چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۵۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 31 خرداد 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 مهر 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 2 خرداد 1394 پارسینه 9 خرداد 1394 پارسینه 12 خرداد 1394 پارسینه 18 خرداد 1394 پارسینه 19 خرداد 1394 پارسینه 20 خرداد 1394 پارسینه 21 خرداد 1394 پارسینه 22 خرداد 1394 پارسینه 23 خرداد 1394 پارسینه 24 خرداد 1394 پارسینه 25 خرداد 1394 پارسینه 26 خرداد 1394 پارسینه 27 خرداد 1394 پارسینه 28 خرداد 1394 پارسینه 29 خرداد 1394 پارسینه 30 خرداد 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۷    
تیم ملی والیبال ایران موفق شد در دومین میزبانی خود از لیگ جهانی 2015 برای دومین بار آمریکا مدافع عنوان قهرمانی را در سه ست پیاپی شکست دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۹    
در 1979 صدام حسین المجید با یک کودتای آرام، حسن البکر را از قدرت کنار زد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۳    
اپراتور مجری پروژه شبکه دسترسی فیبرنوری، راه اندازی این پروژه را در 7 شهر بزرگ کشور تا پایان سال و امکان استفاده از اینترنت با سرعت 20 مگابیت بر ثانیه را برای 500 هزار مشترک، وعده داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۳    
جان مک کین ، سناتور آمریکایی در نشست امنیتی GLOBSEC 2015 در براتیسلاوا پایتخت اسلواکی مدعی شد هدف بعدی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه، جمهوری آذربایجان خواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۲:۴۰    
نظریه ها و قاعده های ریاضی، با کشف خود هستی پیدا می کنند، آن ها تنها وجود دارند و اغلب بدون کاربردند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۲:۳۱    
علی اکبر ناطق نوری در زورخانه دانشگاه تهران
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۴    
تسنیم نوشت:سیروس کهوری نژاد در نقش باراک اوباما و حمید لولایی در نقش نتانیاهو ریس جمهور اسرائیل در فیلم فیلسوف های احمق ایفای نقش کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۹    
عبدالرضا داوری از چهره های جریان احمدی نژاد در مطلبی با عنوان "نشانه شناسی حمله همزمان سعید حدادیان به رفسنجانی و احمدی نژاد؛ راهبرد مهار دوگانه نوشت:
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۱۹    
شهر بیجی آزاد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۱:۰۷    
منصور ارباب سیار یا ارباب سیَربه انگلیسی: Manssor Arbabsiar) یک ایرانی-آمریکایی 56 ساله ساکن کورپوس کریستی شهری در ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا ست که در تگزاس عمدتا به کار فروش اتومبیل های دست دوم ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۰:۵۳    
شاید فکرش را هم نتوان کرد که در بحبوحه جنگ تحمیلی در ایرانی که انقلاب نوپایی در آن رخ داده بود، افرادی پیدا شوند که در کنار جنگ و جبهه دغدغه دیگری هم داشته باشند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۰:۴۸    
برای آن چند روزی که عمدا و با توجه به مسئله و بدون عذر شرعی روزه نگرفته و یا باطل کرده اید علاوه بر قضا برای هر روز کفاره نیز واجب است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۹    
یادگار نویسی روی سنگ های معبد آناهیتا/کنگاور فارس
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۴۹    
رهبر معظم انقلاب همزمان با برگزاری همایش گلریزان ویژه کمک به آزادی زندانیان، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال را برای این امر اختصاص دادند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۸    
تهران -متخصصان تغذیه می گویند: هنگام روزه داری و در ماه رمضان نیازی به پرخوری نیست زیرا بدن با تنظیم مصرف انرژی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۷    
تهران - ایرنا - مطالعات محققان دانشکده پزشکی هاروارد نشان می دهد که چای زردچوبه بهترین ماده غذایی برای سم زدایی از کبد است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۶    
یک محقق و پژوهشگر با بیان اینکه فقدان دانش روابط جنسی در روابط زناشویی سبب بروز سوءرفتار جنسی و عملاً ضعف جنسی می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۷    
دانشمندان دانشگاه موناش استرالیا در تحقیق جدید دریافته اند مغز افراد عاطفی ساختاری متفاوت از مغز افراد منطقی دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۹    
با وجود ممنوعیت واردات، جولان میوه های فرنگی در بازار همچنان ادامه دارد و در این میان، قاچاقچیان خیلی راحت میوه های ممنوعه را وارد کشور و در بازار توزیع می کنند!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۳۴    
امور جشنواره های بین المللی اداره کل بین الملل صدا وسیما، آثار منتخب شرکت کننده در مسابقه ABU Prizes 2015 را معرفی می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۲    
ایلنا: بعد از اتفاقات رخ داده در خصوص دستگیری مقامات ارشد فیفا بر سر مسائل مالی و دریافت رشوه از سوی مقامات کشورها برای دادن میزبانی جام جهانی اکنون بحث بد رفتاری با کارگران در کشور قطر مطرح شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۴    
انتشار سندی در سایت ویکی لیکس مبنی بر اینکه دولت عربستان سعودی هزینه تحصیل پسر عطاءالله مهاجرانی، وزیر پیشین ارشاد ایران را به عهده گرفته، در رسانه های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۴    
رییس موسسه سرم سازی رازی گفت: ایران به جمع 10 کشور تولید کننده تخم مرغ اس پی اف راه یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۹    
رئیس اتحادیه آهن سازان گفت: خیلی از فعالان این صنف کار خود را تعطیل کرده و در حال حاضر فقط با یک تلفن همراه کار می کنند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۹    
تهران - ایرنا - مصرف مشروب الکلی تقلبی در بمبئی هند جان 94 تن را گرفت و 45 نفر دیگر را نیز روانه بیمارستان کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۹    
حسین علیزاده رئیس شورای روستای راوه شهرستان دلیجان به ضرب گلوله اسلحه شکاری کشته شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۹    
یک مقام مسئول در سازمان دامپزشکی با بیان اینکه تب کریمه کنگو هیچ علایمی در دام ندارد، گفت: باید به مردم اطلاع رسانی شود که چگونه با رعایت اقدامات بهداشتی از ابتلا به این نوع بیماری مصون بمانند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۷:۰۳    
تهران - ایرنا - پایگاه خبری اخبارالساعه امارات روز یکشنبه نوشت: نیروهای یمنی گروهی از تروریستهای داعش که لباس زنانه بر تن داشتند را در جاده منتهی به صنعا پایتخت این کشور، دستگیر کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۵    
تهران - ایرنا - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه جدیدی از مهلت 2 ماهه برای ثبت درخواست خبر داد و اعلام کرد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۵    
در اردیبهشت ماه سال جاری خانمی با مراجعه به کلانتری 108 نواب به مأمورین اعلام کرد که در زمان مراجعه به بیمارستان و در حین انجام آزمایش ، کیف دستی اش حاوی پول ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
اسفند ماه سال گذشته خانمی با مراجعه به دادسرای ناحیه 2 تهران و طرح شکایتی عنوان داشت که شخصی به بهانه تهیه وام برای پسرش ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۲    
تهران - ایرنا - گروهی از فعالان سیاسی قبایل مختلف منطقه نجران عربستان هم مرز یمن با به وجود آوردن اولین تشکیلات سیاسی نظامی علیه رژیم آل سعود به نام جنبش آزادگان نجران خواستار استقلال این منطقه از ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۹    
شاخص بورس تهران که از چهارشنبه گذشته روند صعودی خود را بعد از مدتها آغاز کرده بود، امروز با افزایش و در نهایت کاهش مواجه شد و رمق خود را از دست داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل دفتر زیستگاه ها و امور مناطق سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سازمان حفاظت محیط زیست از اوایل سال 1378 مکاتبات و هشدارهای لازم درخصوص روند نزولی سطح آب دریاچه ارومیه و لزوم بازنگری در رویکردهای ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی استیضاح پی در پی وزرا را به مصلحت ندانست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۳۲    
به این ترتیب تمام اتاق هایی که مسئولیت مدیریت آنها با آقایان بوده؛ از کارمند و منشی خانم تخلیه شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۹    
سخنگوی وزارت کشور گفت: وزیر کشور به استاندار تهران دستور داده است که بررسی های لازم را درباره اتفاقات روز تشییع پیکر شهدا در تهران انجام دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۲۳    
"هرچه نرخ بانکی افزایش یابد، به همان میزان بر نرخ اجاره بها افزوده می شود".
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۷    
نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام امام خمینی(ره) در ارتباط با شهادت دکتر چمران گفت:هنر شهید چمران این بود که بی هیاهوهای سیاسی و خودنمایی های شیطانی برای خدا به جهاد برخواست و خود را فدای ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۴    
هرگاه سخن از موسیقی مذهبی می شود، شاید ناخودآگاه یاد ایام سوگواری و بویژه ماه های محرم و صفر بیفتیم. این در حالی است که ماه مبارک رمضان از دیرباز برای خودش موسیقی داشته است؛ آن هم نه موسیقی غمگین ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۴    
تهران - ایرنا - مطالعات محققان دانشکده پزشکی هارواد آمریکا در مورد خواص روغن کرچک، توصیه های دانشمندان ایران باستان در مورد این ماده دارویی را صحه گذاشته و اکنون در نسخه پزشکان آمریکایی تجویز می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۶:۰۳    
یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت که توافق نهایی باید به تائید مجلس برسد تا مجلس بررسی های لازم را از لحاظ تطبیق آن با قانون اساسی انجام دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۵۹    
تهران 19 خواهر خوانده دارد. درماه گذشته شهرهای تفلیس و بوداپست به خواهر خوانده های تهران افزوده شدند.امضای این قراردادها چه کارکردهایی داردوچگونه می توان ازاین قراردادها برای پیشرفت پایتخت سود برد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۴۰    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آن هشت سال کافی است برای این که مدت ها مثل هاری در بدن جامعه ما دائما تزریق سم کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۸    
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از کشف مکمل های ورزشی و داروهای جنسی غیرمجاز به ارزش بیش از 6.5 میلیارد ریال خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۲۲    
خبرگزاری تسنیم: یک منبع آگاه با اشاره به رفتارهای مجرمانه و خشن متهم دستگیر شده، از اعتراف وی خبر داد و گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۹    
دبیر کمیته علمی کیفیت زندگی در بیماران سرطانی در خصوص اهمیت کیفیت زندگی در بیماران سرطانی گفت: در برخورد با سرطان پستان هدف نه تنها پیشگیری، تشخیص و درمان است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۸    
روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه ای توضیحاتی را درباره حادثه اخیر یکی از خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه مطرح و اعلام کرد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۲    
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: بیماران ام.اس با رعایت نکات مهم در تغذیه و حفظ سلامت با نظر پزشک می توانند روزه بگیرند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۵:۰۲    
معتقدیم که در انتشار خاطرات مربوط به امام نیز طبق قانون نحوه حفظ آثار و یاد حضرت امام باید از مؤسسه مجوز بگیرند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۹    
بندرعباس - رئیس کل دادگستری هرمزگان جزئیاتی از بازداشت موقت مدیرعامل اسبق منطقه آزاد قشم در رابطه با پرونده فرودگاه قدیم قشم و پرونده های مالی این منطقه آزاد عنوان کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۲    
تازه ترین فهرست عوامل فیلم سینمایی بادی گارد که همکاری شان با ابراهیم حاتمی کیا کارگردان این اثر قطعی شده، اعلام شد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۹    
در پی پخش تنها سه قسمت از سریال پایتخت 4 ، انتقادهایی درباره ی این سریال در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح شد که از آن جمله می توان به طرح مساله ی برهم ریختگی تاریخی ماجرای سقوط هواپیمای مالزیایی و ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۳    
نیکول کیدمن با انتقاد از رفتار هالیوود با فعالان زن عرصه سینما اعلام کرد هالیوود زمین بازی عادلانه ای برای زنان نسبت به مردان نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
برخی از کشورهایی که بسیار از بحث تحریم ایران بهره برده اند و بیشترین منافع را داشته اند، به محض اینکه احساس کردند که ممکن است منافعشان بعد از لغو تحریم ها به خطر افتد، شروع به آزار تجار ایرانی کردند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
به تازگی پزشکان توانسته اند فقط در 20 ثانیه توسط لیزر، رنگ چشم را از قهوه ای به آبی تغییر دهند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۴:۲۰    
رکورد طبخ طولانی ترین پیتزای جهان در میلانِ ایتالیا شکسته شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۴    
کارشناس معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: مصرف قرص های ضدبارداری در ماه رمضان به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۳۲    
بررسی های محققان نشان می دهد که از هر چهار برنامه نصب شده بر روی گوشی های اندرویدی یکی دست به سرقت داده های کاربران و دیگر اقدامات غیرقانونی می زند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکری با بیان این که موضوع هسته ای بحث فروش سیب زمینی در کشور نیست، گفت: درباره مسائل اینچینی باید با شورای عالی امنیت ملی هماهنگی های لازم را داشته باشیم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۲۶    
سازمان همکاری اقتصاد و توسعه نموداری را از میزان حداقل درآمد کارگران کشورهای عضو آن در سال 2013 منتشر کرده است که در این گزارش به مقایسه این اطلاعات با حداقل درآمد کارگران ایرانی خواهیم پرداخت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۸    
ساخت جدیدترین ساختمان دبی که در مرکز منطقه تجاری در جاده اصلی شهر دبی قرار دارد، سال 2017 تمام خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۲    
بسیاری از فیلم های معروف جهان در مکان هایی فیلمبرداری شده است که می توان از این مکان ها بازدید کرد، در ادامه خبر تصاویر آنها را مشاهده می کنید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۲:۱۰    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت وعده داد افزایش مالیات ها از محل توسعه پایه های مالیاتی باشد، نه اینکه در شرایط رکود درآمدها مالیات بیشتر از اصناف اخذ شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۵۰    
افراطی گری وهابی های سعودی یکی از مهمترین مسائلی است که اسناد ویکی لیکس با تاکید بر آن، ماهیت تروریستی این کشور و صدور آن به کشورهای مختلف جهان را نشان می دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۴    
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
دشورن براون بازیکن تیم جامائیکا عکس جدیدش با مسی را در صفحه شخصی اش در یکی از شبکه های اجتماعی قرار داده و زیر آن نوشته است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۴۱    
سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال فهرست بازیکنان مورد نظرش را امروز (یکشنبه) به مسئولان این باشگاه ارائه می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۲۵    
رئیس کارگروه اصلاح قراردادهای وزارت نفت با تشریح آخرین وضعیت بازگشت غول های نفتی آمریکا به ایران، اعلام کرد: رفت و آمد هیات های نفتی اروپایی به تهران شتاب گرفته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۹    
مهندسان شرکت گوگل اعلام کرده اند با این که مرورگرهای این شرکت، بخش اعظم داده های کاربران را در سراسر دنیا تامین می کنند، این مرورگرها خواب هم می بینند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۶    
یک منبع سیاسی سوری از مخالفت بشار اسد با درخواست فرستاده سازمان ملل به سوریه برای برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در این کشور خبر داده و اعلام کرد که اسد تاکید کرده است اوضاع فعلی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۳    
برخی مصرف کنندگان و خریداران خودروهای داخلی انتظارات خود از وزیر صنعت، معدن و تجارت را بیان کردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۳    
عاون سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام اینترنتی کتب درسی دانش آموزان پیش دانشگاهی سراسر کشور از فردا خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۰    
معاون پژوهشی جهاددانشگاهی گیلان گفت: از مجموع 750 هزار ازدواجی که هر سال در کشور ثبت می شود، بیشتر از صد هزار زوج نابارور هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۱۰    
براساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و طی دو روز آینده در تهران شاهد هوای صاف، همراه با غبار صبحگاهی و در روز دوشنبه وزش باد خواهیم بود و طی دو روز آینده افزایش دما را خواهیم داشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۴    
وحید امیری علیرغم درخشش در فصول گذشته لیگ و حضور در ترکیب اصلی تیم ملی ارزان ترین قیمت را در بین بازیکنان دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۱:۰۱    
یک رسانه ترکیه اعلام کرد شواهد نشان از آماده شدن ارتش ترکیه برای مداخله نظامی در سوریه دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۵    
عضو شورای مرکزی جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی "یکتا" از افتتاح دفاتر استانی همزمان با برگزاری همایش استانی این تشکل پس از ماه مبارک رمضان خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۴    
تهران-ایرنا- نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که زندگی در محله های بد از لحاظ بیولوژیکی انسان را 12سال مسن تر از افرادی می کند در محله های بهتری زندگی می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۱    
چین از فناوری جنگی جدیدی رونمایی کرده که به ادعای این کشور یکی از قدرتمندترین و سریعترین تسلیحات نظامی در جهان به شمار می آید.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۹:۰۲    
برخلاف شایعات،نمای هوایی شهرک اکباتان حاوی هیچ جمله ای در مدح شاه سابق نیست.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۷:۳۹    
پنجاه و پنج آنلاین: یک وانت حامل بار هندوانه که در جاده جدید تهران به دماوند در حرکت بود، به علت سنگینی بیش از توان خودرو دچار حادثه شد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۶:۴۰    
ساکنان دبی می توانند با استفاده از درختان هوشمند به اینترنت وصل شده و تلفن هایشان را شارژ کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۵:۴۲    
سی و یک نما- بازیگرانی هستند که برخلاف زمان های ابتدایی شروع بازیگریشان، اکنون چندان در معرض دید تماشاگران نیستند و توجه بینندگان را نیز بر نمی انگیزند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۵:۳۹    
مطمنن بارها در مورد اسنایپ های المان نازی شنیده اید!? فرشتگان مرگ واقعی که هر نیرو و یگان نظامی چه سواره و چه پیاده ارزوی روبرو نشدن با این اسنایپرها داشتند!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۵:۳۴    
براساس نتایج یک مطالعه که انجام شده است، نوشیدن روزانه یک لیوان از این معجون با معده خالی میزان سوخت و ساز بدن را دست کم 40 درصد افزایش می دهد. و کبد را سم زدایی می کند
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۵:۲۰    
هر کسی کلاس چهارم دبستان را در ایران خوانده باشد حتما یادش است " باز باران با ترانه "مجدالدین میر فخرایی معروف به گلچین گیلانی در سال1288 در رشت به دنیا آمد .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۴:۴۴    
عبدالحمید قدیریان در جمع هنرمندان انقلاب اسلامی چهره ای شناخته شده است؛ او مسئول دفتر مطالعات کاربردی هنر حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۴:۳۸    
دکتر احمد پاکتچی؛مدیر گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه امام صادق علیه السلام یادداشت زیر را خطاب به دانشجویان خود نگاشته است:
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۳:۳۷    
در مذاکرات دولت و مخالفان، مسلحین برای باز کردن آب بر روی دمشق، شروط زیر را مطرح کرده اند:
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۲:۴۷    
تهران گردی تیم والیبال امریکا، امشب در تهران
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۲:۴۷    
از طرف دیگر پدرم نظر رهبری را هم نمی دانست و بعد هم که ملک عبدالله فوت کرد و قضایا پیچیده شد، کاری عملا انجام نشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۲:۴۱    
احسان علیخانی و سازندگان برنامه "ماه عسل" از نظر من مجرمند، مجرمانی که در اسرع وقت باید در دادگاه و به صورت عادلانه و تحت نظر قضاتی که مشاورانی متخصص از حوزه های رسانه ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۲:۲۴    
منبع: کفایة الأثر فی النص علی الأئمة الإثنی عشر، خزاز قمی (از علمای بزرگ شیعه در قرن چهارم)- صفحه 226 تا 229
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۲:۰۱    
کارگردان اصرار می کند که ما تمام صحنه های رفتن و برگشتن ارسطو به قبرستان با موتور سیکلت را ببینیم ! آن هم در زمانی نزدیک به زمان واقعی !
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۱:۳۴    
شبکه قرآن، ویژه برنامه افطار رو به بزرگداشت آیت الله خوئی اختصاص داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۱:۲۸    
دروزی ها یک فرقه باطنی شکل گرفته در مصر است و عقاید انها نشات گرفته از اسماعیلیه و شخصی بنام نشتکین دروزی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۱:۱۹    
سارقی در حین دزدی یک دستگاه کولر گازی بر اثر برق گرفتگی فوت می کند و جنازه اش در همان حالت تا ساعت ها باقی می ماند/زاهدان