سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۵:۲۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 6 خرداد 1399 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 29 اسفند 1398 پرسش 1 فروردین 1399 پرسش 1 اردیبهشت 1399 پرسش 31 تیر 1399 پرسش 1 مرداد 1399 پرسش 31 شهریور 1399 پرسش 30 مهر 1399 پرسش 1 آبان 1399 پرسش 1 آذر 1399 پرسش 30 دی 1399 پرسش 30 بهمن 1399 پرسش 30 اسفند 1399 پرسش 1 خرداد 1399 پرسش 2 خرداد 1399 پرسش 3 خرداد 1399 پرسش 4 خرداد 1399 پرسش 5 خرداد 1399 پرسش 6 خرداد 1399 پرسش 7 خرداد 1399 پرسش 8 خرداد 1399 پرسش 9 خرداد 1399 پرسش 10 خرداد 1399 پرسش 11 خرداد 1399 پرسش 12 خرداد 1399 پرسش 13 خرداد 1399 پرسش 14 خرداد 1399 پرسش 15 خرداد 1399 پرسش 16 خرداد 1399 پرسش 17 خرداد 1399 پرسش 18 خرداد 1399 پرسش 19 خرداد 1399 پرسش 20 خرداد 1399 پرسش 21 خرداد 1399 پرسش 22 خرداد 1399 پرسش 23 خرداد 1399 پرسش 24 خرداد 1399 پرسش 25 خرداد 1399 پرسش 26 خرداد 1399 پرسش 27 خرداد 1399 پرسش 28 خرداد 1399 پرسش 29 خرداد 1399 پرسش 30 خرداد 1399 پرسش 31 خرداد 1399 
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۰:۱۰    
اگر این مهر روی این اسناد نخورده بود، ممکن بود هیملر بتواند براحتی و بدون اینکه شناسایی شود، فرار کند همانطور که بسیاری از نازی های تحت تعقیب فرار کرده بودند ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۲۱:۲۵    
این مقام دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرده که از تاریخ 27 اردیبهشت، تعریف وضعیت سفید و زرد و قرمز در کلان شهرها تغییر کرده و مشهد مطابق این تعریف جدید دارای وضعیت قرمز است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۵    
روزنامه آفتاب یزد گزارش انتقادیی با تیتر بی پروایانه و صریح؛ از خبرگزاری ایرنا چه خبر؟ منتشر کرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
سفیر ایران در کاراکاس گفت: تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ونزوئلا و ایران و چندین کشور دیگر کارایی خود را از دست داده و مانند سابق تاثیری ندارد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم، در توئیتی با هشتگ مجلس نوشت: وقتی امکانات شخصی داریم، چرا باید از امکانات مجلس استفاده کنیم؟.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۵    
تابش گفت: ما معتقدیم باید یک تیم عملیاتی کارآمد، متخصص، معتدل و با عقلانیت بالا سکان دار هدایت مجلس و کمیسیون های تخصصی شود.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۰    
امیرحسین قاضی زاده منتخب مردم مشهد در مجلس یازدهم گفت: امام راحل گفتند که مرکز همه امور مجلس است. در شروع گام دوم ما به یک تحول پایه ای و اساسی نیاز داریم.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۵    
نمایندگان شمال غرب کشور از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل تشکیل جلسه دادند تا نامزد نهایی خود را برای نایب رئیسی مجلس یازدهم مشخص کنند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۱:۵۵    
بعد از این موضوع حتی ما خواستیم که بیایند و خواستگاری کنند اما خانواده آن پسر گفتند نه، پسر ما اشتباه کرده است. حتی عاقد آمده بود که عقدشان کند اما آن پسر قصدش چیز دیگری بود.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۱:۳۵    
برگزاری مسابقات فقط در لیگ برتر و دسته یک خواهد بود.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۵    
این گونه آتش سوزی خسارت جبران ناپذیری به عرصه های منابع طبیعی وارد می کند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۰:۵۵    
اینجا مقبره پوریای ولی پهلوان بزرگ و نامی ایران در شهرستان خوی است ! همینقدر غریب ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۰:۳۵    
در اطلاعیه شورای راهبردی روابط خارجی آمده است: انتظار می رود ایشان از نسبت دادن چنین اقدام نادرستی به دولتی که کمک های آن به حزب الله در مقایسه با سایر دولت ها همواره مورد توجه و تقدیر سید مقاومت ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۰    
چندی پیش رومینا دختر 14 ساله تالشی به دلیل فرار با دوست پسرش به شکل فجیعی با داس توسط پدرش در خواب به قتل رسید.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۰    
شفقنا در مقدمه گفتگوی اختصاصی خود با ضیاء هاشمی نوشته است: مدتی پیش زمزمه هایی مبنی بر تغییر سید ضیاء هاشمی، مدیر عامل خبرگزاری ایرنا شنیده شد که هاشمی در گفتگو با شفقنا رسانه ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۶:۱۰    
اورژانس اجتماعی شهرستان تنها پس از وقوع قتل از طریق مراجع رسمی در جریان واقعه قرار گرفت که عملا کاری جهت حمایت از کودک مطابق با شرح وظایف رسمی و مصرح خود نمی توانست انجام دهد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۰    
تاکنون 837 هزار و 90 آزمایش تشخیص کووید 19 در کشور انجام شده است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۰    
روحانی بر ضرورت توسعه و تعمیق روابط با سوئیس در زمینه های اقتصادی، علمی و بهداشتی و به اشتراک گذاشتن تجربیات در زمینه مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۵    
منتخب مردم اردبیل و ثمرین در مجلس یازدهم گفت: مردم بازگشت به آرمان های انقلاب اسلامی را از ما و شما نمایندگان خواستند و فساد را برنمی تابند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۰    
منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما باید در مجلس یازدهم اعتماد را به مردم بازگردانیم.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۴:۰۰    
معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هرچند همه 200 هزار صنف مختلف که به نوعی پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده بودند ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۵۰    
ماجرای ذرت های آلوده وارداتی به کشور به دنبال اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرداد ماه 1398 نگرانی ها و واکنش های بسیاری را به دنبال داشت.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۵    
به نوشته فایننشال تایمز، اقدام برای گسترش پروژه گازی قطر به این کشور کوچک حوزه خلیج فارس کمک می کند تا عنوان بزرگترین تولید کننده گاز طبیعی مایع را از استرالیا باز پس گیرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۴۰    
روزنامه آمریکایی نیویورک پست روز سه شنبه، در گزارشی با عنوان محقق زن چینی که در زمینه خفاش ها مطالعه می کند، هشدار داد که کرونا ممکن است تنها نوک قله کوه یخ باشد
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۵    
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در یکصد وسی وهشتمین جلسه خود روند تشکیل صندوق های سرمایه گذاری معامله پذیر(ETF )به عنوان نخستین تجربه دولت در ابعاد مختلف و چگونگی واگذاری آن را بررسی کرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۰    
فوق تخصص غدد داخلی و متابولیسم گفت: بد حال شدن، بستری شدن در بیمارستان، بستری شدن در آی سی یو و حتی مرگ به علت کرونا در افرادی که دیابت دارند 4 تا 5 برابر دیگر افراد جامعه است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۵۰    
گرچه نرخ تورم در مقاطعی بسیار محدود تک رقمی شده است، اما کاهش پایدار تورم رخ نداده است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۵    
هفته گذشته وزارت دارایی در اطلاعیه ای اعلام کرد، دارندگان سهام عدالت که تصمیم به فروش سهام خود دارند می توانند از روز سه شنبه (6 خرداد) نسبت به فروش 30 درصد از سهام عدالت خود اقدام کنند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه دسترسی به کانون آتش بسیار سخت بود، اما آتش نشانان به سرعت آتش را مهار و موفق شدند از سرایت به اطراف جلوگیری کنند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۲:۲۰    
فرزادفر گفت: آنچه می توانم به عنوان یک محقق و اپیدمیولوژیست بگویم این است که باید در مورد کرونا براساس مستندات علمی تصمیم بگیریم.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۵    
نفتکش فورچون به عنوان نخستین نفتکش ایرانی که به ونزوئلا رسیده، سفر خود را از بیست و سوم اسفند سال گذشته و از بندر شهید رجایی آغاز کرده بود.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
هوای تهران امروز به 36 درجه خواهد رسید و هفته گرمی را پشت سر می گذاریم.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۵    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: از آنجا که به احتمال فراوان فصل پاییز شاهد شیوع مجدد بیماری کرونا خواهیم بود و واکسن و داروی اختصاصی این بیماری تا آن زمان به بازار نخواهد آمد ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۴۵    
ثبت نام برای دریافت تسهیلات حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از هفته سوم اردیبهشت ماه شروع شد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۵    
عدم عقب نشینی ایران و ونزوئلا از انجام این تبادلات به رغم تهدیدات آمریکایی ها تحلیل های مختلفی را به دنبال داشت که شاید محوری ترین آن، افول ابرقدرتی آمریکا بود.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۵    
ترامپ در پیامی نوشت: در پنجاه سال گذشته هیچ کس به اندازه جو بایدن خواب آلود در قبال چین ضعیف نبوده است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در میان نشانه هایی مبنی بر جایگزین شدن آسیا به جای ایالات متحده به عنوان مرکز قدرت جهانی، خواستار اتخاذ استراتژی محکم تر در قبال چین شد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۰    
براساس آیین نامه داخلی پارلمان، نخستین نشست رسمی نمایندگان دوره جدید را هیئت رئیسه سنی اداره خواهد کرد و سپس با انجام رأی گیری، هیئت رئیسه سال اول تعیین خواهد شد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۵    
بعد از صحبت های احمدی نژاد و اتهاماتی که به خانواده لاریجانی وارد کرد، علی لاریجانی گفت: آقای رئیس جمهور مطالبی را نسبت به بنده منتسب کردند که طبق آیین نامه دو برابر وقت دارم تا از خود دفاع کنم.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۰    
غلامحسین محمدی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از لغو مجدد اجرای طرح ترافیک که قرار بود از امروز در پایتخت اجرا شود خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۰:۴۵    
شرق نوشت: صادق زیباکلام قویا ورود ظریف به انتخابات را رد می کند و می گوید: مطلقا ظریف به میدان نمی آید و اصلاح طلبان هم نمی توانند بگویند ظریف نامزد ماست زیرا او هیچ وقت اصلاح طلب نبوده است.