جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مهر 1401 - news.mrud.ir

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1394 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1395 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1396 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1397 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1398 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 اسفند 1399 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1400 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 فروردین 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 اردیبهشت 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 خرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 تیر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 مرداد 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 31 شهریور 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آبان 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 آذر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 دی 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 بهمن 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 اسفند 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 1 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 2 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 3 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 4 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 5 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 6 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 7 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 8 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 9 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 10 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 11 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 12 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 13 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 14 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 15 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 16 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 17 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 18 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 19 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 20 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 21 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 22 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 23 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 24 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 25 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 26 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 27 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 28 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 29 مهر 1401 پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی 30 مهر 1401 
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۱۳:۴۵    
استاندار گیلان در مراسم آغاز پروژه راه روستایی زیار_ شوک_ سیاه خلک املش گفت: دولت نگاهی ویژه به توسعه روستایی دارد و نگاه توسعه مند با تامین زیرساخت ها به ویژه راه صورت می پذیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۶ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از استقرار یکی از کشتی های حامل مسافران جام جهانی در بندر بوشهر خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۸:۵۰    
مدیر کل هواشناسی هرمزگان از کسب برتر اداره کل هواشناسی این استان در ارزیابی اختصاصی سطح نهایی با کسب امتیاز حداکثری (1000) و تحقق صد در صدی برنامه های عملیاتی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آسفالت 100 کیلومتر راه روستایی استان اردبیل در یک ساله منتهی به مهرماه سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۱:۱۵    
مدیر کل راه و شهرسازی در جلسه شورای مسکن استان گفت: در راستای ایجاد مکانیسم های تشویقی جهت افزایش مشارکت متقاضیان در تامین به موقع آورده های مالی و اتمام پروژه ها با پیشرفت فیزیکی بالا ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۴    
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد برای دو سامانه از رگبار باران و رعدوبرق خبر داد که موجب لغزندگی جاده ها می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: همدان در حمل نهاده های دامی جزو 5 استان برتر کشور است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۴۸    
طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای محمد مشتری به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۹:۰۳    
سرپرست اداره کل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از شروع عملیات دیوار حفاظتی به طول 750 متر با هدف تامین امنیت فرودگاه خبرداد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۸    
در ادامه برنامه راه اندازی قطارهای جدید، قطار مسافری سمنان- مشهد از روز پنجشنبه 28 مهر 1401، به صورت روزانه راه اندازی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۴:۴۶    
رئیس کارگروه حمل و نقل و جابه جایی پدافند غیرعامل البرز با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل ضرورت ایجاد آمادگی و برنامه ریزی برای مدیریت بحران های مختلف را به ما یادآوری می کند ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ - ۰۱:۵۶    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بارش های پائیزی در استان کمتر از میانگین بلند مدت پیش بینی می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۱:۳۱    
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از نصب و اجرای 3900 متر حفاظ بتنی و گاردریل در سطح محورهای اصلی این استان با هدف ارتقای ایمنی و بهبود وضعیت حمل ونقل خبر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۱    
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی امیر محمود غفاری به سمت معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۱    
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام آمادگی کامل این مجموعه برای همکاری با خیرین در امر ساخت وساز ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۹:۴۱    
معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: باید شهرها را با تعیین حریم برای جلوگیری از دست اندازی حفاظت کنیم تا تحت تأثیر پیامدهای منفی استقرار فعالیت ها قرار نگیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۷:۲۶    
مدیر پایانه مرزی پلدشت از تردد نزدیک به 10 هزار مسافر از پایانه مرزی پلدشت در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۵۶    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت:بیش از 222 هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله سوار در 6 ماهه گذشته صادرات شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۴۶    
ششمین دوره جایز ملی تعالی و پیشرفت با همکاری مجموعه ای از شرکت ها توسط مرکز ملی تعالی و پیشرفت برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۳۱    
در 120 ثانیه امروز 20 مهرماه، ساخت 87 هزار واحد مسکونی شهری بنیاد مسکن تا سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر جاسک مورد اشاره قرار گرفت.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۶    
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: باید با همدیگر یک دل و متحد باشیم و در این صورت است که دشمن دست به جدایی و تفرقه افکنی خواهد زد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۵۱    
وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه ای اعلام کرد: این وزارتخانه به منظور جذب اعتبارات با سازمان برنامه و بودجه تعامل لازم را دارد و پیگیری های لازم در حال انجام است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۵:۳۱    
شهرستان سومار با ثبت دمای 41.7 گرم ترین ایستگاه هواشناسی کشور در شبانه روز گذشته شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۶    
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با افزایش و بروزرسانی دستگاه های زلزله نگار مستقر در سراسر استان ، بیش از پیش حرکات صفحات زلزله خیز مورد ارزیابی قرار می گیرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۱    
رئیس اداره ایمنی و حریم راه های اداره کل راهداری جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف ارتقاء ایمنی عبور بیش از هفت هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محور های جنوب استان توسط راهداران این اداره کل ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۶    
معاون مسکن و ساختمان و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن در حکمی سرپرست دفتر طرح ریزی و پایش طرح های مسکن را منصوب کرد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از محدودیت تردد در آزادراه کرج - قزوین (باند شمالی و جنوبی) خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۲    
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح زرد کشاورزی از کاهش 4 تا 6 درجه ای دمای هوا در روزهای میانی هفته خبر داد که می تواند موجب خسارت به محصولات کشاورزی شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از اتمام مطالعات جامع در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیربنایی در سطح جزایر استان هرمزگان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷    
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، "علیرضا فخاری" به سمت مسئول امور هماهنگی وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۷    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهراز لکه گیری و روکش آسفالت محور پیرانشهر – پسوه – مهاباد به طول 12 کیلومتردر در نیمه نخست سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۲    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از آسفالت هفت هزار متر مربع از معابر امیرآباد حاشیه شهر زابل از بهمن ماه سال گذشته تاکنون به همت این اداره کل خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۵۷    
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: در طرح تفصیلی، وسعت شهر زنجان 6500 هکتار مشخص شده است که 2000 هکتار از این محدوده به کاربری هایی مثل سایت کارگاهی ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۲:۴۷    
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، علی فتحی را به سمت عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی به مدت سه سال منصوب شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۵۷    
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت راه و شهرسازی از شفاف سازی خدمات وزارت راه و شهرسازی با یکپارچه سازی اطلاعات و ارائه 75 درصد از خدمات این وزارتخانه به صورت الکترونیکی خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۱:۱۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از جابجایی سه میلیون و 800 هزار تن کالا در استان بوشهر طی شش ماه گذشته و بارگیری و ورود 53 هزار تن کالای اساسی و نهاده های دامی به استان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۷    
رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: محور هراز به منظور اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری محدوده پیچ ابتهاج از تاریخ 24 مهر لغایت 27 مهر بصورت 24 ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۷    
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از شروع 4 پروژه جدید در محلات بافت های ناکارآمد شهری در منطقه 19 تهران خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۷    
رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از رشد 540 درصدی خط کشی محورهای مواصلاتی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در 6 ماهه نخست سالجاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۲    
خلیل محبت خواه مشکلات موقوفه بودن اراضی و املاک را در استان تهران مانع اختصاص به موقع اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی عنوان کرد .
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۲    
رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان گفت: ساخت یک هزار و 526 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سالجاری در این شهرستان آغاز شده است.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۱۰:۳۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: کارشناسان سالن عملیات اداره مدیریت راهها بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی کاربران جاده ای از طریق سامانه گویا 141 می باشند که پس از ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۷    
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ساماندهی یکهزار هکتار از بافت حاشیه ای چابهار با ساخت مسکن و بهسازی معابر در حال انجام است از تکمیل بهسازی معابر این محدوده حداکثر تا 6 ماه آتی خبر داد و ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۷    
کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از ممنوعیت تردد در محور هراز به دلیل کارگاه جاده ای از امروز تا 12 ظهر چهارشنبه بیست وهفتم مهرماه خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۷    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان از جذب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای سال 1400 این شهرستان به مبلغ 30 میلیارد تومان خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۷    
سومین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان قزوین در سال 1401 با حضور مدیر کل راه و شهرسازی و به ریاست معاون عمرانی استاندار در محل سالن جلسات دفتر استانداری برگزار شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۵۷    
در اختتامیه بیستمین همایش روز بتن با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، فعالان بخش خصوصی، دانشجویان وپژوهشگران از پروژه های برتر در حوزه بتن تجلیل شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از صدور بیش از 18 هزار کارت معاینه فنی وسایل حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان و بهره برداری از یک مرکز معاینه فنی در شهرستان سراوان خبر ...
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۹:۴۷    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در استان های شمالی کشور خبر داد و گفت: شدت و دامنه بارش ها از فردا بیشتر می شود.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۸:۳۵    
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان گفت: 30 تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر فاقد آسفالت محلات هدف بازآفرینی شهری رزوه اختصاص داده شد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۵:۱۹    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ماکو از ایمن سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان با تعمیر، بازسازی و نصب بالغ بر 1000 دستگاه تابلو و علائم ایمنی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی   ۱۴۰۱/۰۷/۲۴ - ۰۳:۴۱    
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: بافت فرسوده در همدان از نظر زیرساخت مشکلی ندارد ...