دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 5 اسفند 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 1 اسفند 1398 قدس آنلاین 2 اسفند 1398 قدس آنلاین 3 اسفند 1398 قدس آنلاین 4 اسفند 1398 قدس آنلاین 5 اسفند 1398 قدس آنلاین 6 اسفند 1398 قدس آنلاین 7 اسفند 1398 قدس آنلاین 8 اسفند 1398 قدس آنلاین 9 اسفند 1398 قدس آنلاین 10 اسفند 1398 قدس آنلاین 11 اسفند 1398 قدس آنلاین 12 اسفند 1398 قدس آنلاین 13 اسفند 1398 قدس آنلاین 14 اسفند 1398 قدس آنلاین 15 اسفند 1398 قدس آنلاین 16 اسفند 1398 قدس آنلاین 17 اسفند 1398 قدس آنلاین 18 اسفند 1398 قدس آنلاین 19 اسفند 1398 قدس آنلاین 20 اسفند 1398 قدس آنلاین 21 اسفند 1398 قدس آنلاین 22 اسفند 1398 قدس آنلاین 23 اسفند 1398 قدس آنلاین 24 اسفند 1398 قدس آنلاین 25 اسفند 1398 قدس آنلاین 26 اسفند 1398 قدس آنلاین 27 اسفند 1398 قدس آنلاین 28 اسفند 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور گفت که براساس آخرین بخشنامه این سازمان برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در شیرخوارگاه ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۶    
خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف 70 میلیون ریال انواع کالای قاچاق و دستگیری 2 نفر متهم در این شهرستان خبر داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۲۵    
زنجان-فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: بهمن ماه امسال 800 واحد دامی غیرمجاز از مراتع این استان اخراج شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۷:۰۴    
کرمانشاه–معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از فعال سازی بیش از 1100واحد صنعتی راکد در سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۶:۵۵    
مرکزی-سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: پویش نه به خروج از منزل با شیوع ویروس کرونا در کشور در این استان کلید خورده است و با همراهی سمن ها ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: برخورد با محتکران و گرانفروشن ماسک در حال انجام است و تاکنون 18 داروخانه در سراسر کشور پلمپ شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۸    
بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در پنجم اسفندماه، برگزاری ویژه برنامه های مذهبی و فرهنگی آستان مقدس به زمان آینده موکول شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۳    
خوزستان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از ضد عفونی پایانه ها و اتوبوس های بین شهری استان به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۱:۲۳    
یزد - رئیس کل دادگستری استان یزد از تأیید و قطعیت حکم دادگاه بدوی فوت فوتبالیست های یزدی در گرجستان در محاکم تجدیدنظر استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۱۰:۲۹    
یک متخصص بیوتکنولوژی پزشکی با بیان اینکه مرگ ومیر حاصل از کورنا به مراتب از آنفولانزا کمتر است، گفت: از این فرافکنی که برخی رسانه های غربی به خصوص در فضای مجازی ایجاد کرده اند، نگرانم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۱    
در حالی قرار است قطعه یک آزادراه تهران-شمال امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شود که وزیر راه از کاهش 5000 تومانی نرخ عوارض عبور خودروهای سواری از این قطعه با دستور روحانی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۴    
وزیر نفت از قابلیت تولید بیش از هزار میلیون متر مکعب گاز در روز با نصب همه سکوهای 27 گانه پارس جنوبی تا قبل از نوروز 99 خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۶    
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۹:۰۰    
به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی 260 نفر از نو مزدوجین سراسر کشور پیوند آسمانی خود را در جوار بارگاه منور امام هشتم(ع) جشن گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۵    
کوروش کلهر از فاصله گرفتن عکاسان جوان با قوانین و اصول عکس مستند اجتماعی می گوید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۴۲    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد ضمن بیان اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهر مشهد ، گفت: سلامت شهروندان و زائران علی بن موسی الرضا یکی از مهمترین اولویت های مدیریت شهری شهر مشهد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۳۰    
به دلیل انجام مراحل ضد عفونی و پیشگیری از شیوع بیماری های عفونی کتابخانه های آستان قدس رضوی تا پایان هفته تعطیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۸:۰۶    
استاندار خراسان رضوی در دیدار سرکنسول عراق در مشهد ضمن اعلام آمادگی برای همکاری های اقتصادی گفت: تجربه های موفق اقتصادی خراسان رضوی می تواند در قالب مشاوره و سرمایه گذاری های مشترک در اختیار ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۰۷:۴۲    
خطیب حرم مطهر رضوی گفت: ماه رجب المرجب فرصت بسیار مناسبی برای حلالیت طلبیدن از دیگران و طلب بخشش و مغفرت از درگاه خداوند متعال است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۱    
10 مچ انداز خراسان رضوی به اردوی تیم ملی بزرگسالان، جوانان، امید و معلولان این رشته دعوت شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۵    
تقاطع غیرهمسطح شهید ناصری روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان شهری در مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۲۰:۴۹    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آماده باش تمام بیمارستان های دولتی، خصوصی و نظامی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۸    
کشور کویت به خاطر ویروس کرونا حاضر نشد که میزبانی دیدار پرسپولیس و التعاون عربستان را قبول کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۶    
وزیر کشور گفت: گزارشی که امروز وزارت بهداشت در جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات کشور با آمار و ارقام داد روند را کنترل شده و مدیریت شده می داند که امیدواریم این موضوع از حوزه کنترل مدیریت شده به حوزه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
منتخب مردم قم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه گمانه زنی های مختلف برای کشور آسیب زاست، گفت: گسترش و میزان ابتلای کرونا زیاد است، اما خطر مرگ آن بسیار پائین تر از آنفلوانزا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد که کلیه مدارس شهر تهران فردا سه شنبه تعطیل است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۱    
رئیس کانون شوراهای اسلامی کار خراسان رضوی گفت: عقب افتادگی دستمزدکارگران در سال های اخیر باید برای سال 99جبران شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۸    
دانشگاه فردوسی مشهد تا پایان سال 98 تعطیل است. این صحبتی است که به نقل از دبیر شورای صنفی دانشگاه فردوسی در پیامرسان های داخلی و خارجی در حال دست به دست شدن است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۴    
کرونا از طریق هوا منتقل نمی شود بلکه از طریق قطره های ریز سرفه و عطسه فرد مبتلا قابلیت انتقال دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیات تصمیم جلسه هیئت رئیسه برای بودجه سال 99 را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اتهام ورود ویروس کرونا توسط شرکت هواپیمایی ماهان و سازمان هواپیمایی کشوری در فضای مجازی را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کارشناسی و منصفانه نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۲    
رییس بیمارستان مسیح دانشوری شمار بیماران بستری مشکوک به کرونا در این بیمارستان را 104 نفر بیان کرد و گفت: از این تعداد 50 درصدشان بهبود کامل یافته و یا در حال بهبود هستند .
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۳    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از آغاز به کار بسیج ملی مقابله با کرونا خبر داد و به خانواده های توصیه کرد که ترددهای درون و بیرون شهری را کاهش دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۸    
سومین جلسه رسیدگی به اتهامات روح الله زم در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۳    
هیات مدیره بیمارستان جم، محل بستری محمدرضا شجریان در بیانیه ای آخرین وضعیت او را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۷    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است دو کمیسیون بهداشت و آموزش مجلس در نامه ای به رئیس مجلس پیشنهاد تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان سال را اعلام کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
سردار دهقان، مشاور مقام معظم رهبری در مصاحبه با یک روزنامه انگلیسی تاکید کرد که ایران به دنبال جنگ همه جانبه با آمریکا نیست اما مذاکره با این کشور هم بی معنی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۱    
سفیر ایران در تفلیس به نقل از مسئولان گرجی اعلام کرد که در صورت کم شدن آثار شیوع ویروس کرونا پروازهای مستقیم به ایران از سر گرفته خواهد شد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۸    
سخنگوی وزارت خارجه مسدود بودن مرزهای کشور با برخی از کشورهای همسایه را موقتی عنوان کرد و گفت: اقداماتی که برای مقابله با این ویروس باید انجام شود، باید جمعی باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۸    
معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: تمام اماکن و مسابقات ورزشی تا 15 اسفند تعطیل و لغو شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
گرگان–مدیرکل دامپزشکی گلستان با اشاره به استمرار پایش زیستگاه ها و نمونه برداری از پرندگان تلف شده در خلیج گرگان گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
تعدادی از نمایندگان مجلس برخی از علت هایی که موجب شد کلیات بودجه برای اولین بار در مجلس رای نیاورد را اعلام کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
لرستان-فرماندار مرکز لرستان از آماده باش 100 درصدی دستگاه ها در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۳    
سیستان و بلوچستان-مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: حقابه تالاب بین المللی هامون از محل چاه نیمه های سیستان وارد تالاب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
تهران–سخنگوی گمرک ایران خبر داد که مرز مهران از ساعت 10.45 دقیقه صبح دوشنبه آغاز به کار کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
البرز-مدیر کل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف انبار کوچک ماسک در کرج خبر داد و گفت: این ماسک ها در اولین فرصت در محل کشف به قیمت مصوب و واقعی در اختیار مردم قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
یزد-تعداد 60 نوعروس تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان مهریز برای آغاز زندگی مشترک خود در انتظار دریافت جهیزیه هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۷:۰۰    
خوزستان-وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح اقدام ملی مسکن 400 هزار نفر از دهک های پایین جامعه که استطاعت خرید خانه با نرخ های جاری را ندارند، خانه دار خواهد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۷    
اهواز-مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: 49 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خوزستان مورد عفو مقام معظم رهبری قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۵۴    
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: شب گذشته یک فرد مسن مشکوک به کرونا در نیشابور فوت کرد، لذا به منظور نهایی کردن تشخیص، آزمایشات وی به دانشگاه علوم پزشکی تهران ارسال شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۲    
قائم مقام وزیر بهداشت با بیان اینکه ما در اعلام آمار مبتلایان و فوتی های ناشی ازکرونا صادقانه عمل کرده ایم گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۶    
تولیت آستان قدس رضوی از پروژه های عمرانی توسعه رواق های زیرسطحی حرم مطهر رضوی و معاونت اماکن متبرکه بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۰    
سخنگوی دولت با انتقاد از شایعه پراکنی ها و برخی رفتارهای سوداگرانه در ایامی که کشور با بیماری کرونا روبروست و افکار عمومی نگرانی هایی دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تهدید نوار غزه به آغاز جنگ، از حماس خواست مانع شلیک راکت به سمت جنوب فلسطین اشغالی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۲    
سرلشکر سلامی در تماس تلفنی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از آمادگی سپاه برای ارائه هر گونه کمک و خدمات در مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۱    
تاکنون دست کم 152 نفر در ایتالیا به کووید-19 مبتلا شده اند و طی 48 ساعت گذشته سه نفر جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست داده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
پس از اعلام تشکیل کمیسیونی برای برگزاری مراسم تحلیف از سوی اشرف غنی، رقیب انتخاباتی او عبدالله عبدالله، نیز اعلام کرد که کمیسیونی را برای آمادگی مراسم تحلیف به عنوان رئیس جمهوری تعیین کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
یکی از نمایندگان عراقی تأکید کرد که رأی اعتماد دادن به دولت جدید در گرو چند مسئله است از جمله اخراج نظامیان تروریست آمریکایی و حفظ الحشد الشعبی.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۸    
رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه از یک مورد ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس اتاق اصناف ایران در نامه ای به روسای اتاق های اصناف مراکز استان کشور اعلام کرد کلیه نمایشگاه های فصلی و بهاره لغو شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
وزیر بهداشت ترکیه به بیان اظهاراتی در مورد شیوع کرونا در ایران پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۰    
اسامی فیلم های اکران نوروزی مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
جانشین مرزبانی ناجا در مراسم تشییع شهید مرزبانی در قرچک گفت: دشمنان از شرکت مردم در انتخابات دوم اسفند عصبانی و بوده و بنا داشتند تا با اعزام گروه های تروریستی به برخی شهرهای استان سیستان و بلوچستان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۷    
به منظور جلوگیری از گسترش شیوع بیماری کرونا، زمان برگزاری نمایشگاه کتاب بلونیا تغییر یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۴    
مدیر روابط عمومی اداره کل راه آهن خراسان رضوی گفت: در برنامه حمل بار، انتقال و جابه جایی مسافر تغییری ایجاد نشده؛ اما برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در دو حوزه اقدامات خوبی به انجام رسیده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۱    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی انتشار نامه ای کذب در شبکه های اجتماعی مبنی بر استعفای وی به دلیل شیوع ویروس کرونا ضمن اعلام جعلی بودن این استعفانامه تاکید کرد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۸    
بر اساس مصوبه هیأت دولت مقرر شد وزیر دادگستری ادعاهای اخیر خانم نیلوفر بیانی را به طور جدی پیگیری کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد به شهردار مشهد به خاطر نامزد شدن در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بدون هماهنگی با شورای شهر تدکر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی گمرک ایران خبر داد که مرز مهران از ساعت 10.45 دقیقه صبح امروز (دوشنبه) آغاز به کار کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
با توجه به اعلام نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تعطیلی فعالیت های آموزشی، مقرر شد که تا پایان سال جاری کلیه فعالیت های آموزشی دانشگاه های استان تعطیل شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۹    
مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی گفت: به زائران توصیه می شود هنگام تشرف به حرم مطهر رضوی از بوسیدن یا دست زدن به درها، شیشه ها و دستگیره های اماکن متبرکه خودداری کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
البرز- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز: با بیان اینکه اولین مورد مثبت کرونا در البرز به ثبت رسیده است گفت:مردم در خانه بمانند و از رفت و آمد های غیر ضرور و مسافرت پرهیز کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۴۳    
همدان - بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا تمامی کلاس های درس این دانشگاه تا پایان سال تعطیل شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
نماینده مردم قم با اشاره به فوت مبتلایان کرونا در قم گفت: لیست فوت شدگان را به معاون وزیر بهداشت دادم، منتظر استعفای حریرچی هستم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۷    
رییس سازمان سینمایی در پیامی کسب جایزه زنان برتر جهان اسلام توسط نرگس آبیار را تبریک گفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۳۴    
کمیته وضعیت فدراسیون رای خود را در خصوص شکایت باشگاه نساجی مازندران از شهر خودرو مشهد اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۲۵    
رئیس اتحادیه رستوران داران مشهد با اشاره به اینکه تعطیلی رستوران ها باعث وحشت مردم می شود، گفت: حدود یک هفته است که تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی کننده در رستوران ها توزیع شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت هشدار داد اجبار وزارت نفت به تحویل قیر رایگان باعث فسادهای گسترده ای شده و اصرار برخی نمایندگان مجلس به افزودن این حکم فسادانگیز به لایحه بودجه، تعجب برانگیز است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۶    
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابلاغ دستورالعمل و توصیه های بهداشتی در خصوص نحوه گندزدایی سطوح و بهداشت مواد غذایی به تمامی مراکز تهیه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۹    
معاون کل وزیر بهداشت در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس آنلاین تأکید کرد این وزارتخانه به هیچ وجه با قرنطینه کردن مردم یک شهر موافق نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۴۳    
کتاب تبسم دوست پژوهشی تازه از شاعر طنزپرداز و محقق روزگارمان دکتر اسماعیل امینی است که به بررسی طنزها، شوخی ها و لطایف کلام امام خمینی (ره) در کوران مبارزات و اتفاقات بعد از انقلاب اسلامی می پردازد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
خراسان شمالی- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: با هدف پیشگیری و کنترل بیماری ناشی از کرونا ویروس تمامی اجتماعات در سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
خراسان شمالی-رئیس هیئت وزنه برداری خراسان شمالی گفت: سال گذشته تیم وزنه برداری استان در نخستین حضورش توانست رتبه 16 کشور را از آن خود کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی از لغو کشیک های خادمیاران استانی حرم رضوی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
خراسان شمالی- شهردار بجنورد از ضدعفونی 60 دستگاه اتوبوس درون شهری این شهر به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا خبر داد و گفت: این روند ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۵    
خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق حرفه ای 40 راس گوسفند به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۳    
یزد - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مدارس و دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی و فرهنگی استان یزد تا پایان هفته تعطیل اعلام شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۲۳    
خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف 2 قطعه جام ریتون متعلق به دوره ساسانیان به ارزش 20 میلیارد ریال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۱    
زمین لرزه آذربایجان غربی در روز گذشته بیش از 60 بار در نقاط مختلف این استان احساس شده و مسئولان همچنان درحال ارایه خدمات به آسیب دیدگان هستند تا هرچه سریعتر زندگی به شرایط عادی بازگردد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۵    
یک نشریه سعودی از ایجاد هیاتی برای مبارزه با ویروس کرونا در کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۳    
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون 18 مورد مشکوک به ابتلا به ویروس بیماری کرونا در این استان مورد آزمایش قرار گرفته و برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۰    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی مدعی شد: احتمال ابتلای نماینده قم به ویروس کرونا تایید شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۷    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا ویروس جدید را اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۷    
لایحه دوفوریتی مجوز تامین تجهیزات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شورای شهر مشهد تصویب شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۴۴    
پنج گرمخانه موقت شهرداری و گرمخانه سرای سبز زندگی با هدف پیشگیری و مقابله با بیماری واگیردار کرونا، به صورت مداوم ضدعفونی می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۱۷    
معاون اول رئیس جمهور در تماس های تلفنی جداگانه با استانداران آذربایجان غربی و قم، بر امدادرسانی فوری و کمک به زلزله زدگان و هماهنگی همه دستگاه ها در قم برای مقابله با انتشار ویروس کرونا تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۹    
جلسه علنی امروز دوشنبه 5 اسفند مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان پایان یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۱۲/۰۵ - ۱۲:۰۶    
دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد با وجود تخلیه برخی از خوابگاه ها توسط دانشجویان، دانشگاه تصمیمی برای تخلیه خوابگاه ها نگرفته است.
  • ۱