پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۹May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 3 اردیبهشت 1399 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1399 پدال نیوز 31 خرداد 1399 پدال نیوز 31 تیر 1399 پدال نیوز 1 مرداد 1399 پدال نیوز 1 شهریور 1399 پدال نیوز 30 مهر 1399 پدال نیوز 30 آبان 1399 پدال نیوز 30 آذر 1399 پدال نیوز 30 دی 1399 پدال نیوز 30 بهمن 1399 پدال نیوز 30 اسفند 1399 پدال نیوز 1 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 2 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 3 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 4 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 5 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 6 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 7 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 8 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 9 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 10 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 11 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 12 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 13 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 14 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 15 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 16 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 17 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 18 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 19 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 20 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 21 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 22 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 23 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 24 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 25 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 26 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 27 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 28 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 29 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 30 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از امروزچهارشنبه 17 اردیبهشت ماه تا روز شنبه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - ۱۴:۵۸    
پدال نیوز- رئیس پلیس راه البرز گفت: باهدف روان سازی عبور و مرور خودروها روز جمعه 19 اردیبهشت جاده کرج - چالوس (کندوان) یک طرفه می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۲:۲۸    
پدال نیوز: مرکز مدیریت راه های کشور، از افزایش اندک تردد در محورهای مواصلاتی طی 24 ساعت گذشته و همچنین ترافیک سنگین آزادراه قزوین-کرج از ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۴۰    
پدال نیوز: تصاویری از خشونت پلیس فرانسه برای کنترل قرنطینه در دوران محدودیت های اجتماعی را مشاهده می کنید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز: اتحادیه کارگری خودروسازی ایالات متحده از شرکت ها خواسته است تا فعلا کارشان را به ویژه در پست هایی که کارگران مجبورند شانه به شانه کار کنند، آغاز نکنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۰    
پدال نیوز: همان طور که پیش تر در خبرها اعلام شده بود، آئودی و شرکت مالک آن، فولکس واگن درصدد بازگشایی تدریجی خطوط تولید خود هستند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۰۸:۰۰    
پدال نیوز: استاد حفاظت خاک و آبخیزداری در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر جهادکشاورزی نوشت: ادغام پژوهشکدۀ حفاظت خاک و آبخیزداری تیر خلاص به مدیریت سرزمین و موضوع بسیار حیاتی "آبخیزداری" است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۶    
پدال نیوز: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور از آمادگی قطعه سازان برای همکاری گسترده با ایران خودرو برای جهش تولید کیفی و تداوم نهضت داخلی سازی خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۶    
پدال نیوز- گزارش جدید سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) نشان می دهد، شیوع کرونا و پیامدهای ناشی از آن، سه کانال اصلی اقتصاد جهان یعنی عرضه، تقاضا و تامین مالی را مختل کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۵۱    
پدال نیوز- سوخت گیری وسیله نقلیه دغدغه ای مهم برای شهروندان محسوب می شود و سوخت گیری ایمن و کم خطر می تواند از بروز بیماری در این روزهای کرونایی جلوگیری کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- معاون حمل و نقل شهرداری تهران با یادآوری مصرف بیش از 50 درصد بودجه کلان شهرها در حوزه حمل و نقل و عمران ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۶    
پدال نیوز- رئیس پلیس راهور گیلان از ارائه خدمات ترخیص خودروهای توقیفی از طریق دفاتر پلیس + 10 خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۴ - ۱۱:۱۶    
پدال نیوز: سخنگوی سازمان تعزیرات با انتقاد از قیمت سازی های نجومی توسط دلالان خودرو گفت: امیدوارم سایت هایی مثل دیوار و شیپور با این دلال ها شریک نباشند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۲۲    
پدال نیوز- مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی از احتمال بروز چالش در تأمین قطعات خودرو به ویژه در ماه های ابتدای سال جاری در پی شیوع کرونا خبر داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۷    
پدال نیوز: همانطور که تجربه در قرن های گذشته به ما نشان داده است، واکسن ها معمولا پیش از شیوع ویروس ها و با هدف جلوگیری از شیوع آن ساخته می شوند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۷:۰۲    
پدال نیوز: سازمان جهانی گمرک، به تازگی لیستی از صادرات و واردات جهانی محصولات و دستگاه های مبارزه با بیماری همه گیر کرونا ویروس را منتشر کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۴۲    
پدال نیوز- دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت: ورود کرونا به کشور و خلف وعده نظام بانکی در پرداخت تسهیلات به خودروسازان سد راه صنعت خودرو در ماه آخر سال گذشته شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۷    
پدال نیوز: مصوبه واردات ماشین آلات راهسازی با حداکثر 5سال عمر و بدون نیاز به شرط نمایندگی مجاز ابلاغ شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۷    
پدال نیوز- عضو هیات مدیره انجمن همگن قطعه سازان کشور پیش بینی کرد، اگر شرایط اقتصادی کشور همینطور ادامه پیدا کند، شاهد افزایش حدود 30 درصدی قیمت خودرو در سال جاری باشیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۷    
پدال نیوز: کادیلاک از مدل جدید خود رونمایی کرد.این خودرو دارای گیربکس10 سرعته خودکار است. سرعت صفر تا 60 مایل بر ساعت این مدل 4.4 ثانیه است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۷    
پدال نیوز- سرهنگ رازقی گفت: متاسفانه یکی از مشکلات ما در شهر تهران سد معبر هست.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز- تولید ایران خودرو در نخستین روزهای اردیبهشت ماه از مرز دو هزار دستگاه گذشت و همچنان رو به افزایش است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز: در این گزارش، 5 خودرو پلیس گرانقیمت دنیا در سال های گذشته را بررسی میکنیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای لوکس و وارداتی در سطح بازار پایتخت طی اردیبهشت ماه 99 است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: 90 درصد تاکسی های پایتخت فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و تنها 2 مسافر در صندلی عقب سوار می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
پدال نیوز- تیم تحقیقاتی یکی از شرکت های دانش بنیان رها سازهای پلیمری برای کاربرد در قالب گیری صنایع لاستیک سازی و تایر خودروها را در کشور بومیا سازی کردند ودر رقابتی نفس گیر با رقیب چینی موفق شدند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
پدال نیوز: پروژه تولید این نمونه اولیه که با کد XP-833 شناسایی می شود در واقع تلاشی برای رقابت با ماستنگ در مجموعه فورد بود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۲۲    
پدال نیوز: پرسشی که اغلب از سوی صاحبان خودرو مطرح می شود این است که: با مشاهده چه عواملی می توان پی بُرد که گیربکس نیاز به تعمیرات دارد؟
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۸    
پدال نیوز: رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را به ستاد تنظیم بازار ارسال کرده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز: خودروسازان آمریکایی پس از مذاکرات متعدد با انجمن حمایت از کارگران خودروسازی ایالات متحده، در تلاشند تا از ماه آینده میلادی فعالیت و تولید خود را در این کشور از سر بگیرند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۶:۰۳    
پدال نیوز: مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: تعطیلات عید و شیوع ویروس کرونا باعث شد که پروژه های عمرانی راهسازی به ویژه آزادراه تهران – شمال و کنارگذر جنوبی تهران با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: شاید ایران جزو معدود کشورهای جهان باشد که تقریبا بدون ارتباط رسمی با خودروسازان و قطعه سازان جهانی مشغول تولید است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودروی تهران گفت: هرچند در شرایط کنونی با کمبود قطعه و لوازم یدکی در بازار مواجه نیستیم ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: قیمت گذاری خودرو در حالی این روزها دستخوش اخباری مبنی بر اعمال دستورالعمل های متفاوت از سوی نهادهای مختلف است که حالا بحث بررسی این موضوع در جلسه امروز کمیته خودرو مطرح شده است ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
پدال نیوز: کارشناسان می گویند فیلتر دفاع بیولوژیک خودروهای تسلا که برای جلوگیری از ورود ذرات آلوده به خودرو طراحی شده است، برخلاف تصور نمی تواند مانع از ورود ویروس ها شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز: پرشیاخودرو در ادامه معرفی خدمات جدیدخود، سرویس VIP خرید محصولات ب ام و و مینی را برای یک خرید امن و مطمئن آغاز کرد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۳:۲۸    
پدال نیوز: سرهنگ رازقی راهکار هایی که پلیس راهور برای کاهش ترافیک استفاده می کند را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
پدال نیوز-ولوستر یکی از محصولات آشنای هیوندای در بازار ایران است که البته با توجه به فرم خاص درب عقب به یک محصول متفاوت در صنعت جهانی خودرو نیز مبدل شده است!
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
پدال نیوز: ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 99 از سوی هیات وزیران تصویب و توسط معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۸    
پدال نیوز- فروش خودروی شخصی جدید در ماه مارس در بازارهای بزرگ اروپا، به علت محدودیت های قرنطینه ای وضع شده برای مقابله با کرونا، بیش از 50 درصد سقوط کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۲:۰۳    
پدال نیوز: دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی کشور گفت: اگر چه 98، سالی پر فراز و فرود به لحاظ تیراژ تولید برای صنعت خودرو ایران بود اما در پایان این سال عملکرد و دستاورد قابل قبولی از اتحاد و همبستگی ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۸    
پدال نیوز- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که به دنبال شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای متعددی به ویژه جایگاه داران سوخت و سی ان جی دچار ضرر شده اند و ضروری است که دولت با منابعی که در ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۸    
پدال نیوز- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: طی روزهای اخیر آمار مسافران اتوبوس افزایش و به بیش از 400هزار نفر رسیده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۸    
پدال نیوز- دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می گوید: سوزوکی ژاپن جایگزین پراید نمی شود ممکن است تولید مشترک خودرو ژاپنی ها در ایران تنها یک ایده از سوی یک کارشناس باشد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
پدال نیوز: مدیرعامل سایت ایران خودرو فارس گفت : با تامین وتدارک لازم و با رعایت نکات بهداشتی این شرکت تولید روزانه 85 دستگاه خودرو پژو پارس را در دستور کاردارد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۵۳    
پدال نیوز: کمک به قدرت خرید مردم، به کمک طرح های جایگزینی خودروهای فرسوده، هم برای صنعت خودرو مناسب است، هم به اشتغال کمک کرده و هم اهداف محیط زیست را تأمین می کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز: شنیده ها پس از اعلام مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر توقف تولید 405، از تولید این خودرو با موتور های دیگر در کشور حکایت می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز: پژو از گروه PSA فرانسه می گوید به قدر کافی ذخیره مالی دارد که از بحران ویروس کرونا و کاهش شدید فروش خودرو به سلامت عبور کند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز: محموله های خودروهای هیوندای ارسال شده از کره جنوبی اکنون در بنادر آمریکا مانده اند. کاهش تقاضا و افزایش ذخیره این خودروها روند تحویل گرفتن آنها را توسط تاجران کند کرده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۱:۴۸    
پدال نیوز: مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قروین- کرج- تهران و همچنین جاده شهریار- تهران خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (سوم اردیبهشت ماه 99) را تشریح کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز- عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی با اشاره به افزایش ترددهای درون شهری تاکید کرد: نباید اجازه داد که با بی احتیاطی، جایگاه های سوخت محلی برای سرعت گرفتن زنجیره انتقال ویروس کرونا شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۲۳    
پدال نیوز- سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: لیستی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شد و بر اساس آن شرکت بخش روزانه 200 هزار لیتر برای این افراد ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۱۳    
پدال نیوز: کرونا این روزها محاسبات مالی و اقتصادی دنیا را بر هم ریخته و از کاهش فروش خودرو تا کاهش چشمگیر قیمت نفت را رقم زده است و در این شرایط این پرسش مطرح می شود که آیا صنعت خودرو ایران نیز با ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز: خریداران اتومبیل در روسیه، برخلاف روزهای اتحاد جماهیر شوروی که مردم برای خرید ماشین سال ها در لیست انتظار می ماندند ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۹:۰۳    
پدال نیوز- بالا شهر و پایین شهر ندارد؛ پمپ بنزین های تهران جولان ویروس کرونا شده اند؛ موضوعی که مسوولان بارها آن را انکار کردند اما بررسی های میدانی نشان داد که بیش از 80 درصد پمپ بنزین های تهران خود ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۳    
پدال نیوز: خودروسازی های بخش خصوصی یک به یک از عرصه تولید خودرو در کشور حذف می شوند. طبق آمارهای منتشره از سوی وزارت صمت برخی از شرکت های خصوصی خودروساز طی دو سال گذشته فعالیت خود را متوقف کردند این ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۸    
پدال نیوز: براساس آخرین پیش بینی ها، انتظار می رود که تولید جهانی خودروهای سبک تا بیش از 20 درصد کاهش یابد و در سال 2020 به حدود 71 میلیون دستگاه برسد.....
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۸    
پدال نیوز: کارکنان شرکت فراری ایتالیا در حال ثبت نام برای انجام تست کرونا هستند تا بتوانند به صورت ایمن و در اولین فرصت به خطوط تولید بازگردند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۸:۳۸    
پدال نیوز: در حالی قرار بود این هفته در جلسه ستاد تنظیم بازار، دستورالعمل قیمت گذاری خودرو بررسی و تدوین شود که خبر می رسد تعیین قیمت به کمیته خودرو واگذار شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۰۸:۲۳    
پدال نیوز: پیشرانه یک خودرو از اجزای بسیار متنوع و متحرک ساخته شده است که حرکت کردن آن ها باید در شرایطی مطلوب و بدون اصطکاک باشد.