چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۶May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 دی 1399 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1399 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در طرح زمستانی خدمات جاده ای استان 300 نیروی راهداری و 300 دستگاه انواع ماشین آلات مشارکت دارند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۹    
در آخرین روز از گرامیداشت هفته حمل و نقل و همزمان با روز راهدار ، سومین نشست شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با حضور " مهندس پیرنون " ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۴    
مدیرکل دفتر بهره وری حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: تا سی ام آذرماه 1399 با پرداخت حدود 60 درصد از تسهیلات حمایتی دولت به شرکت های حمل ونقل برون شهری آسیب دیده از کرونا ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۲:۳۴    
جلسه کمیسیون ماده 5 استان اردبیل با بررسی 57 پرونده ارجاعی از شهرداری های 9 شهر استان برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۹    
وزیر راه و شهرسازی گفت: ضریب آماده باش راهداران، ماشین آلات و تجهیزات راهداری کشور از 45 درصد در سال گذشته به 70 درصد در سال جاری ارتقا یافته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۹    
برای دوم و آخرین بار مهلت تکمیل و پرداخت آورده نقدی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان فارس تمدید شد و این بار تا ساعت 24 مورخ 5 دیماه 1399 متقاضیان تعیین تکلیف شده فرصت دارند تا آورده خود را تکمیل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۱:۱۹    
مدیر کل راه وشهرسازی استان مرکزی در مراسمی ازهمکاران حوزه راه فرعی و روستایی تقدیر بعمل آورد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۰:۱۹    
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در گفت وگوی ویژه خبری شبکه استانی گفت: در روزهای آینده، عملیات اجرایی 5 هزار و 100 واحد در شهرهای ارومیه، خوی، منطقه آزادماکو، بازرگان، پلدشت، شوط، مهاباد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۹    
معاون اول رییس جمهور با اشاره به مقاوم سازی دو میلیون و 500 هزار واحد روستایی در کشور گفت: اقدمات موثری برای تامین مسکن محرومین، ایتام و خانواده های دارای دو معلول انجام شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۴    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خودکفایی راه آهن ایران در زمینه تولید واگن های باری اظهار کرد که به زودی شاهد خودکفایی و تولید واگن مسافری و لوکوموتیو در کشور نیز خواهیم بود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران طی سفر به استان اصفهان از اقدامات مشترک این وزارتخانه با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیریت شهری ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۴    
مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و پرداخت آورده نقدی تا ساعت 24 جمعه 5 دی ماه تمدید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۹    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در کشور انگلیس اظهار کرد که تمامی پروازها به این کشور به مدت دو هفته لغو شده اند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۸:۵۹    
هفدهمین جلسه شورایعالی شهرسازی و معماری ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۷:۱۹    
مراسم بهره برداری از 89 پروژه ریلی به ارزش 277 میلیارد تومان به مناسبت هفته حمل ونقل با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۷:۰۹    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران همزمان با شب یلدا و فرارسیدن 1 دی و روز راهدار در جمع راهداران تلاشگر محور هراز (راهدارخانه منظریه ) و محور سوادکوه(رهدارخانه گدوگ )حضور یافت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۶:۵۴    
وزیر بهداشت در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی، خواستار لغو تمامی پروازهای خطوط هوایی شرکت های ایرانی به مقصد انگلستان شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۹    
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از تمدید فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و پرداخت آورده نقدی تا ساعت 24 جمعه 5 دی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۹    
مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، گفت: برنامه ارزیابی ایمنی راه های ایران "بارا" به همت کارشناسان فنی دفتر مهندسین مشاور و ارزیابی راه های این شرکت و طی زمانی در حدود 6 ماه تولید و توسعه ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری را خدمات تلاشگران این عرصه تبریک گفت .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۹    
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تکمیل پروژه بازآفرینی بهسازی و روکش آسفالت محلات صادقیه و باقرخان خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۹    
مدیرکل ورئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مرکزی درپیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۴    
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با ارائه گزارش عملکرد یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در هشت ماهه امسال در برخورد با متعرضین و اجرای احکام قطعی له دولت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل بنیاد مسکن قزوین روند احداث 2000 واحد مسکن محرومان استان را اعلام کرد و از پرداخت 320 میلیون تومان بلاعوض برای اجرای طرح در استان، خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۹    
سیدمحسن حمزه لو، رئیس شورای هماهنگی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل را تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۹    
استاندار مازندران به مناسبت روز راهدار با ارسال لوح تقدیری از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان به منظور عملکرد مطلوب در زمینه حفظ و نگهداری و ایمن سازی راه های مواصلاتی استان و اجرای ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۹    
مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: 60 فقره رفع تصرف به میزان بیش از17/6 هکتار درنه ماهه نخست سالجاری به بیت المال و دولت اعاده شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۹    
سفیر پاکستان در ایران گفت: با توجه به ظرفیت های بی نظیر تجهیزاتی و زیرساختی که در بندر شهید بهشتی چابهار وجود دارد می توان تعاملات منطقه ای را افزایش داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۹    
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال تا پایان آذرماه؛ 9 فروند کشتی کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی پهلو گرفته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۴۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح الکترونیکی اخذ عوارض جاده ای علاوه بر مزایایی از جمله کاهش هزینه های سوخت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از حفاری تونل پروژه احداث تونل دوم حیران تا یک ماه آینده خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۴    
فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: نقش حمل ونقل و راه در موفقیت های نظام جمهوری اسلامی و رفاه مردم غیرقابل انکار است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۴    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در پیامی هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری ( 26 آذر تا 1 دی ماه ) را به کلیه دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۳۴    
امام جماعت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پیامی هفته "حمل و نقل، رانندگان و راهداری" را تبریک گفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۹    
مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: متقاضیان مسکن اقدام ملی که در شهر جدید امیر کبیر ثبت نام کرده اند به استان قم انتقال پیدا می کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۵۴    
همزمان با روز راهدار و هفته حمل و نقل ، به منظور تجلیل از رشادتها و جانفشانی های راهداران عزیز که در سخت ترین شرایط جوی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۴۴    
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان روند احداث 3000 واحد مسکن محرومان استان را اعلام کرد و از پرداخت 36 میلیاردتومان بلاعوض برای اجرای این طرح، خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۹    
عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از برگزاری اولین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت در سازمان ملی زمین و مسکن در راستای الزامات شورای عالی اداری استخدامی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۰:۳۹    
طرح زمستانه راهداری از یکم دی ماه جاری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان ...