پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۹:۵۲Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 30 مرداد 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 مرداد 1396 پدال نیوز 2 مرداد 1396 پدال نیوز 3 مرداد 1396 پدال نیوز 4 مرداد 1396 پدال نیوز 5 مرداد 1396 پدال نیوز 6 مرداد 1396 پدال نیوز 7 مرداد 1396 پدال نیوز 8 مرداد 1396 پدال نیوز 9 مرداد 1396 پدال نیوز 10 مرداد 1396 پدال نیوز 11 مرداد 1396 پدال نیوز 12 مرداد 1396 پدال نیوز 13 مرداد 1396 پدال نیوز 14 مرداد 1396 پدال نیوز 15 مرداد 1396 پدال نیوز 16 مرداد 1396 پدال نیوز 17 مرداد 1396 پدال نیوز 18 مرداد 1396 پدال نیوز 19 مرداد 1396 پدال نیوز 20 مرداد 1396 پدال نیوز 21 مرداد 1396 پدال نیوز 22 مرداد 1396 پدال نیوز 23 مرداد 1396 پدال نیوز 24 مرداد 1396 پدال نیوز 25 مرداد 1396 پدال نیوز 26 مرداد 1396 پدال نیوز 27 مرداد 1396 پدال نیوز 28 مرداد 1396 پدال نیوز 29 مرداد 1396 پدال نیوز 30 مرداد 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- برای خرید خودرو زانتیا مدل 1389 با کارکرد 80 هزار کیلومتر در بازار خودرو دست دوم باید حدود 55 میلیون تومان هزینه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از نصب کارت شناسایی رانندگان بروی تاکسی های سطح این منطقه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
پدال نیوز- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در راستای افزایش ایمنی جاده ها، گفت: در استان یزد چهار هزار و 550 کیلومتر راه وجود دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۸    
پدال نیوز- داخل خودروی لوکس به این شکل طراحی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۳    
پدال نیوز: در حالی که در پایان تیرماه به طور کامل امکان واردات خودرو مسدود می شود که بر اساس اسناد موجود 38 خودروی لوکس با ترک تشریفات به کشور رسیده اند و 13 خودروی لوکس هم بدون ثبت سفارش وارد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز: گروه خودروسازی سایپا در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی خودرو و قطعات یدکی منطقه آزاد انزلی حضور می یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: رئیس سابق سازمان توسعه تجارت با اشاره به توقف ثبت سفارش واردات خودرو گفت: کاری که این سازمان انجام داده سبب شده که برگه ثبت سفارش افرادی که قبلا ثبت سفارش انجام داده اند ارزشمند شود و این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۳    
پدال نیوز: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط فروش قطعی پژو 207 اتوماتیک جدید از ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۸    
پدال نیوز: اگر هنوز تحت تاثیر قرار نگرفته اید فقط کافست به تایرهای 32 اینچی ، رینگ های مهره ای قفل شونده 20 اینچی و ارتفاع 14 اینچی (35 سانتی متری) کف خودرو از زمین توجه کنید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۸    
پدال نیوز: انجمن واردکنندگان خودرو ایران در پیامی به محمد شریعتمداری، وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز: رییس سازمان ملی استاندارد گفت: خودروسازان باید تمام تولیدات خود را با استانداردهای روز اروپا مطابقت بدهند. اگر این استانداردها را نداشته باشند، تولید محصولات شان متوقف می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز: آیا می دانید میزان خودروهای به فروش رسیده در سال 2016 چند دستگاه بوده است؟ بیش از 92.12 میلیون دستگاه(خودروهای سواری و تجاری) در سال2016 در جهان به فروش رسیده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۱    
پدال نیوز: شریعتمداری در اولین روز وزارت خود با ارسال نامه ای به جهانگیری خواستار لغو مصوبه دولت و لغو اسقاط خودرو توسط خودروسازان داخلی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۱    
پدال نیوز: شرکت زامیاد فروش فوری انواع وانت نیسان زامیاد و پادرا را آغاز کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۶    
پدال نیوز: صنعت خودرو اهمیت فراوانی در اقتصاد کشور دارد. اهمیت این صنعت به حدی است که وقتی روحانی رییس جمهور کشورمان می خواهد از وزیر صنعت ،معدن و تجارت دفاع کند به این بخش بزرگ از صنعت اشاره می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۱    
پدال نیوز: هنوز که هنوزه بسیاری باور دارند ماشینی رو دستش نیامده؛ خودروی قدرتمندی که با ظاهر ساده و جذابش همه را محو تماشای خودش می کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۰۱    
پدال نیوز: بر اثر سیل و طوفان شدید گل و لای در شبه جزیره کریمه واقع در جنوب اوکراین، تعداد زیادی خودرو در یکی از اتوبان های این منطقه با یکدیگر برخورد کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز: امروز اگر کسی بخواهد محصولی جدید و با قیمت کمتر از 40 میلیون تومان خریداری کند با گزینه های مختلفی از جمله ساینا و محصول تازه وارد کوییک روبه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۵۱    
پدال نیوز: شرکت عرضه خودروهای خارجی پلمب شد و برای مدیرعامل این شرکت نیز به اتهام خیانت در امانت و فروش مال غیر، حکم ممنوع الخروجی صادر شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۳۶    
پدال نیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل تهران از متواری شدن مدیران دو شرکت مدعی واردات خودرو به نام های رامش خودرو و آداک خودرو خبر داد که تبلیغات فراوانی برای جذب مشتری از طریق پیش فروش انجام ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۱    
پدال نیوز: خودروهای کلاسیک طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند و یکی از بزرگترین علایق کلکسیونر ها جمع آوری این سبک خودروهاست.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۱    
پدال نیوز- صدراعظم آلمان در حاشیه رقابتهای انتخاباتی در این کشور، از نیاز آلمان به خودروهای دیزلی سخن گفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۱    
پدال نیوز- ساینای اتومات به عنوان اولین خودرو ارزان قیمت ساخت داخل توسط شرکت خودرو سازی سایپا تولید و بزودی وارد بازار خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۱    
پدال نیوز- رئیس سابق سازمان توسعه تجارت گفت: سازمان توسعه تجارت جلوی ثبت سفارش خودرو را گرفته است؛ این رویه خلاف قانون است؛ رویه ای که درنهایت باعث ایجاد رانت در کشور می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از اجرای طرح شناسایی و رفع نواقص مسیرهای تردد زوار اربعین حسینی در استان خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۵۱    
پدال نیوز: خودریو برقی تسلا 3، یک خودروی الکتریکی زیبا و پیشرفته از نوع سدان است که بتازگی توسط شرکت تسلا در ایالات متحده آمریکا رونمایی شد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس پایتخت با تاکید براینکه فعالیت پارکبانان در سطح شهر غیرقانونی است، گفت: فعالیت این افراد تنها با نظارت مجموعه ای قانونی مانند پلیس محله امکان پذیراست.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز: این تراکتور با یک موتور دیزلی 2 سیلندر ساخته شد که خروجی آن با اتومبیل های عجیب و غریبی که در کارخانه سانتا آگاتا (کارخانه مرکزی لامبورگینی) ساخته می شود متفاوت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۶    
پدال نیوز- آتش سوزی در قسمت موتور خودرو وانت، با حضور به موقع آتش نشانان مهار و کاملا خاموش شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۱    
پدال نیوز- ترافیک و آلودگی هوا از مشکلات همیشگی شهر تهران است. شهردار تهران نیزاین2 مشکل را از چالشهای شهر تهران عنوان کرده که دراین سالها به دلیل عدم اختیارات قانونی امکان حل آن وجودنداشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۱    
پدال نیوز- دقایقی قبل بیست و یکمین نمایشگاه اتومکانیکا مسکو به عنوان بزرگترین نمایشگاه قطعات و تجهیزات تعمیرگاهی منطقه افتتاح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۳۱    
پدال نیوز- روغن موتور تترا نخستین روغن موتور پایه گیاهی کشور،توانست تاییدیه آزمایشگاه بلژیک را دریافت کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۶    
پدال نیوز: سال هاست که بازار سدان های نیمه لوکس ایران در تسخیر کره ای ها قرار گرفته و به غیر از برخی برند های ژاپنی (مثل تویوتا) کسی نتوانسته مزاحمتی برای محصولات این کشور بوجود آورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۶    
پدال نیوز- تصادف رانندگی در شهرستان بدره یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۶    
پدال نیوز- ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، شرایط فروش نقدی و اعتباری پریوس را به همراه تخفیف ویژه و کمک هزینه سفرهای تابستانی اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۱    
پدال نیوز: مرسدس بنز از مدل مفهومی برقی جدید خود با نام "مایباخ Vision 6 Cabriolet" رونمایی کرد که قرار است در سال 2035 وارد بازار شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۱    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی لادا جدیدترین محصول خود را با نام وستا اسپورت معرفی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۶    
پدال نیوز: بررسی ها نشان از آن دارد که در سال گذشته 97 درصد خودروهای عرضه شده در بازار ایران در محدوده قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان به فروش رسیده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۶    
پدال نیوز: خودرو ژاپنی تویوتا CHR با پیشرانه 1200 سی سی توربو و 1800 هیبریدی در ایران با قیمت 180 الی 215 میلیون تومان در مدلهای مختلف به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۶    
پدال نیوز: تنها دو نماد خپارس (پارس خودرو) و خبهمن (بهمن) طی معاملات روزجاری در کنار شاخص کل روند صعودی را انتخاب کرده اند و دو نماد سایپا و پارس خودرو دیزل بی تفاوت به معاملات بازار همچنان در خواب ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- در حالی طبق وعده دولت قرار بود قطعه اول آزادراه تهران-شمال در بهار 96 و حداکثر پایان عمر دولت یازدهم زیر بار عبور برود به دلیل پیچیدگی های فنی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با توجه به آخرین هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی قرار است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز: پورشه در حال انجام آخرین کارها روی کاین 2018 است اما به نظر می رسد ارائه نسخه های دیزلی این شاسی بلند با تأخیر مواجه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران در اطلاعیه ای، مالکین بعضی از مدل های تویوتا کرولا را برای رفع نقص در ایربگ این خودروها فراخواند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز - کرمان موتور از آغاز پیش فروش هیوندای اکسنت همزمان با شروع شهریور ماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۶    
پدال نیوز- با وجود ممنوعیت فعالیت پارکبان ها و اخذ مبلغ از شهروندان، همچنان تعداد زیادی از پارکبان ها با قدرت به کارشان ادامه می دهند و از این راه درآمد دارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز-پس از گران شدن محصولات سایپا و پارس خودرو شرکت زامیاد نیز محصولات خود را گران کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۶    
پدال نیوز- موتور سیکلت باجاج مدل پالس 150AS در بازار با قیمت 6 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با بهره برداری از مجموعه پل ها و میدان استقلال همه مدهای ترافیکی در این پروژه تعریف شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در اتوبان زنجان - قزوین، یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور آخرین ضعیت ترافیکی راه های کشور را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز: این هفته قیمت خودروهای وارداتی در بازار ثابت مانده و تغییر خاصی نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۶    
پدال نیوز: یک طراح برتر خودرویی لوکس رونمایی کرده که موتور 12 سیلندر با 700 اسب بخار قدرت دارد. این ابر خودرو قدرت رقابت با لامبورگینی و فراری را دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۹    
پدال نیوز شرکت ایرانی عظام، تولید قطعات خودرو را با همکاری دو شرکت برجسته آلمانی و فرانسوی آغاز خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز- مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: ماهیانه شرکت مترو 7� میلیارد تومان هزینه جاری دارد که 5� میلیارد تومان از آن توسط شهرداری تأمین می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز: آمار فروش خودروها در جهان نشان دهنده رشد فزاینده فروش انواع شاسی بلندها است. در گذر زمان میل خریداران به تملک طیف مختلف شاسی بلندها افزایش چشمگیر تری می یابد و انتظار می رود آینده صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۰:۱۴    
پدال نیوز- تازه ترین آمار رسمی بازار خودرو در چین، نشان می دهد که فروش خودرو در سال 2016 در مقایسه با سال 2015، معادل 20.3 درصد افزایش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- لنت ترمز جلو اوریجینال مدل 410602192R مناسب برای ال 90 در بازار با قیمت 115 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- در پی افزایش حملات تروریستی در اروپا با استفاده از خودرو، دولت انگلیس پیش نویس لایحه ای را آماده کرده که براساس آن قوانین اجاره خودرو در این کشور دشوارتر می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۴    
پدال نیوز- مدیر کل دفتر امور معاینات بالینی سازمان پزشکی قانونی گفت :ضربه به سر عامل اصلی مرگ در حوادث رانندگی است که علت اصلی 49.9 درصد از مرگ ها در حوادث رانندگی را شامل می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۹    
پدال نیوز: کروه خودروسازی سایپا شرایط جدید فروش محصولات رنو تندر90 و رنو ساندرو را منتشر نمود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۱۴    
پدال نیوز: فرجام برجام خرسندی مجدد بسیاری از خودروسازان خارجی را برای ورود قدرتمندتر به بازار ایران به همراه داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۹    
ECU مغز متفکز خودروهای انژکتوری یکی از بخش های مهم در خودروهای امروزی به شمار می آید و تاثیر مستقیمی در کارکرد پیشرانه(موتور) دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۹    
پدال نیوز: بررسی بازار مگان که اعضای سدان، کروک و هاچ بک آن در بازار ایران وجود دارد نشان از آن دارد برای خرید یک محصول از این خانواده باید 37 تا 90 میلیون تومان هزینه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: در حالی درآمد دولت از محل واردات خودرو برای سه ماهه نخست سال جاری 8 هزار و 200 میلیارد ریال مصوب شده بود که آمار بانک مرکزی نشان می دهد، درآمد مالیاتی دولت از این محل محقق نشده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: فولکس واگن خبرهای منتشر شده مبنی بر برنامه تولید نسخه تمام برقی مینی بوس آی دی باز را تایید کرد.این مینی بوس قرار است تا سال 2022 برای استفاده شخصی و تجاری به بازار عرضه شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۴    
پدال نیوز: فشار جهانی بر خودروسازان برای تولید خودروهای سبک تر، موجب شده برخی قطعه سازان در ژاپن به ماده ای روی بیاورند که جایگزین غریبی برای فولاد است؛ چوب.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۹    
پدال نیوز: به آنها سدان های متوسط گفته می شود. چون معمولا بین 4.8 متر طول و 1.8 متر عرض دارند و از طرف دیگر وزن این دسته از خودروها معمولا 1.5 تن است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۵۹    
پدال نیوز: قرارداد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) و رنو در شرایطی چندی پیش به امضا رسید که حالا مسوولان این سازمان از خودروساز فرانسوی انتظار دارند محصولات خود را تا حد امکان با قیمت هایی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۸:۴۵    
پدال نیوز: جدیدترین آمار منتشر شده نشان می دهد رشد فروش خودروهای نو در بازار ژاپن طی ماه ژوییه ادامه یافته است.