرکت چینی هواوی و زد تی ای را از تامین تجهیزات و برقراری زیرساخت های لازم برای توسعه فناوری اینترنت 5G در این کشور منع کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی گفت: تعداد خودروهایی که به دلیل کسری قطعات به صورت ناقص تولید و در کف کارخانه های سازنده متوقف شده اند به حدود 70 هزار دستگاه رسیده است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رئیس اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی گفت: امروز مشکل ما تحریم های داخلی و عدم مدیریت صحیح است. 400 شرکت به فروشندگان خارجی بدهکار هستند و اعتبار آنها در خطر است به طوری که برخی از آنها امیدی ندارند ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
مدیرعامل فولاد جنوب گفت: هرکسی که کالا صادر می کند باید ارز آن را در بازار ثانویه تزریق کند. ارز 4200 معنی ندارد ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
معاون وزیر نفت رقم صادرات گاز ایران را حدود 40 میلیون متر مکعب و سوآپ 47 میلیون متر مکعب در روز عنوان کرد و گفت: صادرات گاز تحت هیچ تحریمی نیست.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
رئیس جمهوری روسیه در دیدار با مقامات ترکیه اعلام کرد، پیشرفت ملموسی در حل و فصل بحران سوریه به لطف همکاری با ایران، ترکیه و آمریکا حاصل شده و هماهنگی اقتصادی عمیقی بین ترکیه و روسیه وجود دارد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۰:۲۰    
یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که حسن روحانی باید در جلسه سوال از رئیس جمهور علل بروز شرایط فعلی را برای مردم تشریح کند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۵۰    
معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به حمایت های این سازمان از مادران معتاد بهبود یافته و درمان رایگان آنها گفت ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۴۰    
گویا تهدید به قتل رئیس جمهوری خیلی ساده تر از آن چیزی شده که به نظر می رسید؛ کمتر از یک هفته پس از برگزاری تجمع پر سر و صدای برخی از طلاب قم در مدرسه فیضیه ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۵    
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: افزایش قدرت خرید کارگران را در قالب افزایش حقوق و دستمزد یا احیای ستاد بن پیگیری می کنیم.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۵    
در حالی که تحریم های آمریکا علیه صنعت نفت ایران تا چند ماه دیگر به اجرا گذاشته می شود، ناوگان تانکری این کشور می تواند به تنهایی بار صادرات نفت و میعانات این کشور را به دوش بکشد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۲۵    
با توجه به اینکه کشورهایی نظیر چین و هند تمایلی به قطع کامل خرید نفت از ایران ندارند واتحادیه اروپا نیز از تایید خروج آمریکا از برجام خودداری می کند ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۹:۱۵    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اولویت قرار دادن صنعت هوانوردی نسبت به نرخ بلیت ایرلاین ها مانند این است که برای کت دوخته نشده دکمه بخریم ...