یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۲۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 شهریور 1399 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1399 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۰:۳۷    
طی شبانه روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2233 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل 5.7 درصد کاهش تردد را نشان می دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 14 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل فرودگاه شهید بهشتی اصفهان دستاوردهای این شرکت در توسعه ترمینالی و سطح خدمت رسانی به مسافران را برشمرد و از افزایش دو برابری موقعیت پارک هواپیما و احداث ترمینال جدید به وسعت 15 هزار مترمربع در ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۲۲:۲۵    
طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت با حضور مدیر کل و معاونین راه و شهر سازی جنوب کرمان از کارمندان نمونه این اداره کل تجلیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۸:۲۵    
عملیات اجرایی هشت کیلومتر از محور فسا-جهرم-قیر در شهرستان جهرم با اعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۸ - ۱۸:۱۰    
عملیات اجرایی 3 پروژه عمرانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران همزمان با هفته دولت آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۲:۵۷    
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در هفته دولت بر تعامل سازنده مجلس و دولت برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۴۲    
پیگیری ایران از سازمان جهانی دریانوردی مربوط به ناوگان تحت پرچم ایران در ماه های گذشته بوده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۹:۵۷    
رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: برای پایش سواحل، ساخت وسازهای غیرمجاز و ترددهای نوروزی از یک فروند هواپیمای فوق سبک جایرو پلن ALA07 در این بندر استفاده می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۸    
ساختمان جدید راهدارخانه انارک با حضور معاون استاندار و معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در شهرستان نایین به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۵:۲۸    
آئین بهره برداری از 5 پروژه راهداری و حمل ونقل جاده ای در شهرستان نجف آباد به مناسبت هفته دولت با حضور معاون استاندارو فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد وجمعی از مسئولان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۹    
به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با خانواده سیدجواد جعفری دولت آبادی جانباز، برادر شهید و کارمند این اداره کل دیدار کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۴    
معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر 620 هزار تن کالای رسوبی در بنادر کشور وجود دارد که با تخلیه هرچه زودتر آن ها کالاهای مورد نیاز وارد شده و هزینه دموراژ به کشتی ها تعلق نمی گیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۴    
آزمون ورود به حرفه مهندسی پنجشنبه ششم شهریورماه 1399 مختص طراحی معماری و با حضور 2455نفر در 4 حوزه تهران و 4 حوزه شهرستانهای تهران جمعا 8 حوزه برگزار می گردد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۳:۱۴    
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از افتتاح شش پروژه راه اصلی در خوزستان همزمان با هفته دولت خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۴    
به مناسبت هفته دولت سه پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل شهرستان کارون افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از کلنگ زنی و افتتاح هشت پروژه حوزه راه و شهرسازی هم زمان با هفته دولت در استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، فردا در شهرهای اهواز، دزفول و خرمشهر برگزار می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۵۹    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، مشکل کشتی های متوقف شده در چین را فنی و اسنادی خواند و ابراز امیدواری کرد، قرارداد 10 ساله ایران و هند در چابهار زودتر عملیاتی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۴۴    
تعدادی از پروژه های عمرانی شهر جدید شیرین شهر همزمان با برگزاری هفته دولت، با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی افتتاح شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۲۹    
سرپرست یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از رفع تصرف هشت هزار و 850 مترمربع از اراضی ملی در این منطقه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۹    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آمادگی این اداره کل برای برگزاری مطلوب آزمون ورود به حرفه مهندسی رشته معماری(طراحی) در دوران کرونا که ششم شهریورماه و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۱۴    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در چهارمین روز هفته دولت، به سوالات شهروندان در خصوص مسئولیت های مرتبط با مرکز، در حوزه های راه، مسکن و شهرسازی، پاسخ می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۱:۰۹    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری با ارسال نامه ای به استاندار قزوین، از مخالفت این شورا با تغییر کاربری اراضی 400 هکتاری "گبران قلعه" خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۰:۵۹    
4 پروژه مهم راهداری شهرستان هامون همزمان با هفته دولت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۰:۳۹    
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از فعال بودن 6 پروژه ساخت راه در شازند خبر داد و گفت: عملیات اجرایی باند دوم محور توره-بروجرد در هفته دولت آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۰:۰۹    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: لایروبی و تعمیق بندر بوشهر امکان پذیرش کشتی ها تا 30 هزار تن را فراهم کرده و می تواند اقدامی مناسب در افزایش میزان تخلیه و بارگیری کالا در این بندر شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۹:۵۹    
فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از تشدید حفاظت از اراضی ملی تحت اختیار این اداره کل در ایام تعطیلات ماه محرم خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۸:۵۴    
کارشناس سازمان هواشناسی از احتمال ایجاد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی به دنبال رشد ابرهای همرفتی در مناطقی از جنوب و جنوب شرق کشور خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۰۸:۴۴    
همزمان با چهارمین روز هفته دولت، لایروبی کانال های داخلی و خارجی بندر بوشهر به اتمام رسید.