شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۳۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای نکونیوز 14 شهریور 1397 - neconews.com

نکونیوز 29 اسفند 1393 نکونیوز 29 اسفند 1394 نکونیوز 1 فروردین 1395 نکونیوز 24 اسفند 1396 نکونیوز 31 فروردین 1397 نکونیوز 31 اردیبهشت 1397 نکونیوز 31 خرداد 1397 نکونیوز 31 تیر 1397 نکونیوز 30 مرداد 1397 نکونیوز 30 مهر 1397 نکونیوز 30 آبان 1397 نکونیوز 26 آذر 1397 نکونیوز 30 دی 1397 نکونیوز 15 بهمن 1397 نکونیوز 1 شهریور 1397 نکونیوز 2 شهریور 1397 نکونیوز 3 شهریور 1397 نکونیوز 4 شهریور 1397 نکونیوز 5 شهریور 1397 نکونیوز 6 شهریور 1397 نکونیوز 7 شهریور 1397 نکونیوز 8 شهریور 1397 نکونیوز 9 شهریور 1397 نکونیوز 10 شهریور 1397 نکونیوز 11 شهریور 1397 نکونیوز 12 شهریور 1397 نکونیوز 13 شهریور 1397 نکونیوز 14 شهریور 1397 نکونیوز 15 شهریور 1397 نکونیوز 16 شهریور 1397 نکونیوز 17 شهریور 1397 نکونیوز 18 شهریور 1397 نکونیوز 19 شهریور 1397 نکونیوز 20 شهریور 1397 نکونیوز 21 شهریور 1397 نکونیوز 22 شهریور 1397 نکونیوز 23 شهریور 1397 نکونیوز 24 شهریور 1397 نکونیوز 25 شهریور 1397 نکونیوز 26 شهریور 1397 نکونیوز 27 شهریور 1397 نکونیوز 28 شهریور 1397 نکونیوز 29 شهریور 1397 نکونیوز 30 شهریور 1397 نکونیوز 31 شهریور 1397 
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۰:۳۷    
دهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولین قهرمانی کشور در پیست دوچرخه سواری مجموعه ثامن الائمه مشهد برگزار شد،این دوره از مسابقات با قهرمانی استان فارس به پایان رسید.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۷ - ۱۱:۱۴    
از دو میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر تاکنون دو میلیون واحد به متقاضیان واگذار شده و از 300 هزار باقی مانده 150 هزارتای آن متقاضی ندارد ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۱۲:۲۰    
روزنامه کیهان به نطق پیش از دستور دو نماینده مجلس واکنش نشان داد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۷    
پایانه صادراتی شرکت نفت ایرانول عصر چهارشنبه با حضور انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) در جنوب خوزستان به بهره برداری رسید.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۵ - ۰۸:۰۷    
روزنامه 'وال استریت' ایتالیا با اشاره به خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها نوشت: تحریم ایران می تواند بهای نفت در بازارهای جهانی را تا بشکه ای 95 دلار افزایش دهد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۸:۱۵    
قیمت بنزین همچنان در ایران ارزان ترین در جهان است و تلاش های پنهان دولت روحانی برای افزایش قیمت بنزین از نیمه دوم سال گذشته تاکنون به نتیجه نرسیده است ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۸    
خریداران نفت به این حقیقت پی می برند که تحریم های آمریکا علیه ایران خواه موافق آن باشند یا مخالفت کنند، بر جریان تجارت آنها تاثیر گذاشته است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۳    
مدیرکل دفتر امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی از صادرات 800 هزار تن سیب در سال جاری تاکنون خبر داد و گفت که رکورد صادرات این محصول باغی در کشور شکسته شده است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۲۳    
معاون سازمان شیلات کشور گفت: 90 درصد صید و صیادی مربوط به بخش تعاونی است و عمدتا در مناطق روستایی این کار انجام می شود. 200 هزار نفر اشتغالزایی در حوزه شیلات انجام شده است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۸    
پیش بینی می شود دو طرح پتروشیمی های ایلام و لردگان تا پایان سال با بودجه 4.5میلیارد دلاری به بهره برداری برسد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۸    
با اینکه هر کیلو مرغ 8175 تومان نرخ مصوب دارد، قیمت های بازار بیش از این است؛ هرچند که اندکی کاهشی شده که مدیرعامل اتحادیه مرغداران دلیل اصلی آن را عرضه مرغ های درجه سه توسط دلالان اعلام کرده و می ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۸    
مدیرعامل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان با اشاره به امضای قرارداد ساخت پتروشیمی دهدشت به ارزش تقریبی 280 میلیون یورو با مشارکت بخش خصوصی از ساخت اولین پارک پتروشیمی کریستال ملامین ایران در قالب ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۳۸    
جلسه هیأت دولت روزچهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و با حضور اعضای دولت در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۸    
شاخص بورس امروز (چهار شنبه) با افت 269 پله ای نسبت به دیروز، تا رقم 137 هزار و 714 واحدی عقب رفت، اما شاخص فرابورس 11 واحد رشد کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۳    
امسال سیستان وبلوچستان برای دومین سال کم بارش ترین استان کشور شد و خشکسالی همچنان صددرصد مساحت این استان پهناور را در برگرفته است، اما گویا هرچه می گذرد تیغ خشکسالی برنده تر می شود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۳    
علی رغم رشد قیمت سهم ها در هفته های گذشته امروز تعدادی از سهم ها با کاهش قیمت مواجه شدند، اما تعدادی از سهم های شاخص ساز با روند کاهشی دماسنج بازار مقابله کردند و باعث شدند شاخص کل هم وزن سبز باقی ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل دفتر امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی از اصلاح و نوسازی 900 هزار هکتار باغ در برنامه ششم خبر داد و بر لزوم ایجاد کمیته های فنی مشترک بین دانشگاه، تحقیقات و اجرا تاکید کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۴:۲۳    
فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری دلال سکه با 200 قطعه سکه بهار آزادی در بازار تهران خبر داد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۸    
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران ساختار ترازنامه ای و صورت های مالی این بانک را یکی از بهترین ساختارهای مالی بانک های کشور دانست و اظهار داشت ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۸    
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: دستگاه های تبلت که قابلیت استفاده از سیم کارت را دارند، به تازگی مشمول طرح کددار کردن گوش های تلفن همراه (رجیستری) شده اند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۳    
سفیر ایران در لندن خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی باید از التهاب غیرضروری خودداری کنیم و دولت را برای تصمیمات غیرکارشناسی همچون تزریق بدون مدیریت شده ارز به بازار که ممکن است به اتلاف سرمایه های ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۴۳    
نرخ ارز همچنان در حال طی کردن مسیر صعودی چند روز اخیر خود است. به طوری که برای اولین بار در تاریخ اقتصادی ایران نرخ هر دلار امریکا از مرز 14 هزار تومان و هر یورو از مرز 16 هزار تومان نیز تجاوز کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۸    
این روزها با توجه به اختلاف بالای قیمت خودروها در کارخانه و بازار، تقاضا برای خرید خودرو به شدت افزایش یافته است ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۳    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت ارز امروز بحرانی است، چرا باید درآمد مردم به ریال باشد، اما تمامی هزینه های آنها به دلار باشد؟ چه کسی پاسخگوی این حجم از اختلاس در کشور است؟
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۳    
پنج استان شامل استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، فارس و بوشهر در سال آبی جاری بیش از 50 درصد کاهش بارندگی داشته و در پایان شهریور با کسری آب محسوسی وارد سال آبی جدید می شوند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۳    
بانک فرانسوی "سوسیت ژنقل" اعلام کرد انتظار دارد آمریکا این بانک را به دلیل نقض تحریم های خود به ویژه در خصوص ایران 1.1 میلیارد یورو جریمه کند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۳۳    
مطبوعات آلمانی اعلام کردند ایران از تصمیم خود برای انتقال 300 میلیون یورو از وجوه نزد بانک مشترک ایران و اروپا در آلمان صرف نظر کرده است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۳:۰۸    
منابع هندی آگاه اظهار کردند هند احتمالا به آمریکا خواهد گفت که پس از به اجرا درآمدن تحریم ها در اوایل نوامبر ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۳    
کارشناس یک بانک فرانسوی اعلام کرد که احتمال استمرار چالش عرضه در سال 2019 میلادی وجود دارد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۳    
برخی منابع اعلام کردند که عربستان قصد دارد قیمت نفت را در بازه 70 تا 80 دلار برای هر بشکه حفظ کند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۳    
با سپری شدن مراحل اجرای فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس، فاز چهارم این پالایشگاه با هدف فرآورش روزانه 120 هزار بشکه میعانات گازی احداث و راه اندازی می شود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۳    
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما دست به دست هم داده ایم تا چنین سفره ای برای مردم پهن کنیم و حالا خودمان مسوولیم که آن را جمع کنیم.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۳    
قیمت نفت پیش از رسیدن توفان گوردون به مناطق نفتی جنوب آمریکا، تا حدودی ثبات داشت، زیرا افزایش ارزش دلار و رشد ذخیره سازی نفت این کشور، جلو افزایش ها قیمت ها را گرفت.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۳    
چای وارداتی هم یکی دیگر از محصولاتی است که از ابتدای امسال ارز دولتی دریافت کرده، اما مشمول افزایش قیمت در همین بازه زمانی شده است؛ به گونه ای که با وجود ارزن تر شدن نسبی نرخ واردات ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۳    
چندی پیش قیمت انواع لبنیات و شیر خام رسماً افزایش یافت و انجمن صنایع لبنی نرخ های جدید این محصولات را که افزایش چشمگیری هم داشت به کارخانه های زیر مجموعه خود اعلام کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هنوز کشتی های ایرانی مشمول تحریم ها نشده اند و هیچ مسیری برای تردد آنها مسدود نیست ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۳    
معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش بهره وری در کشاورزی را نیازمند توسعه بخش تعاون دانست و گفت ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۲    
آدم ها از کی عاشق خودشان بوده اند؟ اصلاً مرز بین دوست داشتن خود و خودشیفتگی کجاست؟ چقدر دوست داریم همه چیز حول محور خودمان باشد؟ تا کجا از تماشای تصویر صدباره مان لذت می بریم؟ روی صفحه تلویزیون ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۲۲    
مطلبی که ما در روزنامه خبرورزشی کار کردیم، چیز جدیدی نیست. ما فقط نوشتیم آن ماجرایی که نسبت داده بودند به آقای کریمی دوباره توسط پرسپولیسی ها نبش قبر شده و دارند به آن استناد می کنند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۷    
شرکت خودروسازی سایپا از هجوم 6 میلیون نفری به سایت فروش این شرکت تا این ساعت برای خرید 50 هزار پراید، تیبا و ساینا خبر داد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۷    
محمد هاشمی، برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی است که کریمی قدوسی در مشهد به استخر فرح می رفته است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در موافقت با رد طرح تامین کالاهای اساسی گفت: تعدادی از کالاهای ترجیحی و ارزان تر را به مغازه ها عرضه می کنیم و این باعث می شود که آن افرادی که جلوی صرافی ها صف می کشند ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۷    
یک فعال صنف کامپیوتر درباره علت پایین ماندن قیمت تبلت و نت بوک گفت: یکی از علل این امر این است که این کالاها از اولویت مصرف خانوار خارج شده اند ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۷    
فردا روز تکریم بازنشستگان است و این در حالی است که نحوه تامین حقوق آنها در سالهای اخیر به یکی از معضلات بزرگ دولت تبدیل شده است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۵۲    
رییس سازمان نظام مهندسی با بیان اینکه پرونده برداشت های غیر قانونی از حساب سازمان نظام مهندسی در حال پیگیری های قضایی است ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۷    
آیت الله جنتی از بزرگانند و روزنامه نگار یک لاقبایی چون من را نرسد به اینکه معظم له را امر به معروف کنم و بابت عملکردشان در خبرگان یا شورای نگهبان سوال بپرسم.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۷    
رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران از دستگیری دو نفر که حادثه بریده شدن گوش کودک کار را صحنه سازی کرده بودند، خبر داد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۲    
مدیر جهادکشاورزی سردشت، فعالیت دلالان را از عمده مشکلات کشاورزان منطقه دانست و گفت: کشاورز با زحمت چند ماهه محصول باکیفیتی تولید می کند اما بدلیل نبود سیاست گذاری صحیح و مدون در قیمت گذاری ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۲    
قیمت طلا پس از این که روز گذشته به پایین ترین حد خود در بیش از یک هفته اخیر سقوط کرد در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار افزایش پیدا کرد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۲    
آرامکوی عربستان برای افزایش تولید نفت خام از میدان نفتی فراساحلی مرجان، یک قرارداد خدماتی بزرگ را به شرکت بیکرهیوز داد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۴۲    
بر پایه جدیدترین نظرسنجی بلومبرگ، تولید نفت اوپک بدنبال بهبود تولید لیبی، در ماه اوت به بالاترین سطح خود در سال میلادی جاری افزایش یافته است.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۲    
قیمت نفت روز چهارشنبه کاهش یافت و بخشی از افزایش چشم گیری که روز گذشته داشت را از دست داد زیرا تاثیر طوفان گرمسیری بر تولید ساحل خلیج آمریکا به حدی که انتظار می رفت شدید نبود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۷    
مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: 80 درصد سرمایه گذاری فاز 11 را+ سی.ان.پی.سی و 20 درصد را هم پتروپارس تامین می کند.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷    
سعدوندی اظهار داشت: بنابراین سیاست های دولت و بانک مرکزی مشخصا سیاست هایی کارا و موثر در سطح اقتصاد کلان نیستند و به ضرس قاطع می گویم این سیاست ها دیر یا زود با شکست روبرو خواهند شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۷    
در حالی که محمدرضا شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست روز یکشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بی آنکه شورای رقابت را از شمول قیمت گذاری خودرو خلع ید بداند ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۰۷    
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: چندنرخی کردن ارز عامل فساد اداری و مالی و کاهش اعتماد مردم می شود.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۷    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۲    
حدود 10 ماه از زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان 96 غرب کرمانشاه می گذرد و این روزها شاهد ساخت و ساز اهالی این مناطق برای سرپا کردن منازل مسکونی خود هستیم اما گرانی و کمبود مصالح ساختمانی به دغدغه جدی زلزله ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۲۲    
شرکت ملی نفت عربستان اولین محموله نفت خام خود را ماه اکتبر (مهر) به شرکت ملی نفت مالزی 'پتروناس' می فروشد.
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: مذاکرات تهران و بغداد برای حصول تفاهم جهت اخذ ریال از سوی سفارت عراق در ایران در جریان صدور روادید برای زائران ایرانی اربعین حسینی ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۲    
جنوب کشور چنان با نام نفت سند خورده بود که کم تر کسی گمان می کرد روزی خزر هم به لیست مناطق نفت خیز ایران اضافه شود ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۷    
شهریورماه وارد نیمه دوم خود شد و تا تاریخ 13 آبان ماه که ترامپ برای توقف کامل صادرات نفت ایران وقت تعیین کرده بود، تنها حدود دو ماه زمان باقی است ...
نکونیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۷    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد گفت: سردیس سرباز هخامنشی که به صورت غیرقانونی از ایران خارج شده بود، از دادستانی نیویورک تحویل گرفته شد و به زودی به ایران منتقل می شود.