چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۸:۰۰Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 31 فروردین 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 مهر 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 فروردین 1394 پارسینه 2 فروردین 1394 پارسینه 3 فروردین 1394 پارسینه 4 فروردین 1394 پارسینه 5 فروردین 1394 پارسینه 6 فروردین 1394 پارسینه 7 فروردین 1394 پارسینه 8 فروردین 1394 پارسینه 9 فروردین 1394 پارسینه 10 فروردین 1394 پارسینه 11 فروردین 1394 پارسینه 12 فروردین 1394 پارسینه 13 فروردین 1394 پارسینه 14 فروردین 1394 پارسینه 15 فروردین 1394 پارسینه 16 فروردین 1394 پارسینه 17 فروردین 1394 پارسینه 18 فروردین 1394 پارسینه 19 فروردین 1394 پارسینه 20 فروردین 1394 پارسینه 21 فروردین 1394 پارسینه 22 فروردین 1394 پارسینه 23 فروردین 1394 پارسینه 24 فروردین 1394 پارسینه 25 فروردین 1394 پارسینه 26 فروردین 1394 پارسینه 27 فروردین 1394 پارسینه 28 فروردین 1394 پارسینه 29 فروردین 1394 پارسینه 30 فروردین 1394 پارسینه 31 فروردین 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۵۴    
عادل فردوسی پور با بررسی قرارداد سرمربیان و کادر فنی تیم پرسپولیس در طول مدت مشابه سرمربی گری کی روش ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۰    
ماموران سرویس مخفی آمریکا فردی را که در حال بالارفتن از حصار اطراف مجتمع کاخ سفید بود بازداشت کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۲۱    
احمدرضا عابدزاده از انتشار خبر بردن سگش به ورزشگاه فوق العاده ناراحت است و مدعی است این شایعه ای بیش نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۲    
یلاد بیگی ملی پوش وزن - 80 کیلوگرم تیم تکواندوی بزرگسالان ایران با تغییر تابعیت خود به تیم ملی آذربایجان رفت تا برای کشوری غیر از ایران مبارزه کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۴    
یک اپتومتریست تاکید که افراد هنگام خرید عینک آفتابی با اپتومتریست ها مشورت کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۴    
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به بازدیدی که استاندار خراسان رضوی در فروردین ماه از مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) داشت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۱    
مهناز افشار بازیگر سینمای ایران، بابت کیفیت پایین یکی از آثار اخیرش از مردم عذرخواهی کرد. مهناز افشار در یادداشتی در اینستاگرامش نوشت: سلام روزتون بخیر، دوستان و عزیزان ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۸    
معاون مرکز آمار به حذف پنج دهک درآمدی از دریافت یارانه نقدی واکنش نشان داد. علیرضا زاهدیان گفت: کسی با ما مشورت نکرد؛ بعد از تشکیل سازمان هدفمندی، در پرداخت یارانه نقدی شناسایی دهک های کم درآمد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۸    
نگاه مردم برایم مهم نیست مهم درآمد بالاست. در مترو برای خود پاریس کوچولو راه انداخته و کاسبی می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۲:۰۵    
آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش ماهانه خود بر پایبندی ایران به همه تعهدات توافق ژنو تاکید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۵۳    
در واقع کمتر فیلمی را در سینمای اروپا و آمریکا می توان یافت که بدون حتی یک پلان سانسور قابل نمایش باشد و بنابراین چنین ابهامی نیز وجود دارد که دقیقاً قرار است چه فیلم هایی در بخش های رقابتی و ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۴۴    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو پرمصرف ترین دارو های سال 93 را سه گروه از داروهای OTC ( بدون نسخه ) برشمرد و گفت: استامینوفن و استامینوفن کدئین پرمصرف ترین داروهای کشور در سال گذشته بودند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۸    
قومیت ها در خوزستان
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۶    
نزاع سخت دو اسب آبی پای یک اسب آبی 5 روزه را وسط کشید و منجر به مرگ او شد. "استیسی فارل" عکاس طبیعت و حیات وحش این لحظات پر التهاب را در سفر گردشگری به "وتلند پارک" در افریقای جنوبی شاهد بود و از آن ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۱۳    
وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه فرآیند حذف یارانه افراد پردرآمد شروع شده است، در عین حال گفت: تعداد حذف شدگان از لیست یارانه بگیران قابل ملاحظه نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۱:۰۲    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت که جنبش دانشجویی مانند دیده بان جامعه مدنی به کمک مردم می آید و برای طرح مطالبات مردمی نقش مهمی را بر عهده دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۵۰    
منبع:روزنامه قانون
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۲۰:۲۳    
مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور، گفت: بر اساس تصمیمات تیم کارشناسی انجمن بیماران کلیوی، مقرر شد در سال 94 هر اهداکننده کلیه مبلغ 15 میلیون تومان دریافت کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۷    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در شرایط رفع تحریم ها فرصت سرمایه گذاری به وجود می آید اما برای حل مشکلات به زمان نیاز است گفت: ممکن است برخی بی جهت مطالبات مردم را بالا ببرند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۰    
حسن زاده رییس کمیته انضباطی تایید کرده که پرونده عابدزاده به کمیته اخلاق فرستاده شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۵۶    
فیصل مقداد، قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه که در تهران به سر می برد، بعد از ظهر امروز (دوشنبه) با دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۰    
فرمانده سپاه عاشورا گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی از هیچ حزب سیاسی خاص حمایت نمی کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۲۷    
معاون عربی آفریقای وزیر امور خارجه از برخورد راکت یا موشکی به نزدیکی سفارت جمهوری اسلامی ایران در صنعا در پیش از ظهر امروز خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۲    
تاثیر شبکه های مجازی ارتباطی بر زندگی مردم مدتی است که بحث برانگیز شده است. توجه به این شبکه ها و تاثیرات آن ها بیش از همه معطوف به برنامه هایی مانند وایبر، لاین، واتزاپ و.. ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۷    
این روزها حرف و حدیث درباره خبر مهاجرت دائم یا موقت اکبر عبدی به ترکیه زیاد است. هر روز خبری در مورد او منتشر و شبه حکمی درباره ممنوع التصویر بودنش یا ممانعت از ورودش به کشور و ... صادر می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۷    
انجمن علوم سیاسی ایران با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی صبح امروز همایش مذاکرات هسته ای لوزان از دیدگاه علوم سیاسی را برگزار کرد که با حاشیه هایی همراه بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۴۵    
رئیس هیات مدیره مخابرات ایران گفت: ایران پایین ترین نرخ مکالمات را دارد و هیچ کجای دنیا برای یک ارتباط ساده، یک ریال پرداخت نمی شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۳۹    
دو خواهر مهربان در میانسالی در حالی از مادر پیرشان مراقبت می کنند که از از نعمت شنوایی و بینایی محروم هستند زندگی این دو خواهر یکی از عجیب ترین قصه های محله شان است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۰    
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۴    
لاله افتخاری گفت: وزیر ارشاد و رئیس سازمان میراث فرهنگی فردا به مجلس می آیند. این نماینده مجلس گفت: به خاطر حضور خبرنگار اسرائیلی در ایران ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس فدراسیون فوتبال تایلند:من کفاشیان را مانند برادر خود می دانم و از تلاش هایی که توسط مجموعه مدیریتی در فدراسیون فوتبال ایران برای موفقیت این کشور صورت می گیرد، تشکر می کنم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۹    
عضو شورای ملی زعفران با اشاره به قاچاق چشمگیر پیاز زعفران به افغانستان، گفت: در صورت ادامه این روند، افغانستان به عنوان تولیدکننده مهم زعفران جایگزین ایران می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۶    
فساد و رانت در اقتصاد ایران ریشه دولتی دارد و این موضوع با تیغ عدالت دستگاه قضا مواجه می شود. این مضمون صحبت اسدالله عسگراولادی، رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۴    
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در تشریح مراسم روز کارگر سال94 گفت:سال گذشته بر اساس برآوردی که صورت گرفت مشخص شد که هزینه های یک خانوار 4نفره کارگری دست کم معادل یک میلیون و 710 هزار تومان در ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۱    
فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: برای دفع هرگونه تهدید نظامی علیه حوزه امنیتی جمهوری اسلامی ایران آماده ایم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۶    
جوانی که در زمان مراجعه افراد به دستگاه های خودپرداز با از کار انداختن برخی کلیدهای دستگاه و استفاده از یک لحظه از غفلت آنها رمز عابربانک را برداشته و سپس با سرقت کارت اقدام به برداشت وجه می کرد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۷    
شاهرخ خسروانی اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی ، همچنین تعمیرات اساسی در پالایشگاه امام خمینی شازند، در توزیع بنزین سوپر، تا اردیبهشت محدودیت داریم .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
نکته اینجاست که هوتن قلعه نویی در سلامت کامل به سر می برد و باید گفت که او خودروی خودش را به شخص دیگری فروخته بوده و چون هنوز کارهای نقل و انتقال سند را انجام نداده است باعث شده تا این شایعه به وجود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۱    
به گزارش پارسینه ، دیدار وزیرخارجه ونزوئلا و ظریف وزیر امور خارجه و وزیر نفت ونزوئلا صبح دیروز یکشنبه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار و گفت وگو کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
وزیر نفت درحالی خطاب به برخی کشورهای عربی از به پایان رسیدن دوره کاهش قیمت نفت در بازار خبر داده که فعالیت چراغ خاموش برای ازسرگیری نظام سهمیه بندی وکاهش تولید نفت اوپک با مدیریت ایران آغاز شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۵:۰۰    
سرپرست پلیس راه استان سمنان مرگ مجری شناخته شده تلویزیون در یکی از محورهای این استان در اثر تصادف را تکذیب کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۰    
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران مرحله تازه مذاکرات را آسان تر از گذشته ارزیابی کرد ولی گفت: مگر آنکه دست هایی که در کار است تا به هر شکل مذاکرات را از کار بیندازد، کار را سخت تر کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۳    
محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران امروز مقاله ای در روزنامه نیویورک تایمز آمریکا منتشر کرد که طی آن از بروز پیشرفت های مهم در مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 در لوزان خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۱    
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از نزاع خونین پنج تن در جنوب پایتخت خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۱    
یک هفته از اعلام نامزدی هیلاری کلینتون برای انتخابات ریاست جمهوری امریکا می گذرد و آخرین نظرسنجی ها حاکی از آن است که وی شانس خوبی برای رسیدن به صندلی ریاست جمهوری امریکا دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۵    
حافظ ناظری پسر شوالیه آواز ایران گرچه در یک خانواده موسیقایی بزرگ شده است ولی در سایه پدر نمانده و حتی با سفر به خارج از کشور سعی کرده راه هنری خود را به صورت مستقل طی کند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۵۶    
سلفی پوتین با گوشی آمریکایی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۴    
جدیدترین عکس از الهام چرخنده در صفحه شخصی ، همراه با پیامی که حاکی از جدیدترین کار اوست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۱    
جدیدترین عکس از الهام چرخنده در صفحه شخصی ، همراه با پیامی که حاکی از جدیدترین کار اوست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
فرماندار تهران از ارسال طرحی به وزارت کشور برای تشکیل 9 بخشداری در شهر تهران خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
با وجود تلاش های مسئولان و متولیان امر آب استان مبنی بر ترمیم خط انتقال آب از میناب به بندرعباس، پس از کمتر از دو روز شاهد بروز همان مشکل برای خطوط انتقال آب بندرعباس هستیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه اکنون 10 هزار عمره گزار ایرانی در مکه هستند، گفت: تا سوم اردیبهشت ماه عربستان از زائران ایرانی خالی می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۵    
در حالی رئیس جمهوری افغانستان، روزگذشته در صدر هیأتی بلند پایه وارد تهران شد که یکی از مسائل مورد بحث وی با رئیس جمهوری و رئیس سازمان محیط زیست ایران، حل مشکل آب های مشترک مرزی دو کشور ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده خبرنگار واشنگتن پست دارای زوایای مختلفی است و حجم پرونده نیز زیاد است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۴    
جنبش حماس اعلام کرد اتهامات بشار اسد رئیس جمهور سوریه به این جنبش مبنی بر حمایت از گروههای مسلح در داخل این کشور بی اساس است و صحت ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۳:۰۱    
حذف یارانه 5 گروه روز جاری(دوشنبه)در حالی منتشر شد که سازمان هدفمندسازی یارانه ها این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرد اما برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی می گویند یارانه ها برخی از پردرآمدها حذف ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۵    
در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران حسین هدایتی باز هم همانند گذشته به باشگاه پرسپولیس کمک کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۴    
مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه گفت: خبرهای منتشره مبنی بر گروگان گرفته شدن پاسداران سپاه قدس در منطقه زاهدان توسط جیش العدل کذب محض است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۱    
آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به سابقه استقرار نظام پارلمانی همراه با نخست وزیر در کشور و نظام ریاستی، یعنی سیستم فعلی، گفت: به نظر من، که در هر دو دوره در جریان مسائل جاری کشور بودم، نظام فعلی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگبار واژگونی یک دستگاه خودرو ی بی ام و کشته و مصدوم شدن 4 تن خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۲    
مهاجران غیرقانونی همچنان به ایران وارد می شوند. از تمامی مرزها، ورودشان را می توان شاهد بود. البته برخی از این شاهد بودن به اخباری کشیده می شود که به ما خبر از کشته شدن شان در جاده های کشور را می دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۹    
وزیر خارجه آلمان تاکید کرد که برلین بین ایران و عربستان میانجیگری خواهد کرد تا به یک راهکار سیاسی برای پایان دادن به مناقشه یمن دست یابد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۶    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با رییس جمهور افغانستان با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری محیط زیستی دو کشور گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
سقوط در مترو انگار قرار نیست دست از مسافران این وسیله حمل و نقل عمومی بردارد. نابینا و غیر نابینا هم نمی شناسد. با چشم باز یا بسته فرقی ندارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال هم به مانند هواداران این تیم از نتایج آبی پوشان در فصل جاری ناراضی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۶    
فرزند آیت الله العظمی جوادی آملی تاکید کرد: آنچه این مفسر قرآن درباره آل سعود و نجات حرمین شریفین گفته اند، در فضای علمی عنوان شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۳    
دلش می خواهد برود ورزشگاه دخترکانی که به ورزش علاقه مندند این روزها چشم به قانون هایی دوخته اند که در گیر و دار بازیهای عقیدتی و سیاسی دست به دست می شوند از قرار سر سازش و ایستایی ندارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۳    
در برخی از مغازه های لباس فروشی عراق لباس هایی با طرح چهره ابوعزرائیل مجاهد عراقی فروخته می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۸    
نه تماشاگر زن می تواند برود و نه خبرنگار زن. حتی آنها که آی دی کارت گرفته بودند، به بیرون سالن هدایت شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد مرگبار پورشه با درخت در خیابان شریعتی خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۹    
غرق شدن قایق حامل مهاجرانی که از شمال لیبی عازم اروپا بودند با مرگ 700 نفر همراه شد و از سوی مقام های سیاسی و بین المللی به عنوان بدترین فاجعه در دریای مدیترانه توصیف شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۳    
وضعیت تولیدات ایرانی هنوز با گذشت نزدیک به سال از حیات دولت روحانی بهبود نیافته و کالاهای ایرانی نه مشتری جهانی دارد و نه حتی به نوعی مشتری خارجی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: نتیجه رسیدگی کمیسیون اصل 90 به پرونده های بورسیه ها به وزیرعلوم اعلام شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹    
المانیتور با اشاره افت 14.3 درصدی قیمت مسکن در ایران طی سال گذشته نوشت: این کاهش تا حدی ناشی از ترکیدن حبابی بود که بین سال های 2005 تا 2012 ایجاد شده بود و سوال اینجاست که آیا امسال نیز قیمت مسکن ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۸    
یک گروه عراقی اعلام کرد که آزمایش دی ان ای انجام شده کشته شدن عزت الدوری، معاون صدام، دیکتاتور مخلوع عراق را تایید کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۵    
روزنامه نیویورک تایمز آمریکا می نویسد هفته گذشته یک گروه از توریست ها و سرمایه گذاران بالقوه آمریکایی به منظور بررسی امکان سرمایه گذاری در ایران به تهران سفر کرده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۳    
یارانه 5 گروه پردرآمد حذف شده و مشمولین این 5 گروه، یارانه فروردین ماه امسال واریز نشده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهور سوریه سربریدن انسانها را میراث عربستان سعودی دانست و گفت، سیاستهای این کشور در حمایت از تروریسم به خودش باز خواهد گشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۸    
با گشت و گذاری در قبرستان های شهر، با قیمت های سرسام آور جای قبر مواجه می شوی. قبرهایی که عده ای از افراد حاضرند چند صد میلیون برای پیش خرید کردن آن هزینه کنند!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۷    
انتخاب رشته 56 هزار و 740 داوطلب مجاز به انتخاب رشته آزمون دکترای سال 94 از امروز آغاز می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۴    
در حاشیه پایان زودهنگام سریال در حاشیه بعد از اعتراضات بسیار...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق التدریس فرهنگیان تا هفته معلم خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۳    
عسگراولادی در مصاحبه با آرمان گفت: تمام شرکت های دولتی حراج شوند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۷    
زن 25 ساله در حالی که از شرمندگی نگاهش را به گوشه ای از اتاق دوخته بود و بغض حقارت گلویش را می فشرد به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گلشهر مشهد گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۱    
1.2 میلیون درس خوانده بیکار و5.7 میلیون نفر که فقط برای مدرک درس خوانده اند. بیشترین بیکاران در رشته های کامپیوتر، صنعت و فناوری، معماری و ساختمان، محیط زیست، کشاورزی، جنگلداری و شیلات هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۳۳    
رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه زمانی که وارد این سازمان شدم حکم اعدام 8 محیط بان قطعی شده بود، اعلام کرد: در حال حاضر حکم اعدام 6 تن از آنها متوقف شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۹    
رئیس محیط زیست جاسک از مشاهده لاشه یک قطعه دلفین در سواحل این بندر شرقی هرمزگان خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۰۱    
پیرمردها (سنی از شما گذشته) برگردید از تصمیم خویش که امروز فقط این بازگشت عار برای شما دارد اما فردا - در روز قیامت- هم عار و هم نار با هم است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۸:۰۱    
الان من شخصی را می شناسم که صاحب قدرت هم هست و از خرید و فروش دارو مولتی میلیاردر شده است. همین فرد زمانی کارمند ساده دولت بود و تنها رانتی که در اختیار او قرار گرفت باعث کسب این درآمد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۸    
سخن از خواست سیری ناپذیر مخاطبان در جماعت نوشهرنشین، برای مشاهده یک اثر نمایشی است که انفعالی از جنس خنده و مطایبه بر می آورد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۸    
می توان بازیگران اصلی بازار را متقاضیان و عرضه کنندگان دانست. شرایطی که در بازار وجود دارد می تواند تابعی از عرضه و تحت تأثیر عرضه کنندگان باشد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۲    
از شانزده وزیر دولت افغانستان که موفق شدند روز شنبه از مجلس این کشور رای اعتماد بگیرند، سه وزیر فارغ التحصیل دانشگاه های ایران هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۷:۵۲    
ابراهیم اصغرزاده در باره نحوه شرکت اصلاح طلبان در انتخابات مجلس آینده گفته: رکن اصلی استراتژی انتخاباتی اصلاح طلبان راه یافتن نمایندگان معتدل و آزادیخواهی به دو مجلس شورا و خبرگان است که درک صحیحی از ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۳:۳۵    
عذر عجیب برای ارائه قلیون به خانمها
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۹    
کسانی که با متونِ چند جمله ای انتقادی به نظر میرسد قصدشان آشکار کردنِ چیزی است اما همیشه به جایِ من از ما حرف می زنند، همه ساکنین همین پناهگاهند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۲:۰۰    
این یادداشتِ که حالتی داستانی دارد، ماجرایِ درگیریِ ملودی معزی، یک ایرانیِ مهاجر در آمریکاست با نظامِ درمانی در آمریکا
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۱:۴۶    
آنها (ایرانیها) می توانند به پایگاه های ما در منطقه حمله کنند. آنها می توانند تنگه هرمز را مسدود کنند. این اقدام، موضوعی مغشوش خواهد بود."
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۶    
در حالی که اخبار نگران کننده ای از سوی منابع رسمی درباره پدیده شاندیز در طول سال 93 منتشر شده بود و بسیار از دفاتر این شرکت پلمب شده بود، برخی از دفاتر این مجموعه به صورت چراغ خاموش بازگشایی شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۱/۳۱ - ۰۰:۱۰    
سعید مرتضوی از حضور خود در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران در 5 اردیبهشت خبر داد و خواستار برگزاری علنی دادگاه پرونده سازمان تامین اجتماعی شد.
  • ۱