سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۴۶May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای پرسش 13 خرداد 1399 - porcesh.ir

پرسش 29 اسفند 1394 پرسش 25 اسفند 1395 پرسش 29 اسفند 1398 پرسش 1 فروردین 1399 پرسش 1 اردیبهشت 1399 پرسش 31 تیر 1399 پرسش 1 مرداد 1399 پرسش 31 شهریور 1399 پرسش 30 مهر 1399 پرسش 1 آبان 1399 پرسش 1 آذر 1399 پرسش 30 دی 1399 پرسش 30 بهمن 1399 پرسش 30 اسفند 1399 پرسش 1 خرداد 1399 پرسش 2 خرداد 1399 پرسش 3 خرداد 1399 پرسش 4 خرداد 1399 پرسش 5 خرداد 1399 پرسش 6 خرداد 1399 پرسش 7 خرداد 1399 پرسش 8 خرداد 1399 پرسش 9 خرداد 1399 پرسش 10 خرداد 1399 پرسش 11 خرداد 1399 پرسش 12 خرداد 1399 پرسش 13 خرداد 1399 پرسش 14 خرداد 1399 پرسش 15 خرداد 1399 پرسش 16 خرداد 1399 پرسش 17 خرداد 1399 پرسش 18 خرداد 1399 پرسش 19 خرداد 1399 پرسش 20 خرداد 1399 پرسش 21 خرداد 1399 پرسش 22 خرداد 1399 پرسش 23 خرداد 1399 پرسش 24 خرداد 1399 پرسش 25 خرداد 1399 پرسش 26 خرداد 1399 پرسش 27 خرداد 1399 پرسش 28 خرداد 1399 پرسش 29 خرداد 1399 پرسش 30 خرداد 1399 پرسش 31 خرداد 1399 
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۲    
عباس عبدی می گوید: گرچه به صداقت آقای توکلی و دوستان شان در این نهاد خوش گمان هستم ولی به نظرم نقطه آغاز مبارزه با فساد را دُرست و موثر انتخاب نکرده اند و شاید به همین علت است که برون داد مناسبی از ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۵    
ایران یکی از معدود کشورهای جهان بود که اعطای تابعیت از طریق مادر را به رسمیت نمی شناخت.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۵    
ظریف در توییتر خود نوشت: همزمان با مطرح شدن تهدید سرکوب نظامی، شهرهای ایالات متحده صحنه وحشیگری علیه تظاهرکنندگان و رسانه ها است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۵    
زالی گفت: همان طور که بارها اعلام شد، بیماری کرونا یک بیماری هزار چهره است و ممکن است با علائم متفاوتی بروز کند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۴ - ۱۰:۳۰    
قاضی دادگاه منطقه کلمبیا در آمریکا، گفت: آمریکایی هایی که در هفت حمله فلسطینی ها کشته یا زخمی شده اند شرایط دریافت خسارت از ایران و سوریه را دارند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۰    
صادق نجفی، شهردار سابق تبریز نیز چندی پیش در این راستا توسط اطلاعات سپاه دستگیر شده بود که با وثیقه سنگین آزاد شد و پرونده در مراحل رسیدگی است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۰    
اردشیر زاهدی، وزیر خارجه رژیم شاهنشاهی پهلوی، در توئیتی در واکنش به سرکوب معترضان در آمریکا نوشت: گیرم که می کشید، گیرم که می برید، گیرم که می زنید، با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۵    
وزیر امور خارجه آمریکا، از آرزوی خود برای نرسیدن محموله های نفتکش های ایران به ونزوئلا و سرنگونی دولت نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور گفت.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۴۰    
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: انتخاب رییس و هیات رییسه و روسای کمیسیون ها و مسائل داخلی مجلس مربوط به ساز و کارهای داخلی آن است و دولت نظر و دخالتی ندارد .
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۵    
رییس جمهوری با اشاره به راه اندازی سازوکار مالی اینستکس از سوی اروپا، گفت: متاسفانه این کانال مالی هنوز نتوانسته موثر واقع شود و اتحادیه اروپا باید نسبت به فعال تر شدن این سازوکارهای مالی اقدام کند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۰    
رییس ستاد اجرایی فرمان امام راحل گفت: این ستاد 18 دستگاه تولید ماسک استریل از کشورچین وارد کرده و یکی از دستگاه های تولید ماسک را طی مدت سه هفته مهندسی معکوس کرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: مشمولان برای فروش 30 درصد سهام خود از طریق بانک باید به شعب بانک هایی مراجعه کنند که شماره حساب و شماره شبای خود را در سازمان خصوصی سازی ثبت کرده اند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۵    
رییس بیمارستان سینا از اجرایی شدن طرح تحقیقاتی مشترک بیمارستان سینا با دانشکده انفورماتیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با استفاده از هوش مصنوعی در درمان کووید 19 خبر داد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۵    
دومینیک راب در توئیتی نوشت: با ژان ایو لودریان درباره همکاری های دو کشور درباره مسائل کلیدی سیاست خارجی از جمله ایران، هنگ کنگ، و روند صلح خاورمیانه گفت وگو کردم.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۲۰    
رئیس قوه مقننه گفت: استقلال بودجه از درآمدهای نفتی خواسته همه مردم و مسئولان قبل از تحریم های نفتی دشمن بوده و باید در دستور کار قرار گیرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۵    
جلسه امروز مجلس که با حدود 20 نماینده غایب آغاز شد مانند سه جلسه قبل با ترافیک تذکرات مواجه بود و تعداد این تذکرات بعد از صحبت های رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بانک مرکزی به اوج خود رسید.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۵    
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت گفت: بعد از 63 روز، آمار مبتلایان روزانه کشور از مرز 3000 نفر عبور کرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۵    
امروز عمده شاخص های بورس سبزپوش و افزایشی بوده و شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی با رشد 4 درصدی به رقم 273 هزار و 133 واحد رسید.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۵    
روحانی از وزارت اقتصاد خواست با کمک صداوسیما و رسانه های عمومی وبویژه فضای مجازی در زمینه حضور هوشمند در بازار سرمایه، آموزش عمومی دهد و درباره آن فرهنگ سازی کند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۱۰    
نمایندگان مجلس یازدهم در محکومیت پلیس آمریکا و در حمایت از جورج فلوید و معترضان آمریکایی بیانیه ای صادر کردند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۵    
سیدحسین موسویان گفت: تعداد تحریم های آمریکا علیه ایران بیش از تمام کشورها است بنابراین ایران تحت بیشترین تحریم های آمریکا در تاریخ معاصر قرار گرفته است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۰    
محققان توانستند با استفاده از تکنیک تصویربرداری بر روی موش های مبتلا به آلزایمر به شناسایی تغییرات در بافت شبکیه چشم ناشی از این بیماری پی ببرند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۰    
وزیر بهداشت گفت: در شرایط جدید بر روی گسترش خدمات پزشکی از راه دور کار می کنیم و در تلاشیم تا کلینیک های مجازی راه اندازی شود و نسخه الکترونیک در کل کشور اجرایی شود.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۴۵    
هبت الله در پی ابتلا به بیماری کووید-19 جان باخته است. این درحالی است که طالبان تاکنون در این باره اظهار نظر نکرده است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۵    
سخنگوی نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد ادعای حملات سایبری ایران علیه رژیم صهیونیستی را رد کرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۵    
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)اعلام کرد در تلاش است تا در گام دوم فرایند آزادسازی سهام عدالت، امکان انتقال سهام عدالت متوفیان را از طریق الکترونیکی فراهم کند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۵    
رییس شورای تهران گفت: وزیر بهداشت اعلام کرده که اگر فاصله گذاری رعایت نشود مجددا لغو محدودیت های ترافیکی را دنبال می کند و ما نیز از مردم می خواهیم که موضوع استفاده از ماسک را جدی بگیرد.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۳۰    
وی گفت: نرخ ارز، کلیدی است و تمام سیاست های تجاری باید با سیاست های ارزی هماهنگ باشد و اگر ارز متلاطم باشد تمام سیستم اقتصادی به هم می ریزد بنابراین نمایندگان به دولت و بانک مرکزی کمک کنند تا از ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۰    
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ایران با اعزام نفتکش های خود به ونزوئلا درهای حیاط خلوت واشنگتن را در آمریکای لاتین بست و این قدرت نمایی از منظر تحلیلگران سیاسی و نظامی جهان فوق العاده با اهمیت است.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۵    
اصولگرا و اصلاح طلب که دم از اسلام و انقلاب می زنند باید به روشنی از اصولِ اصلاحات مدنظرشان سخن بگویند و بگویند قصد دارند چه چیزی را اصلاح کنند و منشور عمل خود را برای جامعه تبیین کنند و فقط شعار ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۵    
همزمان با ادامه اعتراضات در دست کم 75 شهر آمریکا، در شهرهای بزرگی چون واشنگتن دی سی، مقررات منع آمد و شد وضع شده و نیروهای ارتشی در اطراف کاخ سفید مستقر شده اند.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۵    
این رقم در دوره مشابه پارسال بالای 8.4 میلیارد دلار بود.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۰:۲۵    
احسان صفایی گفت این آتش سوزی عمدی بوده و خسارت هایی که به درختان بوستان جنگلی وارد شده است قابل اعلام نیست.
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۵    
از طرفی پاید اری ها، از طرف د یگر اصولگرایان سنتی، از سویی اصولگرایان متعاد ل و میانه رو مثل آقای لاریجانی و د ر طرف د یگر اصولگرایان اصلاح طلب مثل آقای مطهری که البته د ر کلان مساله هر کد ام روی کار ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۰    
حسن خمینی از تغییر رابطه حاکم و مردم با پیدایش انقلاب گفته و اشاره کرده است که پیدایش خطابات قانونیه امام تغییر یک گفتمان بزرگ درون فقهی است که تا امروز هم مغفول مانده است ...
پرسش   ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۰    
روند پیشرفت حزب اما پس از سوءقصد نافرجام به شاه در سال1327 پایان یافت و حزب مجبور شد به صورت زیرزمینی و مخفیانه به حیات خود ادامه دهد ...