شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۳Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 31 تیر 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 تیر 1398 قدس آنلاین 2 تیر 1398 قدس آنلاین 3 تیر 1398 قدس آنلاین 4 تیر 1398 قدس آنلاین 5 تیر 1398 قدس آنلاین 6 تیر 1398 قدس آنلاین 7 تیر 1398 قدس آنلاین 8 تیر 1398 قدس آنلاین 9 تیر 1398 قدس آنلاین 10 تیر 1398 قدس آنلاین 11 تیر 1398 قدس آنلاین 12 تیر 1398 قدس آنلاین 13 تیر 1398 قدس آنلاین 14 تیر 1398 قدس آنلاین 15 تیر 1398 قدس آنلاین 16 تیر 1398 قدس آنلاین 17 تیر 1398 قدس آنلاین 18 تیر 1398 قدس آنلاین 19 تیر 1398 قدس آنلاین 20 تیر 1398 قدس آنلاین 21 تیر 1398 قدس آنلاین 22 تیر 1398 قدس آنلاین 23 تیر 1398 قدس آنلاین 24 تیر 1398 قدس آنلاین 25 تیر 1398 قدس آنلاین 26 تیر 1398 قدس آنلاین 27 تیر 1398 قدس آنلاین 28 تیر 1398 قدس آنلاین 29 تیر 1398 قدس آنلاین 30 تیر 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۳    
مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: همزمان با پایان فصل برداشت عسل در این شهرستان 12 تن عسل تولید شد که این میزان نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۸    
گیلان- مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه هم اکنون 115 هزار و 148 خانوار در گیلان تحت حمایت این نهاد هستند گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۳    
گیلان- حسین نحوی نژاد با بیان اینکه باتوجه به رشد علم ، تکنولوژی ، صنعت ، زندگی ماشینی وعوامل اقتصادی واجتماعی خانواده نقش خودش رادرتربیت فرزندان خوب ایفا نمیکند افزود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۷:۱۴    
مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: کارهای خوبی در زمینه تحول انجام شده که امیدواریم به سرانجام مطلوب برسد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۶:۳۹    
افشای فیلم و تصاویر دونالد ترامپ در کنار اپستین از جمله موارد جنجالی پرونده این قاچاقچی میلیاردر آمریکایی است.رفاقتی که حاشیه های بسیاری را به دنبال داشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۱    
خراسان شمالی- فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از کشف 24 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان شیروان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۰۹    
توئیت های افراد نزدیک به مزدک میرزایی در رسانه ها و جلد چند روزنامه ورزشی نزدیک به او ، نشان می دهد این مجری و همسرش احتمالا به لندن رسیدند تا او در شبکه ایران اینترنشنال برنامه ورزشی بسازد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۹    
عکسی از داخل کابین هدایت و فرماندهی کشتی انگلیسی خدمه آنرا در حالی که بر روی زمین نشانده شده اند نشان می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۳:۰۶    
یزد - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه غرب به دنبال ترویج فرهنگ بی بند و باری در جامعه است گفت: فروپاشی خانواده در ایران از اهداف اصلی جنگ نرم دشمن است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۵    
یکی از درمان های فشار خون قرص لوزارتان است که قریب به یک سال است که در جهان سرطانزا شناخته شده اما تا همین چند روز پیش در کشور به عنوان دوای درد فروخته می شد و بیماران مبتلا به فشار خون را در معرض ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۲    
خوزستان_ مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: به دلیل وزش تندبادهای لحظه ای طی امروز تا پایان هفته جاری در جنوب غرب استان احتمال برخاستن گرد و خاک محلی دور از انتظار نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۱:۳۲    
خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی با اشاره به تفاهم نامه های مطرح شده در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به این استان میزان اعتبارات حاصل از این سفر را 280 میلیارد ریال تفاهم نامه اعلام کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۴    
خراسان شمالی- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اداره یک کشور باید مبتنی بر علم و دانش باشد، گفت: با تکیه به پول نفت و با فرهنگ بچه پول داری نمی توان به اقتصاد پویا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۴۳    
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از پروازهای منظم حجاج استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: از ابتدای اعزام حجاج تاکنون فقط در دو پرواز تاخیر دوساعته پیش آمده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۲    
رئیس جمهور در نشست با مدیران ارشد بخش مسکن، به طرح مسکن قسطی کارمندان اشاره کرد که بر اساس آن، کارمندان پنج سال بخشی از حقوق خود را پرداخت و سپس دو سال صبر می کنند تا خانه ای که توافق شده ساخته شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۵۶    
آژانس بین المللی انرژی اتمی بعد از فوت مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد معاون او سرپرستی این نهاد بین المللی را به عهده خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۵    
فرماندار سرخس گفت: آتشی که از ظهر یکشنبه مراتع طبیعی شهرستان سرخس را گرفتار کرده بود با خاکستر کردن 150 هکتار از این عرصه ها ظهر امروز خاموش شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۲    
با وارد کردن یک چاه جدید در مدار مصرف، مشکل کم آبی چهار روستای بخش رضویه شهرستان مشهد رفع شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
ارومیه- در حال حاضر 40 درصد ناوگان تاکسیرانی شهرداری ارومیه فرسوده است که با انجام برنامه ریزی های لازم نسبت به نوسازی اقدام می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
خوزستان_ مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز گفت: عملیات حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق شهری و پیرامون روستاها و مناطق حفاظت شده واقع در گستره عملیاتی این شرکت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۳۰    
گیلان-ایجاد زباله و پسماند یکی از معضلات استان گیلان است که باید برای حل این مشکل برنامه دقیقی اندیشیده شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۲۷    
قزوین-زنان پایه و محور اصلی خانواده هستند و اگر سلامت زنان به خطر بیفتد سلامت خانواده به خطر می افتد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۸    
فرامرز قریبیان اولین بازیگر فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهور آمریکا که پس از ناکام ماندن سیاست موسوم به فشار حداکثری علیه ایران در کشورش مورد انتقاد محافل سیاسی قرار گرفته دوشنبه گفت اینکه بخواهد با ایران توافق کند دارد برای او دشوارتر می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: سد پیشین در جنوب این استان براثر بارندگی های مونسون سرریز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۱:۵۸    
وزیر امور خارجه انگلیس با قرائت بیانیه دولت این کشور درباره واکنش انگلیس درباره اقدام ایران در توقیف نفتکش انگلیسی در خلیج فارس گفت که از تهران می خواهیم که فورا نفتکش انگلیس و خدمه آن را آزاد کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۴    
آرمین سهرابیان مدافع میانی فصل گذشته آبی های تهران به عضویت تیم سایپا در آمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۸    
باشگاه فرهنگی ورزشی والیبال سبزجامگان پیام خراسان با اکبر خداوردی به توافق نهایی رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۹    
به گفته هیوندای، سوناتا هیبرید 2020 با سقف شیشه ای خورشیدی که قابلیت تولید انرژی الکتریکی از نور خورشید را دارد، می تواند در هر سال هزار و 300 کیلومتر را با این انرژی پاک طی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۵    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده محمد علی نجفی که متهم به قتل عمد همسر دوم خود است نیز با حاشیه هایی همراه بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۳    
نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس درباره انتخاب ناظر بر حوزه چناران و طرقبه شاندیز تصمیمی نگرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۲    
معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد 460 هزار شغلی خبر داد و گفت: راهبرد دولت در سال 98 تثبیت اشتغال ایجاد شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۴۶    
باشگاه شهر خودرو خراسان در ادامه جذب بازیکن و نقل و انتقالات تابستانی "روح الله باقری" بازیکن سابق تیم استقلال را به خدمت گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۲۸    
علی ربیعی با تأکید بر اینکه از نظر دولت انتخابات شورایاری ها قانونی است و باید برگزار شود گفت: سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه سخت گیری می کند
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۱    
نماینده عرب کنست (پارلمان اسرائیل) هنگام بازدید از یک کودک زخمی فلسطینی گریست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۳    
رئیس بسیج مستضعفین جوان گرایی را یکی از برنامه های اصلی سپاه دانست و گفت: در حوزه جوانگرایی سپاه پاسداران تاکنون جزو یکی از بهترین نهادها بوده و این فعالیت خود را ادامه می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۷    
مینو اصلانی در واکنش به انتشار خبری در خصوص دستگیری خانم ها به علت خوردن بستنی در انظار عمومی که از به نقل از او منتشر شده بود واکنش نشان داد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
تشکیلات بهائیت در ایران با دستور مرکز اصلی فرقه در اسرائیل اشخاص و کارمندان بخش های مختلف را شناسایی کرده تا برای مقاصد جاسوسی و همچنین پیاده کردن خواسته های بهائیت در ایران، از آنان استفاده کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه اولویت ایران بازطراحی راکتور اراک است، گفت: در صورتی که اقدامات شرکای برجام و کارگروه بازطراحی راکتور کند شود، ممکن است ایران به سراغ راکتور قدیمی برود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۷    
حسن هانی زاده گفت: برگزاری نشست گروه جنبش عدم تعهد با حضور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی آقای ظریف و بیان موضوعات مهمی که بیانگر تحمیل اراده قدرتهای زورگو به مردم جهان و ایستادگی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۱    
برخی اعضای گروهک با پوشش های مختلف به دنبال جمع آوری اطلاعات فعالان حوزه مبارزه با منافقین هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۱    
در فضای مجازی از شهردار رشت عکسی منتشر شده که او را در تاکسی هنگام رفتن سرکار نشان می دهد اما این عکس با واکنش کاربران مواجه شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۸    
رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل44 قانون اساسی مصوبه این کمیسیون برای واگذاری سهام عدالت را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۶:۰۲    
محمد کهندل اقتصاددان گفت: زمانی کاهش قیمت ها و مشارکت مردم درعرصه های اقتصادی افزایش می یابد که دولت با واقعی کردن نرخ ارز و کناره گیری از تصدی گری دولتی و واگذاری حقیقی به بخش خصوصی چرخ های اقتصاد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۶    
آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با آیت الله العظمی مکارم شیرازی یکی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۰    
الیجا مگنیر(Elijah J. Magnier) خبرنگار و تحلیلگر مسائل خاورمیانه در یادداشتی با عنوان آیا ایران توان مقابله با آمریکا را دارد؟ به بررسی قابلیت های دفاعی ایران پرداخت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۵۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از کاهش آمار مهاجرت از ایران به سایر کشورها طی سال های اخیر خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۵    
14 متجاوز مرزی طی 48 ساعت گذشته در مرزهای مشترک ایران و افغانستان به هنگام پاکسازی عقبه مرز توسط نیروهای انتظامی شهرستان تایباد شناسایی و دستگیر شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۲    
عباس آخوندی که بسیاری از کارشناسان او را عامل آشفتگی بازار مسکن می دانند طی یادداشتی در روزنامه شرق خوستار تصویب fatf شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی دولت ادعای وزیر خارجه انگلیس در مورد نیت ایران برای مقابله به مثل در توقیف نفتکش این کشور را رد کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۵    
صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ا ی رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
یزد - معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری یزد گفت : برای طرح ها ی نیمه تمام صنعتی در استان بیش از یک هزارمیلیارد تومان در نظرگرفته شده که 58میلیارد تومان درمرحله اول به این طرح ها اختصا ص یافته است .
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۲    
قزوین_ استاندار قزوین گفت: سلامت بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
برای نخستین بار در خراسان رضوی میزان رضایتمندی مردم از خدمت رسانی پزشک قانونی سنجیده می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: واحدهای صنعتی خراسان رضوی باید از خروجی های خط تولید همچون پساب کسب درآمد کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۳    
سامسونگ شروع به انتشار یک به روز رسانی سیستم عاملی جدید برای Galaxy Watch به کاربران ایالات متحده و کره جنوبی کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
البرز- سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج ضمن ارزیابی دیدار اخیر این تیم مقابل شاهین کرمانشاه گفت: نماینده کرمانشاه تازه به لیگ برتر صعود کرده و هیچ گونه شناخت یا فیلمی برای آنالیز این تیم در ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
خراسان شمالی-معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی گفت: برای جبران خسارات سیل به بخش کشاورزی استان 250 میلیارد ریال اعتبار تسهیلاتی ابلاغ شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
خراسان شمالی- معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت:باید با حمایت از شرکت های دانش بنیان جوانان خراسان شمالی را در مسیر تاسیس این شرکت های بزرگ قرار دهیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
خراسان شمالی- مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از باقیمانده مسکن مهر به تعداد دو هزار واحد در این استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۱۲    
قزوین_ معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: رشد بانوان در استفاده از تسهیلات روستایی چشمگیر است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۹    
یزد - رئیس جمعیت هلال احمر بافق گفت: پیکر بی جان مرد52ساله حوالی روستاهای ارتفاعات خسوف و بشکان بافق معروف به کوه معدن بشکان پس از4شب و 5 روز جستجو، با همکاری و تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۶    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: به دلیل تعدد بوستان ها و شهربازی ها در خراسان رضوی روند بازدید از ایمنی وسایل شهربازی های مشهد تشدید می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۳    
شورای اسلامی شهر مشهد موافقت کرد که قطعه ای در بهشت رضا (ع) این شهر به دفن رایگان اهداکنندگان عضو اختصاص یابد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰    
مدیر روابط عمومی توزیع برق مشهد گفت: روز گذشته 30 تیرماه بیشترین مصرف مردم از ابتدای سال به میزان 1639 مگاوات رقم خورد که میزان عجیبی برای مصرف برق مردم بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۰۰    
آبشارهای سه گانه ارزنه، از تفرجگاه های طبیعی خراسان رضوی است که در شهرستان باخرز در نزدیکی تایباد واقع شده است. این آبشارها در امتداد رودخانه ارزنه قرار گرفته و از ارتفاعات باخرز سرچشمه می گیرند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۵۷    
نابع رسانه ای عراقی اعلام کردند که نخست وزیر این کشور امروز به تهران سفر می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس سازمان بین الملل انرژی اتمی درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۲    
عدم بازگشت بخشی از ارزهای صادراتی سال گذشته به کشور، دولت را برای اصلاح ساختارهای ارزی و تجاری، مصمّم کرده و بر همین اساس ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۵۲    
تصاویر و فیلم هایی از جاسوسان سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا را مشاهده می کنید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۷    
البرز- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از رونمایی سامانه میز خدمت الکترونیک آموزش فنی وحرفه ای خبرداد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۷    
شهرکرد- تیرماه امسال برای اعضای شورای شهر شهرکرد و هم چنین شهردار این شهر یکی از داغ ترین ماه های سال در خصوص پاسخ به شایعات متعدد بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۳۴    
البرز- رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی کرج گفت: شرایط اقتصادی به گونه ای پیش رفته که در حال حاضر لوازم خانگی برخلاف گذشته جزو کالاهای لوکس و گران قیمت محسوب می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۵    
جزئیات قرارداد جدید مهاجم برزیلی سپاهان با این باشگاه مشخص شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۹    
کابینه بریتانیا بار دیگر درباره توقیف یک نفتکش این کشور در تنگه هرمز تشکیل جلسه می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۶    
تصمیم شورای صنفی اکران برای تداوم سرگروهی فیلم شبی که ماه کامل شد به جای اینکه از این فیلم دفاع کند، باعث شده است برخی سینماگران به همین بهانه ارزش های سینمایی این فیلم را نادیده بگیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۷    
علیرضا سوزنچی کاشانی را از گذشته های دور به عنوان یکی از بازیگران پیشکسوت و توانمند تئاتر شهرمان می شناسیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۰۱    
نماینده مردم مشهد و کلات در جلسه امروز مجلس به اظهارات روز گذشته جلیل رحیمی نماینده تربت جام علیه او واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۸    
یاسوج- نمی دانم اسم حجت الاسلام اسماعیل آذری نژاد که سال گذشته لقب روحانی دهدشتی یا قصه گوی روستاهای محروم را گرفت شنیده اید؟
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۸    
یزد - سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان بافق گفت : در شهرستان بافق، سگ های صاحبدار، به صورت رایگان، بر علیه بیماری هاری واکسینه می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۵    
تیم ملی فوتبال ایران در تازه ترین رده بندی فیفا با 3 پله سقوط مواجه خواهد شد و همچنان در صدر آسیا قرار خواهد گرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۵۲    
رئیس سازمان بین الملل انرژی اتمی درگذشت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۹    
مشاور وزیر امور خارجه در واکنش به نامه انگلیس به شورای امنیت عنوان کرد: انگلیسی ها به خاطر داشته باشند که مدت ها است در خلیج فارس، دیگر ساعت ها به وقت انگلیس تنظیم نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۴۰    
ساکنان شهرک مهرگان در حالی نارضایتی خود را از اتوبوس های فرسوده و بدون کولر و ایستگاه های بدون سایبان مناسب در داغ ترین روزهای سال مطرح می کنند که اتوبوسرانی قول مساعدی بر خروج تمام اتوبوس های فاقد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۷    
اسدالله عباسی گفت: بیشتر مجلسی ها و مرکز پژوهش های مجلس با تاسیس وزارت بازرگانی مخالف هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۴    
روزنامه فرهیختگان مدعی شد که درآمد تقریبی 30 میلیاردی از تبلیغات جانبی برنامه 90 حاصل شده که در گزارشات رسمی به آنها اشاره ای نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۸    
مدیر سازمان تعاون روستایی استان از توزیع 28 هزار تن کود شیمیایی بین کشاورزان خراسان رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند به انتشار و ارائه نسخه سیستم عامل اندروید 9 برای برخی از جدیدترین مدل های عرضه شده خود اقدام کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۱۰    
نماینده نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: اغلب واگذاری های بخش دولتی به بخش خصوصی در چند سال گذشته بدون اینکه سازو کار شفافی داشته باشند صورت گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۷    
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری مسابقات قرآنی و این محافل، عملی کردن قرآن و گفتمان آن در جامعه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۱    
قم- باوجوداینکه استان قم به داشتن این ظرفیت ها به خود می بالد و در سال رونق تولید می بایست دv این راستا پیشتاز باشد اما واقعیت این است که بسیاری از صنعتگران از وضعیت موجود رضایت نداشته و خواهان حمایت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۲    
جواد انصافی گفت: بچه های ما بابانوئل را به خوبی می شناسند ولی عمو نوروز و مبارک را نه.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۲    
مدیرعامل قطار شهری مشهدمقدس درباره کلنگ زنی خط 4 قطار شهری مشهد و هزینه های آن توضیحاتی داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۹    
مدیر کل جاسوسی وزارت اطلاعات از شناسایی و دستگیری 17 جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی امریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت: احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی الارض اعدام می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۳    
منتقدان سینما معتقدند شبی که ماه کامل شد فیلمی جسورانه در پرداخت و موضوع است که آبیار به خوبی از عهده ساخت آن برآمده است و این فیلم توانسته یک واقعه تاریخی را به اثری دراماتیک بدل کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۰    
علی دایی در دادگاه کیفری یک استان تهران حضور یافت اما به خبرنگاران گفت: دلیل حضورم به شما ربطی ندارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۱    
جمعی از پزشکان و دانشجویان جهادگر دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی مشهد با حضور در مناطق کم برخوردار شهرستان نیشابور اقدام به ارائه خدمات عمومی و تخصصی کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۸    
اصفهان- برداشت های بی رویه از سفره آب های زیرزمینی عواقبی هم چون فرونشست زمین دارد که اگر به اراضی اطراف مسکن مهر طلاب حبیب آباد اصفهان سفر کنید به طور حتم آثار آن برای شما نیز مشهود است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۵    
دادگاه علنی محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران به اتهام قتل همسرش، برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۲    
گیلان- رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: طرح عابریار ترافیک برای ایمنی عابران پیاده و جهت ساماندهی تردد در گذرگاه های عابران در رشت آغاز شد.
  • ۱