یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۴۲Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای افق نیوز 28 تیر 1399 - ofoghnews.ir

افق نیوز 29 اسفند 1393 افق نیوز 29 اسفند 1394 افق نیوز 30 اسفند 1395 افق نیوز 13 شهریور 1396 افق نیوز 10 بهمن 1397 افق نیوز 31 فروردین 1399 افق نیوز 31 اردیبهشت 1399 افق نیوز 31 خرداد 1399 افق نیوز 1 مرداد 1399 افق نیوز 1 شهریور 1399 افق نیوز 22 مهر 1399 افق نیوز 30 آبان 1399 افق نیوز 30 آذر 1399 افق نیوز 4 دی 1399 افق نیوز 30 اسفند 1399 افق نیوز 1 تیر 1399 افق نیوز 2 تیر 1399 افق نیوز 3 تیر 1399 افق نیوز 4 تیر 1399 افق نیوز 5 تیر 1399 افق نیوز 6 تیر 1399 افق نیوز 7 تیر 1399 افق نیوز 8 تیر 1399 افق نیوز 9 تیر 1399 افق نیوز 10 تیر 1399 افق نیوز 11 تیر 1399 افق نیوز 12 تیر 1399 افق نیوز 13 تیر 1399 افق نیوز 14 تیر 1399 افق نیوز 15 تیر 1399 افق نیوز 16 تیر 1399 افق نیوز 17 تیر 1399 افق نیوز 18 تیر 1399 افق نیوز 19 تیر 1399 افق نیوز 20 تیر 1399 افق نیوز 21 تیر 1399 افق نیوز 22 تیر 1399 افق نیوز 23 تیر 1399 افق نیوز 24 تیر 1399 افق نیوز 25 تیر 1399 افق نیوز 26 تیر 1399 افق نیوز 27 تیر 1399 افق نیوز 28 تیر 1399 افق نیوز 29 تیر 1399 افق نیوز 30 تیر 1399 افق نیوز 31 تیر 1399 
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۱:۲۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز را اینجا مشاهده کنید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۱    
بازیکن با تجربه صنعت نفت درگیر ویروس کرونا شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۴۹    
سرمربیان تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی دو تیم شرکت کردند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۴۵    
پرداخت کمک 200 تا 600 هزار تومانی کرونا در چهارماهی که پیش بینی شده بود به پایان رسیده و هنوز خبری از تصمیم برای ادامه این پرداخت نیست؛ فعلا مشمولان منتظر دریافت در تیرماه نباشند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۴۰    
ولیعهد کویت در پی بستری شدن امیر این کشور در بیمارستان، اداره امور کویت را بر عهده گرفت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۱۷    
رئیس بانک جهانی طی اظهاراتی از اعضای گروه 20 خواست تا بدهی برخی از کشور های فقیر را کاهش دهند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانسی بر اهمیت حفظ برجام تاکید کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۱    
عکسی از شهید سپهبد سلیمانی در جریان مبارزه با داعش در سال 2015 منتشر شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۱    
هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران امشب (شنبه) به پایان رسید.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۵    
نماینده دائم ایران در سازمان های بین المللی مستقر در وین تصریح کرد که مخالفت آمریکا و متحدانش با سند راهبردی ایران و چین نشان دهنده صحت این تصمیم خردمندانه برای استفاده حداکثری از فرصت های بین المللی ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۲    
ذوالفقاری در ابلاغیه به استانداران و روسای ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: بنابر مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت کرونا، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی ممنوع است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۴۱    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به اهمیت حوزه فعالیت وزارت صمت ویژه در شرایط فعلی دولت هر چه سریعتر از وزیر پیشنهادی این وزارتخانه را به مجلس معرفی کند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۳۳    
یک رسانه آمریکایی در یادداشتی سند همکاری های 25 ساله ایران و چین را نشانه تغییرات بزرگ دانست و نوشت، جو بایدن حتی اگر در انتخابات پیروز شود، خیلی چیزها به حالت قبل برنخواهد گشت.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۸:۰۲    
دافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت که نباید پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن با طرح اشتباهات داوری کمرنگ جلوه داده شود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۵۷    
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح ویژگی های نامزد ریاست دیوان محاسبات در قانون گفت: دیوان محاسبات یکی از نهادهای مهم کشور است که رئیس آن باید مدیریت ارشد را تجربه کرده و دارای سلامت ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۴۵    
در حالیکه رسانه های خارجی درباره تغییر در ترکیب تیم طالبان در آستانه مذاکرات گمانه زنی کرده بودند، احتمال این تغییرات افزایش یافته است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۲    
با حکم دیوان عالی کشور، زمین دو هکتاری واگذار شده به کارکنان قضایی وقت دادگستری معروف به اراضی شهرک تالار گرگان، به منابع طبیعی بازگردانده شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۹    
“پرویز پرستویی” بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک پست اینستاگرامی در صفحه شخصی اش، به کسانی که در مجامع عمومی از ماسک استفاده نمی کنند تذکر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۸    
نماینده تهران در مجلس از شکایت 36 نماینده از معاون اول رئیس جمهور بابت انتقال شرکت بازرگانی دولتی از وزارت جهاد کشاورزی به وزارت صمت و نقض قانون تمرکز وظایف و اختیارات بخش کشاورزی خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۶:۰۹    
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اعلام آمادگی برای تولید انبوه سمند سال بهینه، از تولید این خودرو در دو نوع پایه و لوکس خبر داد و گفت: نوع پایه این محصول، جایگزین خودروی 405 خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۲    
طبق یک مطالعه آماری، میانگین سن شروع یائسگی طبیعی 51 سال تخمین زده می شود. اما به دلیل عوامل ژنتیکی، بیماری یا سایر دلایل پزشکی این اتفاق ممکن است قبل از سن 40 سالگی نیز رخ دهد که بدان یائسگی زودرس ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۴    
هافبک تیم فوتبال تراکتور تبریز اعتقاد دارد مسیر این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل شهر خودروی مشهد هموار خواهد شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت که روزهای سختی را در پارس جنوبی پشت سر گذاشته و این تیم را هفت ماه به سختی به دندان کشیده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۵    
مدیرعامل باشگاه ماشین سازی گفت: فوتبال تبریز از بابت اشتباهات داوری، داغ زیادی دیده و ایجاد شائبه علیه ما محکوم به فناست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۳    
وزیر امور خارجه آمریکا در سخنرانی بامداد شنبه خود از اتخاذ نحوه ی رویارویی جدید ایالات متحده با ایران خبر داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۴    
مساله این نیست که مجلس از مواضع رهبری تبعیت می کند یا نه؟ مساله این است که این مجلس و رهبران اصلی آن از فهم مواضع رهبری عاجز هستند ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور گفت: گزارش معاون وزارت بهداشت می گوید که 25 میلیون جمعیت ایرانی از کرونا عبور کرده اند و بقیه جمعیت حدود 30 تا 35 میلیون نفر دیگر در معرض ابتلاء در ماه های آینده خواهند بود.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۵    
دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با کسب اکثریت آرا، به عنوان بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 انتخاب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۴۱    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: در بهترین حالت اگر هم رئیس جمهور استیضاح شود، معاون اول امور را در دست می گیرد که او هم کارنامه اش بهتر از شخص رئیس جمهور نیست.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۷    
سفیر و نماینده ایران نزد سازمان های بین المللی در وین، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از نگرانی های عمده مخالفان خارجی از تحقق سند راهبردی میان ایران و چین ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مبنی بر واگذاری و انتقال اختیار تام جزایر ایران به چین که با اراده مردم و مجلس منحل شد ...
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۱    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در توئیتی درباره آمار مبتلایات به کرونا که توسط رئیس جمهور اعلام شد، توضیح داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۹    
سخنگوی دولت گفت: برخی توئیت هایی که هشتگ اعدام نکنید را در پای خود دارند، تسریع در اجرای حکم را می خواهند و هدفی جز کوبیدن بر طبل خشونت ندارند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۴    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در واکنش به اخبار منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر “ابتلای مجدد بهبودیافتگان به کرونا و کاهش احتمال اثربخشی واکسن کرونا” توضیحاتی ارائه داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۰    
سید مرتضی میرباقری معاون سیما در احکامی جداگانه محسن یزدی را به عنوان مدیر شبکه مستند و سلیم غفوری را به عنوان مدیر شبکه افق منصوب کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
با حکم قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی منصوب شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۰۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل بنیاد مستضعفان در جلسات هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن حاضر خواهند شد تا گزارشی از حوزه های کاری خود به نمایندگان ارائه کنند.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: 47 پرونده ی زمین های صنعتی راکد در شهرک صنعتی استان بررسی و تعیین تکلیف شد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۴۷    
هم اکنون قیمت دلار در صرافی های بانک ها 23 هزار و 100 تومان و قیمت یورو 25هزار و 400 تومان تعیین شده است.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۵    
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان خبر از توافق با فدراسیون فوتبال ایران بابت پرونده شکایتش از این فدراسیون نزد فیفا داد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۳    
بعضی از حذف شده ها، که همه از اعضای شورای مرکزی حزب بودند، زبان به اعتراض گشودند و حتی یکی از آنها از جلسه خارج شد و برای همیشه حزب را ترک کرد.
افق نیوز   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۰    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: ایراد ناظر بازی با صنعت نفت آبادان برای رفتن فرهاد مجیدی به سکوی دیگر سختگیرانه بود.