یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۱۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای پیک نکا 30 شهریور 1399 - peykneka.ir

پیک نکا 30 اسفند 1395 پیک نکا 29 اسفند 1396 پیک نکا 28 اسفند 1397 پیک نکا 28 اسفند 1398 پیک نکا 28 فروردین 1399 پیک نکا 28 اردیبهشت 1399 پیک نکا 20 خرداد 1399 پیک نکا 1 مرداد 1399 پیک نکا 1 مهر 1399 پیک نکا 30 آبان 1399 پیک نکا 30 آذر 1399 پیک نکا 30 دی 1399 پیک نکا 1 بهمن 1399 پیک نکا 30 اسفند 1399 پیک نکا 1 شهریور 1399 پیک نکا 2 شهریور 1399 پیک نکا 3 شهریور 1399 پیک نکا 4 شهریور 1399 پیک نکا 5 شهریور 1399 پیک نکا 6 شهریور 1399 پیک نکا 7 شهریور 1399 پیک نکا 8 شهریور 1399 پیک نکا 9 شهریور 1399 پیک نکا 10 شهریور 1399 پیک نکا 11 شهریور 1399 پیک نکا 12 شهریور 1399 پیک نکا 13 شهریور 1399 پیک نکا 14 شهریور 1399 پیک نکا 15 شهریور 1399 پیک نکا 16 شهریور 1399 پیک نکا 17 شهریور 1399 پیک نکا 18 شهریور 1399 پیک نکا 19 شهریور 1399 پیک نکا 20 شهریور 1399 پیک نکا 21 شهریور 1399 پیک نکا 22 شهریور 1399 پیک نکا 23 شهریور 1399 پیک نکا 24 شهریور 1399 پیک نکا 25 شهریور 1399 پیک نکا 26 شهریور 1399 پیک نکا 27 شهریور 1399 پیک نکا 28 شهریور 1399 پیک نکا 29 شهریور 1399 پیک نکا 30 شهریور 1399 پیک نکا 31 شهریور 1399 
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۳:۳۰    
به گزارش پیک نکا، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت به 9 میلیون و 9 هزار تومان رسیده است. (Visited 14 times, 10 visits today)
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۳۶    
بهنام بانی، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، با انتشار تصویری تازه از خود در صفحه اینستاگرامش، دنیای هرکس را آینه نگاه و اعمال او دانسته است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۰:۲۶    
رییس انستیتو پاستور ایران گفت: واکسن های ژنتیکی برای مقابله با کووید 19 احتمال موفقیت بیشتری دارند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۱    
تزلکوآتلوس (Quetzalcoatlus) بزرگ ترین موجود پرنده ای است که در تاریخ سیاره ما زندگی کرده و در تصویر زیر هم مقایسه ابعاد ماکت این موجود را در کنار یک انسان 180 سانتی متری می بینیم.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۴۶    
بازار خودرو در حالی به پایان تابستان نزدیک می شود که در نیمه اول امسال تغییرات بسیاری را در اعداد خرید و فروش خودرو تجربه کرده است ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۴۱    
وزیر جنگ رژیم اشغالگر قدس در همراهی با سیاست های ضد ایرانی کاخ سفید، تداوم فشار بر ایران را لازم برشمرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۳۶    
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه قیمت ماسک در حال کاهش است، گفت: روزانه 16 میلیون ماسک توسط کارگاه های جهادی در کشور تولید و توزیع می شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۳۶    
در جلسه عصر یکشنبه هیات دولت به ریاست حسن روحانی، وزیر امور خارجه از شکست آمریکا در اعمال مکانیزم ماشه گزارش داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۳۶    
منابع خبری عراقی یکشنبه شب از حمله موشکی به اطراف فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۳۱    
نوه ناخلفی که در پی سرقت مسلحانه پدربزرگ و مادربزرگش را کشته بود بازداشت شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۱۶    
طبرسی،رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح میگوید:بر اساس مطالعه بزرگ امپکتا که دیروز توسط محققین منتشر شد، تجویز اکتمرا 44 درصد میزان نیاز به دستگاه های تهویه و مرگ و میر را کاهش می دهد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۱۶    
در یکی از روستاهای اندونزی برای کسانی که از ماسک استفاده نمی کنند مجازات حفر قبر برای قربانیان کرونا در نظر گرفته شده تا متخلفان تأثیر واقعی و جدی کرونا را از نزدیک لمس کنند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۱۱    
(Visited 3 times, 1 visits today)
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۱۱    
گروهی از عزاداران حسینی در استان کرمان برای چندمین سال متوالی در قالب هیات تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل (ع) روستای ده زیار کاروان نمادین اسرای کربلا را به راه انداختند و یاد کاروانی که حضرت زینب(س) و ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۶    
سازمان برنامه و بودجه کشور با تکذیب ادعای یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر ناپدید شدن یک میلیارد و 300 میلیون یورو از منابع ارزی کشور اعلام کرد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۶    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح یکشنبه 30 شهریور 99 به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۶    
فاطمه حبیبی نوده یکی از 16 بانوی قاضی فعال در دادگستری استان گلستان است.وی به علت علاقه زیاد به منصب قضاوت و پس از موفقیت در آزمون ها و مصاحبه های متعدد علمی و روانشناختی با ابلاغ و امضای رییس قوه ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
امروز بازارساز در بازار حضور فعالی داشت به طوری که در برخی مقاطع قیمت صرافی ملی از قیمت بازار پیشی گرفت. در سوی دیگر حباب سکه نیز بزرگ تر شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
تمساح ها و حواصیل سفید در ساحل برزیل
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
هافبک تیم فوتبال استقلال دیدار با الاهلی را از دست داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۲۳:۰۰    
مادر سردار شهید محمد ابراهیم لحظاتی قبل دارفانی را وداع گفت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۶    
به گزارش پیک نکا، اهالی شهر “زنجبار” در جنوب یمن، در اعتراض به سازش امارات با اسرائیل تظاهرات کردند و پرچم رژیم صهیونیستی را همراه با تصاویر ولی عهد ابوظبی به آتش کشیدند ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۶    
بوی بد دهان هم باعث اذیت شدن اطرافیان هم باعث موذب شدن خودمان می شود که می توانیم با ترفندهای ساده ای این بوی آزار دهنده را از بین ببریم
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۱    
هافبک تیم فوتبال پیکان قرارداد خودرا به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۲۱    
داشتن یک رژیم کامل و موثر برای کاهش وزن یکی از ضروریات است. شما هم با رژیم زیر می توانید در برنامه کاهش وزن تان موفق شوید.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۶    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اعمال مکانسیم ماشه توسط آمریکا در فضای مجازی نوشت: ترامپ باید مسیرش را تغییر دهد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی دولت از تصویب آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۱    
همسر کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران امروز با اتومبیل خود تصادف کرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۱    
حماس به موضع گیری خصمانه هماهنگ کننده ضدتروریسم وزارت خارجه آمریکا، علیه این جنبش و سفر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به لبنان، واکنش نشان داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۹:۰۶    
به گزارش پیک نکا، سازمان اطلاعات عراق از بازداشت یکی از خطرناکترین تروریستهای داعش ملقب به تک تیرانداز جنوب وابسته به این گروه آدمکش در جریان عملیاتی اطلاعاتی خبر داد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۶    
وزیر کشور، دفاع مقدس را تابلوی تمام عیار انقلاب اسلامی عنوان کرد و نوشت: امروزه الگوی مدیریت و مقاومت و ایستادگی در دوران دفاع مقدس ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۵۱    
بهرام نازمهر خواننده موسیقی پاپ به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۴۱    
محققان دریافتند ترکیب مرگبار دو نوع ویروس زیکا و چیکونگویا که توسط پشه ها منتقل می شوند، می تواند موجب بروز سکته شود.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۶    
به گزارش پیک نکا، جلسه هیات دولت عصر یکشنبه 30 شهریور 99 باحضور حسن روحانی، رئیس جمهور و سایر اعضای هیئت دولت برگزار شد. (Visited 7 times, 1 visits today)
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۶    
به گزارش پیک نکا، در این گزارش توجه شما را به تصاویری از هنر عکاسی در خیابان های مسکو جلب می کنیم. (Visited 3 times, 1 visits today)
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۱    
زن جوان پس از 30 بار تجاوز توسط نامزدش کشته شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۳۱    
کارگران خطوط ابنیه فنی راه آهن از تاخیر چند ماهه پیمانکار ان در ارائه لباس و کفش ایمنی به کارگران انتقاد کردند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۱    
رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان از پیدا شدن مفقودشدگان در منطقه تنگ شیخ خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۸:۲۱    
شبکه الجزیره از برگزاری تظاهرات در الجیزه مصر و به آتش کشیدن یک خودرو پلیس به دست تظاهرات کنندگان خبر داد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۱    
وقتی شنیدم بهای طلا خیلی افزایش یافته است، به طوری که هر گرم آن را بیش از یک میلیون تومان می خرند، دوباره وسوسه شدم گوشواره های دختربچه های خردسال را سرقت کنم در حالی که هنوز مدت زیادی از دو سال ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۶    
وزیر نیرو گفت:امسال موفق شدیم با همکاری همه دست اندرکاران دولتی و خصوصی تابستان گرم و طولانی را بدون خاموشی برنامه ریزی شده پشت سر بگذاریم.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۱    
مرد میانسال که برای میهمانی به خانه دوستش رفته بود ناگهان با حمله سگ همسایه دستش زخمی شد اما 20 روز بعد از این حادثه به طرز مشکوکی جان باخت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۲۱    
یک نظامی زن در حالی که از ماموریت نگهبانی خود در داخل یک پایگاه به آسایشگاه بازمی گشت با حمله یک الاغ مواجه و به دلیل زخم های ناشی از گازگرفتگی در بیمارستان بستری شد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۱۱    
هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را هم با پیروزی و موفقیت به پایان برساند.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۶    
به گزارش پیک نکا، عکسی که شاهرخ استخری با دخترش پناه در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است. (Visited 3 times, 1 visits today)
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۶    
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن اشاره به اجرای مرحله سوم پویش همدلی در ماه محرم گفت: این مرحله از کمک های مؤمنانه در ماه محرم اجرا شد و تا پایان ماه صفر همچنان ادامه دارد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۱    
به گزارش پیک نکا، محمد ایمانی فعال رسانه ای در خصوص فعال سازی مکانیسم ماشه توسط آمریکا در کانال تلگرامی خود نوشت: آمریکا دیشب اعلام کرد مکانیسم ماشه را به اجرا گذاشته است ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۱    
تام کروز به عنوان یکی از بهترین بازیگران فیلم های اکشن هالیوودی مسئولیت حضور در نخستین فیلم سینمایی فضایی تاریخ سینما را برعهده گرفته است ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۰۱    
آتش سوزی خوابگاه دانشجویی شهید انصاری دانشگاه گیلان بامداد امروز "یکشنبه" توسط نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت مهار شد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۶    
ابراهیم الفت بعد از سال ها دوری از فضای نمایشگاهی آخرین آثار خود را از جمعه 4 مهر در گالری سرزمین هنر (آرت لند) به نمایش خواهد گذاشت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۱    
به گزارش پیک نکا، تصویری که مشاهده می نمایید تحولات متعدد لوگوی اپل از بدو تاسیس آن تا به امروز را نشان می دهد. (Visited 3 times, 1 visits today)
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۵۱    
زن 28 ساله سابقه داری که با تلاش نیرو های کارآزموده تجسس کلانتری سپاد مشهد پس از دستبرد به گوشواره های دختر شش ساله به دام افتاد ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۲:۴۶    
به گزارش پیک نکا، عکسی که نگار جواهریان از فیلم دوئت در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است. (Visited 5 times, 2 visits today)
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۵۶    
رضا خندان، همسر نسرین ستوده، حدود ساعت 11 روز شنبه خبر از بستری شدن همسرش داد و در حساب کاربری اش در توییتر نوشت ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۵۶    
پائیز فصلی است که از دیدگاه طب سنتی طبیعتی سرد و خشک دارد و افرادی که مزاج سرد و خشک دارند در این فصل بیشتر اذیت می شوند؛ در این مطلب تدابیر ویژه تغذیه ای برای فصل پاییز تشریح شده است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۵۱    
شیوا قاسمی پور در واکنش به ایجاد بازارچه های موقت برای کولبران گفت: اگر بازارچه های موقت در مناطق مرزی کشور ایجاد شوند ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۴۱    
مسئول فروش نفت ایران در دوران جنگ تحمیلی گفت: در طول جنگ خارک 2238 بار مورد تهاجم دشمنان قرار گرفت. عراقی ها برای آموزش و تمرین خلبان هایشان ...
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۳۶    
پدر یک خانواده در حمله سگ خانگی به کام مرگ فرو رفت.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۲۶    
رییس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: یک تصور عمومی و یک نیاز کاذب مبنی بر اینکه همگان باید واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند وجود دارد، اما تعداد واکسن اندک است.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۶:۲۱    
از بین نفراتی که پرسپولیس به تازگی به خدمت گرفته است، بازیکن اسبق نساجی و شهرخودرو توانسته تایید خیلی از کارشناسان و پیشکسوتان این باشگاه را بگیرد.
پیک نکا   ۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۰۰:۰۶    
کرونا در شهر...