سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۲۳:۲۴Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 31 شهریور 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 30 مهر 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 شهریور 1394 پارسینه 2 شهریور 1394 پارسینه 3 شهریور 1394 پارسینه 4 شهریور 1394 پارسینه 5 شهریور 1394 پارسینه 6 شهریور 1394 پارسینه 7 شهریور 1394 پارسینه 8 شهریور 1394 پارسینه 9 شهریور 1394 پارسینه 10 شهریور 1394 پارسینه 11 شهریور 1394 پارسینه 12 شهریور 1394 پارسینه 13 شهریور 1394 پارسینه 14 شهریور 1394 پارسینه 15 شهریور 1394 پارسینه 16 شهریور 1394 پارسینه 17 شهریور 1394 پارسینه 18 شهریور 1394 پارسینه 19 شهریور 1394 پارسینه 20 شهریور 1394 پارسینه 21 شهریور 1394 پارسینه 22 شهریور 1394 پارسینه 23 شهریور 1394 پارسینه 24 شهریور 1394 پارسینه 25 شهریور 1394 پارسینه 26 شهریور 1394 پارسینه 27 شهریور 1394 پارسینه 28 شهریور 1394 پارسینه 29 شهریور 1394 پارسینه 30 شهریور 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۱    
این قوانین در سال 1930 وضع شد و از سال 1934 به شدت جدی گرفته شد. ویل اچ. هیز مدیر وقت انجمن تصاویر متحرک آمریکا بانی اصلی وضع شدن این قوانین در سینمای آمریکا شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۱۹    
کتاب مصوری که درباره قهرمان ها باشد ولی به ضد قهرمان ها اشاره نکند هیچ فایده ای ندارد! یکی از شخصیت های محبوب بسیاری از مردم “بتمن” است که دشمنان زیادی هم دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۵    
با اینکه تا چند سال پیش وقتی سیل و طوفان و زلزله ای می آمد و خساراتی در پی داشت، همه به ابعاد این اتفاق و شدت حوادث می پرداختند تا ببینند زلزله چند ریشتر بوده و طوفان با چه سرعتی می وزیده و باران چه ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۲    
افزایش روند رو به رشد طلاق در مقابل کاهش ازدواج نگرانی ها را در کشور افرایش داده است.به گونه ای که هرساعت19طلاق در پنج ماهه اول سال جاری در کشور ثبت شده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۹    
اعلام نمونه برداری ایران از سایت پارچین سبب جنجال برخی رسانه های غربی شد تا جایی که این گروه به همراه منتقدان محافظه کار توافق هسته ای در آمریکا مدعی شده اند این اقدام ایران بر خلاف پروتکل های بازرسی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۹    
معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه طبق آمار اداره برق 240 هزار خانه خالی در تهران وجود دارد، گفت: کسی حاضر نیست اطلاعاتی از خانه های خالی ارائه دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۵۳    
فرمانده نیروی انتظامی در مورد جریمه بدحجابان گفت: تاکنون ابلاغی برای ما نیامده اما ناجا موظف است طبق قانون با هر کسی که خلاف قانون عمل کند برخورد کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۴    
مهدی تاج می گوید برنامه ریزی کرده ایم که فینال جام حذفی را همه ساله در خرمشهر برگزار کنیم و سوپرجام هم احتمالا به همین صورت خواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۹    
حسین ماهینی، مدافع راست سرباز تیم فوتبال ملوان گفت: من آبرو و اعتبار خودم رو ذره ذره جمع کردم و تحت هیچ شرایطی هم حاضر نیستم از دستش بدهم.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۶    
مردی که برای فرار از خانه زنی، از طبقه چهارم خودش را به پایین پرت کرده بود، کشته شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۶    
زوج جوان با موتور به میهمانی می رفتند که در حادثه ای هولناک جان خود را از دست دادند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۳    
حمید بعیدی نژاد در یادداشتی در حساب کاربری اینستاگرام خود از انتظار مردم از مجلس درباره برجام گفته است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۰    
فیزیکدان دکتر واندانا شیوا، محقق هندی، فعال محیط زیست و نویسنده که در مبارزه علیه GMO شهرت جهانی دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۰    
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های همگان، فساد اداری کشور است گفت: موثرترین و کارآمدترین راه برای کاهش فساد و ارتقاء کارایی و کارآمدی ، تشکیل دولت الکترونیک است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۴۷    
برنارد هپتون، بازیگر نقش آلبرت(آلبر فوآره) در سریال ارتش سری متولد 1925 میلادی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۰۸    
در اقدامی تامل برانگیز شبکه جم عربی تمامی برنامه های خود را قطع کرده و به پخش قرآن برای آمرزش روح فرزند حاکم دبی پرداخت!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۶    
اخبار دریافتی از چین حکایت از آن دارد که این کشور یک زن آمریکایی را به اتهام جاسوسی دستگیر و مورد بازجویی قرار داده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۲۰    
خط سه مترو امروز با حضور رئیس جمهور و شهردار تهران افتتاح شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۸    
شیمی درمانی و رادیوتراپی از روش های درمانی متداول سرطان است؛ اما به گفته محققان و متخصصان دانشگاه جان هاپکینز، راه های دیگری نیز برای از بین بردن این بیماری وجود دارد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۸    
موهایی بلند و نامرتب، لباس هایی مندرس و نامتوازن، دست هایی آلوده و سیاه، اغلب اوقات از کنار پیاده روها و مماس با دیوار راه می روند و با سری که به پایین انداخته اند نه تنها نشان می دهند که به نوعی از ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۸    
ایلان پاپی مدیر مرکز اروپایی پژوهش های فلسطین دانشگاه اکستر انگلیس در نوشتاری با عنوان 10 افسانه اشتباه رژیم صهیونیستی از دروغ هایی که این رژیم در رسانه های اروپایی ترویج می کند، پرده برداشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
مردها ادعا دارند که زن ها بسیار پیچیده تر از آنها هستند اما دیگر نوبت ما زن هاست. خوشحال کردن یک زن کار بسیار ساده ای است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
یک شبکه عربی بنقل ازCNN درمطلبی با عنوان آیا این دانشجوی ایرانی جانشین لئوناردو داوینچی است؟ تصاویری از چند تابلوی هنری اومنتشر کرده که با استفاده ازمعادلات جبری ومثلثاتی کشیده شده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
تومور مغزی در کمین افراد چاقپزشکان معتقدند چاق بودن می تواند خطر ابتلا به نوعی تومور مغزی موسوم به مننژیوما را تا بیش از 50 درصد افزایش دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
یک متخصص تغذیه گفت: پرواکسیدان ها ترکیباتی هستند که می توانند به صورت بالقوه موجب ایجاد واکنش هایی در بدن شوند که نتیجه آن بروز ترکیبات مضر، التهاب و بیماری های مزمن خواهد بود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۵    
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت که شرور مسلح و عامل اصلی شهادت شش مامور انتظامی در 16 سال پیش، در بخش بمپور این شهرستان دستگیر شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۲    
بسیاری از ورزشکاران معتقدند کافئین به آن ها کمک می کند تا در طول فعالیت پر انرژی باشند و در طول رقابت به سطح بالاتری از اجرای خود برسند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۲    
اگر سفیدی جوش از نوک گوش پاک کن بزرگتر بود، بهتر است سر به سرش نزارید. همچنین هیچ وقت یک جوش را با انگشتانتان نترکانید، چون باعث عفونت موضعی می شود ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۱۲    
یک کارشناس طب سنتی گفت: مویز در وزن گیری جنین مؤثر است چرا که ارزش غذایی بالایی دارد و طبیعت آن گرم و تر است. مویز؛ مقوی رحم است و با مصرف مویز زنان باردار جنین خود را از سقط حفظ می کنند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۹    
اگر فکر می کنید که باید ماکارونی را از منوی غذاها حذف کنید و به خاطر این کار ناراحت هستید، خبر خوبی برای شما داریم! این تصور غلطی است که خیلی ها فکر می کنند اگر مبتلا به دیابت باشند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۹    
یک متخصص تغذیه با اشاره به خواص درمانی پیاز گفت: مصرف پیاز سبب جلوگیری از پوکی استخوان به ویژه در زنان می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۹    
ویتامین D تنها در استحکام استخوان ها نقش ندارد. به گفته محققان آمریکایی کاهش ویتامین D در خون می تواند عامل ابتلای افراد سالمند به آلزایمر باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
یک محقق طب اسلامی گفت: کسانی که سرفه زیاد می کنند یا دارای تورم در ناحیه مجاری تنفسی هستند, مصرف جوشانده شکوفه سیب و خود سیب برایشان بسیار مفید است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
محققان می گویند افرادی که با دیدن فیلمی غمگین گریه می کنند بعد از اتمام فیلم احساس خوشبختی بیشتری دارند. به عبارتی گریه کردن درمانی موثر و کم هزینه برای افرادی است که احساس افسردگی دارند!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۶    
شورای راهبری گردشگری سلامت در حالی اولین سالگرد خود را با حضور نمایندگان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۳    
ساعت بدن! آیا تا به حال چیزی از آن شنیده اید؟ آیا می دانستید رعایت ساعت بدن می تواند به افزایش کارایی جسمی و ذهنی ما در طول روز کمک کند؟ اگر نمی دانستید ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۵۲    
رجوی در این نامه جنایات خود را از سپتامبر 84 تا سپتامبر 85 (شهریور 63 تا شهریور 64) شرح می دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۹    
سامانه #111* و سامانه پیامکی 111 که از سال 91 تاکنون، به عنوان سامانه های جامع دسترسی به سرویس های همراه اول در اختیار مشترکان قرار گرفته بود، از اواسط مهرماه تغییر می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۹    
کاخ سفید نه تنها دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری را مورد انتقاد قرار داد بلکه اعلام کرد که تمام اعضای حزب جمهوری خواه "نژادپرست" هستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
مدیرعامل رنو پارس گفت: به مگاموتور حداکثر سه ماه فرصت دادیم که یا عملکردش را اصلاح کند یا اینکه بخش تولید موتور تندر 90 را به رنوپارس واگذار کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
صبح امروز طی مراسمی آغاز تولید انبوه خودرو ساندرو در پارس خودرو ، قیمت این محصول اعلام شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
مرگ پسر حاکم دوبی در سن 33 سالگی به ظن حمله قلبی باعث مطرح شدن یکسری شک و شبهه ها شده که از همه مهمتر می توان به اعتیاد وی به مواد مخدر اشاره کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
از ابتدای مهر سال 94 پخش برنامه های کودک و نوجوان در شبکه تخصصی کودک آغاز خواهد شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
بازی بچه ها در کوچه و خیابان
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۰    
امیر مهدی ژوله با نگارش متن کوتاهی اعلام کرده که رقابت او امین حیایی در واقع برنده ای نداشته است و هر دو نفر برنده ی این ماراتن 72 ساعته بوده اند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۷    
سرالکس فرگوسن، در مورد دوران حضورش در منچستر و بازیکنانی که در این مدت داشته، صحبت هایی کرده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴    
جادوگر آسیا در روزهای اول حضورش در بایرن مونیخ کار جالبی انجام داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴    
مجسمه صندوق پست اثر ابراهیم اسکندری در محل قبلی اش نصب شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۱    
سازمان سنجش آموزش کشور میزان تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده را اعلام کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۸    
سریال هم پرواز به کارگردانی فرزند شهید بابایی ساخته می شود. این سریال به موضوع شهدای خلبان نیروی هوایی می پردازد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۵۸    
امیر حاج رضایی درباره مسائل فرهنگی به وجود آمده در فوتبال ایران می گوید: فقر فرهنگی باید از سطح جامعه ریشه کن شود تا فوتبال هم درست شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۲    
قدیمی ترین سکوی نفتی خلیج فارس
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۱۵    
مراسم جشن شکوفه ها با حضور اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز سه شنبه در دبستان پسرانه ابتدائی حضرت زهراء مرضیه (س) برگزار شد .
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۹    
چهاردهمین کارت زرد دولت تدبیر و امید، دومین کارت زرد وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بود که در جلسه علنی امروز مجلس با 94 رأی به ربیعی داده شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۶    
کودکان کارگر در کارخانه کتان جورجیا
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۲۰    
اخیراً مطلبی در شبکه های اجتماعی نقل می شود که ادعا می کند یک هکر ایرانی به نام حمزه سعادتیان توانسته از بیشتر بانک های امریکایی و رژیم صهیونیستی پول جابجا کند و آنها را به موسسات خیریه انتقال دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۶    
کودکی اولیور و استن بازیگران مشهور نقش لورل و هاردی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۳    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به دنبال تاخیرهای پروازی این شرکت از مردم عذرخواهی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۲۸    
معاون وزیر نفت با اشاره به راه اندازی و آغاز تولید گاز در 7 فاز جدید پارس جنوبی در سال جاری، اعلام کرد: امسال 100 میلیون متر مکعب دیگر به ظرفیت تولید روزانه گاز ایران افزوده می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۱۱    
مسعود ده نمکی به حواشی مسابقه خندوانه بین امین حیایی و امیرمهدی ژوله واکنش نشان داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی کمیسیون برجام از موافقت مشروط کمیسیون در گزارش نهایی با برجام خبر داد و گفت: طرح دو فوریتی برای تعیین چارچوب های اجرای برجام تهیه می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۰    
در دو رژه قبلی یعنی 29 فروردین امسال و 31شهریور سال گذشته حسین فریدون برادر و دستیار ارشد رئیس جمهور در این جایگاه می ایستاد اما امروز و در غیاب او، محمد نهاوندیان رئیس دفتر روحانی در مراسم حضور داشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۲    
معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با تکذیب ورود آنفولانزای چچنی به کشور گفت: در حال حاضر شیوع بیماری واگیردار خاصی گزارش نشده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۰    
حسن ملکی ،منتقد و روزنامه نگار پیشکسوت،که روز یکشنبه بر اثر ایست قلبی، دار فانی را وداع گفت بود، از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) تشییع شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۰۰    
یکی از مهمترین آیتم های برنامه "خندوانه"، بخش مربوط به مهمان این برنامه است که معمولا بازتاب های زیادی در میان مردم و رسانه ها دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۹    
با اقدام پلیس و دادگستری تهران پرونده تعرض 4 افغانی به یک توریست زن در فرحزاد به دادگاه رفت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۲    
طبق یافته اخیر دانشمندان، بیماران مبتلا به پارکینسون می توانند با انجام فعالیت های منظم و سبک از نشانه های بیماری خود بکاهند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۷    
در طرح پاکسازی معتادان حاشیه شهر مشهد که عصر دوشنبه در روستای اسماعیل اباد مشهد با همکاری نیروهای دادسرای انقلاب، بسیج، نیروی انتظامی، یگان امداد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۱۵    
سازمان دفاع شهری عربستان: چهار یمنی در آتش سوزی شبانه در یکی از هتل های مکه در آستانه آغاز مناسک حج به طور سطحی مصدوم و 1500 زائر نیز از این هتل تخلیه شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۷    
هشتم ذی الحجه روز ترویه است و این روزی است که حجاج نیت حج تمتع می نمایند و محرم شده از مکه سمت منی حرکت می نمایند و شب را در آنجا بیتوته می کنند و صبح عرفه به جانب عرفات رهسپار می گردند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۳    
علی دهباشی، سردبیر و مدیرمسئول مجله بخارا، روز یکشنبه هفته جاری تحت عمل جراحی قرار گرفت. خوشبختانه پزشکان گفته اند که حالش خوب است، هرچند هنوز ممنوع الملاقات است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۰    
یک جراح و متخصص زنان گفت: سندروم تخمدان پلی کیستیک پیامدهای عمیقی برای سلامت باروری زنان و نیز خطر طولانی مدت بروز یک بیماری مزمن را به همراه دارد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۴۳    
مارتا بور، رئیس کمیته رسانه و عضو دبیرخانه فدراسیون جهانی ووشو که به مناسبت پنجمین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام پارس به ایران سفر کرده بود در فرصتی که داشت به امامزاده صالح تهران رفت و در این ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۸    
ع - ر در تماسی که روز گذشته با خبرگزاری ایلنا داشت، مجددا از زوایای دیگری پرونده برداشت غیرقانونی یک موسسه مالی و اعتباری ازحساب مشتریانش ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۲    
یک متخصص تغذیه مصرف هویج برای کودکان چاق را بهترین میان وعده برای آنها دانست و مصرف روزانه آن را برای کودکان توصیه کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۲    
1- روز تولد دیگران را به خاطر داشته باش.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۳    
تصاویر مذکور بسیار نفس گیر و منحصربه فرد هستند و تاکنون هیچ کس موفق به دیدن جاذبه های گردشگری جهانی از این زوایا نشده است ولی به دلیل جنجال ها و پیامدهای قانونی ایجادشده ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۷    
ساعت 24 دیشب زمان مصوبه هیئت دولت درباره کاهش 100 تومانی قیمت CNG به پایان رسید و با توجه به تمدید نشدن این مصوبه از سوی دولت، قیمت آن به کیلویی 600 تومان بازگشت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۷    
قربانی سنت موکدی است برای هرکس که بر انجام آن توانایی داشته باشد
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه بامداد سه شنبه عازم نیویورک شد تا علاوه بر پیگیری روند اجرای برجام و تشکیل کمیسیون مشترک ایران و 1+5 ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۸    
دکترم یک روز دید که با این دست بغلش گرفته ام، خیلی تشویق کرد، گفت این بچه دست تو را خوب می کند! وقتی از روی محبت این بچه را بغل می گیری، همین باعث می شود سنگینی اش را تحمل کنی؛ همین طور هم شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۳    
یک دستیار تخصصی طب سنتی خواص گوشت مرغ و تخم مرغ از منظر طب سنتی را عنوان کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۷    
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه شهریار از اقدام داوطلبانه یک هزار خانواده شهریاری در جمع آوری دیش ها و تجهیزات ماهواره ای خبر داد و گفت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۶    
طی پنج ماهه گذشته نزدیک به دو میلیارد تومان عینک آفتابی به کشور وارد شده، آمارها نشان می دهد که بیشترین حجم واردات در این مدت از چین بوده است در حالیکه به نظر می رسد عینک های وارد شده از ایتالیا ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۴۳    
کاربرد اخلالگر ها فقط در مقابله با رادارهای پیشرفته نیروهای کلاسیک نیست
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۴    
پررنگ شدن زنان در عرصه های سیاسی این روزها آنقدر مهم شده که آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از تاکید بر حضور زنان در مجلس شورای اسلامی در روزنامه ای که گفته می شود حامی آن است گفته شده که زن فقیه مرجع ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
کنایه روزنامه استقلال جوان به پرسپولیس بعد از پیروزی برابر نفت تهران: صدر آبی، قعر قرمز
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱    
زندگی زناشویی با عشق و دوست داشتن فراوان آغاز می شود و ممکن است در طول زندگی با انجام اشتباهاتی این عشق به نفرت تبدیل شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۸    
پس از آمریکا کشور کره دومین شیفته کباب به شمار می رود و در آن کشور به نام بولگوگی شناخته می شود. برای تهیه بولگوگی، ورقه های نازک گوشت گاو با کنجد، پیازچه، سس سویا در کنار سبزیجات تازه طبخ می شود.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۹    
نصب پلاکارد تشکر از شکیبایی بخاطر بازسازی منزل امام جماعت مسجد/شرق تهران
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۴    
قائم مقام بانک مرکزی درباره وضعیت موسسه مالی ثامن الحجج تصریح کرد: بحث دادن مجوز به این موسسه هنوز در حال بررسی است و در حال حاضر تیم حسابرسی بانک مرکزی اسناد و مدارک این بانک را بررسی می کند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۱    
تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان به سرپرستی محمد جواد ظریف به منظور بررسی آخرین وضعیت و هماهنگی های لازم برای شروع اجرای برجام راهی نیویورک شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۵    
مقامات بانک مرکزی می گویند تغییر مصوبه امکان برداشت 200 هزار تومانی روزانه از کارت های بانکی در دستور کار است که در صورت نهایی شدن به زودی این مبلغ به 400 هزار تومان افزایش خواهد یافت.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
گل یکی دیگر از فانتزی های دنیای زنان است که می تواند نشانگر مهر و محبت مرد نسبت به نامزد یا همسرش باشد. در حالی که برای بسیاری از مردان خرید یک شاخه گل تقریبا امری بی معنی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
مدیریت زندگی بعد از طلاق یکی از بحث ها کلیدی است که امروزه به دلیل شیوع این مسئله در دنیا مورد توجه قرار گرفته است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۰۲    
میخچه ضایعه ای پوستی است که اغلب در پا به وجود می آید و برای بر طرف کردن آن راه حل های مختلفی را از جمله استفاده از سنگ پا و چسب میخچه پیشنهاد می کنند اما متخصصان پوست این روش ها را برای درمان آن ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
به مدد کارتون ها و فیلم های تلویزیونی دهه 60 خیلی ها با موضوع کودکان سرراهی آشنا هستند؛ نوزادانی که توسط والدین فقیرشان در سبدی کوچک با یک یادداشت پشت در خانه فردی پولدار یا گوشه خیابانی گذاشته می ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۶    
یت الله طالقانی وقتی به مزار رسید، با کلنگی که با خود آورده بود، شروع کرد به خراب کردن دیوارک هایی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۴    
روحانی با تاکید بر این که دفاع مقدس ملت قوی، بزرگ و منسجم ایران را ساخت، اظهار داشت: به ما اتهام می زدند که ایران بعد از انقلاب یک نظام بنیاد گراست و در پی تحمیل خواست خود به همسایگان و دیگر ملت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۴۵    
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری و مصدومیت 21 سرنشین آن در منطقه نیاوران خبر داد.
  • ۱