جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۵۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 دی 1399 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 شهریور 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 آبان 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 دی 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1399 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر، با اشاره به مشکلات ساخت و ساز در این شهرستان بر لزوم بازنگری مصوبات تسهیلات ساخت مسکن در شهرها تاکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۴۴    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان شاهین دژ گفت: درصد برخورداری خانوار روستایی شهرستان شاهین دژ از راه آسفالته بعد از اجرای طرح های ابرار 7 درصد رشد خواهد داشت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۲۱:۰۶    
نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به همراه نماینده سازمان صمت استان از مراکز تخلیه و بارگیری کالا در مرکز بار مهدیه بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۸:۳۲    
معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم گفت: ازمجموع 32 اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای درکشور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۲    
اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در قالب کارگروه استانی از مراکز معاینه فنی استان بازدید کردند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۶:۲۸    
سرپرست اکیپ راهسازی و راهداری وحدت سیستان از حمل و جمع آوری 17 هزار و 185 مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی این منطقه در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۲۲:۱۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در حال حاضر 150 کیلومتر از راه های شهرستان کبودرآهنگ به روکش آسفالت نیاز دارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۹:۲۲    
ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در دیدار با وزیر راه و شهرسازی که در محل دفتر کار محمد اسلامی انجام گرفت، بر شتاب بخشی به روند اجرای پروژه های راه و راه آهن استان تأکید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۸    
مدیرعامل بانک مسکن از امکان دریافت وام خرید مسکن بدون نیاز به خرید اوراق تسهیلات و همچنین سپرده گذاری از فردا تا 22 بهمن خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۸    
در دیدار سفیر قرقیزستان با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، بر توسعه همکاری های راهبردی حمل ونقل و ترانزیت کالا از بنادر ایران به این کشور تاکید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۲۳    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از آغاز عملیات احداث المان "خواجه نصیرالدین طوسی" در محله ستاره (محله 21) گلبهار خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۰:۱۳    
نهمین رویداد سه شنبه های ریلی با طعم فناوری، امروز 23 دیماه در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۸:۳۹    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی حکمی محمد حسن ذیبخش را به سمت مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۲۲:۵۱    
کلنگ احداث سومین مجتمع مسکونی خیری در شهرستان بروجن با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی به زمین زده شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۶    
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: تا زمان تعیین تکلیف متقاضیان ثبت نام شده در شهرهایی که تهعد وجود دارد، ظرفیت جدیدی ایجاد نمی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۶    
وزیر راه و شهرسازی کشورمان با وزیر تجارت عراق دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار بر رفع موانع همکاری های دو کشور در حوزه های حمل و نقلی برای تسهیل تجارت بین دو کشور، تاکید شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۴    
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر تکیه بر توانمندی داخلی در عرصه های گوناگون گفت: به دنبال افزایش تعامل در بخش هوایی هستیم و اعتقاد داریم سطح همکاری ها در این حوزه باید توسعه پیدا کند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۴    
معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه هفتگی پایش طرح اقدام ملی مسکن، آخرین فرصت تعیین وضعیت متقاضیان طرح را برای تمامی استان ها و دستگاه های مجری طرح ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی بازدید کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی تأکید دارد که باید رویکرد تصدی گری در حوزه راهداری به حاکمیتی تبدیل شود تا نیروهای راهداری بتوانند به استخدام سازمان راهداری درآیند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۴    
معاون مسکن و ساختمان از ثبت نام 115 هزار نفر در مرحله سوم طرح اقدام ملی مسکن در روز پنجم این مرحله خبر داد و با اعلام اینکه ثبت نام در 22 استان کشور تا 25 دیماه ادامه دارد ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۴    
معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 800 متر خطوط جدید ریلی با اعتبار 65 میلیارد ریال به مجتمع بندری شهید رجایی الحاق شد و اولین محموله از طریق این خط جدید ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۹    
معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی مرکز (MRCC) بندر چابهار، طی عملیات جست وجو و نجات دریایی، 5 نفر سرنشین شناور مضطر صیادی در دریای عمان نجات یافتند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۴    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: 930 هزار تن کالای اساسی در قالب 35 هزار سفر باری در 9 ماهه سال جاری از بندر اقیانوسی چابهار به سایر نقاط کشور حمل و جابه جا شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی با مشاوران و پیمانکاران پروژه های عمرانی بر لزوم حفظ کیفیت و استفاده از بروزترین آیین نامه ها و استاندارهای ساختمانی در طراحی و اجرای پروژه های عمرانی حیاتی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۹:۴۹    
مدیر کل راه و شهرسازی شاهرود از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 17 پروژه مربوط به راه و شهرسازی همزمان با بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۴    
شورایعاالی شهرسازی و معماری ایران در ابلاغیه ای چارچوب شرح خدمات طرح های ویژه حفاظت و احیای بافت های تاریخی - فرهنگی را اعلام کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۴    
کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از بارش برف و باران از فرداشب در غرب و شمال غرب کشور خبر داد.