یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۴۶Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 11 تیر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 تیر 1399 افق نیوز 2 تیر 1399 افق نیوز 3 تیر 1399 افق نیوز 4 تیر 1399 افق نیوز 5 تیر 1399 افق نیوز 6 تیر 1399 افق نیوز 7 تیر 1399 افق نیوز 8 تیر 1399 افق نیوز 9 تیر 1399 افق نیوز 10 تیر 1399 افق نیوز 11 تیر 1399 افق نیوز 12 تیر 1399 افق نیوز 13 تیر 1399 افق نیوز 14 تیر 1399 افق نیوز 15 تیر 1399 افق نیوز 16 تیر 1399 افق نیوز 17 تیر 1399 افق نیوز 18 تیر 1399 افق نیوز 19 تیر 1399 افق نیوز 20 تیر 1399 افق نیوز 21 تیر 1399 افق نیوز 22 تیر 1399 افق نیوز 23 تیر 1399 افق نیوز 24 تیر 1399 افق نیوز 25 تیر 1399 افق نیوز 26 تیر 1399 افق نیوز 27 تیر 1399 افق نیوز 28 تیر 1399 افق نیوز 29 تیر 1399 افق نیوز 30 تیر 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۷    
رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران به مناطقی که بیشترین آمار ابتلا به این ویروس را داشته اند، اشاره کرد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۲۹    
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی گفت: زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی به خاستگاه گردشگران مذهبی، تبدیل می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۲۶    
حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت به رشد مثبت تولید خودرو در کشور پس از دو سال در سه ماهه اول امسال اشاره و تاکید کرد: راه نجات کشور رونق تولید است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۲۴    
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: 520 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های استان تهران در 24 ساعت گذشته بستری شدند که نسبت به روز گذشته 7 ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۱:۱۹    
شهردار تهران با اشاره به حادثه حریق کلینیک اطهر گفت: شب گذشته با دادستان تهران صحبت کردم که اخطار دادن به مالکان ساختمان های ناایمن به تنهایی کافی نیست و اگر استنکاف از ایمنی انجام شود باید ورود ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۰:۴۱    
دولت روسیه تا ماه فوریه مشغول همکاری با دولت مرکزی، کشورهای منطقه و طالبان بوده تا بتواند حضور خود در افغانستان را افزایش داده ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۰:۳۷    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران در توئیتی خطاب به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از ملاقاتش با برایان هوک، او را به رعایت فاصله اجتماعی و همچنین فاصله سیاسی توصیه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۰:۳۲    
برخی از کشورهایی که در مهار انتقال این بیماری موفق شده اند و الان دارند اقتصادشان را بازگشایی می کنند ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند و مجبور شوند باز هم مداخلاتی انجام دهند و مجبور شوند تعطیلی ها ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۴    
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به باشگاه آنتورپ، اعلام کرد دروازه بان ملی پوش سرخپوشان برای سفر به بلژیک و انجام تست های پزشکی آماده و منتظر اقدام آن باشگاه است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۰    
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد دو عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شدند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۴    
زاکانی ادعایی تازه را نیز علیه تاجگردون مطرح کرد؛ ادعایی که حداقل تا پیش از گفته های روز گذشته نماینده اصولگرای قم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۰    
فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: ساز و کار اجرای محدودیت های کرونایی در تهران به محض تصویب ستاد ملی کرونا اعلام می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۲    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: برنامه پیش فروش محصول پروژه K132 با موعد تحویل بهمن امسال، به زودی اعلام خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۲    
درپی حادثه بسیار تلخ آتش سوزی در یکی از مراکز درمانی تهران که به جان باختن جمعی از شهروندان انجامید حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیام تسلیت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۳    
هادی زبده شیرکوهی و مهدی عبدیان به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه استقلال منصوب شدند. به گزارش افق آنلاین ، بر اساس مصوبه مجمع عمومی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۹    
رئیس جمهور روسیه گفت: استقلال و حاکمیت ملی سوریه یکی از اهداف اصلی ماست و می توانیم کارهای تکمیلی را برای عادی سازی سوریه انجام دهیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۱    
هیات مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز با استعفای سرمربی این تیم موافقت کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۲    
رئیس جمهور ترکیه گفت: فرمت روند صلح آستانه در سوریه برای ایجاد ثبات و آرامش کمکهای زیادی کرده است. ایمان دارم که این اجلاس نیز شتاب چنین روندی را تداوم خواهد بخشید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۲    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که وضعیت لجام گسیخته قیمت مسکن و اجاره بها هیچ منطقی نداشت، گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا توانست شرایط جامعه را آرام کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۴    
ضعیت اقتصادی امروز کشور محصول عملکرد امثال موسوی خوئینی ها است
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۳۵    
هافبک پرسپولیس با حضور در فدراسیون فوتبال برای شکایت از این باشگاه جهت دریافت مطالبات خود از سرخ پوشان، اقدام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۱    
از همه دوستان درخواست می کنیم در این شرایط بسیار پیچیده و سختی که پیش آمده، راه وحدت، اتحاد، تعاون، مهربانی و برادری را برگزینیم؛ هم بین قوای سه گانه، ارکان کشور، نیروهای مسلّح و هم مردم ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۵    
جانشین رییس پلیس پایتخت اسامی فوتی های کلینیک سینا را اعلام کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۵    
پول معوقه کارکنان دفتر باشگاه پرسپولیس پرداخت شد و پول بازیکنان این تیم هم به زودی واریز می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۴:۰۰    
گمان می کردم سال هاست از تبریز رخت بربسته اند اما وقتی در شهر پرسه بزنی، با گدایان سیار متعدد روبه رو می شوی.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۵۲    
وزیر کشور با ابراز تأسف از سانحه دلخراش آتش سوزی در یک واحد درمانی در تهران در دستور های جداگانه ای خواستار بررسی دقیق علت وقوع این سانحه شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۷    
مراسم تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرند امروز با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی و امام جمعه مرند و معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۸    
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت عرضه مسکن و املاک در بورس نمی تواند به بهبود وضعیت بازار مسکن کمکی کند، بلکه تنش ها را افزایش خواهد یافت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۳۳    
کسب و کارهای اینترنتی در شرایط کنونی شیوع کرونا، علاوه بر فرصت هایی که در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد، دارای چالشها و تهدیدهای مختلفی نیز هست که باید مورد توجه قرار گیرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۴    
جو بایدن با فاقد صلاحیت دانستن دونالد ترامپ برای ریاست جمهوری، عنوان کرد که این رییس جمهور آمریکا وظیفه اش برای محافظت از سربازان آمریکایی در خارج از این کشور و همچنین حمایت از شهروندان کشورش مقابل ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به ادعای یکی از بازیکنان تیم ملی توضیحاتی را ارائه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به دبیران کل مجامع بین المللی و روسای مجالس جهان خواستار توقف سریع سیاست های خصمانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۶    
دستور احضار 5 نفر از مقصران احتمالی حادثه صادر و یک نفر نیز در این رابطه بازداشت شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه طی ابلاغیه ای مجوز ارائه امکانات رفاهی مادی و غیر مادی به بازنشستگان را صادر کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۹    
چهره سیاسی اصلاح طلب معتقد است بسیاری از شخصیت های برجسته کشور دیگر شانسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۴    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دهم می توانست با تصویب قانون مالیات بر خانه های خالی قیمت، اجاره بهای مسکن را کنترل کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۹    
عضو مازندرانی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: اگر لیگ را تعطیل کنند باید دست فروشی کنیم.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۹    
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از بازیکنان این تیم،گفت: آنچه امروز استقلال را به چالش کشیده و باعث می شود آنها کمتر نتیجه بگیرند، غرور کاذبی است که در اعضای تیم دیده می شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۴    
سعید تشکری که بارها قلمش را در حوزه ادبیات رضوی آزموده است و مشهد جغرافیای داستان نویسی اوست، به عنوان خادم فرهنگ رضوی شناخته شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۸    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی حادثه اسفناک درگذشت تنی چند از همکاران و هموطنان در یکی از مراکز درمانی شهر تهران را تسلیت گفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۶    
ما از پیشنهاد مستقیم استقلال به امیر قلعه نویی اطلاعی نداریم و به نظر می رسد این موضوع صحت نداشته و بحث شایعه سازی برای برهم زدن تمرکز تیم های سپاهان و استقلال است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۱:۰۸    
دادستان تهران با اشاره به تأیید مرگ 18 نفر بر اثر انفجار در مرکز درمانی سینا، گفت: فعلاً نمی توان آمار دقیقی از تلفات ارائه کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: تا این لحظه 19 نفر توسط نیروهای آتش نشانی از ساختمان بیمارستان سینا اطهری خارج شدند که مرگ 18 نفر آنها تایید شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۴۲    
وزارت امور خارجه کشورمان پس از سخنرانی در نشست مجازی شورای امنیت سازمان ملل متحد، در فضای مجازی نوشت: شورای امنیت سازمان ملل متحد با تصمیمی مهم روبروست ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۶    
یکجانبه گرایی و دکترین خروج واشنگتن، پیش از آنکه معاهدات بین المللی را تضعیف کرده باشد، رهبری جهانی آمریکا را به چالش کشیده؛ جهان واقعیت غیرقابل اعتماد بودن امریکا را پذیرفته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۲۱    
سخنگوی آتش نشانی تهران جزئیات انفجار مرگبار را در مرکز درمانی سینا تشریح کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۹    
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال می گوید که انتخاب های بد و بی ثباتی در تمامی زمینه ها استقلال را در این سال ها در بدترین وضعیت ممکن قرار داده است.