پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۴۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 20 فروردین 1399 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 31 خرداد 1399 پدال نیوز 31 تیر 1399 پدال نیوز 1 مرداد 1399 پدال نیوز 1 شهریور 1399 پدال نیوز 30 مهر 1399 پدال نیوز 30 آبان 1399 پدال نیوز 30 آذر 1399 پدال نیوز 30 دی 1399 پدال نیوز 30 بهمن 1399 پدال نیوز 30 اسفند 1399 پدال نیوز 1 فروردین 1399 پدال نیوز 2 فروردین 1399 پدال نیوز 3 فروردین 1399 پدال نیوز 4 فروردین 1399 پدال نیوز 5 فروردین 1399 پدال نیوز 6 فروردین 1399 پدال نیوز 7 فروردین 1399 پدال نیوز 8 فروردین 1399 پدال نیوز 9 فروردین 1399 پدال نیوز 10 فروردین 1399 پدال نیوز 11 فروردین 1399 پدال نیوز 12 فروردین 1399 پدال نیوز 13 فروردین 1399 پدال نیوز 14 فروردین 1399 پدال نیوز 15 فروردین 1399 پدال نیوز 16 فروردین 1399 پدال نیوز 17 فروردین 1399 پدال نیوز 18 فروردین 1399 پدال نیوز 19 فروردین 1399 پدال نیوز 20 فروردین 1399 پدال نیوز 21 فروردین 1399 پدال نیوز 22 فروردین 1399 پدال نیوز 23 فروردین 1399 پدال نیوز 24 فروردین 1399 پدال نیوز 25 فروردین 1399 پدال نیوز 26 فروردین 1399 پدال نیوز 27 فروردین 1399 پدال نیوز 28 فروردین 1399 پدال نیوز 29 فروردین 1399 پدال نیوز 30 فروردین 1399 پدال نیوز 31 فروردین 1399 
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۹    
پدال نیوز- سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری کرونا در اصفهان گفت: زیرساخت های لازم برای حجم سفرها در روزهای آتی برنامه ریزی می شود تا شاهد حجم انبوه مسافر در اتوبوس ، تاکسی و مترو نباشیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آخرین وضعیت اجرایی پروژه احداث زیرگذر چهارراه گلوبندک بازدید میدانی به عمل آورد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۹    
پدال نیوز- دستورالعمل جدید ستاد مقابله با کرونا با عنوان فاصله گذاری اجتماعی ، در تمامی مراکز معاینه فنی شهر تهران اجرا شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۴۴    
پدال نیوز- شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 24 قرار گرفته و هوای تهران برای دوازدمین روز در سال جاری پاک است .
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۲:۰۹    
پدال نیوز: شرکت خودروسازی تسلا اعلام کرد که درپی شیوع کرونا در آمریکا و رکود اقتصادی ناشی از آن، مجبور به تعدیل نیروی موقت و کاهش دستمزدها در مدت تعطیلی ها شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی هوندای ژاپن با گرفتن تست دمای بدن از کارگران و درخواست برای فاصله گرفتن بیش از یک متر از یکدیگر کارخانه خود در ووهان چین را راه اندازی کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۹    
پدال نیوز- با تصمیم شورای عالی ترافیک تهران، مقرر شد طرح های ترافیکی در پایتخت تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا شود و شهروندان فرصت دوساعته از 14 تا 16 دارند که از طرح خارج شوند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- یکی از پرسش های رایج در خصوص بیمه نامه شخص ثالث همواره این بوده است که چرا بیمه شخص ثالث خودرو ها با توجه به مدل های مختلف و سال ساخت متفاوت است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به امکان تجمع بیش از حد افراد در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و نشستن متراکم تر افراد در کنار یکدیگر احتمال گسترش و سرایت بیماری ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- شهردار تهران گفت: بعد از تعطیلات نوروز 40 درصد افزایش مسافر نسبت به هفته اول فروردین داشتیم .
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۱ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز- معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس شورای عالی ترافیک اعلام کرد: به منظور کمک به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در زمینه مدیریت بیماری کرونا، ضمن استفاده از اتوبوس های بین شهری در درون شهرها ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۲۰:۵۴    
پدال نیوز: سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپادیزل شرکت های زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا که صاحب برند خودروسازی هستند با پیوستن به پویش بین المللی تشویق مردم به رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۹    
پدال نیوز: با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان در کشور های مختلف جهان از خودرو های دوستدار محیط زیست، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قیمت بالای این محصولات مانع استقبال بیشتر مردم از خودرو های ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۴    
پدال نیوز- زیرمجموعه شرکت فولکس واگن آلمان در مکزیک، اعلام کرد احتمالا یکی از کارمندان این شرکت به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، جان خود را از دست داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۴    
پدال نیوز: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مانعی برای افزایش 11 درصدی کرایه های تاکسی وجود ندارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۷:۰۴    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی نیسان ژاپن، امروز اعلام کرد که فروش خودروهای این شرکت، در چین طی ماه مارس 44.9 درصد کاهش داشته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۹    
پدال نیوز- هیئت دولت با ترخیص کامیون راننده ایرانی که در لهستان با مشکل مواجه شده بود، با معافیت از سود بازرگانی ترخیص شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۵۹    
پدال نیوز- در حالی که نوروز سال 96 مجموع مسافرانی که از شقوق مختلف حمل و نقل عمومی استفاده کردند، 13 میلیون و 855 هزار و 693 نفر بود، نوروز امسال این رقم به 2 میلیون و 9 هزار و 300 نفر کاهش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۹    
پدال نیوز: قیمت جدید محصولات ایران خودرو در کارخانه به شرح زیر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز: فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: پس از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود 4 هزار و 6 دستگاه خودروی پلاک شهرستان به تهران از مبادی ورودی شرق استان جلوگیری شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۳۴    
پدال نیوز: قیمت روز محصولات سایپا در کارخانه به شرح زیر است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۱۴    
پدال نیوز: کارما از پلتفرم جدید E-Flex برای خودروهای الکتریکی خود رونمایی کرد که می تواند در طیف وسیعی از محصولات شامل ون خودران و خودروی سوپراسپرت استفاده شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: ممنوعیت تردد پلاک های خارج از استان و غیر ساکن ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز- مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این که در شبانه روز گذشته تردد در جاده ها 4 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز- رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه موتورسیکلت سواران تا آخر فروردین ماه برای خرید بیمه نامه شخص ثالث فرصت دارند، از ابتلای ده تن از کارکنان صنعت بیمه به بیماری کرونا خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز- رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت اوباشی خبر داد که بدنه و شیشه 15 دستگاه را در محله یافت آباد تخریب کرده بودند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز- استاندار زنجان، گفت: محدودیت تردد در جاده های استان زنجان تاپایان فروردین ماه ادامه دارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۶:۰۴    
پدال نیوز- سخنگوی گمرک ایران اعلام کرد: بر اساس تصمیم دولت عراق، مرز مهران تا30 فروردین بسته خواهد ماند تا مجددا در خصوص آن تصمیم گیری شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۹    
پدال نیوز: میزان فروش خودرو در رومانی در ماه گذشته میلادی، تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضای مشتریان، 32 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2019 کاهش یافته است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۴    
پدال نیوز: سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از احتمال زیاد اجرای طرح ترافیک از 23 فروردین در پایتخت خبر داد و گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۴    
پدال نیوز: مصوبه ورود و ترخیص ماشین آلات معدنی و راهسازی غیر اسقاطی با تصویب هیات وزیران اصلاح شد و تا پایان سال 1399 با ارز بازار ثانویه اعلامی بانک مرکزی جمهوری اسلامی قابل انجام است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۴    
پدال نیوز: وزیر راه و شهرسازی از تنفس سه ماهه به شرکت های حمل و نقلی به خصوص شرکت های هواپیمایی برای بازپرداخت اقساط آنها خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز: رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه قیمت خودرو در کارخانه تغییری نکرده است گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۰    
پدال نیوز: رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به پیشنهاد شورا برای استفاده اجباری از ماسک در مترو گفت ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۳۰    
پدال نیوز- کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران شرایطی فراهم کرده است تا متقاضیان دریافت گواهی نامه بین المللی رانندگی بتوانند با خاطری آسوده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر صدور ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
پدال نیوز: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از کاهش 4.1 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری کشور طی دیروز خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۵    
پدال نیوز- شرکت خودروسازی چری چین در طول ایام شیوع ویروس کرونا اقدامات مناسبی را در جهت حمایت از جامعه ایرانی انجام داده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز- کارشناسان برآورد و اعلام کردند که میزان فروش خودرو در بازار اروپا با یک سقوط 80 درصدی و در ایالات متحده 60 درصدی در ماه جاری میلادی مواجه خواهد شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در مراکز معاینه فنی، گفت: همه خودروهای تولید داخل از سال 94 و پیش از آن، مشمول انجام معاینه فنی هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز- یک کارشناس خودرو با بیان اینکه ثبات نرخ ارز بستگی به شرایط و تصمیم مسئولان دارد، گفت: اگر نرخ ارز به همین میزان باقی بماند در بازار خودرو شاهد افزایش قیمت خواهیم بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای 17 استان کشور خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر از برگزاری جلسه مشترک با اتاق اصناف تهران با محوریت انتقال صنوف آلاینده از شهر خبر داد و گفت: در این جلسه پیرامون عملکرد اتحادیه ها و اتاق اصناف گفت و گو شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۰    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد که براساس آخرین ارزیابی های صورت گرفته رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری تاکنون حدود 600 میلیارد تومان از کاهش سفرهای مردم در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۱۰    
پدال نیوز- سرپرست معاونت حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران از احتمال از سرگیری اجرای طرح های ترافیکی از شنبه 23فروردین ماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۵    
پدال نیوز: رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه خبر از آمادگی این مرکز برای کمک به صنعت خودروی کشور در سال جهش تولید داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۰    
پدال نیوز: توقف و یا به اصطلاح خواباندن طولانی مدت خودرو نیازمند رعایت نکات خاصی است که با رعایت این نکات می تواند عمر قطعات فنی خودرو را افزایش داد و ایجاد فرسودگی هایی که در اثر عدم توجه به نکات ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز- این روزها بازار خودرو به خاطر شیوع کرونا تعطیل است اما یک سری سوالات ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۵۰    
پدال نیوز: فراری مدل جدید و دیدنی خود را تست کرد.شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت این خودرو 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت آن 211 مایل بر ساعت گزارش شده است.این خودرو دارای گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز: بعد ازنامه نگاری وزیر صنعت با معاون اول رئیس جمهور برای لغو الزام خودروسازان به تولید خودرو با استاندارد یورو5 ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۵    
پدال نیوز: مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهر تهران از آغاز فضاهای جداکننده در تاکسی ها خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز: در شرایطی که برخی معتقدند لازم است با رعایت کامل نکات بهداشتی، فعالیتهای اقتصادی از سر گرفته شود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز: در پی تصمیمات گرفته شده مبنی بر آغاز فعالیت های اقتصادی در استان تهران از 30 فروردین ماه و البته ضرورت تولید با رعایت اصول کامل مسائل بهداشتی در سال جهش تولید ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۴۰    
پدال نیوز: کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری موجب اعطای رانت به برخی افراد شد تا مبلغی بین 50 تا 60 هزار میلیارد تومان منفعت کسب کنند در حالی که مصرف کنندگان اصلی هیچ سودی نبردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با نصب نشانه هایی در مترو پایتخت خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۳۵    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تهیه لیست 4000 نفری رانندگان اتوبوس برای دریافت تسهیلات دولتی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۱۰:۲۰    
پدال نیوز: داماد خانواده رئیس انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۵    
پدال نیوز- رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ثبت بار ترافیک صبحگاهی در پنج بزرگراه و یک خیابان پایتخت در صبح روز چهارشنبه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۵    
پدال نیوز: پورشه امکان کاهش وزن از طریق حذف صندلی ردیف عقب و استفاده از شیشه های سبک تر را نیز به عنوان پکیج کاهش وزن پیش روی مشتریان قرار داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- شورای اقتصاد طرح جایگزینی 129 هزار تاکسی فرسوده با تاکسی پایه گازسوز و هیبریدی و برقی با پیمایش بالا را در حمایت از رانندگان این وسایط نقلیه تصویب کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح ترافیک، از تمدید مهلت ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران تا پایان فروردین ماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- مسئول مرکز مدیریت راه های مازندران از مسدود شدن محور سوادکوه بر اثر ریزش سنگ ساعت 21 روز سه شنبه 19 فروردین ماه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۵    
پدال نیوز- کارشناسان بر این باورند که کاهش مصرف بنزین در شرایطی که کشور تبعات ویروس کرونا را تجربه می کند، می تواند فرصتی برای افزایش صادرات و درآمدهای دولت باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۴۰    
پدال نیوز: عملیات خروج خودروسازان کشور از ورشکستگی به مدد تجدید ارزیابی اموال و دارایی آنها با موفقیت به پایان رسید؛ موفقیتی که البته کارشناسان و فعالان صنعت خودرو ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: فروش شرکت بی ام و طی سه ماه نخست سال 2020 به دلیل تعطیلی نمایشگاه های محصولاتش که در پی نگرانی از شیوع کرونا رخ داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۳۵    
پدال نیوز: زنجیره خودروسازی کشور در شرایطی با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا از 23 فروردین ماه تولید را با پروتکل بهداشتی تدوین شده از سوی این ستاد آغاز خواهد کرد که برخی از قطعه سازان عنوان می کنند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۹:۲۵    
پدال نیوز: در حالی از هفته آینده صنعت خودرو و قطعه وارد فاز جدی فعالیت خواهد شد که قطعه سازان از عدم تخصیص ارز به این صنعت در ماه های گذشته گلایه مند بوده و معتقدند در کنار محدودیت هایی همچون تحریم و ...