پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۴:۳۶Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پارسینه 9 اردیبهشت 1394 - parsine.com

پارسینه 29 اسفند 1393 پارسینه 31 فروردین 1394 پارسینه 31 خرداد 1394 پارسینه 31 تیر 1394 پارسینه 31 مرداد 1394 پارسینه 31 شهریور 1394 پارسینه 30 مهر 1394 پارسینه 30 آبان 1394 پارسینه 30 آذر 1394 پارسینه 30 دی 1394 پارسینه 30 بهمن 1394 پارسینه 29 اسفند 1394 پارسینه 1 اردیبهشت 1394 پارسینه 2 اردیبهشت 1394 پارسینه 3 اردیبهشت 1394 پارسینه 4 اردیبهشت 1394 پارسینه 5 اردیبهشت 1394 پارسینه 6 اردیبهشت 1394 پارسینه 7 اردیبهشت 1394 پارسینه 8 اردیبهشت 1394 پارسینه 9 اردیبهشت 1394 پارسینه 13 اردیبهشت 1394 پارسینه 20 اردیبهشت 1394 پارسینه 21 اردیبهشت 1394 پارسینه 22 اردیبهشت 1394 پارسینه 23 اردیبهشت 1394 پارسینه 24 اردیبهشت 1394 پارسینه 27 اردیبهشت 1394 پارسینه 28 اردیبهشت 1394 پارسینه 29 اردیبهشت 1394 پارسینه 30 اردیبهشت 1394 
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۲    
علی کریمی که در یک نظر سنجی مهم توانست محبوب ترین فوتبالیست دو دهه گذشته ایران لقب بگیرد از برخورد بعضی اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با خود به شدت شاکی است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۹    
"عباس عطار" مشهورترین فوتوژورنالیست ایرانی که در جهان با نام کوچکش شناخته می شود یکی از صدها عکاس و در عین حال تنها عکاس ایرانی بود که از جنگ ویتنام عکاسی کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۲۴    
رئیس جمهور در اجتماع مردم استان فارس با تاکید براینکه دولت قبل از آن که تحریم ها لغو شود، اقتصاد را از رکود خارج و تورم را مهار کرد، گفت: با قدرت ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۵    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از جمع آوری امضاء برای نامه ای به رئیس جمهور در انتقادات از اظهارات روحانی پیرامون عدم وظیفه نیروی انتظامی برای اجرای احکام اسلام خبر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۱    
عصر دوشنبه به وقت محلی جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا پس از سخنرانی اش در کنفرانس بازنگری ان.پی.تی، در راس هیاتی به سمت اقامتگاه نمایندگی ایران در سازمان ملل حرکت کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۴۱    
پسر جوانی که پس از شنیدن جواب رد از خانواده دختر مورد علاقه اش شبانه به خانه آنها حمله و با شمشیر دختر 16 ساله را مجروح کرده است، همچنان به تهدیدهایش ادامه می دهد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۷    
لیبروی تیم ملی والیبال با انتقاد از جریان سازی های هفته های اخیر برای ملی پوشان گفت: در تمام دنیا همه من را می شناسند و تحسینم می کنند اما گروهی در مشهد به مسخره کردن من می پردازند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۴    
ریشی خانال 27 ساله پس از 82 ساعت از زیر آوار در کاتماندو زنده و سالم توسط تیم امداد و نجات کشور فرانسه و نپال بیرون کشیده شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۱    
اخیرا حاج سیدحسن آقای خمینی حدود یک ساعت با اخوی شان حاج سید علی آقا خمینی مهمان ما بودند که در این دیدار در مورد گمانه زنی در نشریات برای حضور یادگار امام در انتخابات مجلس خبرگان نیز صحبت شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۱    
یک گروه بین المللی از محققان به رهبری دانشمندی از دانشگاه هاروارد برای نخستین بار نقشه تصویری زنده از غدد چشایی روی زبان را ارائه کرده اند که نشان می دهد، پس از هر بار چشیدن غذا، چه اتفاقی رخ می دهد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۳۷    
پورشه زردرنگی که پریوش سوار شده بود، متعلق به هوتن قلعه نوعی پسر امیر قلعه نوعی سرمربی تیم استقلال است؛ به هوتن فکر کنیم؛ او نه ورزشکار مطرحی است و نه هنر خاصی دارد، غیر از شهرت و پولداری پدر ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۸    
روز گذشته عربستان سعودی با هدف جلوگیری از فرود هواپیمای ایرانی به فرودگاه بین المللی صنعاء باند این فرودگاه را بمباران کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۳    
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور هزینه دریافت و تعویض شناسنامه در سال جاری را اعلام کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۷    
بابک زنجانی، 9 دی 92 بازداشت و حالا بیش از یک سال می شود که در اوین زندانی است. نه تنها در زندان که پیش از آن نیز همکاری خاصی با مسئولان پیگیر پرونده نداشت و حتی در صحبت هایش با نماینده ها نیز یکی ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۴۴    
پادشاه عربستان در ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) تعدادی از وزیران و شاهزادگان آل سعود را تغییر داد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۹    
در حالیکه هزاران کشاورز هندی به دلیل شرایط وخیم زندگی علیه سیاست های نخست وزیر این کشور دست به تظاهرات زده بودند یکی از کشاورزان در مقابل دیدگان همه خود را دار زد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۶    
گزارشگر و خبرنگار روزنامه گاردین –روزنامه انگلیسی که از سال 1821 منتشر می شود- از وضعیت اجاره مسکن در شهر تهران گزارشی تهیه کرده که طی روزهای اخیر در این روزنامه به چاپ رسیده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۳    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در گفت وگو با روزنامه بوستون گلوب تاکید کرد: اگر کنگره بنا به دلایل سیاسی بخواهد توافق هسته ای احتمالی با ایران را از بین ببرد ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۱۱    
زلزله 4.9 ریشتری حوالی بیرم در استان فارس را لرزاند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۸    
سفیر سابق آمریکا در سوریه به دلیل حضور سرکرده گروهک تروریستی منافقین از حضور در نشست کمیته فرعی تروریسم امتناع کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
بیش از یک ماه از اختلالات و کندی های ایجاد شده در شبکه پیام رسان وایبر می گذرد و کاربران این نرم افزار همچنان نسبت به ماه های قبل از سرعت کمتری برخوردارند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۸:۵۶    
بدنساز و قهرمان پرورش اندام سرشناس آمریکایی که برای برگزاری دوره آموزشی به ایران آمده بود از بهم خوردن برنامه هایش با لحن زشتی ابراز تاسف کرد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۶:۳۱    
مهدوی کیا در 16 سالگی با 22 گل آقای گل جوانان تهران شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۵:۳۶    
در دهه 1940 میلادی، در زمان اشغال فرانسه توسط آلمان نازی، کسانی که با نیروی اشغالگر همکاری می کردند (یا همان Collaborator ها) مجله ای در فرانسه منتشر می کردند به اسم Le Lien (به معنی رابطه ) که ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۵:۳۳    
نه باورم نمی شد که اینجا قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) باشد و در این قطعه بسیار شلوغ ودرهم فشرده، استاد دکتر کاظم معتمدنژاد کمی دورتر از بهمن فرزانه مترجم نام آور خفته باشد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۵:۳۳    
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سرمربی تیم ملی ایران دلیل کنار رفتن علی کریمی را توضیح داده است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۵:۳۰    
یادداشتهای روزانۀ محمدعلی فروغی از سفر کنفرانس صلح پاریس (دسامبر 1918- اوت 1920)، به خواستاری ایرج افشار، به کوشش محمد افشین وفایی و پژمان فیروزبخش، تهران، گنجینۀ پژوهشی ایرج افشار و انتشارات سخن ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۵:۱۹    
به استناد تبصره ماده 3 قانون آئین دادرسی دادگاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب بیست و یکم فروردین هزارو سیصد و هفتاد و نُه، چنانچه قاضی مجتهد باشد و قانون را خلاف شرع بداند ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۵:۰۷    
میزان شکر در نوشابه و آب میوه و ..
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۴:۵۸    
اسامی باستانی استان های ایران
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۴:۴۷    
مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه(سایت گرداب) اعلام کرد با بررسی 500 صفحه برتر فارسی زبان در شبکه اجتماعی فیس بوک، نمودار وضعیت محتوایی این صفحات به شرح داده نمای زیر استخراج شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۴:۳۲    
کتک خوردن مهاجم از مدافعان
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۳:۳۲    
والدین دختر و پسر در کجای ماجرای انتخاب همسر فرزندانشان قرار دارند و نقش آنها تا چه حد پررنگ است؟ آیا لازم است والدین از همان مراحل اولیه آشنایی در جریان رابطه آنها باشند یا لزومی به اطلاع آنها نیست؟
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۲:۵۰    
پشت صحنه پدرخوانده (آل پاچینو - مارلون براندو - فرانسیس فورد کاپولا)
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۲:۴۴    
این دیگر گفتن ندارد که همه در آمریکا می دانند کندی را سازمان سیا و فروشندگان سلاح به کشتن دادند تا نه در برابر جهان نرمشی وجود داشته باشد و نه انبار های سلاح فروشندگان دست نخورده باقی بماند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۲:۳۵    
هر آدمی ممکن است عادت های عجیبی داشته باشد و اهالی هنر هم از این قاعده مستثنا نیستند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۲:۳۲    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: 90 درصد خریداران باشگاه استقلال از دوستان من هستند و لطف داشتند برای مشورت در دفتر من حاضر شدند، اما به آنها گفته ام که قیمت خرید بالا است.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۲:۲۶    
آموزش شنا به زبان انگلیسی!
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۲:۰۳    
گروه جستجو و نجات موفق به نجات مردی 28 ساله پس از 80 ساعت از زیر آوار زلزله اخیر در نپال شدند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۲:۰۳    
مرگ تلخ اعضای یک خانواده ایلامی بخاطر نشت گاز
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۱:۵۸    
اگر خدایی نکرده افکار بد در ذهن شما مجسم بشود، شیطان از شما دست بردار نخواهد بود و هنگام مردن شما را جهنمی خواهد کرد داداش جون! و این علامت سوء خاتمه است بپرهیزید از این قضایا.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۱:۴۰    
سرتیپ خلبان، نشأت توفیق حاجوج فرمانده فرودگاه نظامی T4 در شهر حمص ترور شد.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۱:۳۱    
حکم قاطع کمیته اخلاقی برای خانزاده و مکانی
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۱:۳۱    
لوریس چکناواریان (به ارمنی: Լորիս Ճգնագորյան) (زاده: 1316/1937-بروجرد-) آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی است ...
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۳    
تبدیل قطعه انتهایی بمب به تنور/سوریه
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۱:۱۰    
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: خانه دختر و نهنگ عنبر فعلاً اکران نمی شوند. امیدواریم این دو فیلم با اصلاح اشکالات محتوایی ای که منطبق با آموزه های اسلامی و ملی نیست، در نوبت اکران قرار گیرند.
پارسینه   ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ - ۰۱:۰۴    
ماجرای بریدن سر امام حسین علیه السّلام از پشت نقلاً و عقلاً پذیرفته نیست.