سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۰۵:۴۹May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 31 شهریور 1394 - porcesh.ir

پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۸    
پرسش: علی مطهری، نماینده تهران در مجلس، در واکنش به تذکر 12 نماینده عضو جبهه پایداری درباره نفوذ چند صدنفری جاسوسان غربی به روزنامه ها و رسانه ها گفت که در نگاه این افراد ...
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۲۸    
پرسش: نخستین گزارش هیات معرفی فیلم ایرانی به فرهنگستان علوم و هنرهای سینمایی(اسکار) منتشر شد.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۸    
پرسش:رئیس کمیته ملی المپیک از ارسال نامه رئیس IOC به ریاست جمهوری اسلامی و درخواست ملاقات و دیدار حضوری با دکتر روحانی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل خبرداد ...
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۳    
پرسش: سردار محمد رضا نقدی طی سخنانی در همایش مدیران مرکز سایبری بسیج که در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در همه عرصه ها در برابر ملت ایران متحمل شکست شده است.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۴۳    
پرسش: آیت الله محمدتقی مصباح یزدی، عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن ابراز نگرانی از به گفته او گسترش ناهنجاری ها ، اینترنت و تلفن همراه را بالا ترین عامل مشکلاتی چون وضعیت بد حجاب و گران فروشی دانست.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۸    
پرسش: نتایج ضعیف تیم ملی کشتی فرنگ در رقابت های جهانی بار دیگر لزوم تجدید نظر در کادر فنی و بازگشت محمد بنا را به عنوان یک مطالبه عمومی برای المپیک ریو مطرح کرد.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۸    
این جوانی که در سکوی دوم مسابقات کشوری در این عکس قدیمی و رنگ و رو رفته ایستاده، محمدرضا شجریان است
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۲۸    
پرسش: وارد میدان که می شویم، سروصدای اطراف زیاد است، دود سیاه غلیظی آسمان را پوشانده، صدای انفجار از هر طرف به گوش می رسد و با هر انفجار از جای خود می پریم ...
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
پرسش: اگرچه پس از اجرای چند شب پیش امیرمهدی ژوله در خندوانه، دو قطبی حیایی- ژوله در فضای مجازی شکل گرفت؛ اما نکاتی تامل برانگیزتر نیز در اجرای ژوله وجود داشت.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۳    
پرسش: : دادستان کل دیوان محاسبات با تاکید بر این که ادعای محکومیت ناشی از تخلف میلیاردی منتسب به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری وجاهت قانونی ندارد ...
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۱۳    
پرسش: رئیس مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس تحقیقات با توجه به لرزه های شمال تهران زلزله با بزرگای 7 ریش تر در منطقه 3 و 4 تهران بیش از 700 هزار کشته خواهد داشت.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
پرسش: تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر صفر مقابل کانادا شکست خورد.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۸    
پرسش: وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی امروز دومین کارت زرد خود را از نمایندگان مجلس دریافت کرد.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۴۴    
پرسش: رئیس فدراسیون والیبال از تشکیل کارگروهی برای بررسی عملکرد تیم های ملی در رویداد های سال جاری پس از پایان جام جهانی خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۴    
پرسش: عباس جعفری دولت آبادی که دادستان عمومی و انقلاب تهران است در سالهای نه چندان دور در خبرگزاری جمهوری اسلامی اشتغال داشت.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰    
پرسش: مهران مدیری، بازیگر و کارگردان هم با اشتراک گذاشتن عکسی مشترک از خودش و ژوله از مخاطبانش خواست به این نویسنده رای بدهند.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۰    
پرسش: امیر مهدی ژوله نویسنده و طنزپرداز موفق شد در یک رقابت مهیج و شانه به شانه امین حیایی را شکست دهد.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۴۵    
پرسش: درخواست ها برای کناره گیری بن کارسون از رقابت های مقدماتی حزب جمهوریخواه برای کسب نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بالا گرفته و گزارش شده که محبوبیت او در میان رقبای درون این حزب ...
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۰    
پرسش: حاج احمد یزدانفر سرتیم محافظان میرحسین موسوی در مجلس ترحیم سید هدایت الله جهان آرا پدر شهید محمد جهان آرا فرمانده وقت سپاه خرمشهر، حضور یافت.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۴    
پرسش: بعد از انتشار خبر پرسش با عنوان شخصی کردن پیام در خبرایرنا از مجلس ترحیم پدر شهید جهان آرا ایرنا خطای فاحش خود را در این خبر با اصلاح آن پذیرفت.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۴    
پرسش: مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی اعلام کرد یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت ‘ایرتور’ که از مشهد عازم تبریز بود ...
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۴    
پرسش: حسن (منصور) ملکی، روزنامه نگار و منتقد باسابقه حوزه فرهنگی و همسر پری ملکی خواننده و مدرس آواز درگذشت.
پرسش   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۴    
پرسش: تیزر مستند صدای گرد و غبار و خاکستر (The Voice of Dust and Ash ) که درباره محمدرضا شجریان ساخته شده؛ منتشر شد. این مستند مردی را معرفی می کند که صدایش بخشی از تاریخ کهن ایران است.