جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۷:۳۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 29 اسفند 1394 - porcesh.ir

پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۲۲    
پرسش: سرپرست دادسرای جنایی تهران از مرگ یکی از زخمی شدگان انفجار بازار تهران خبر داده است.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
پرسش: محمدجواد ظریف، وزیر خارجه که به ترکیه سفر کرده است، در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه، گفت با وجود اختلاف نظرها ...
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
پرسش: عبدالله اسکندری چهره پرداز سینمای ایران با انتشار عکسی از گریم عزت الله انتظامی در فیلم روز واقعه به بی مهری هایی که طی روزهای اخیر به این بازیگر شد اعتراض کرد.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۷    
پرسش: رئیس جمهور ترکیه در دیدار با وزیر امور خارجه با بیان اینکه داعش تهدید مشترک برای ما و منطقه است، گفت وگو با ایران برای حل بحران های منطقه را مهم دانست.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
پرسش: چهار نفر در انفجار امروز استانبول کشته شدند.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
پرسش: پلیس راه اعلام کرد:متاسفانه 40 درصد از تصادفات در طی 2 روز گذشته ناشی از واژگونی خودرو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده و عدم توجه به جلو بوده است.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۵۲    
پرسش: نخست وزیر انگلیس با انتقاد از بانک دولتی بارکلیز برای سرپیچی اش از فرایندهای نقل و انتقالات مالی با ایران، گفت که این کار خلاف سیاست دولت انگلیس است.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۷    
پرسش: شماره تلفن 09624 در همه جایگاه ها 24 ساعته فعال و برای رسیدگی به شکایات در معرض دید هموطنان است.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۳    
پرسش: از ماشین پیاده تا وارد دانشکده شویم، فریاد نامفهومی بر سر ما می کشند، اول شک می کنم که به چه زبانی شعار می دهند، تا متوجه می شوم یکصدا می گویند: ساندیس خور، ساندیس خور
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۳    
پرسش: جناب خان عروسک برنامه خندوانه امشب 28 اسفند به ویژه برنامه نوروزی 90 رفت و با عادل فردوسی پور و بینندگان این برنامه گفتگو کرد.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۸    
پرسش: محسن تنابنده با انتشار عکس هایی از گریم های مختلفش خبر از سریال پایتخت هم داد.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
پرسش: ابراهیم حاتمی کیا این روزها بی سر و صدا در حال ساخت مستندی درباره جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است. مستندی که حاتمی کیا در آن سراغ چهره های مهم سیاسی دوران جنگ از جمله هاشمی رفسنجانی رفته است.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۴    
پرسش: برنی سندرز یکی از دو کاندیدای اصلی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در کنفرانسی که توسط آیپک ، لابی طرفدار اسرائیل برگزار می شود، شرکت نخواهد کرد.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۱۰:۰۹    
پرسش: 4 پس از پایان مرحله نخست اردوی تیم ملی، کارلوس کی روش 24 بازیکن را برای همراهی در دیدار برابر هند و عمان به اردوی تیم ملی دعوت کرد.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۴    
پرسش: با نزدیک شدن به تعطیلات عید، تمرکز بیننده ها روی صدا و سیما افزایش یافته و ضریب اتفاق های جالب در تلویزیون افزایش یافته است!
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۹    
پرسش: سال 94 سینمای ایران با افزایش نسبی مخاطبانش روبرو بود. 57 فیلمی که در گروه های اصلی سینمایی به نمایش درآمدند بیش از 77 میلیارد تومان درآمد نصیب سینماها کردند
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
پرسش: شورای امنیت سازمان ملل متحد در بیانیه ای آزمایش موشکی تازه کره شمالی را غیرقابل قبول دانسته و آن را به شدت محکوم کرده است.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۴    
پرسش: زید رعد حسین، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، ائتلاف به رهبری عربستان سعودی را متهم کرده که دو برابر دیگر گروه های درگیر در یمن، باعث تلفات غیرنظامیان شده است.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۹    
پرسش: سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که ممکن است نتیجه انتخابات مجلس در اصفهان درباره یکی از منتخبان تغییر کند اما صحت انتخابات در این حوزه انتخابیه محل بحث نیست .
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۹    
پرسش: دونالد توسک، رئیس شورای اروپایی، می گوید که سران 28 کشور عضو این اتحادیه همراه با احمد داوداوغلو، نخست وزیر ترکیه ...
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۹    
پرسش: جان کربی سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا از ایران خواست هرچه سریعتر دو شهروند آمریکایی ایرانی را آزاد کند.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۵۴    
پرسش: پلیس فرانسه و دادستانی بلژیک تأیید کردند که صلاح عبدالسلام، مظنون اصلی طراحی بزرگترین حملات تروریستی تاریخی فرانسه، در بروکسل، پایتخت بلژیک دستگیر شده است.
پرسش   ۱۳۹۴/۱۲/۲۹ - ۰۸:۳۹    
پرسش: مقام های دولتی روسیه می گویند، یک هواپیمای بوئینگ 738 خطوط هوایی فلای دبی بامداد امروز شنبه به هنگام فرود در فرودگاه روستوف نادانو در جنوب این کشور سقوط کرده است.