شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۲۶Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 فروردین 1396 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 فروردین 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1396 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل دفتر حمل ونقل کالا گفت: در راستای رعایت حقوق شهروندی، شفاف سازی و رضایتمندی رانندگان، صاحبان کالا و شرکت های حمل ونقل و جلوگیری از تضییع حقوق آنان و همچنین پیشگیری از سوءاستفاده های احتمالی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۲    
شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا اعلام کرد که برای مسائلی همچون تعمیر، نگهداری، آموزش خلبانی و خدمات تهیه غذا در حال مذاکره با ایران ایر است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به پیشرفت قابل توجه پروژه بزرگ ریلی قزوین- رشت اعلام کرد: در آخرین پیشرفت ثبت شده در این پروژه طولانی ترین پل ریلی کشور آماده بهره برداری شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به اینکه بالغ بر 300 شرکت کارگزار خدمات دریایی و بندری در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به ثبت رسیده است ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۲    
استاندار کردستان از اختصاص اعتبار برای بهسازی و ساماندهی دو سکونتگاە غیررسمی در سنندج خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور ظهر امروز از پروژه احداث راه آهن قزوین - رشت در محدوده منجیل بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۲    
بررسی اقدامات صورت گرفته در حوزه راه و شهرسازی در دولت یازدهم نشان می دهد که با وجود مشکلات ناشی از تحریم اما در این سه سال و اندی اقدامات فراوانی در حوزه های مختلف مسکن ، شبکه های ریلی، هوایی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۸:۰۲    
حمید ضیایی پرور*: تقریبا همه مردم می دانند که یکی از تکنیک های صدا و سیما برای مقابله با سیاستهای دولت، تحریف و تقطیع اخبار و انتشار اخبار نادرست و بدبین کردن مخاطبان نسبت به عملکرد دولت است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۲    
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از پرداخت تسهیلات 67 میلیارد تومانی برای بازسازی 3 هزار واحد مسکونی سیل زده خبر داد و گفت: مسکن روستایی چنار در شهرستای عجب شیر تا سه ماه آینده بهره برداری می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۶:۳۲    
سازمان هواشناسی کشور در مورد وزش باد شدید با سرعت 35 تا 55 کیلومتر بر ساعت در شرق استان مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی هشدار داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۷    
6 روز بعد از امضای قراداد خرید هواپیما از شرکت ATR در تهران، این شرکت امروز امضای قرارداد با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای فروش 20 فروند ATR72-600 را تایید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۷    
دبیرخانه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در نامه ای، تمامی اخباری که مبنی بر صدور مجوز جدید از سوی شورای عالی درباره پروژه پدیده شاندیز است را کذب خواند و اعلام کرد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت دهه حساب 100 امام خمینی (ره) با مدیرکل بنیاد مسکن استان دیدار کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۵۲    
رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از مناطق سیل زده وارد روستای چنار عجب شیر در آذربایجان شرقی شدند و رئیس جمهور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۴:۲۷    
رییس جمهوری کشورمان در سفر یکروزه امروز چهارشنبه خود به آذربایجان شرقی پای صحبت ها و درددل های مردم روستای مهماندار شهرستان سیل زده عجب شیر نشست.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن، اولویت فعالیت آن دفتر را در سال 96 در سه بخش کمک به تکمیل مسکن های مهر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای زنجانرود گفت: ازجمله اولویت های راهداری این اداره درسال جدید انسداد ورودی های غیرمجاز درآزادراه زنجان – تبریزو نصب تابلوهای آگاهی دهنده این موضوع است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲    
بیمارستان 110 تختخوابی فریمان توسط سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی ساخته شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از تعیین تکلیف تمامی واحدهای مسکن مهر استان در سال 96 خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۴۲    
براساس آمار ارائه شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی در سال 95 از تمام بنادر ایران 144 میلیون و 381 هزار و 335 تن کالا تخلیه و بارگیری شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۷    
با هدف حفظ و حراست از اراضی دولتی، در قالب دو عملیات و با اجرای احکام قضایی 3700 مترمربع از اراضی دولتی شهرستان لنجان استان اصفهان در فروردین ماه امسال رفع تصرف شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۳۷    
با فعال شدن پروژه آزادراهی شمال به جنوب کشور نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مشارکت 30 درصدی دولت در یکی از کریدورهای مهم کشور رقم می خورد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
همایش بازخوانی تفکر و تجربه شهرهای جدید در ایران با هدف حرکت به سوی دستورکاری جهت ارتقای کیفیت های محیطی و پایداری اجتماعی در شهر جدید صدرا برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
لحظاتی پیش رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و به منظور بازدید وتصمیم گیری مناطق سیل زده و میزان خسارت های وارده، وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۱:۲۷    
استاندار کردستان از فعال شدن پنج قطعە از کریدور شمال بە جنوب از اول اردیبهشت ماه در استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
لحظاتی پیش رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی و به منظور بازدید وتصمیم گیری مناطق سیل زده و میزان خسارت های وارده، وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
در نشستی که در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد با حضور نمایندگان مجلس و فرمانداران و شهرداران سه شهرستان نجف آباد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۲    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۲    
رئیس اداره راه و شهرسازی اوز لارستان از رفع تصرف اخیر در حریم راه و لزوم اهتمام در حفظ و صیانت از حریم راه ها خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۲    
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از تردد 966 هزار و 866 نفر از مرزهای زمینی کشور در طول طرح نوروزی و رشد 18 درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: نزدیک به حدود 9 هزار متقاضی مؤثر برای واحدهای مسکن مهر داریم که در سال جدید برای اتمام واحدهای باقی مانده برنامه ریزی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۹:۱۲    
معاون وزیر راه و شهرسازی از اختصاص 9 ردیف اعتباری به حوزه نوسازی و بهسازی شهری در بودجه سال 96 خبر داد و گفت: تا کنون 140 میلیارد تومان از این مبلغ به صورت نقدی و اسناد خزانه اسلامی محقق شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۵۴    
کبری رفیعی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با رادیو اینترنتی پایگاه خبری آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۶/۰۱/۳۰ - ۰۸:۱۴    
آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را از طریق رادیو اینترنتی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بشنوید.