پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۱:۵۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 30 آبان 1396 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 31 فروردین 1396 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1396 پدال نیوز 31 خرداد 1396 پدال نیوز 31 تیر 1396 پدال نیوز 31 مرداد 1396 پدال نیوز 31 شهریور 1396 پدال نیوز 30 مهر 1396 پدال نیوز 30 آذر 1396 پدال نیوز 30 دی 1396 پدال نیوز 30 بهمن 1396 پدال نیوز 1 اسفند 1396 پدال نیوز 1 آبان 1396 پدال نیوز 2 آبان 1396 پدال نیوز 3 آبان 1396 پدال نیوز 4 آبان 1396 پدال نیوز 5 آبان 1396 پدال نیوز 6 آبان 1396 پدال نیوز 7 آبان 1396 پدال نیوز 8 آبان 1396 پدال نیوز 9 آبان 1396 پدال نیوز 10 آبان 1396 پدال نیوز 11 آبان 1396 پدال نیوز 12 آبان 1396 پدال نیوز 13 آبان 1396 پدال نیوز 14 آبان 1396 پدال نیوز 15 آبان 1396 پدال نیوز 16 آبان 1396 پدال نیوز 17 آبان 1396 پدال نیوز 18 آبان 1396 پدال نیوز 19 آبان 1396 پدال نیوز 20 آبان 1396 پدال نیوز 21 آبان 1396 پدال نیوز 22 آبان 1396 پدال نیوز 23 آبان 1396 پدال نیوز 24 آبان 1396 پدال نیوز 25 آبان 1396 پدال نیوز 26 آبان 1396 پدال نیوز 27 آبان 1396 پدال نیوز 28 آبان 1396 پدال نیوز 29 آبان 1396 پدال نیوز 30 آبان 1396 
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۴    
پدال نیوز: مدیرعامل سایپا سیتروئن گفت: نخستین خودرو سیتروئن کشور در کاشان ساخته شده و هفته آینده رونمایی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۹    
پدال نیوز: خودرو رنو ساندرو استپ وی ، اتوماتیک در بازار با قیمت 62 میلیون تومان و در نمایندگی با قیمت 55 میلیون و 700 هزار تومان بفروش می رسد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۴    
پدال نیوز: همین 2ماه پیش بود که رئیس کمپانی تسلا در توییترش یک آرزوی عجیب مطرح کرد. او گفت: خودروی باربر برقی زمانی برایش ایدهآل است که بتواند یک فورداف150 را بر پشتش حمل کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۴    
پدال نیوز: در کنار باندهای سرقتی که با برنامه ریزی حساب شده و از پیش تعیین شده مشغول دزدی هستند، سارقانی نیز هستند که سرگرم خرده دزدی های روزانه اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز: شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران از سوی کمیسیون ماده 7 شهرداری تهران به پرداخت مبلغ 4 میلیارد تومان محکوم گردید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۸    
پدال نیوز: تصادف عجیب یک خودرو دراثربارش باران و لغزندگی جاده کرمانشاه به اسلام آباد را مشاهده می کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۵۸    
پدال نیوز: حضور خودروی مرسدس بنز S 550 با ارزشی نزدیک به سه میلیارد تومان در خیابانهای تهران.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۷    
پدال نیوز: رییس پلیس راهور ناجا گفت: صدور گواهینامه رانندگی بدون کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی از یک آذر در سراسر کشور آغاز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۴۲    
پدال نیوز: مهدی جمالی خطاب به کارکنان گروه خودروسازی سایپا پیامی صادر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: وی افزود: این تصمیم هیچ ارتباطی با وزارت صنعت ، معدن و تجارت نداشته ، البته ایدرو یکی از سهامداران گروه خودروسازی سایپا می باشد .
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز: شرایط پیش فروش عمومی محصولات ایران خودرو (طرح فیروزه ای) ویژه آذر 96 به ھمراه تخفیف خرید محصول ایرانی و ھدیه ویژه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز: به اطلاع کلیه متقاضیان محترم می رساند، شرایط پیش فروش آذر 96 محصولات ایران خودرو به ھمراه تخفیف خرید محصول ایرانی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۲۱    
پدال نیوز: طرح جدید فروش نقد و اقساط محصولات شاسی بلند شرکت ایران خودرو از فردا آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۴    
مرسدس بنز S63 کوپه میهمان کوتاه مدت مرز های ایران
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۴    
دور دور لامبورگینی هوراکان و جگوار F تایپ در جزیره کیش
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۹    
پدال نیوز: کوییک، محصول جدید سایپا لوکس ترین هاچبک سایپا مجهز به مانیتور و گیربکس اتوماتیک و فرمان برقی و کروز کنترل
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۹    
مرسدس بنز S500 با پلاک فوق رند
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۹    
پدال نیوز: معاون حمل و نقل ترافیک گفت: عمر تاکسی های گردشی در شهر به پایان رسیده و این موضوع حذف شده است، این در حالی است که باید در آینده تغییراتی را در تاکسی های خطی ایجاد کنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۹    
پدال نیوز: نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های صورت گرفته سرمایه گذاری شرکت خودروسازی رنو در ساوه قوت گرفت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۹    
پدال نیوز- سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه در حال حاضر حدود دو میلیون موتورسیکلت در حال تردد در تهران است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز: شرکت گریت وال از عرضه شاسی بلندهای لوکس خود در آینده نزدیک در بازار اروپا خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز: اعضای هیئت مدیره سایپا انتخاب و الیستی جایگزین سید ابریشمی در هیئت مدیره شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز: رانندگی را می توان به یک هنر تلقی کرد که هرچقدر هنرمند آن کارکشته تر باشد، اثرش دل نشین تر است و هر چه هنرمند بی تجربه و بی استعداد باشد، اثرش نیز بی هویت و آزاردهنده می شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۴    
پدال نیوز: مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران از بازگشت اقتدار تاکسیرانی خبر داد و گفت: معیشت رانندگان تاکسی در این سال ها بسیار لطمه خورده و باید ترمیم شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز: طبق بررسی های انجام شده حدود یک سوم قربانیان سوانح رانندگی در ایران متأهل هستند و این بدان معناست که سالانه حدود 6 هزار زن و خانواده بی سرپرست می شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز- فروش خودروهای برقی در سه ماه سوم 2017 رکورد زد که دلیل اصلی آن افزایش در خور توجه تقاضای چین است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز: یکی از آژانس های هواپیمایی از ثبت نام زنان عربستان در تورهای خارجی با هدف اخذ گواهینامه برای فرار از قوانین سخت رانندگی در این کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز: سال گذشته و در نمایشگاه خودروی تهران شرکت رنو درغرفه نگین خودرو که نماینده رسمی این شرکت در ایران را عهده دارد است اقدام به نمایش خودروی مسابقه ایی Renault Sport R.S.01 کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز: از دیگر سو به واسطه این عینک دو متخصص پورشه در دو نقطه متفاون و دور از هم می توانند یک کنفرانس تشکیل داده و معضعلات خودرو را به یکدیگر نشان دهند تا از نظرات کارشناسی هم بهره ببرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز- با حکم شهردار تهران قنادان به سمت مدیرعاملی تاکسیرانی شهرداری تهران منصوب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز- برای خرید خودرو صفر کیلومتر مزدا 3 جدید صندوق دار مدل سال 1396 باید در حدود 121 میلیون و 160 هزار تومان هزینه کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز- مدیرعامل اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور گفت: خودروهای پیکان ، نیسان، پراید، پژو و سمند به ترتیب بیشترین سهم مردودی را در معاینه فنی داشته اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز- رییس سازمان ملی استاندارد ایران از دپوی 1000 دستگاه خودروی وارداتی غیراستاندارد در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۲۴    
پدال نیوز: نظارت از مسئولان بر بازار خودرو مطالبه همیشگی و به حق است و دستگاه های نظارتی نیز باید بر همین اساس عمل کنند ولی نباید ابزار قدرتمند نظارت منجر به تخریب حقوق مردم گردد و عملکرد برخی سازمان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
پدال نیوز- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از وقوع 2 تصادف موتورسیکلت و خودرو سواری در پایتخت خبر داد و گفت: دراین 2 حادثه 4 نفر بدلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز: شهر نمایشگاهی آفتاب تهران آماده برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاهی خود در حوزه خودرو کشور می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به در نظر گرفته نشدن مولفه زمان و ترافیک شهری در نرخ مصوب شورای اسلامی شهر تهران برای سرویس مدارس گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز- مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه ها با بیان اینکه انسان جایزالخطا است و نمی توان انتظار داشت که در طول دوران زندگی یک خطای ترافیکی نداشته باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز- محدوده کاهش آلودگی' (موسوم به ال. ای. زد) از جمله طرح های مهم کاهش آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور مانند تبریز است که اجرای دقیق و درست آن می تواند از بار آلودگی هوا به عنوان تهدید اصلی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
پدال نیوز: دور جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه آذرماه 96 از فردا آغاز خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز- معاون تراقیک و حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ارزان بودن سوخت گفت: این موضوع سبب شده تا مردم به سمت استفاده از خودروهای شخصی رفته و از حمل و نقل عمومی کمتر استقاده کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز- یک راننده سابق شرکت حمل و نقل اینترنتی اسنپ در تماس با خبرگزاری فارس مشکلی درباره برخورد پلیس و شرکت اسنپ با حجاب مسافران را گزارش کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
پدال نیوز- علیرغم تلاش برای افزایش استفاده از خودروهای سبز، اتومبیل های مصرف کننده سوخت های هیدروژنی چندان با استقبال مواجه نشده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۴    
عصر خودرو-رئیس مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: عمر مفید حفاظ های بتنی در راههای کشور با استفاده از تکنولوزی های جدید باید به 20 سال افزایش یابد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۹    
پدال نیوز: یک دانش آموز افغان در حیاط منزل شان در غرب کابل با صرف هزینه 900 دلار امریکا خودروی جالبی ساخته که وحدت ملی نام دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۹    
پدال نیوز: قراردادهای جدید خودرو که با سر و صدای فراوان پس از برجام به امضا رسید، هنوز به نتیجه نرسیده و انتظارات مردم برای سوار شدن به خودروهای روز دنیا را محقق نکرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۹    
پدال نیوز- طی معاملات بازار امروز سه شنبه 30 آبان ماه، گروه خودرو به معاملات کسل کننده، سرد و فرسایشی خود ادامه داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز: ادغام یکی از راه های بسیار مناسب برای کاهش هزینه های مشترک، هزینه های تحقیق و توسعه و رقابتی شدن تولیدات به منظور استفاده در تولید خودروهای داخل و صادرات محسوب می شود
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۱۴    
پدال نیوز: برنامه تجاری 6 ساله گون برای ائتلاف که در ماه سپتامبر اعلام شد، شامل هدف فروش سالانه بیش از 14 میلیون دستگاه خودرو تا پایان سال مالی 2022 می شود
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز: ارزبری خودروهای وارداتی بسیار بالاست. سال گذشته که خودروسازان ما یک میلیون و 250 هزار خودرو تولید کردند، همین مقدار ارز مصرف شد که واردکنندگان با 76 هزار دستگاه خودرو ارز مصرف کردند
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۹    
پدال نیوز: در چنین فضایی اگر قطب سوم نیز شکل بگیرد با توجه به فضای بسته ای که حاکم است، درصد موفقیت آن کم خواهد بود و تا زمانی که اقتصاد کشور رقابتی نشود، نمی توان انتظار معجزه داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز: پورشه در حال تست و بررسی کامل باکستر 718 مدل 2019 است. در همین راستا تصاویر جاسوسی آن نیز لو رفته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودرو لکسوس در سطح بازار پایتخت طی آبان ماه 96 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
پدال نیوز: پنجمین همایش بین الملی خودرو با محوریت زنجیره تامین رقابت پذیر (مواد اولیه ، قطعه سازی و لجستیک) 24 و 25 بهمن ماه امسال برگزار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۸    
پدال نیوز-وزیر صنعت، معدن و تجارت از تخریب 17 واحد صنعتی بزرگ در کرمانشاه در پی زلزله اخیر خبر داد و همچنین اعلام کرد که اصلاحیه ثبت سفارش واردات خودرو همچنان در هیات دولت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۸    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرمان با اشاره به وقوع دو فقره تصادف در شهر کرمان طی شب گذشته گفت: 9 نفر در این سوانح رانندگی مصدوم شدند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
پدال نیوز- معاون وزیر راه و شهرسازی از تهیه نقشه ایمنی راه های کشور و ارسال آن به دفتر معاون اول رییس جمهوری برای تایید خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از 200 هزار خودروی فاقد معاینه فنی خودرو در سطح شهر اصفهان تردد می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۸    
پدال نیوز- مدیرداخلی شرکت عظیم خودرو بروجرد با اشاره به عقد قرارداد با شرکت خودروسازی فوتون گفت: تولید خودروی شاسی بلند ساوانا تا پایان سال جاری درعظیم خودرو(زاگرس خودروسابق) بروجرد آغاز می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۲    
پدال نیوز- بی شک هزینه تعمیرات خودرو یکی از مهم ترین عناصر در اقتصاد ضعیف خانواده های ایرانی بشمار می آید و باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۷    
پدال نیوز: انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره سایپا در پیچ آخر جاده مخصوص قرار دارد و امروز نهایی و اعلام رسمی می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۷    
پدال نیوز: در حالیکه پیش از این معاون وزارت صمت وعده رفع سانسور گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی را داده بود اما این بار این وزارتخانه کلا از انتشار اصل این گزارش جلوگیری کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
پدال نیوز: این خودرو با موتورهای مختلفی مانند موتور 3 سلیندربنزین سوز، موتور دیزلی و موتور 1.2 لیتری توربو شارژ به بازار اروپا عرضه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۲    
پدال نیوز- اگر از آن دسته افرادی هستید که مجبورید چند ساعتی را در خیابان های شلوغ رانندگی کنید، حتماً از تعویض های مکرر دنده به ستوه آمده اید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۲    
پدال نیوز: رنو ساندرو استپ وی از معدود خودروهای بازار ایران است که علیرغم کمبود آپشن و تجهیزات جدید، تنها به لطف کیفیت ساخت بسیار خوب و سواری نرم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۰۲    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: همه جاده های این استان بر اثر بارش باران، لغزنده و حادثه ساز شده و لازم است رانندگان به این وضعیت توجه و دقت بیشتری داشته باشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
پدال نیوز- بررسی های محققان کانادایی نشان می دهد تصادفات موتورسیکلت در مقایسه با تصادفات اتومبیل بسیار پرهزینه تر است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
پدال نیوز- پل های روگذررا مردم عادی شیرازبه همین نام می شناسند اما سازندگان این سازه ها به آنها تقاطع های غیرهمسطح می گویند و فراوانی این پل ها را نشانگر قدرت مدیریت شهری و راه حلی برای مشکل ترافیک ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۷    
پدال نیوز- یکی از دشواری های همیشگی استفاده از دوچرخه های عادی مربوط به پاره شدن یا دررفتن زنجیر آنهاست. اما در نسل جدید دوچرخه ها به علت حذف زنجیر چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز: جزئیات مربوط به تویوتا راش 2018 به تدریج و قبل از عرضه آن در اواخر سال جاری در حال انتشار است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۷    
پدال نیوز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توسعه صنعت خودرو نیازمند تدوین استراتژی توسعه است ، است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز- رئیس کل بیمه مرکزی بر مسئولیت محدود شرکت های بیمه و مردم در تصادفات رانندگی با خودروهای لوکس تاکید کرد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۳۲    
پدال نیوز: در حالی طی هفته های اخیر بحث رایزنی قطعه سازان برای افزایش قیمت قطعات مطرح شده که این موضوع در اواخر سال گذشته نیز از سوی انجمن قطعه سازان مطرح گردید....
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا گفت: استفاده از قطعات اصلی باعث افزایش کارایی و عمر خودرو خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
پدال نیوز- سانحه رانندگی در استان "سند" پاکستان 27 کشته و زخمی برجا گذاشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز- قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۷    
پدال نیوز: قیمت انواع محصولات سایپا در بازار و نمایندگی اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۲    
پدال نیوز: رنو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ خودروساز اروپایی برنامه ای برای ورود به بازار آمریکا ندارد و قصد دارد تمرکز خود را بر روی بازار آسیا قرار دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۵۲    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز- مدیر روابط بین الملل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: مسافران اتوبوس در صورت مشاهده نقص و یا فقدان دستگاه کارتخوان، کرایه خود را به صورت نقدی پرداخت نکنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز- میانگین مصرف بنزین ایران از ابتدای سال جاری تا 28 آبان ماه 81 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد رشد داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۷    
پدال نیوز- اداره عمومی زکات و مالیات سعودی در بیانیه ای از وضع مالیات بر ارزش افزوده پنج درصدی روی سوخت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۷    
پدال نیوز: مدیر عامل شرکت خودروسازی سایپا تغییر کرد اما همچنان تفاهم نامه ایران و رنو به سرانجام نرسیده است و برخی بر این باورند امضای نهایی این قرادادها به تصمیمات تیم جدید سایپا بستگی دارد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۷    
پدال نیوز: سازمان راهداری که در طول سال های گذشته با وجود برنامه ریزی برای ارائه تسهیلات جدید به راننده های خودروهای عمومی فرسوده نتوانسته تغییری جدی در این فضا ایجاد کند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۳۲    
پدال نیوز- اطلس خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش خود، شرایط فروش نقدی و اعتباری کیا سورنتو، شاسی بلند محبوب کیا در ایران را اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۷    
پدال نیوز: پس از توافق هسته ای و همزمان با ورود برخی خودروسازان خارجی به بازار ایران، شکل گیری بازار رقابتی خودرو با توجه به تنوع محصولات داخلی و وارداتی دور از تصور نبود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۲    
پدال نیوز: خرابی ترمز نشانه هایی دارد و هر کدام از این علائم، نشان گر نیاز به رسیدگی به این بخش است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۱۷    
پدال نیوز: گرچه برخی خودروسازان پیش از تسلا سنگین های الکتریکی را وارد بازار کردند اما فاصله بسیاری تا تحقق مدلی شبیه به تسلا دارند
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۷    
پدال نیوز: بازار خودروی کشور ما به دلیل بسیاری از محدودیت های حاکم، اعم از تعرفه های گمرکی، ممنوعیت واردات محصولات بسیاری از برندهای مطرح جهانی و نرخ ارز، آنقدرها که باید و شاید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۷    
پدال نیوز: نمایشگاه خودروی دبی 2017 این روزها با حضور گسترده شرکت های خودروسازی بزرگ از کشورهای آسیایی، اروپایی و ایالات متحده امریکا و ارائه جدیدترین مدل ها و فناوری های خودرویی در حال برگزاری است.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی فولکس واگن دو مدل اختصاصی برای بازار چین و برزیل طراحی کرده است و به زودی این خودروها را در بازارهای مقصد، عرضه خواهد کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۰۲    
پدال نیوز: هیوندایی اعلام کرد قصد دارد 8 مدل شاسی بلند جدید یا باز طراحی شده به بازار آمریکا ارائه کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۷    
پدال نیوز: شرایط جدید فروش فوری و پیش فروش محصولات پارس خودرو ویژه آذرماه 96 منتشر شد.