سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 18 تیر 1398 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 31 فروردین 1398 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1398 قدس آنلاین 31 خرداد 1398 قدس آنلاین 31 مرداد 1398 قدس آنلاین 1 شهریور 1398 قدس آنلاین 30 مهر 1398 قدس آنلاین 30 آبان 1398 قدس آنلاین 30 آذر 1398 قدس آنلاین 30 دی 1398 قدس آنلاین 30 بهمن 1398 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 1 تیر 1398 قدس آنلاین 2 تیر 1398 قدس آنلاین 3 تیر 1398 قدس آنلاین 4 تیر 1398 قدس آنلاین 5 تیر 1398 قدس آنلاین 6 تیر 1398 قدس آنلاین 7 تیر 1398 قدس آنلاین 8 تیر 1398 قدس آنلاین 9 تیر 1398 قدس آنلاین 10 تیر 1398 قدس آنلاین 11 تیر 1398 قدس آنلاین 12 تیر 1398 قدس آنلاین 13 تیر 1398 قدس آنلاین 14 تیر 1398 قدس آنلاین 15 تیر 1398 قدس آنلاین 16 تیر 1398 قدس آنلاین 17 تیر 1398 قدس آنلاین 18 تیر 1398 قدس آنلاین 19 تیر 1398 قدس آنلاین 20 تیر 1398 قدس آنلاین 21 تیر 1398 قدس آنلاین 22 تیر 1398 قدس آنلاین 23 تیر 1398 قدس آنلاین 24 تیر 1398 قدس آنلاین 25 تیر 1398 قدس آنلاین 26 تیر 1398 قدس آنلاین 27 تیر 1398 قدس آنلاین 28 تیر 1398 قدس آنلاین 29 تیر 1398 قدس آنلاین 30 تیر 1398 قدس آنلاین 31 تیر 1398 
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۲    
به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقه ای تحت عنوان قرار عاشقی در بارگاه منور امام مهربانی ها برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۴:۵۲    
خوزستان- معاون پیشگیری از وقوع جرم سازمان تعزیرات حکومتی گفت: کمین کردن و پرونده درست کردن نه اخلاقی است و نه اسلامی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۵    
خراسان شمالی- معاون فنی و عمرانی شهرداری بجنورد گفت: طی سه ماه اول سال 98 با اعتبارات شهرداری بجنورد، 102 هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۱    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح آباد گفت: یک تن مواد غذایی و آرایشی بدون صلاحیت عرضه و مصرف توسط شبکه بهداشت و درمان این شهرستان معدوم شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۲:۳۵    
خراسان شمالی- دوره بین المللی نجات در کوهستان با حضور مربیانی از کشور آلمان به میزبانی خراسان شمالی در منطقه درکش با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر اسنان و تعدادی دیگر از مسئولان در حال برگزاری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۵    
خراسان شمالی- معاون میراث فرهنگی خراسان شمالی از آغاز عملیات تجهیز موزه باستان شناسی استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۳    
قزوین_همزمان با حرم مطهر رضوی، طرح ملی طرح سلام بر امام در قزوین آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۱    
خبرنگار رادیو فردا طی یادداشتی به جاسوس بودن نازنین زاغری اعتراف کرد و نوشت باید زاغری را بدهند تا کشتی توقیف شده نفتی را پس بگیرند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۲    
این روزها محاکمه دانه درشت ها ی اقتصادی برعهده قاضی جوانی است که ساده زیستی و شجاعتش زبانزد شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۰    
در این ایام که موضوع جیسون رضائیان و خیانت اش به مردم ایران نقل محافل شده است، بی انصافی در حق ملت ایران است اگر مواضع مقامات رده بالای دولت در ارتباط با جاسوس معروف آمریکایی بازخوانی نشود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۰    
به نظر می رسد برای اصلاح وضعیت تئاتر، ابتدا برخی افراد که همزمان، مدیر شهری، برنامه ساز صداوسیما و مدرس دانشگاه هستند باید خود را اصلاح کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۷    
قزوین_ معاون فرهنگی_رسانه ای اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت:هفتمین جشنواره ملی جلوه های فرهنگ رضوی در فضای مجازی در قزوین برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل استقلال گفت: انتخاب پدیده انتخاب خود آقای رحمتی بود و در خصوص بازگشت او صحبتی نداشتیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۰    
گیلان - رئیس پلیس راهور استان گیلان گفت: با بهره برداری از سیستم های جدید الکترونیکی دیگر از کاغذهای جریمه استفاده نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۰    
یزد - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اشکذرگفت : سمپاشی با پهباد به صورت آزمایشی در زمینی یک هکتاری در روستای چرخاب اشکذر، انجام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۵۰    
گیلان- مدیرکل میراث فرهنگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان گفت: سیزدهمین جشنواره بزرگ تابستانی در موزه میراث روستایی گیلان برگزار خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۳    
دادگاه استیناف آمریکا با صدور حکمی اعلام کرد اقدام دونالد ترامپ در مسدود کردن دسترسی منتقدان خود به صفحه توئیترش، نقض متمم اول قانون اساسی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۱    
خراسان شمالی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نگاه ما به سفر دور دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان باید از منظر حاکمیتی باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۵    
یک رسانه آمریکایی روز سه شنبه از توافق انگلیس و فرانسه برای اعزام نیرو به سوریه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۲۲    
خراسان شمالی- جلسه هماهنگی سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی، روز سه شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و با هدف بررسی نیازمندی ها و روند اجرای طرحها و پروژه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۹    
خراسان شمالی- جانشین فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: جوان بجنوردی که جمعه شب گذشته در یک درگیری در شهربازی، جوان دیگری را به قتل رسانده و متواری شده بود، ساعاتی پیش دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۱۶    
شهردار مشهد استعفای معاون فرهنگی شهرداری را تائید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۱    
روزنامه القدس العربی نوشت جنگ یمن برای آل سعود به جنگ فرسایشی تبدیل شده است و عربستان دیگر نمی تواند انتظار دستیابی به راه حلی افتخارآمیز در این باره داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۸:۴۹    
وزیر خارجه اسبق آمریکا با انتقاد شدید از رویکرد دولت ترامپ در قبال ایران نوشت که رئیس جمهور آمریکا با خروج از توافق هسته ای، اهرم فشار خود علیه ایران را از دست داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۲:۳۰    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با اجرای طرح ردای خدمت، علمای اعلام و ائمه جماعات در کنار خادمان بارگاه رضوی بسته های غذایی را در بین محرومان حاشیه شهر مشهد توزیع خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۵    
نشست رؤسای انجمن های هنرهای نمایشی کشور با حضور رؤسای این انجمن ها، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و متولیان هنرهای نمایشی کشور در مشهد برگزار شد و مشکلات و مسائل پیش روی تئاتر استان ها مورد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۷    
بر اساس یک سری اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد که سونی برای گوشی هوشمند جدیدش از تراشه Snapdragon 710 استفاده کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۴    
دونالد ترامپ قبلا از این موضوع انتقاد کرده است که آمریکا دسترسی کافی به بازار هند ندارد. هندی ها نیز بعد از آنکه ترامپ قانع نشد هند را از افزایش تعرفه واردات اعمالی بر فولاد و آلومینیوم معاف کند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۵۱    
مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد از تغییر رویکرد جشنواره تئاتر فجر امسال خبر داد و گفت: امسال جشنواره تئاتر فجر با رویکرد جدیدی برگزار خواهد شد و آیین نامه آن شنبه هفته آینده ابلاغ می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۴۸    
قدس آنلاین : بوئینگ از ابتدای سال جاری میلادی تنها 239 هواپیما را تحویل داده است که در مقایسه با رقیب اروپایی خود تا حدود زیادی این بازار را به ایرباس واگذار کرده است. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۳۹    
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با طرح این پرسش که چه کسی متولی هنر تئاتر است؟ گفت: متولی هر جامعه ای شهروندان آن جامعه هستند و متولی تئاتر، هنرمندان آن هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۱:۰۲    
نفتکش مورد اشاره الحدید متوقف شده در کشور مصر مربوط به نفتکشی تحت عنوان sea shark است که در تاریخ 12 مهر 97 با بارگیری یک میلیون بشکه نفت خام، آبهای ایران را به سوی کانال سوئز ترک کرده بود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۵۶    
قدس آنلاین : ژابی آلونسو ستاره اسپانیایی و بازنشسته فوتبال رسما به عنوان سرمربی تیم دوم رئال سوسیه داد معرفی شد. بر این اساس مراسم معارفه این سرمربی امروز در این باشگاه برگزار شد. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۴۱    
قدس آنلاین : دقایقی پیش عده ای ناشناس در ورودی شهرستان پیرانشهر به خودروی سپاه تیراندازی کردند که طی این حادثه سه نفر شهید و یک نفر مجروح شد. ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۵    
برخی می پرسند که چرا روسیه و چین مکانیسم مشابهی با اینستکس ایجاد نمی کنند؟ ما نیز پاسخ داده ایم "چرا چنین کاری بکنیم؟ " ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۳۲    
هیأت وزیران سعودی در بیانیه ای در خصوص هرگونه بیان شعار سیاسی یا مذهبی در مراسم حج هشدار داد و تهدید به برخورد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۲۰:۲۳    
شرکت های زیادی تلفن های همراه با 12 گیگابایت رم از جمله نام های بزرگ مانند سامسونگ و همچنین تولیدکنندگان چینی مانند OnePlus و Xiaomi تولید می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۱    
سامسونگ گلکسی A50 یکی از چندین گوشی های میان رده است که دارای یک دوربین سه گانه در پشت خود است و با توجه به تست DxOMark و به ثمر رسیدن آن ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۵۷    
عبدالله اسکندری گریمور باسابقه با اشاره به اجاره نشینی خودش گفت: از این ماه 25 درصد اجاره بهای مسکنم اضافه شده است و این وضعیتی است که برای لااقل نیمی از مردم وجود دارد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۳    
نوجوانی که دوستش را به قتل رسانده بود، مقابل قضات دادگاه هم عرض هم ادعا کرد مقتول مهدورالدم و مستحق این مجازات بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۱۰    
منبع دیپلماتیک دیگری از مصر اعلام کرد که بحران مذکور در مسیر حل شدن قرار دارد چرا که قاهره از واکنش تهران به واسطه هم پیمانان یمنی اش یعنی انصار الله در تنگه باب المندب و ایجاد اختلال در حرکت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۹:۰۴    
فواد ایزدی گفت: رفتارها و رویکردهای اروپا را از دو منظر می توان مورد بررسی قرار داد یا اروپایی ها یا نمی خواهند یا نمی توانند دررابطه با تعهدات ذیل برجام کاری انجام دهند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۴    
نماینده ویژه پوتین امروز در دیدار با شمخانی ضمن ارائه گزارش نشست مقامات عالی امنیتی روسیه، آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: مواضع صریح مسکو درباره حضور قانونی ایران در سوریه در این اجلاس اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۱    
علی اکبر لبافی گفت: مدیران صندوق های مالی بخصوص تأمین اجتماعی باید قیمت تمام شده هزینه ها را به حداقل برسانند و هزینه های سرباری صندوق ها را کاهش دهند چرا که خدمات این سازمان در حال حاضر بسیار گران ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۳۱    
اتحادیه اروپا و سه کشور بریتانیا، فرانسه و آلمان با انتشار بیانیه ای بر لزوم پایبندی کامل ایران به توافق هسته ای تأکید کردند و خواستار تشکیل فوری کمیسیون مشترک برجام شدند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۲۰    
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: اعتماد مردم بزرگترین و مهمترین سرمایه آستان قدس رضوی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۴    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه یک نیروی راهبردی است، تاکید کرد: به فضل الهی با حضور نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای مسلح مدافع انقلاب و کشور ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۸:۱۴    
پس از توهین معاون فرهنگی شهردار مشهد به خبرنگاران که صبح امروز در نشست خبری کلایی اتفاق افتاد خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی در محکومیت به این توهین بیانیه صادر کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۳۱    
همزمان با دهه کرامت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی،کتابخانه عمومی مولانا شهرستان تایباد به بهره برداری رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۷:۱۱    
مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد گفت: تا دقایقی دیگر عذرخواهی زارعی اعلام خواهد شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۷    
رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی درباره اعلام نیاز صنایع خودروسازی به دانشگاه ها گفت: یک نمونه خودرو هیبریدی در دانشگاه ما ساخته شده، اما متاسفانه هیچ پیگیری در این خصوص صورت نگرفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۵۱    
مهاجم مالیایی با عقد قراردادی رسمی به عضویت استقلال تهران درآمد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۸    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از کشف 200 عدد سکه طلای بهار آزادی به ارزش 9 میلیارد و 400 میلیون ریال در فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۸    
اصلا کاری به این ندارم که شهردار جوان مشهد از شنیدن پرسشهای مردم در یک شبکه فیلتر شده از سوی نظام جمهوری اسلامی خوشحال میشود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۸    
همدان _ رئیس موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه بذر چغندر قند کشور گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی همدان سال های قبل بذر اصلاحی اکباتان را معرفی کرد که بذرهای اصلاحی جدید این مرکز دنا و سینا سال آینده در مزارع ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۵    
سنندج-در آخرین روزهای خردادماه امسال نیز در پی واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت 20 هزار لیتر مواد سوختی وارد رودخانه سیروان شد تا جایی که سازمان محیط زیست از کشاورزان خواست تا از آب رودخانه برای آبیاری ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۴۲    
به دنبال برگزاری مذاکرات میان نماینده آمریکا و دفتر سیاسی طالبان در قطر، برخی منابع از ادامه اختلاف میان آنها درباره یکی از بندهای مندرج در توافق اولیه خبر می دهند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۶    
روستای آبگرم کلات به واسطه داشتن آبشاری زیبا، طبیعت سرسبز و مسیر پیاده روی دلچسب، از مقصدهای محبوب طبیعت گردی است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۰    
رییس هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی گفت: با توجه به تبصره های قانونی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۳۰    
از گذشته های دور در بین اقوام مختلف پیشگویی از آینده برای همه مردم از هر جنس و دارای موقعیت اجتماعی جذاب بوده و هست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۲۴    
سه سال از آزردگی عمیق افکار عمومی در پی افشا شدن حقوق های نجومی می گذرد اما همچنان اراده دولت برای شفاف سازی دریافتی های مدیران، ضعیف است و زمینه برای بذل و بخشش های این چنینی از کیسه بیت المال ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۱۵    
مهدی مطهرنیا گفت: از منظر افکار عمومی اقدام امریکا در تشکیل جلسه شورای حکام در غنی سازی اورانیوم توسط ایران که یکی از مفاد برجام به شمار می رود بسیار تعجب برانگیز است چرا که آمریکا آن را یک توافق بد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۶    
ریما بنت بندر بن سلطان زن جنجالی عربستان سعودی که طی ماه های گذشته با دریافت پستهای مختلف دولتی به دستمایه ای برای رسانه های مختلف تبدیل شده، این بار استوارنامه خود را تحویل دونالد ترامپ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۶:۰۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ضمن اعلام موضوع بازگشایی دوربرگردان های خیابان های طبرسی و نواب منتهی به حرم تا چند روز آینده در پی حمایت های تولیت آستان قدس رضوی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۵۴    
نتایج تازه ترین نظرسنجی رسانه های آمریکایی حاکی از آن است که رئیس جمهور آمریکا با اختلاف 14 درصد از جو بایدن رقیب دموکرات خود عقب افتاده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۴۵    
یک سخنگوی کمیسیون اروپا روز سه شنبه گفت تلاش های دیپلماتیک زیادی برای حفظ برجام در جریان است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۶    
هواپیمای جاسوسی RC-135S Cobra Ball نیروی هوایی آمریکا که مخصوص رصد پرواز موشک های بالستیک است در منطقه خلیج فارس رصد شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۳۰    
نشست تخصصی تشکل های دانشجویی و سیاسی مشهد با موضوع برجام و موضع گیری سیاستمداران ایران در برابر اتحادیه اروپا صبح امروز 18 تیرماه به همت خبرگزاری دانشجو خراسان رضوی در دفتر این خبرگزاری در مشهد ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۴    
نشست رسانه ای بررسی راههای پایدار تامین آب مشهد صبح امروز با حضور مسئولین و خبرنگاران در موسسه فرهنگی قدس برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۱    
قم- صحبت از کفش که می شود بی اختیار یاد کفش های تبریز نقل محافل می شود اما واقعیت اینست که استان قم افزون بر 60 درصد از صنعت کفش و دمپایی کشوررا در اختیار دارد و این محصول جزو صادرات نخست استان و ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۱    
البرز- شهردار کرج از احداث کتابخانه مرکزی این کلانشهر در وسعت 10 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان طی 24 ماه خبرداد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۱    
مهاجرت نخبگان قضیه ای است که در سال های اخیر توجه بیشتری را به خود جلب کرده چنان که سیاست گذاران درتقلایند این روند را به حداقل رسانده و درمقابل به جذب مهاجرانی بپردازند که پیش ازاین ترک وطن گفته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۲۱    
خراسان شمالی-مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: 161 مدرسه با 801 کلاس در استان فاقد استحکام لازم هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۸    
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اداره امداد زائران آستان قدس رضوی به بیش از 4400 زائر در راه مانده و نیازمند ارائه خدمت کرده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۱۸    
خوزستان- بنا بر گفته مسئولان شرایط در منطقه زلزله زده مسجد سلیمان عادی و تحت کنترل است و جای هیچگونه نگرانی نیست ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۹    
خیاط پیشکسوت خادمان حرم رضوی می گوید: همه خدام پیش ما آمده اند و در این چند سال از رئیس مجلس گرفته تا ظریف وزیر امور خارجه، ورزشکاران و وزیرانی که در کسوت خادمی هستند ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۹    
رییس هیات هندبال خراسان رضوی گفت: منتظر حمایت های شهرداری و شورای شهر از هندبال هستیم. هزینه یک تیم هندبال با هزینه یک بازیکن فوتبال برابری می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۵:۰۹    
وال استریت ژورنال در گزارشی به بررسی اقدام اخیر ایران در کاهش تعهدات برجامی اش پرداخت و نوشت:اورانیوم را در سطوحی بیشتر از سطح مورد توافق غنی سازی کرده است و این امر فرانسه ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۴    
یک دادگاه رژیم صهیونیستی ادعا کرد، رئیس تشکیلات خودگردان و عضو ارشد فتح در 17 عملیات علیه صهیونیست ها دست داشته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۱    
نماینده دائم روسیه در اتحادیه اروپا با اشاره به صبر مقامات تهران در برخورد با بدعهدی های اروپایی ها، تأکید کرد که روسیه و چین نیازی به مکانیزم مالی ویژه ای نداشته و همواره با ایران همکاری تجاری داشته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۸    
وزرای خارجه اتحادیه اروپا بیست و چهارم تیر ماه برای بحث درباره توافق هسته ای ایران نشست برگزار خواهند کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۴۲    
عکسی از سربازان روس در سوریه منتشر شده است که آنان را در حال انجام فریضه نماز و زیارت ضریح مطهر حضرت زینب (س) نشان می دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۹    
مدیر روابط عمومی توزیع برق مشهد گفت: ما در زمینه بیت کوین 5 تا 6 مورد را شناسایی کردیم که مصارف آن ها را کنترل کرده، اخطار کتبی دادیم و مواردی را نیز قطع نمودیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۹    
جدول متقاضیان پروانه ساخت آثار سینمایی منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۹    
مدیر شبکه پنج سیما در برنامه صبحگاهی سلام صبح بخیر گفت: این شبکه با برنامه های شاخص و مطرح که مخاطبان آن را می شناسند و به اعتماد دارند، مطالبات مردمی را پیگیری می کند و به نوعی زبان مردم است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶    
نماینده دادستان تهران گفت: پرونده 14 هزار میلیاردی بانک سرمایه 400 متهم دارد و فکر نمی کنم احدی از آن ها سابقه کیفری داشته باشد آنچنان جرمی را آن ها انجام داده اند که سابقه داران انگشت به دهان مانده ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۳    
مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس گفت: ما می خواستیم در پرسپولیس بمانیم اما نقشه عرب این بود که برانکو و دستیارانش را از پرسپولیس اخراج کند و ما هم نمی توانستیم با دروغگوها کار کنیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۷    
رئیس شورای عالی انقلاب یمن کشورهای عضو ائتلاف سعودی را به اعلام خروج از یمن پس از جنایات پنج ساله فراخواهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۴    
سفیر جمهوری عراق در تهران توضیحاتی را درباره اروند رود و توافقات دوجانبه اخیر میان عراق و ایران ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۴    
دولت محلی جبل الطارق تأکید کرد برخلاف برخی ادعاها، در بازرسی های به عمل آمده از نفتکش توقیف شده ایرانی چیزی جز نفت خام کشف نشده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۱    
آلرژی بالای برخی از مسئولان دولتی در خصوص پخش این سریال تلویزیونی باعث شده تا مخاطبان نیز نسبت به چرایی این واکنش ها حساس شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۲۱    
بیش از 100 نسخه خطی و چاپ سنگی با محوریت موضوع رضوی در کتابخانه وزیری یزد نگهداری می شود که منابع ارزشمندی برای محققان و پژوهش گران تراث شیعه به شمار می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۸    
رای الیوم گزارش داد آمریکا نه به تعهداتش احترام می گذارد و نه به توافقنامه هایی که امضا می کند، از این رو برای مقابله با آن باید در سنگر ایران ایستاد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۱۵    
فرمانده جدید قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) سپاه در شمال شرق کشور منصوب شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۷    
معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی طی دهه کرامت رضوی 500 بسته شامل نبات متبرکه و تحفه رضوی به زوج های جوان هدیه می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۰۴    
همزمان با دهه کرامت، جمعی از سفرای کشورهای اروپایی و مسئولان سازمان های بین المللی مرتبط با پناهندگان با حضور در حرم مطهر رضوی از موزه گنجینه قرآن و نفایس آستان قدس رضوی بازدید کردند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۸    
وزیر دادگستری دولت اول روحانی گفت: مدیران پروژه قتل های زنجیره ای گرایش چپ داشتند؛ یعنی نسبت به آقای خاتمی که رئیس جمهور شده بود، نظر مثبت داشتند و طرفدار او بودند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۵۲    
شهردار مشهد گفت: برای کنترل ترافیک اطراف حرم رضوی راه حل های پیاده محور و پاک مورد پیگیری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۹    
تغییر ساعت کار اداری در مشهد باعث کاهش 20 مگاواتی مصرف برق شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۳:۴۴    
البرز- دبیر اتحادیه قصابان کرج از فراوانی گوشت در بازار خبرداد و گفت: گوشت به اندازه کافی در بازار وجود دارد اما دلال ها برای آن تعیین تکلیف می کنند.
  • ۱