یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۱۳Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 26 خرداد 1397 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 31 فروردین 1397 قدس آنلاین 1 اردیبهشت 1397 قدس آنلاین 31 تیر 1397 قدس آنلاین 31 مرداد 1397 قدس آنلاین 31 شهریور 1397 قدس آنلاین 30 مهر 1397 قدس آنلاین 30 آبان 1397 قدس آنلاین 30 آذر 1397 قدس آنلاین 30 دی 1397 قدس آنلاین 1 بهمن 1397 قدس آنلاین 1 اسفند 1397 قدس آنلاین 1 خرداد 1397 قدس آنلاین 2 خرداد 1397 قدس آنلاین 3 خرداد 1397 قدس آنلاین 4 خرداد 1397 قدس آنلاین 5 خرداد 1397 قدس آنلاین 6 خرداد 1397 قدس آنلاین 7 خرداد 1397 قدس آنلاین 8 خرداد 1397 قدس آنلاین 9 خرداد 1397 قدس آنلاین 10 خرداد 1397 قدس آنلاین 11 خرداد 1397 قدس آنلاین 12 خرداد 1397 قدس آنلاین 13 خرداد 1397 قدس آنلاین 14 خرداد 1397 قدس آنلاین 15 خرداد 1397 قدس آنلاین 16 خرداد 1397 قدس آنلاین 17 خرداد 1397 قدس آنلاین 18 خرداد 1397 قدس آنلاین 19 خرداد 1397 قدس آنلاین 20 خرداد 1397 قدس آنلاین 21 خرداد 1397 قدس آنلاین 22 خرداد 1397 قدس آنلاین 23 خرداد 1397 قدس آنلاین 24 خرداد 1397 قدس آنلاین 25 خرداد 1397 قدس آنلاین 26 خرداد 1397 قدس آنلاین 27 خرداد 1397 قدس آنلاین 28 خرداد 1397 قدس آنلاین 29 خرداد 1397 قدس آنلاین 30 خرداد 1397 قدس آنلاین 31 خرداد 1397 
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۵:۳۹    
بندرعباس مدیرتعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان در سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۳:۳۰    
قدس انلاین : کاربران فضای مجازی مشهد امروز در پی انتشار توییت توهین آمیز یک نماینده به دیار خراسان، واکنش نشان دادند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۵۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از 59 درصد داوطلبان مجاز در آزمون ارشد خبر داد و گفت: نتایج نهایی این آزمون دهه اول شهریور ماه اعلام می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۵۱    
رشت - استاندار گیلان با اشاره به حضور همه دستگاه های حوزه مدیریت بحران استان در رودسر گفت: به برقراری وضعیت عادی در مناطق آسیب دیده از رانش زمین و سیلاب در این شهرستان اهتمام داریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۵:۱۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از صدور یک میلیون و 216 هزار و 560 کارت ورود به جلسه کنکور 97 برای داوطلبان این آزمون خبر داد و گفت: کارت آزمون از سوم تیر منتشر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۲۳    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل تصریح کرد: بی تردید متجاوزین ، میدان جنگ را در یمن باخته اند اما می خواهند با اشغال بندر حدیده و قطع آب و نان مردم، یمن را وادار به تسلیم کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۰    
قدس آنلاین: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناباد گفت: در حال حاضر وضعیت 400 رشته قنات شهرستان گناباد از نظر کم آبی بحرانی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۰    
قدس آنلاین: متهم به قطع 20 اصله درخت جنگلی و ضد محیط زیست به کاشت درخت ملزم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۳۸    
مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران می گوید برد تیم ملی مقابل مراکش هدیه خدا بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۱۱    
رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان آخرین جزئیات مربوط به مفقودین و کشته شدگان سیل اشکورات رودسر استان گیلان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۸    
اهواز_ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باغملک از آغاز برداشت سیب زمینی از مزارع این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۰۵    
ایرانشهر- فرماندار ایرانشهر گفت: ایرانشهر با 30 هزار هکتار اراضی زراعی وباغی ، قطب کشاورزی سیستان و بلوچستان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۷    
درحالی که رسانه های وابسته به ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان اخباری درباره تسلط عناصر وابسته به این ائتلاف بر فردوگاه الحدیده می دهند اما محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصاالله آن را تکذیب کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۶    
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه علت غیبت منشا در تمرین این تیم را نمی داند، گفت: وحید امیری هنوز قراردادش را با ما امضا نکرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۹:۳۰    
تیم ملی فوتبال آرژانتین در اولین دیدار خود در جام جهانی روسیه مقابل ایسلند با نتیجه تساوی متوقف شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۳    
قدس آنلاین: مراسم تکریم و معارفه روسای ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی و تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۰    
قدس انلاین : در حالی سینماهای مشهد روز گذشته برای نخستین بار میزبان علاقمندان به فوتبال بودند که از بازی ایران و مراکش 500 میلیون ریال سود کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۵۷    
قدس انلاین : کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دمای هوا در این استان آغاز شده و تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۴۵    
این روزها فضای اقتصادی کشور به گونه ای رقم خورده که انگار برخی جریانات داخلی قصد دارند قبل ازتحریم امریکا مردم را مورد مجازات قراردهندو انها را از مقاومت درمقابل دشمن ناامید کرده و فضای خاکستری وحتی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۸:۰۳    
نخست وزیر ژاپن از آمادگی این کشور برای تأمین برخی از هزینه های مربوط به خلع سلاح کره شمالی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۳۶    
تیم ملی فرانسه در نخستین بازی خود رقابت های جام جهانی 2018 روسیه مقابل استرالیا به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۵    
قدس انلاین : مسابقات قهرمانی دو و میدانی بزرگسالان ایران انتخابی تیم ملی روز شنبه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در پیست دانشگاه فردوسی مشهد آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۲    
قدس انلاین : مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح هادی روستایی برای همه دو هزار و 596 روستای بالای 20 خانوار جمعیت در سطح این استان تهیه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۹    
قدس انلاین : کارشناسان بخش مسکن بر این باورند که به دلایل مختلف ریشه دار در شرایط روانی و تجاری بازار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۳    
پس از این که تیم ملی فوتبال ایران توانست در یک بازی پر هیجان مراکش را شکست دهد، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می گوید اولویت فدراسیون فوتبال ایران تمدید قرارداد کارلوس کی روش است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۰    
مربی تیم ملی فوتبال ایران از رسیدن دو ملی پوش مصدوم به بازی دوم خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۵۴    
تربت جام قدس آنلاین: بلاخره پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان تربت جام با تمام فراز نشیبهایش با قهرمانی تیم فرآورده های پروتئینی گوشتیران به بایگانی سپرده شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۸    
قدس انلاین : شهروندان مشهدی همچنان برای پیدا کردن جای پارک خودرو با معضلات عدیده ای مواجه هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۶    
قدس انلاین : دانش آموزان مشهدی با اطلاع رسانی مدارس در اعتکاف 3 روزه ماه مبارک رمضان شرکت کردند، نوجوانانی که فصل امتحانات را به خلوت راز و نیاز با پروردگار خود آراستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۳    
قدس انلاین : مسابقات تنیس قهرمانی کشور در سطحB به میزبانی مشهد برگزار شد که امیرمحمد اولیایی از خراسان رضوی موفق شد قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۸    
قدس انلاین : مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قوچان از وجود 136 اثر، محوطه و بناهای تاریخی در این شهرستان خبر داد که تنها 47 اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده و مابقی در مرحله بررسی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۶    
هواداران ایران در روسیه، نظرهای جالبی در خصوص بازی ایران و مراکش دارند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۱    
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز از کی روش چیزهای جدیدی یاد می گیریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۶    
قدس آنلاین: سرکرده طالبان پاکستان در حمله هوایی ائتلاف تحت رهبری آمریکا در مجاورت مرز افغانستان- پاکستان به هلاکت رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۶    
سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن، با ارائه اطلاعات جدید از نبرد با ائتلاف سعودی در جبهه ساحل غربی، تاکید کرد که متجاوزان در این جبهه نیز مانند جبهه های دیگر در دام افتاده اند و به بن بست رسیده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۴    
خاکستری که اخگر خود را/ خورشید می داند/ و باد را / از یاد برده است *
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۹    
رمضان 1439 نیز دارد به آخرین لحظات خود می رسد و بزودی باید با آن وداع کنیم. رمضان کریم، ماه خداست؛ ماهی که خداوند در آن وعده بخشایش گناهان بندگان را داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۶    
خبرش به قول معروف مثل بمب صدا کرد. حتی خود کسانی هم که برای اولین بار سراغ او رفتند و با او گفت وگو گرفتند فکر نمی کردند که این حرکت هوشمندانه یک چوپان ساده پیرانشهری این قدر مهم و بزرگ شود که تا چند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۶    
وقتی ساعت به ساعت قیمت ارز جابه جا می شود، مواد اولیه وجود ندارد کسی حاضر نیست به ما جنس بفروشد واز طرفی هزینه های حمل و نقل افزایش پیدا می کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۶    
درحالی که دولت آقای دکتر روحانی تیم اقتصادی سیاسی خود را روانه آفریقای جنوبی کرده است و روند برقرار کردن ارتباط با کشورهای غیرغربی را کامل تر می کند، که البته نشان از ناامیدی از ادامه برجام دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۶    
متاسفانه الان در حوزه نشر کتاب هایی منتشر شده است که وقتی حرف از جنگ می زند در فضای سراسر یأس پیش می رود و جنگ را تنها نشانه نفرت و خشم می داند و در برابرش صلح را نماد عشق معرفی می کند و می گوید در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۶    
جامعه:اواسط اردیبهشت ماه سال جاری درحالی که انتظار می رفت طرح تشکیل وزارت گردشگری با سرعت بیشتری مراحل پایانی خود را در صحن مجلس طی کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۳    
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: کمبود آب در بخش های جنوبی و جنوب شرق خراسان رضوی جدی تر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۳    
قدس آنلاین/ آرش خلیل خانه: علی ربیعی می گوید مخالف تشکیل سازمان رفاه اجتماعی است که وزیر بهداشت و درمان پیشنهاد تشکیل آن را به رئیس جمهور داده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۳    
محمد علی شاه نامه ای به میرزا ابوطالب زنجانی نوشت تا برای به توپ بستن مجلس استخاره کند...میرزا اعلام کرد استخاره خوب آمده است...!
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۲۱    
فدراسیون فوتبال ایران در حال برنامه ریزی برای تیم ملی فوتبال در راستای موفقیت در جام ملت های 2019 آسیا در کشور امارات است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۵    
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدارش در جام جهانی مقابل مراکش بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۵    
شب گذشته (جمعه) پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل مراکش تعدادی از کاربران عربستانی با هشتگ المغرب_ ایران به ایرانی ها تبریک گفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۱۱    
گروه های حامی و طرفدار رژیم صهیونیستی دومنیک لسبار شهردار بزانسون واقع در حومه پاریس را به قتل تهدید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۳:۰۸    
تیم منتخب روز دوم جام جهانی فوتبال از نگاه بلیچر ریپورت منتشر شد که در این میان امید ابراهیمی و احسان حاج صفی در تیم منتخب قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۰    
استاندار خراسان رضوی گفت: با همکاری شهرداری مشهد، بازارچه های اشتغال موقت مددجویان کمیته امداد در فصل تابستان راه اندازی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۸    
ده ها هزار فلسطینی امروز جمعه نماز عید سعید فطر را در اردوگاه های بازگشت در شرق غزه و خان یونس واقع در جنوب نوار غزه برگزار کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۲    
شهرک برطعه شرقی در جنوب شهر جنین بامداد امروز شنبه صحنه رویارویی شدید فلسطینیان با نظامیان صهیونیست بود که به زخمی شدن دو جوان فلسطینی انجامید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۹    
اویر اکونیس وزیر علوم رژیم صهیونیستی از حزب لیکود گفت باید ارتش اسرائیل به محض بازداشت اسلام یوسف ابوحمید مجری عملیات اردوگاه امعری در نزدیکی رام الله، او را تیرباران می کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۹    
قدس آنلاین:مدیر روابط عمومی توزیع برق مشهد گفت: برخورد کامیون باری با شبکه 20 هزار ولت، علت قطعی برق منطقه احمدآباد مشهد شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۳    
سامانه الکترونیکی کاشت و نگهداری درختان با مشارکت مردم راه اندازی شده است و ثبت نام کنندگان در این سامانه از تسهیلات تشویقی برخوردار می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۱    
معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از برنامه ریزی برای احیاء و بازپیرایی خانه های تاریخی امیری و بلخاست خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۴    
مردم مشهد،پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر مراکش را در مسابقات جام جهانی روسیه جشن گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۴    
شرکت هواپیماسازی ایرباس انتظار دارد تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، به قرارداد این شرکت با ایران خاتمه دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۵۱    
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد، در پاسخ به اعلام دولت آمریکا مبنی بر وضع تعرفه بر کالاهای چینی، این کشور 25 درصد تعرفه اضافی بر 659 قلم کالای آمریکایی به ارزش 50 میلیارد دلار وضع می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۳    
چناران-امام جمعه چناران گفت : بااجرای دستورات ّFATF با دچارشدن به خودتحریمی بدون اینکه مذاکره ای انجام بدهیم هم سپاه وهم صنعت موشکی خودرا تضعیف می کنیم و هم از جمایت از گروه های مقاومت دست برمی داریم
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۳    
قدس انلاین_تکتم بهاردوست:علی فرزانه دانش آموخته ی دکتری مهندسی شیمی از دانشگاه فردوسی مشهد است که در حال حاضر راهبری یک گروه فناور را در مرکز رشد فناوری دانشگاه فردوسی مشهد به عهده دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۳    
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای ضمن هشدار درباره خطر وقوع حملات تروریستی در اماکن برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال، از اتباع این کشور خواسته در تصمیم برای سفر به روسیه تجدید نظر کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۰    
سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور، گفت: طرح حذف کپی مدارک هویتی برای ارائه به دستگاه های اداری، در سه استان سمنان، خوزستان و قم به صورت آزمایشی آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۳۴    
وزیر آموزش و پرورش گفت: ارائه مهارت های اجتماعی به دانش آموزان در قالب فوق برنامه و در دوره متوسطه اول آغاز می شود و به تدریج در دیگر پایه های تحصیلی گسترش می یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۲۸    
شهرها و مناطق مختلف یمن به خصوص شهر الحدیده که هدف حملات ائتلاف متجاوز به یمن تحت فرماندهی عربستان و امارات قرار دارد صحنه برپایی نماز عید سعید فطر با حضور حماسی و باشکوه نمازگزاران یمنی بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۰:۱۰    
شلوغ ترین روز جام جهانی امروز شنبه خواهد بود و 4 بازی برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۸    
تیم ملی ایران در دهمین مسابقه خود در لیگ ملت های والیبال با نتیجه سه بر صفر مقابل لهستان تیم نخست رقابت های قهرمانی جهان به پیروزی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۹:۳۲    
درحالی که صالح عفاش به نمایندگی مهاجمان به حدیده وعده کرده بود تا عید فطر امسال حدیده را به تصرف در خواهد آورد نه تنها این وعده تحقق نیافت بلکه یمنی ها می گویند دفاع ازحدیده تازه آغاز شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۳:۳۵    
محمد جواد جمالی اظهار داشت: مسکوت گذاشتن لایحه الحاق به FATF به نوعی اقدام هوشمندانه ای بود و دو ماه نیز زمان مناسبی است که نتایج مذاکرات با اروپایی ها مشخص شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۰۱:۴۷    
پردیس سینمایی هویزه مشهد در نخستین بازی ایران در جام جهانی میزبان شهروندان این شهر بود.