شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۲:۰۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای پدال نیوز 12 مهر 1399 - pedalnews.ir

پدال نیوز 29 اسفند 1394 پدال نیوز 30 اسفند 1395 پدال نیوز 29 اسفند 1396 پدال نیوز 29 اسفند 1397 پدال نیوز 29 اسفند 1398 پدال نیوز 31 فروردین 1399 پدال نیوز 31 اردیبهشت 1399 پدال نیوز 31 خرداد 1399 پدال نیوز 31 تیر 1399 پدال نیوز 1 مرداد 1399 پدال نیوز 1 شهریور 1399 پدال نیوز 30 آبان 1399 پدال نیوز 30 آذر 1399 پدال نیوز 30 دی 1399 پدال نیوز 30 بهمن 1399 پدال نیوز 30 اسفند 1399 پدال نیوز 1 مهر 1399 پدال نیوز 2 مهر 1399 پدال نیوز 3 مهر 1399 پدال نیوز 4 مهر 1399 پدال نیوز 5 مهر 1399 پدال نیوز 6 مهر 1399 پدال نیوز 7 مهر 1399 پدال نیوز 8 مهر 1399 پدال نیوز 9 مهر 1399 پدال نیوز 10 مهر 1399 پدال نیوز 11 مهر 1399 پدال نیوز 12 مهر 1399 پدال نیوز 13 مهر 1399 پدال نیوز 14 مهر 1399 پدال نیوز 15 مهر 1399 پدال نیوز 16 مهر 1399 پدال نیوز 17 مهر 1399 پدال نیوز 18 مهر 1399 پدال نیوز 19 مهر 1399 پدال نیوز 20 مهر 1399 پدال نیوز 21 مهر 1399 پدال نیوز 22 مهر 1399 پدال نیوز 23 مهر 1399 پدال نیوز 24 مهر 1399 پدال نیوز 25 مهر 1399 پدال نیوز 26 مهر 1399 پدال نیوز 27 مهر 1399 پدال نیوز 28 مهر 1399 پدال نیوز 29 مهر 1399 پدال نیوز 30 مهر 1399 
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۲    
پدال نیوز: عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت گفت: عدم تطابق میان میزان تولید خودرو و هزینه های تولید قیمت تمام شده خودرو را افزایش می دهد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۱۴    
پدال نیوز- مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: به مناسبت هفته تهران هزینه مراجعه اول معاینه فنی تاکسی های پایتخت به مدت یک هفته یعنی از 12 تا 18 مهرماه به صورت رایگان انجام می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۱:۰۴    
پدال نیوز: مراسم قرعه کشی پیش فروش 5 محصول سایپا روز دوشنبه 14 مهرماه برگزار می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۱    
پدال نیوز- در بنیاد مستضعفان یک بنز K500 - که معروف به اتوبان کروزر است - وجود دارد که برای رضاشاه بوده ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۱    
پدال نیوز- هشتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گشایش یافت.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۱۱    
پدال نیوز- مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک عامل بخش مسکن از اتصال 5 آزادراه دیگر به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی و افزایش تعداد آزادراه های مشمول این سیستم به 7 آزادراه خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۶    
پدال نیوز- در حالی که نهادهای نظارتی بر شناسایی اخلالگران بازارهای خودرو و مسکن و نظارت متمرکز بر وبسایت های ثبت آگهی تأکید دارند اما سازمان نظام صنفی رایانه ای بر طبل مخالفت با این ماجرا می کوبد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۶    
پدال نیوز- دلالان و واسطه ها با اجاره مجوز ها و کارت های واحد های غیرفعال در بورس کالا فعالیت و به خرید مواد اولیه اقدام می کنند.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۶    
پدال نیوز-خودرو ولوو مدل XC40 دارای سرعت بسیار بالایی است که رانندگی با آن بسیار هیجان انگیز است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۸:۰۶    
پدال نیوز- در روزهای کرونایی که رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پایتخت بیش از هر کار دیگری اهمیت دارد، با صف های طولانی خودروها در جایگاه های گاز مواجه هستیم.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۴۱    
پدال نیوز: مشخصات فنی خودروتویوتا یاریس هاچ بک و هیوندای i20 در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را بخرید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۳۶    
پدال نیوز: کمیته خودرو به منظور بررسی شرایط موجود و راهکارهای پیشنهادی برای ساماندهی بازار خودرو، صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت تشکیل جلسه داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، احد میرزایی به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این شرکت منصوب و معرفی شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۶:۱۶    
پدال نیوز: قیمت زامیاد دیزلی امروز در بازار آزاد به 287میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۱    
پدال نیوز: رئیس انجمن جایگاه داران سوخت کشور گفت:از ابتدای سال 12 مورد انفجار در جایگاه های سوخت در کشور گزارش شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۶    
پدال نیوز: کارشناس حوزه خودرو معتقد است در صنعت خودرو چه در حوزه تعمیرات و چه در حوزه تولید؛ تحریم ها چندان موضوع آزار دهنده ای نیست ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۶    
پدال نیوز: وزیر راه و شهرسازی از توقف کاهش سهمیه پایه گازوئیل ناوگان کامیونی درون شهری و برون شهری خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۲۶    
پدال نیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: محور هراز از 13 مهر تا 14 مهر 99 به مدت 2 روز از ساعت 8 تا 17 به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی در محدوده پیچ ابتهاج ...
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۱    
پدال نیوز: طبق حکم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، احد میرزایی به عنوان مدیر ارتباطات گروه صنعتی ایران خودرو منصوب شد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۶    
پدال نیوز: قیمت پراید مدل 111 امروز در بازار آزاد به 131میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۲۶    
پدال نیوز: قیمت رنو پارس تندر امروز در بازار آزاد به 335میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۱    
پدال نیوز: هم اکنون تصاویر جدیدی از ترم N لاین این خودرو منتشر شده که در واقع نسخه پرفورمنس عضو کوچک اندام خانواده هیوندای محسوب می شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز: تسلا که بعد از تولید در کشور چین، کارخانه ای در حال احداث در آلمان دارد و وعده وانت سایبری را در تگزاس داده است حالا قول رفتن به هندوستان داده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز: هوندا با مسابقات فرمول یک خداحافظی کرد و می گوید که می خواهد روی فناوری های آلاینده-صفر تمرکز داشته باشد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز: دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از طراحی پلتفرمی برای بومی سازی قطعات مورد استفاده در صنعت حمل و نقل با فناوری های پیشرفته خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
پدال نیوز: باز هم آمار مرگ و میر سازمان ایمنی ترافیک بزرگراه ملی آمریکا منتشر شد و همان طور که همه می دانیم، مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی کاهش یافته اما بلاهت در رانندگی بیشتر شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۱    
پدال نیوز- سازمان حفاظت محیط زیست شماره گذاری خودروهای بنزینی باقیمانده از نوع رنو ساندرو، استپ وی، پارس تندر ، چانگان و آریو مجموعاً به ترتیب به تعداد 3060، 290 و 420 دستگاه را بلامانع اعلام کرد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۶    
پدال نیوز- سردار رحیمی درباره علت ارسال اشتباه پیامک های حجاب به شهروندان توضیحاتی داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۴۱    
پدال نیوز: روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو از تلاش این مجموعه به همراه نهادهای ذی ربط برای جمع آوری قطعات تقلبی و مقابله با ورود آن به بازار خبر داد.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: نهضت داخلی سازی که با هدف کاهش وابستگی و همچنین صرفه جویی در شرایط تحریمی وارد فاز اجرایی شده این روزها برای تحقق اهداف پیش بینی شده نیازمند همکاری فرادستگاهی است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: گروه بهمن قصد دارد تا به زودی محصول جدیدی را به بازار عرضه کند که در حال گذراندن مراحل تست نهایی و پیش تولید است تا به خطوط مونتاژ این شرکت افزوده شود.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: در حالی نهادهای نظامی مدت هاست برای حضور موقتی در زنجیره خودروسازی و صرفا کمک به تولید برخی قطعات وارداتی اعلام آمادگی کرده اند.......
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۳۱    
پدال نیوز: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از گروه خودروسازی سایپا گفت: برنامه آینده گروه سایپا در زمینه تولید خودروهای باکیفیت، متنوع و جدید، امیدبخش و اعتمادآفرین است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز: شرکت کره ای هیوندای موتورز اعلام کرد که فروشش در ایالات متحده طی ماه سپتامبر با رشد پنج درصدی مواجه شده است.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز: خودروسازی ایالات متحده آمریکا روز پنج شنبه بازهم سیگنال هایی را مبنی بر ادامه بهبود فروش پس از آغاز بحران کووید-19 نشان داد.....
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز: جیم فیرلی، مدیرعامل جدید شرکت فوردموتورز وعده داد این خودروساز با فوریت اقدامات جدیدی را انجام می دهد.....
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۱۶    
پدال نیوز: زنجیره خودروسازی کشور چندی است نسبت به عدم امکان ترخیص مواد اولیه و قطعاتی که از مسیر واردات تامین می شود.....
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۰۶    
پدال نیوز: در حوزه حمایت از تولید، شاخه های متفاوتی ایجاد کردیم و یکی از این مسائل مطابق با دستورات مقام معظم رهبری و دولت، مقابله سختگیرانه با واردات محصولات قابل تولید در کشور است.....
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۶    
پدال نیوز ؛ قیمت انواع لاستیک ایرانی خودرو به شرح زیر است:
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: قیمت پژو 207 دنده ای با رینگ آلومینیومی امروز در بازار آزاد به 317میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: قیمت وانت کارا تک کابین امروز در بازار آزاد به 216میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: قیمت جک J4 امروز در بازار آزاد به 403میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۳۱    
پدال نیوز: قیمت وانت آریسان دوگانه سوز امروز در بازار آزاد به 150میلیون تومان رسید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز: داشتن خودرویی که چندصد هزار کیلومتر کار کند، یک رویای دور از دسترس نیست و شما هم با می توانید با آگاهی از این 10 مورد خاص، به مهم ترین نکات نگهداری صحیح از خودرو پی ببرید.
پدال نیوز   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۲۶    
پدال نیوز: قیمت چری تیگو 5 IE امروز در بازار آزاد به 629میلیون تومان رسید.