دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۵May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مهر 1401 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1401 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ - ۰۹:۴۰    
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2343 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل 19.7 درصد افزایش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ - ۰۹:۴۸    
سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به کاهش بارش ها در این استان، از تداوم کم بارشی و خشکسالی تا نیمه اول پاییز خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۸    
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از ثبت بیش از 620 هزار تردد از انواع وسایل نقلیه در محورهای این استان در ایام تعطیلات پایان ماه صفر امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۱    
محور پلدختر_پل زال محدوده ی گردنه دهلیج از کیلومتر 40تا 41 در مسیر رفت و برگشت از شنبه مورخ 9 مهر تا 10 آبان 1401 مسدود است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ - ۰۱:۳۸    
در شش ماهه نخست 1401، روکش آسفالت در طول 126.5 کیلومتر از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان لرستان اجرا شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۳    
رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از افزایش 50درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۲۰:۵۳    
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از تهیه و توزیع 10هزار اقلام آموزشی و 3هزار اقلام ایمنی در ایام دهه پایانی ماه صفر با رویکرد زوار پیاده خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: 22 هزار و 372 زائر هم استانی از ابتدای شهریورماه تا دهه پایانی ماه صفر و همزمان با اجرای طرح تامین ناوگان حمل و نقل عمومی زائرین به کربلای معلی و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۸    
به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان با همراهی مدیران خود با چند تن از خانواده شهدا و ایثارگر این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۸    
فرآیند دریافت و بررسی مدارک پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت نهمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی در شرکت فرودگاه ها در رشته مراقبت پرواز از امروز نهم مهر ماه آغاز شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۲    
انجام مطالعات ژئوتکنیک دریایی در استان های ساحلی کشور و طراحی و به کارگیری بیش از 40 سامانه در راستای توسعه زیرساخت های دولت الکترونیک دو مورد از اقداماتی است که آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در دولت ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۲۲    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: آتش نشانی فرودگاهی یک امر حاکمیتی بوده و به هیچ عنوان قابلیت ورود بخش خصوصی به این حوزه وجود ندارد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش بینی می شود سهم ایران در حوزه حمل و نقل دریایی در جهان تا سال 2023 به میزان 3 درصد افزایش یابد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و معاون امور دریایی وی ضمن تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با آلودگی های دریایی به ویژه در سواحل جنوبی کشور ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۹:۱۱    
تفاهم نامه همکاری بین شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه تعریف و احداث شهر جدید و احداث مسکن جوانان در اراضی 392 هکتاری به امضا رسید.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۸    
مدیر عامل شرکت راه آهن از عبور دومین قطار ترانزیتی روسیه از طریق کریدور شمال-جنوب ایران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۸    
رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری البرز از حمل یک میلیون و 283 هزار تن کالا از مبدأ استان در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۳    
باحکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ سرپرست فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۳    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بمنظور شتاب بخشی به نوسازی در بافت فرسوده، بسته تشویقی شهرسازانه در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب شده و در حال ابلاغ است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۵۳    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت:150 کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین در 6 ماهه گذشته خط کشی شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۱:۵۰    
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: با توجه به رخداد تغییر اقلیم و افزایش بارش های پر حجم در مدت کوتاه، استراتژی های تامین آب کشور باید اصلاح شود تا بتوان بخش زیادی از آب شیرین ناشی از این بارش ها را جمع ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۰    
انتخاب دو سوم از مسافرین جابه جا شده توسط ناوگان حمل و نقل مسافری در استان مرکزی اتوبوس و یک سوم دیگر آن مینی بوس و سواری کرایه است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از راه اندازی چراغهای SFLS باند 30 راست فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۰    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از رشد 8 درصدی جابه جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان طی نیمه نخست امسال خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۵    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در استان های شمالی برای امروز و تداوم بارش در استان های جنوبی تا روز دوشنبه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۰:۱۵    
به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور هم اکنون محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۹:۳۳    
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2358 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل 10.4 درصد افزایش را نشان می دهد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۳۶    
تردد بیش از یک میلیون و 319 هزار وسیله نقلیه طی تعطیلات پایانی ماه صفر (27 تا 30 صفر) در محورهای خراسان شمالی به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزایش یافته است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۳۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با اشاره به شرایط ناپایدار جی به رانندگان توصیه کرد که جوانب احتیاط را به هنگام عبور از جاده ها رعایت کنند.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۳۱    
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام 9747 زائر خراسان شمالی به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر توسط 903 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۲۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در دیدار با جمعی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۱۴    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طرقبه شاندیز از انجام مرمت رویه راه ها شامل عملیات های لکه گیری هندسی و روکش آسفالت به طول 75 کیلومتر و وسعت 7هزار و 440 مترمربع در طی نیمه ابتدایی سال ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۱۴    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سبزوار از احداث راه روستایی خوشمردان به گرمک با مشارکت مردم خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۰۹    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت:39 هزار برگ بارنامه در 6 ماهه گذشته در شهرستان پارس آباد صادر شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۰۳    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نایین گفت: عملیات اجرایی فاز چهارم طرح بزرگ و ملی جاده طریق الرضا (در مسیر مشجری تا سه راهی چوپانان) به طول 30 کیلومتر بصورت بتن غلطکی – آسفالتی درحال انجام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۰۷:۰۳    
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در تمامی شهرستان های استان اردبیل پروژه های چشمگیری در حوزه راه استان در حال اجرا است.