پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۵۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 31 مرداد 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 مرداد 1396 پدال نیوز 2 مرداد 1396 پدال نیوز 3 مرداد 1396 پدال نیوز 4 مرداد 1396 پدال نیوز 5 مرداد 1396 پدال نیوز 6 مرداد 1396 پدال نیوز 7 مرداد 1396 پدال نیوز 8 مرداد 1396 پدال نیوز 9 مرداد 1396 پدال نیوز 10 مرداد 1396 پدال نیوز 11 مرداد 1396 پدال نیوز 12 مرداد 1396 پدال نیوز 13 مرداد 1396 پدال نیوز 14 مرداد 1396 پدال نیوز 15 مرداد 1396 پدال نیوز 16 مرداد 1396 پدال نیوز 17 مرداد 1396 پدال نیوز 18 مرداد 1396 پدال نیوز 19 مرداد 1396 پدال نیوز 20 مرداد 1396 پدال نیوز 21 مرداد 1396 پدال نیوز 22 مرداد 1396 پدال نیوز 23 مرداد 1396 پدال نیوز 24 مرداد 1396 پدال نیوز 25 مرداد 1396 پدال نیوز 26 مرداد 1396 پدال نیوز 27 مرداد 1396 پدال نیوز 28 مرداد 1396 پدال نیوز 29 مرداد 1396 پدال نیوز 30 مرداد 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۳ - ۱۴:۱۳    
پدال نیوز- جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به این که تا مأموریت بزرگ اربعین تنها 80 روز باقی مانده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز: بیشتر مردم معتقدند که خودروهای قرمز، به بهانه داشتن سرعت زیاد بیشتر از سایر خودروها جریمه می شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۸    
پدال نیوز: یک مقام مسئول در سازمان غذا و دارو در ارتباط با نامه صادر شده این سازمان درباره محصولات شرکت 5040 گفت: این نامه درباره یک محصول مشخص صادر شده و کلیات محصولات مربوط به این سایت بلامشکل است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۳    
پدال نیوز: لکسوس Nx، پرطرفدارترین خودروی شاسی بلند لوکس کشور، با شرایط فروش جذاب تری عرضه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- گمرک جمهوری اسلامی ایران درباره ادعای ورود 51 دستگاه خودرو لوکس با ترک تشریفات و بدون ثبت سفارش توضیح داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: سرعت زیادش بلاخره کار دستش داد, حتی رفتنش هم سرعت گرفته؛ اگر کسی حوصله کند و تمام آنچه که در رابطه با پراید گفته و نوشته شده را جمع آوری نماید از مثنوی هفتاد منی هم ،بیشتر شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز- برای خرید مکمل سوخت خودرو X-1R حجم 240 میلی لیتر باید به میزان 45 هزار تومان هزینه کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۳    
پدال نیوز: این هفته قیمت دو مدل خودروی داخلی در بازار افزایش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز: یک پارکینگ زیر زمینی در شهر لندن وجود دارد که ثروتمندان این شهر خودروهای لوکس و گران قیمت خود را که دوست ندارند کسی از وجود آن با خبر باشد در آن نگهداری می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۳    
پدال نیوز: نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مهمترین انتظار کلان مجلس از وزیر صنعت و معدن را حمایت از تولید و توسعه صادرات عنوان کرد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: عباس جدیدی آخرین سلفی خود را در شورای شهر تهران گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۳    
پدال نیوز: حمید داودآبادی خبرنگار و نویسنده دفاع مقدس در اینستاگرامش نوشت: یکی از روزها متوجه کارت حمل سلاحی شدم که مدت اعتبار آن تمام شده و صاحب کارت آن را برای تمدید اعتبار ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- در پی وقوع حادثه تصادف خودرو، اتوبوس حامل کارگران کارخانه نیروی محرکه قزوین با یک کامیون، یک کارگر کشته و دست کم 25 نفر مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور استان قزوین خواب آلودگی و خستگی راننده اتوبوس را علت حادثه امروز خودروی اتوبوس حامل کارگران دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: رئیس اداره حقوقی پلیس راهور ناجا گفت: تعویض موتور خودرو بدون مجوز پلیس ممنوع بوده و در قانون برای مالکان خودرو جریمه پیش بینی شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
پدال نیوز: مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد مهمترین گلایه مربوط به بخش خودرو و خدمات پس از فروش آن است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۸    
پدال نیوز: تفاهم بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر کاهش نرخ سود پیش فروش خودرو به 18 درصد اجرایی خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۸    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی آمیکو چند وقتی که یک پیکاپ چینی را در خط تولید جلفا خود مونتاژ می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۸    
پدال نیوز: خودروساز کره ای هیوندای از محصول جدید خود، Hyundai i30 Fastback 2018 رونمایی کرد. تصاویری از خودروی جدید هیوندای را در زیر مشاهده کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز: رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: نزدیک به 5 هزار دستگاه خودرو از ثبت سفارش های واردات قبلی هم اکنون به علت بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو در گمرکات معطل مانده و اجازه ترخیص ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز: آیا شرکت رنو به خاطر فروش 300 هزار دستگاه خودرو به صورت سالیانه در ایران حاضر به تاسیس مرکز تحقیق و توسعه در ایران خواهد بود؟
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز: پاگانی اسپورت ساز مشهور ایتالیایی که به ساخت خودروهای سریع و خاص مشهور است، در جریان برگزاری یک فستیوال آمریکایی از آخرین نسخه زوندا رونمایی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز: شرکت میتسوبیشی که به عنوان 6امین خودروساز بزرگ ژاپن و همچنین 16 امین خودروساز بزرگ دنیا، در طراحی و ساخت خودروهای کلاس های مختلف مشغول است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۳    
پدال نیوز: احتمال دارد هیوندای آزرا (گرانجور) جدید در نیمه دوم سال جاری وارد بازار کشور شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز-مدیرعامل سازمان آتشنشانی شوشترگفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در ورودی محورکوشکک به شوشتر یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
پدال نیوز- سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: راننده کامیونت بر اثر بی احتیاطی بین اتاق و کمپرسی خودرو خود محبوس و بر اثر فشار کمپرسی به ستون فقراتش جان خود را از دست داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- شرکت فیلتر سرکان قدیمی ترین و بزرگ ترین تولید کننده انواع فیلتر مورد استفاده در خودروهای سواری و سنگین در ایران است که با 4 سایت تولیدی در کشور ظرفیت قابل توجهی را پوشش می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز- معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی انزلی و به منظور بهره مندی هرچه بیشتر هموطنان در استان گیلان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۳    
پدال نیوز- اتوبوس زائران عراقی با 45 مسافر در کمربندی شاهرود از جاده منحرف شد که در پی این اتفاق 37 نفر از مسافران مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۳    
در حالیکه با مصوبه جدید هیات دولت خودروسازان در صورت تولید خودروهای سواری پرمصرف جریمه شده و مکلف به اسقاط یک خودروی فرسوده شده اند وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت خواستار لغو این مصوبه شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز: حفظ وزن در این سدان بسیار مهم بوده و به همین دلیل M5 های جدید از دری موتور آلومینیومی و سقف های فیبر کربنی برخوردارند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز: "اکلیپس" که نام یکی از شاسی بلندهای میتسوبیشی است در زبان انگلیسی به معنای خورشید گرفتگی یا کسوف است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز: جمعی از خریداران محصولات ایران خودرو صبح امروز سه شنبه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز- بی احتیاطی مرد جوان هنگام جابه جایی خودرو، به قیمت جان دختر 16 ماهه اش تمام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز- نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از وجود یک میلیون و 500 هزار خودروی فرسوده در کشور تعلل در نوسازی این خودروها را حاصل سیاست گذاری اشتباه و طرح های ناکارآمد دانست.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز- شرکت تولیدی یدکی موتور ایران (STYM) با سابقه بیش از 37 سال در تولید انواع خودرو و موتورسیکلت سبک تا وسایل نقلیه سنگین مشغول فعالیت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز- امروز سه شنبه آخرین روز کاری مردادماه، شاخص گروه خودرو درجا زد و گروه با معاملاتی کم رمق به کار خود پایان داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۸    
پدال نیوز- شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه شهریور ماه اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۸    
پدال نیوز- بار ترافیک جاده های منتهی به شمال کشور در ایام تعطیلات و مسافرت های تابستانی به ویژه در شهریور ماه مشکلاتی را ایجاد می کند که با مدیریت سفر از سوی هموطنان می تواند مرتفع شده و علاوه بر آن ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز: کمپانی هیوندای در نظر دارد خودروی برقی خود را با قابلیت پیمایش 500 کیلومتر تا سال 2021 روانه بازار کند و از این رو در جست و جوی سرمایه گذارانی مطمئن است تا تاخیر خود را از ورود به عرصه حمل ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز- از غلامحسین خان درویش معروف به درویش خان که از نامدارترین موسیقیدانان ایران و صاحب سبک در زمان سلطنت قاجاریه است، به عنوان نخستین قربانی سوانح رانندگی با اتومبیل در درالخلافه نام می برند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۸    
پدال نیوز- سعیدی کیا گفت: برای احداث تونل های آزادراه تهران شمال اقداماتی انجام شده که باعث به تأخیر افتادن بهره برداری از آن شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۸    
پدال نیوز- در حالیکه با مصوبه جدید هیات دولت خودروسازان در صورت تولید خودروهای سواری پرمصرف جریمه شده و مکلف به اسقاط یک خودروی فرسوده شده اند وزیر جدید صنعت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۸    
پدال نیوز: علی ادیمی در مورد راه اندازی مجدد خط انتقال خودرو از سرزمین اصلی به جزیره هرمز گفت: خط حمل و نقل دریایی انتقال خودروهای سبک مسافران جزیره هرمز از بندرعباس به بندر هرمز به صورت سه روز در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۸    
پدال نیوز- معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر گفت که برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی یک کشته و 28 مصدوم به جا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
پدال نیوز-باتری 120 آمپری خودرو در بازار با قیمت 350 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۳    
پدال نیوز- نبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر قزوین از جمله کوچه چراغ برق به معضلی برای اهالی، شهروندان و گردشگران تبدیل شده است، معضلی که با افزایش جمعیت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۳    
پدال نیوز- گروه صنعتی ایران خودرو با صدور اطلاعیه ای نسبت به مشکلات ناشی از تخلف شرکت "خودرو تجارت یکتا" واکنش نشان داد و اعلام کرد طی این رویداد متضرر شده و پیگیری های حقوقی لازم برای احقاق حق خود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۸    
پدال نیوز: در شرایطی یکی از انتقادات جدی به خودروسازان کشور، پایین بودن میزان بهره وری در این شرکت ها است که رئیس سازمان ملی بهره وری از انعقاد تفاهم نامه با خودروسازان بزرگ کشور در راستای سنجش و ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۸    
پدال نیوز: بازار خودرو ایران در شرایطی به لطف توافق هسته ای و برجام به تدریج میزبان خودروهای جدید خواهد بود که طبق آخرین آمارهای منتشره ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز- روکش صندلی خودرو هایکو مدل دریا مناسب برای رنو ساندرو در بازار با قیمت 240 هزار تومان به فروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
پدال نیوز- با حضور وزیر کشور، فاز دوم خط یک مترو به طول 10 و نیم کیلومتر در شیراز افتتاح شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی خاور در کیلومتر 25 محور طبس یک کشته و 15 زخمی برجای گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز: کسب و کارهای نوین که بر بستر اینترنت فعالیت دارند، رسماً توانستند برای خود اتحادیه ایجاد کنند و با تائید این صنف جدید جای سؤال دارد که آیا بازار پذیرای فروش و عرضه خودرو در فضای مجازی را ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز-با قیمت 40 میلیون تومان امکان خرید خودروهایی مانند لیفان، X60 دنده ای، ام وی ام 550، رنو تندر 90 E2، پژو پارس LX، برلیانس H230 اتوماتیک، سیتروئن زانتیا ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۸    
پدال نیوز: اگر به انبوه خودروهایی که در سطح شهر در حال تردد هستند نگاهی بیندازیم، متوجه می شویم گروهی از خودروها که در گذشته چندان مطرح نبودند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۸    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۸    
احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۳    
پدال نیوز: تیم Hall Racing با پیک آپ وانت شورولت ZR2 در مسابقات آف رود وگاس رینو شرکت کرد تا توانایی های این محصول جدید را نمایش دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۵۳    
پدال نیوز: رنو R5 Turbo 2 یکی از کمیاب ترین خودروهای هاچبک فرانسه است. چندی پیش این خودروی زیبا و نوستالژیک، در آمریکا به مزایده گذاشته شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز: خودروهای کاروتجاری نقش بسیار پررنگی در اقتصاد و ساخت و ساز هر کشوری ایفا می کنند، از این رو تولیدکنندگان بسیاری در سراسر جهان به تولید این قبیل از خودروها روی می آورند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز: شرکت لندروور در سال 2016 پس از 30 سال تولید شاسی بلند نمادین Defender را به پایان رساند. این خودرو با قطع تولید آن موجب ناامیدی طرفداران شد زیرا انتظار می رفت تولید ادامه داری داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز: بازار خودرو ایران در شرایطی به لطف توافق هسته ای و برجام به تدریج میزبان خودروهای جدید خواهد بود که طبق آخرین آمارهای منتشره ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۸    
پدال نیوز: پس از رونمایی قایق تفریحی لوکس استون مارتین AM37 در شهر میلان، حالا اولین سفارش از این قایق لوکس تحویل داده شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۸    
پدال نیوز: یک کارشناس صنعت خودرو بابیان اینکه در دولت یازدهم، از وزارت صنعت در امضای قراردادهای خودرویی انتظارات بیشتر بود، گفت: با توجه به فضای پسابرجام، کاهش تورم و تثبیت نرخ ارز ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۸    
پدال نیوز: سیستم ترمز ضد قفل (ABS) یکی از تکنولوژی های برتر در صنعت خودرو است و جان بسیاری را در تصادفات نجات داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز: مسابقات خودرویی و موتوری داکار یکی از هیجان انگیزترین مسابقات در سطح دنیاست که در رده های مختلف موتوری برگزار می شود و رده کامیونی آن نیز از گذشته تا امروز طرفداران زیادی داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز: مدت هاست رسم حضور در نمایشگاه های شناخته شده خودرو به چالش کشیده شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۸:۱۸    
پدال نیوز: خودروساز چینی گریت وال اعلام کرده که علاقه مند به خرید برند جیپ از فیات کرایسلر است و برای آغاز مذاکرات با این خودروساز ایتالیایی-آمریکایی تماس گرفته است.