پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۳۹Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 11 اردیبهشت 1398 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 31 فروردین 1398 پدال نیوز 31 خرداد 1398 پدال نیوز 31 تیر 1398 پدال نیوز 31 مرداد 1398 پدال نیوز 31 شهریور 1398 پدال نیوز 30 آبان 1398 پدال نیوز 30 آذر 1398 پدال نیوز 30 دی 1398 پدال نیوز 30 بهمن 1398 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 2 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 3 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 4 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 5 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 6 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 7 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 8 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 9 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 10 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 11 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 12 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 13 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 14 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 15 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 16 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 17 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 18 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 19 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 20 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 21 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 22 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 23 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 24 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 25 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 26 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 27 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 28 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 29 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 30 اردیبهشت 1398 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1398 
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: بالای 60 درصد از خطوط تاکسیرانی مجهز به پرداخت الکترونیکی هستند و برای حل مشکل تعدادی از تاکسی ها که به این سامانه مجهز نیستند تابلوهای ابتدای خطوط ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۷:۰۵    
تزریق نقدینگی تنها وقتی تورم زا نیست که از جنس جذب سرمایه از سوی مردم و درواقع مدیریت نقدینگی موجود باشد..........
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۲۵    
پدال نیوز- دو رسانه ای که از بودجه عمومی کشور تغذیه می کنند، در 24 ساعت گذشته با انتشار اخبار نادرست درباره موضوع بنزین باعث التهاب و نگرانی مردم شده اند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۰۵    
پدال نیوز: یک منبع خبری در وزارت نفت درباره دلایل تعویق در اجرای سهمیه بندی بنزین گفت: مشکل فنی و جو روانی ای که نمایندگان مجلس ایجاد کرده بودند موجب تعویق در اجرای این تصمیم شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۴:۵۵    
پدال نیوز: جهش دوباره قیمت خودروهای داخلی بهای پراید را به 54 میلیون تومان رساند همه می پرسند دلیل این عصیان ناگهانی چه بوده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: فوق ستاره یوونتوس یک خودروی گرانقیمت دیگر را به کلکسیون خود اضافه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه حمایت از اقشار ضعیف با دستکاری قیمت ها روش صحیحی نیست، گفت: وقتی دستکاری مصنوعی در قیمت انجام می شود، اقشار ضعیف در جایی دیگر تاوان آن را پرداخت می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۳۰    
پدال نیوز: افراد جامعه با بالا رفتن سن و رسیدن به سالمندی اغلب، نیازهای جدیدی پیدا کرده و برخی از توانایی های سابق خود را از دست می دهند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: اپلیکیشن دیوار اقدام به حذف آگهی های دارای قیمت خودرو کرده است و تنها به آگهی های توافقی امکان نمایش می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۰:۲۵    
پدال نیوز: در حال حاضر کارخانجات روغن موتور مصر به افزایش قیمت ها هستند اما هنوز این موضوع به صورت رسمی انجام نشده اما زمزمه آن عاملی شده تا روغن موتور در بازار فروخته نشود و همه منتظر تغییرات قیمتی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۸    
پدال نیوز- درحالیکه دو ماه از آغاز ترخیص خودروهای خارجی از گمرک می گذرد فقط 500 دستگاه ترخیص شده که وزارت اقتصاد برای افزایش میزان ترخیص ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۴۳    
پدال نیوز: سهمیه بنزین اسنپ و تپسی چقدر است؟ سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی چه میزان است؟ پس از سهمیه بندی بنزین در سال 98 به اسنپ و تپسی سهمیه بنزین ویژه تعلق میگیرد؟
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۸    
پدال نیوز: مالیات عملکرد سال 1397 صاحبان مشاغل خودرویی در راستای اجرای تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم مقطوع اعلام شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: نوسانات قیمتی در بازار خودرو، این روزها در حالی به اوج رسیده است که سازمان حمایت از مصرف کننده هیچ دخالت و اقدامی در خصوص کنترل قیمت ها انجام نمی دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۳۳    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی جیلی در روز گذشته، نسخه پلاگین هیبریدی از جیلی امگرند GL را به بازار عرضه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۸    
پدال نیوز- علیرغم ثبات نسبی در قیمت ارزهای خارجی، قیمت خودروها روندی افزایشی را تجربه می کند؛ افزایش قیمتی که یک اقتصاددان ارتباط آن را با دلار منتفی می داند و معتقد است که برخی دست اندرکاران و شرکت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۲۳    
پدال نیوز- در حالی که برخی رسانه ها خبر از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، از فردا شب می دهند، بررسی ها نشان می دهد هنوز ابلاغیهای از سوی ستاد هماهنگی امور اقتصادی دولت به وزارت نفت نرسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
پدال نیوز- بهروز نعمتی در حساب توییتری خود نوشت:آقای رئیس جمهورجلوی گران شدن قیمت بنزین را بگیرید!
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۸    
پدال نیوز- دیگر کار از زمزمه گذشته و وزیر اقتصاد نیز خبر می دهد تصمیم بنزینی دولت در آستانه نهایی شدن است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۱۳    
پدال نیوز- گمانه ها در مورد تصمیم احتمالی دولت درباره قیمت بنزین جدی شده و گفته می شود دولت قرار است از فردا شب سهمیه بندی بنزین با نرخ سهمیه ای 1000 تومان و نرخ آزاد 2500 تومان را کلید بزند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز- فشار نمایندگان مجلس و برخی دستگاه ها به دولت برای توقف طرح سهمیه بندی بنزین، تاخیر طرح به زمان دیگر را قوت بخشید و احتمال تجدید نظر دولت در سهمیه بندی بنزین وجود دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
پدال نیوز- مدیرعامل استارتاپ تپسی در گفتگو با تجارت نیوز با تایید اینکه در روزهای اخیر بارها در جلسات مختلفی با وزاتخانه های مرتبط از جمله وزارت کشور و نفت حضور داشته است اعلام نگرانی می کند که اجرای ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۵۳    
پدال نیوز: برخی اخبار از سهمیه بندی بنزین از روز آینده حکایت دارد، خبری که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی تکذیب و اعلام شد 12 اردیبهشت ماه تاریخ اجرای طرح سهمیه بندی بنزین نیست.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۸    
حضور خودروی آمریکایی"Jeep Cherokee"، (که در زمان رونمایی اش در سال 2015 به عنوان زشت ترین خودروی سال شناخته شد)در منطقه آزاد اروند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
پدال نیوز- گزارش های جدید از نقش مخرب فعالیت های دلالی در بازار سوداگرانه خودرو در سایت های آگهی رایگان حکایت دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۸    
پدال نیوز- رشد بی رویه قیمت برخی خودرو ها در بازار آزاد به نحوی عجیب بوده است که صدای نمایندگان مجلس مبنی بر استیضاح وزیر صمت در صورت سروسامان نگرفتن بازار را در آورده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
پدال نیوز- فرمانده پلیس راه کشور با تشریح گزارشی از وقایع ترافیکی پلیس در طرح نوروزی، جزئیات تمهیدات پلیس برای تعطیلات عید فطر و طرح تابستانی راهور را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تصمیمی در خصوص سهمیه بندی یا افزایش قیمت بنزین اتخاذ نکرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۳:۰۳    
پدال نیوز- با اتمام دومین مهلت تمدید شده پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه ها، از بامداد 11 اردیبهشت ماه سال جاری هر خودرویی که با عبور از گیت های الکترونیکی، عوارض آزادراهی خود را پرداخت نکند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت بهره برداری از مترو تهران درباره حداکثر مدت زمان حضور مسافران و شهروندان در خطوط مترو گفت: براساس برنامه ریزی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۸    
پدال نیوز- مردم کوچکترین نگرانی بابت دسترسی به بنزین در هرساعت از شبانه روز نداشته باشند و کوچکترین نیازی به تجمع در جایگاه های عرضه بنزین برای سوخت گیری سریعتر وجود ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز- عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی با تاکید بر اینکه مجلس مخالف هرگونه افزایش قیمت بنزین است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز- تمامی کسانی که درخواست صدور کارت سوخت المثنی را ثبت کرده اند و یا از این به بعد ثبت می کنند، از کارت بانکی برای سوخت گیری بنزین سهمیه ای استفاده خواهند کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۴۳    
پدال نیوز- قائم مقام اورژانس کشور گفت: تقریباً بیش از یک سال طول کشید تعدادی از آمبولانسهای اورژانس از گمرک ترخیص شود و اکنون از 400 دستگاه آمبولانس، 120 دستگاه را ترخیص کردیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
پدال نیوز: این روزها مشتریان با دغدغه های فراوانی در خرید خودروهای داخلی مواجه هستند و با قبول این افزایش قیمت ها، حال سوال اصلی اینجاست که آیا خودروسازان می توانند طبق وعده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
پدال نیوز: در یک دهه گذشته، ماشین های کراس اوور و شاسی بلند جایگاه بسیار خوبی در بازارهای جهانی بدست آورده اند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۸    
پدال نیوز: بازار امروز قیمت 54 میلیون تومانی پراید را تجربه کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
پدال نیوز: بیمه اتومبیل به ندرت یک موضوع سرگرم کننده و هیجان انگیز است، زیرا بیشتر مردم به هزینه بالای زمان پرداخت آن فکر می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
پدال نیوز: کمپانی خودروسازی تویوتا با الگوبرداری از پیست نوربرگ رینگ، یک نمونه مشابه در کشور خود یعنی ژاپن راه اندازی کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۳۳    
پدال نیوز: سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:قوه قضائیه همانطور که با دلالان بازار ارز برخورد کرد باید به موضوع دلال بازی در بازار خودرو ورود کند و جلوی ایجاد کننده التهاب در این بازار را بگیرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز: اگر تا پیش از این نیز پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و بازار خودروی کشورمان بوده باشید به طور قطع مطلعید که در نخستین ماه سال جدید و با وجود تعطیلات نوروزی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۳    
پدال نیوز: بازار خودرو مجددا دچار تب و تاب قیمتی شده است. گمانه های مختلفی برای این تب و تاب مطرح شده است. از دستکاری ارادی تا نقش ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- جدول تازه ترین قیمت خودروهای ساخت داخل منتشرشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 60 هزار خودروی تکمیل نشده در انبارهای ایران خودرو خاک می خورد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۲۳    
پدال نیوز- مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک با اشاره به اینکه زمان اجرای طرح کاهش آلودگی هوا( زوج و فرد سابق) از ابتدای تیرماه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: سال 1389 مزدا 3 نسل قدیم (BK) جای خود را به نسل دوم (BL) از این سدان اسپرت ژاپنی در خطوط تولید گروه بهمن داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی شهر تهران توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز- سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (10 اردیبهشت ماه 98) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
پدال نیوز- معاون عمرانی فرماندار تهران در واکنش به خبر اعمال محدودیت دو ساعته برای حضور شهروندان در مترو تهران و خرید مجدد بلیت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۳۳    
پدال نیوز- به اطلاع هموطنان گرانقدر می رساند در چند روز گذشته، قیمت خودرو در بازار آزاد به صورت کاذب تغییر یافته و قیمت هایی غیر واقعی و بدون خرید و فروش حقیقی در پوشش سایت های فروش آنلاین خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۸    
پدال نیوز- عضو هیات علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله و مهندسی زلزله با بیان این که پس از وقوع سیل اخیر کشور با زمین لغزش مواجه بوده و تعداد زمین لغزش ها در استان مازندران 372 مورد بوده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۲۳    
پدال نیوز: جزئیات سهمیه بندی بنزین با بنزین سهمیه ای هزار تومانی و بنزین آزاد 2500 تومانی مشخص شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
پدال نیوز: شرکت دایملر اعلام کرد که به تولید خودروهای هوشمند خود در آمریکا و کانادا خاتمه می دهد. خودروهای هوشمند مرسدس بنز.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
پدال نیوز: تویوتا موتور اعلام کرده است که از سال 2022 ساخت کراس اوور ان ایکس لکسوس را در کارخانه کانادا آغاز می کند.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۱۳    
پدال نیوز: در شرایطی دیروز خبر رسید کمیته خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت سهم فروش فوری از تولید خودرو را 10 درصد افزایش داده......
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز: یکی از خودروسازان بومی و تولیدکنندگان خودروهای برقی در چین اعلام کرده قصد دارد با سرمایه گذاری به مبلغ 300 تا 500 میلیون دلار کیفیت خودروهای تولیدی خود را به میزان قابل توجهی ارتقا بخشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۸    
پدال نیوز: مایک مانلی، مدیر عامل شرکت خودروسازی فیات کرایسلر عنوان کرده است که این شرکت درواقع خانه ای از برند های قدیمی است و این موضوع تضمین می کند.....
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۱۰:۰۳    
پدال نیوز-در نمایشگاه خودرو نیویورک که امسال برگزار شد، برنهای مختلف خودروسازی از جدیدترین محصولات خود رونمایی کردند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در فضایی که تعدادی سودجو و دلال بدون کارشناسی قیمت ها را افزایش می دهند از مردم تقاضا می شود خرید خودرو را عقب بیندازند تا شرایط خرید و فروش به روال عادی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز: یازدهم اردیبهشت ما یاد آور زحمات شبانه روزی کارگران عزیز است که علی رغم توسعه و پیشرفت تکنولوژی هنوز جوامع بشری برای گذران امور از ساده ترین سطح تا پیچیده ترین آنها نیازمند دستان پرتوان ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۵۳    
پدال نیوز: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو تاکید کرد: رئیس جمهور و هیئت دولت قصد دارند مشکلات را حل کنند اما عده ای از معاونین و مدیران کل به طور سازمان یافته و برنامه ریزی شده نمی خواهند بگذارند که به ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۸    
پدال نیوز: هزینه انتقال سند مدل های مختلف پژو پارس در دفاتر اسناد رسمی کشور در سال 98 به شرح جدول ذیل می باشد...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز: رئیس سازمان حمایت با تاکید بر اینکه هیچ تغییری در قیمت خودرو در بخش تحویل خودرو به مصرف کننده نداشته ایم افزود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۸    
پدال نیوز: تماشای یک پریوس در پیست مسابقه آن هم با موتور قدرتمند یک خودروی آمریکایی، چیزی نیست که بتوان در هرجایی آن را مشاهده کرد. این پریوس که درون آن، توسط طرفداران خود، یک موتور 6 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز: دقایقی پیش مرد 35 ساله ای در ایستگاه بیمه خط 4 اقدام به خودکشی کرد، اما منجر به مرگ وی نشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۹:۳۳    
پدال نیوز: یکی از مسایل مهم در هنگام خرید یک خودرو آپشن های آن است. هر یک از آپشن ها در یک خودرو از اهمیت خاصی برخوردار است ...