سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۴:۱۹May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 27 آبان 1399 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 31 فروردین 1399 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1399 قدس آنلاین 31 خرداد 1399 قدس آنلاین 31 تیر 1399 قدس آنلاین 31 مرداد 1399 قدس آنلاین 31 شهریور 1399 قدس آنلاین 30 مهر 1399 قدس آنلاین 30 آذر 1399 قدس آنلاین 30 دی 1399 قدس آنلاین 30 بهمن 1399 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 1 آبان 1399 قدس آنلاین 2 آبان 1399 قدس آنلاین 3 آبان 1399 قدس آنلاین 4 آبان 1399 قدس آنلاین 5 آبان 1399 قدس آنلاین 6 آبان 1399 قدس آنلاین 7 آبان 1399 قدس آنلاین 8 آبان 1399 قدس آنلاین 9 آبان 1399 قدس آنلاین 10 آبان 1399 قدس آنلاین 11 آبان 1399 قدس آنلاین 12 آبان 1399 قدس آنلاین 13 آبان 1399 قدس آنلاین 14 آبان 1399 قدس آنلاین 15 آبان 1399 قدس آنلاین 16 آبان 1399 قدس آنلاین 17 آبان 1399 قدس آنلاین 18 آبان 1399 قدس آنلاین 19 آبان 1399 قدس آنلاین 20 آبان 1399 قدس آنلاین 21 آبان 1399 قدس آنلاین 22 آبان 1399 قدس آنلاین 23 آبان 1399 قدس آنلاین 24 آبان 1399 قدس آنلاین 25 آبان 1399 قدس آنلاین 26 آبان 1399 قدس آنلاین 27 آبان 1399 قدس آنلاین 28 آبان 1399 قدس آنلاین 29 آبان 1399 قدس آنلاین 30 آبان 1399 
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۱۱    
نقش آفرینی پژمان بازغی در مجموعه تلویزیونی افرا آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۳:۳۱    
فیلمبرداری فصل سوم سریال نون. خ به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در تهران ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۵    
لوگوی سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده رونمایی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۹:۳۶    
کلینیک ترک دخانیات بیمارستان فوق تخصصی رضوی در راستای اجرای گام های 9 گانه دریافت برند بیمارستان بدون دخانیات راه اندازی شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۵۳    
قم-معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور تاکنون پرونده 40 شهید مدافع سلامت مورد تایید قرار گرفت و 136 پرونده نیز به کمیته ملی ارجاع شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۳۳    
ستاد کرونا بالاخره موفق شد مجوز تعطیلی دو هفته ای اصناف و کسب و کارها را از دولت دریافت کند و این محدودیت ها از روز اول آذر ماه اعمال می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۷:۰۹    
مهارت افزایی و بصیرت افزایی و رفع ابهام آفرینی ها و دروغ گویی های معاندین در فضای مجازی و نیز کارهای اموزشی در حوزه کرونا از جمله فعالیتهای گروه های سایبری است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۵۱    
فارس- رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد که با اجرایی شدن طرح غربالگری و پایش زندانیان در این استان، زمینه آزادی 103 زندانی تاکنون فراهم شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۴۰    
تجربه عملی از سیاست ها و رویکردهای رؤسای جمهور امریکا، چه دموکرات و چه جمهوریخواه، نشان می دهد که همواره خطوط اصلی رویکردهای هر رئیس جدید، تکمیل کننده گام های رئیس قبلی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۳۴    
قم- همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت شهید مهدی زین الدین مراسم توزیع30 هزار بسته معیشتی به یاد این شهید والا مقام و 6090 شهید استان برگزار شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۱۰    
فارس- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس اعلام کرد که این استان به عنوان پایلوت می تواند سربازان وظیفه را به عنوان عضو داوطلب این جمعیت جذب کرده و تحت آموزش قرار دهد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۶:۰۴    
تبریز-فرماندار شهرستان ورزقان با تأکید بر لزوم مقابله با افراد فرصت طلب که به اراضی ملی تعدی می کنند، گفت: در حال حاضر بیش از 50 درصد حریم رودخانه های این منطقه توسط سودجویان تصرف شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۵    
هرمزگان- معاون ابتدائی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه ثبت نام رایگان نوآموزان جامانده پیش دبستانی ادامه دارد، از ثبت نام بیش از 20 هزار نوآموز پیش دبستانی در استان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۵:۴۹    
گیلان- 12 نفر از زندانیان در زندان ضیابر به کمک محسن چاووشی به آغوش گرم خانواده بازگشتند
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۰:۰۲    
کارشناس توسعه شبکه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به منظور گسترش خدمات غربالگری بیماری کرونا در فصل سرما با همکاری بسیج جامعه پزشکی غربالگری خانه به خانه اجرا می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۹:۳۵    
بورس تهران امروز چهارشنبه 28 آبان 99 را با رشد 26 هزار و 740 واحدی آغاز کرد و در دقایق آغازین معاملات، با ورود مجدد به کانال 1.3 میلیون واحدی، به قله یک میلیون و 323 هزار و 687 واحد رسید.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۴    
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از برنامه ریزی برای احیاء و بهسازی مسیرهای تشرف به حرم منور رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۸:۳۰    
دبیر انجمن علمی جراحان شاخه خراسان گفت: در خراسان رضوی سرطان مری شایع ترین سرطان بوده و تعداد افراد درگیر این نوع سرطان در استان بالا است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۷:۵۱    
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گناباد از بهره مندی تمام تاسیسات گردشگری گناباد از بسته حمایتی جدید ابلاغی ستاد مقابله با کرونا خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۴    
رئیس سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر اینکه انسولین مورد نیاز بیماران دیابتی در داروخانه های هلال احمر موجود است می گوید: درباره کمبود انسولین ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۴    
فرماندار کنگاور از بازداشت عامل اصلی برگزارکننده مراسم ترحیم در یکی از روستاهای این شهرستان با توجه به محدودیت های کرونایی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۲۱    
وزیر صمت با تاکید بر اینکه به دنبال حذف ارز 4200 هستیم، گفت: تفاوت ارز دولتی و آزاد فساد زاست و دولت نیز در شرایط کنونی آماده حذف ارز 4200 میباشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۱۸    
احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مجلس شورای اسلامی اطلاعات تازه ای از پرونده فرهاد مجیدی منتشر کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۱۵    
وزیر اقتصاد گفت: همه ما باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم، اما این به معنای تضمین نیست.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۱۲    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در توئیتی به پیام دوستی الهام علی اف رئیس جمهور جمهوری آذربایجان واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۹    
توان موشکی جمهوری اسلامی ایران یکی از مولفه های اقتدار منطقه ای کشورمان به شمار می رود. با طراحی و تولید انواع موشک ها ایران به یکی از قدرت های موشکی منطقه تبدیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از کشف بیش از یک هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک باغ در منطقه قشلاق ملارد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۰    
نخست وزیر عراق با اعلام اینکه دولت این کشور تلاش ها برای فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات سال آینده را بیشتر کرده، اخبار منتشر شده در خصوص لغو توافقات با چین را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۱:۳۳    
مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با مدیران فرهنگی استان، فرهنگ را نخ تسبیح فعالیت ها و تحولات کشور عنوان و تأکید کرد: هر مجموعه ای اگر فرهنگ را حفظ نکند، به سقوط کشیده می شود ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۱:۰۳    
سفیر امارات در واشنگتن بار دیگر ابراز عقیده کرد که هیچ راه حلی را درباره حل بحران با قطر در افق نمی بیند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۵۴    
سناتور آمریکایی خبر منتشر شده در رسانه های غربی در خصوص درخواست ترامپ برای بررسی یک حمله به تاسیسات هسته ای ایران و مخالفت مشاوران او با اقدام نظامی را رد کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۵۱    
رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محدودیت تردد از ساعت 10 صبح چهارشنبه 28 آبان از 4 ورودی و خروجی در شرق استان تهران با آمادگی صد در صدی ماموران پلیس راه اعمال می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۴۹    
انجمن شرکت های هواپیمایی بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی هواپیمایی نرخنامه جدید را برای پروازهای داخلی منتشر کرد که در آن حداکثر قیمت بلیت هواپیما در 227 مسیر پروازی مشخص شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۴۶    
فرهاد مجیدی به توییت یک نماینده مجلس واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۴۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۴۳    
مایک پمپئو در سفری کوتاه به ترکیه وارد شهر استانبول شد و دور از چشم مقام های رسمی و سیاسی ترک با اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس دیدار و از مسجد تاریخی رستم پاشا بازدید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۷    
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران گفت: با توجه به کاهش نرخ دلار پیش بینی می شود که از قیمت ها در بازار خودرو نیز کاسته شود، بنابراین مردم برای خرید صبر کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: ظرفیت های اقتصادی، قدرت نظامی و پیروزی های منطقه ای برای ایران قدرت آفریده و همه اینها قدرت خود را از فرهنگ گرفته اند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۳۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از اصلاح مصوبه مجلس در مورد تامین کالاهای اساسی و همچنین تایید درآمدهای پیشنهادی این کمیسیون برای این طرح از سوی دیوان محاسبات خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۸    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه در حال رقم زدن یکی از طلایی ترین ایام سرزمین در زمینه تامین نیازهای کشور در داخل هستیم ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۲۵    
دختری که برای جلب توجه پسر مورد علاقه اش اقدام به سرقت 400 میلیون تومان طلا و ارز از خانه پدری اش کرده بود، دستگیر شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۰    
تیم فوتبال ملی پوشان نیشابور در نخستین مسابقات لیگ فوتبال زیر 12 سال خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۵۶    
احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود مدعی شده که فرهاد مجیدی 9 بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۴۷    
رئیس اداره کل تعمیرات و نگهداری شهرداری مشهد گفت: حفاری های متعدد در خیابان آیت الله شیرازی تنها مربوط به قطار شهری و بازسازی بی آر تی نیست بلکه به شرکت های خدماتی مربوط می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۳۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: استاندار جدید نیز معتقد به تداوم اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی در استان با محوریت توجه بیشتر به مناطق محروم و روستایی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۸:۲۳    
روزنامه الاخبار اسنادی از امارات را فاش کرد که یکی از آن ها شامل ارزیابی محرمانه محمد بن سلمان بعد از گذشت دو سال از برعهده گرفتن پست ولیعهدی است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۳    
مرکزی- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هماهنگی ها و مکاتبات لازم با سازمان امور استخدامی کشور و وزارتخانه های مختلف انجام شده است ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اعلام ناشران برگزیده سال 1397، درباره فرایند انتخاب و علت تاخیر درباره برگزاری مراسم تقدیر از ناشران توضیحاتی ارائه کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۷    
لرستان-معاون بهداشت، امداد و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: حدود 100 پرستار، پزشک و پزشکیار حدود 10 روز است که با توجه به نیاز کادر درمان استان در مراکز نگهداری بیماران کرونایی حضور پیدا ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۷    
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۷    
همزمان با فرار رسیدن هفته کتاب و کتابداری، برنامه سه شنبه های فرهنگی آستان قدس رضوی، شصت و چهارمین برنامه خود را به رونمایی و معرفی اسناد کهن مشاغل کتابخانه موجود در گنجینه رضوی اختصاص داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۴    
تطهیر، غبارروبی و شست وشوی روزانه صحن و سرای ملکوتی حضرت رضا(ع) از جمله خدماتی است که سبب می شود هر گوشه از حرم مطهر را که برای راز و نیاز و توسل برگزینی، عاری از هر نوع آلودگی و غباری باشد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۱    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای طرح ساماندهی و یکسان سازی وضعیت استخدامی افراد در دستگاه ها و سازمان های کشور ، تبعیض های موجود از بین خواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۸    
برنامه تلویزیونی عصر با حضور قائم مقام وزیر بهداشت امشب به صورت زنده روی آنتن شبکه افق می رود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۸    
59 متخصص ارشد کامپیوتر و کارشناسان امنیت انتخابات آمریکا ادعاهای واهی و پوچ ترامپ را در تقلب در رای گیری رد کرده و گفتند، چنین ارزیابی، بی اساس و از نظر تکنیکی بی ربط است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۳    
رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با تصرفات جدید در اراضی ملی و منابع طبیعی به شدت برخورد خواهد شد و تصرفات گذشته نیز باید به وضع سابق اعاده شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۳    
همدان-رئیس انجمن دیابت استان همدان، با تأکید بر اینکه بیماران دیابتی همدان عضو انجمن شوند، گفت: مشکل نبود انسولین همچنان وجود دارد و بیماران رنج می برند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۳    
البرز-فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در البرز از اجرای طرح جدید مقابله با کرونا در استان البرز همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۳    
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد، گفت: وقف ترمیمی به منظور کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی مشهد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۳۳    
خوزستان-معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: 150 خانه در محله منبع آب با هزینه هفت میلیون تومانی برای هر خانه در حال بازسازی هستند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۷    
سری جدید مسابقه پنج ستاره با اجرای علی انصاریان روی آنتن می رود. ایجاد فضای شاد و ارتباط صمیمی با شرکت کنندگان از دلایل این انتخاب عنوان شده است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۷    
زنجان- مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای بهینه سازی فرآیندها با رویکرد کاهش مراجعه حضوری با طرح 3070، کمک هزینه ازدواج به صورت غیرحضوری ثبت نام و پرداخت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۷    
یزد- کارخانه فولاد میبد یزد بنا بر اظهارات کارشناسان نخستین پروژه از صنایع بزرگ متالورژی ایران است که تمام عملیات طراحی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۲    
فرزند پرویز پورحسینی که به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است گفت: شرایط جسمی پدرم در مرحله ثبات است و به بهبودی امیدواریم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۲۲    
آثار و اسامی هیئت داوران بخش های تله فیلم ، کوتاه داستانی ، پویانمایی و نماهنگ بخش مسابقه اصلی این رویداد سینمایی توسط دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۱۷    
بندرعباس -در صورت جذب نیروی کار شغل اولی در بنگاه های اقتصادی هرمزگان، 30 درصد مبلغ دستمزد نیروی کار به صورت یارانه از طرف دولت به مدت یک سال به کارفرمایان پرداخت می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۶:۱۱    
روابط عمومی شرکت مخابرات منطقه خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: اختلالات ارسال پیامک همراه اول مربوط به افزایش ظرفیت شبکه است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۵۶    
قزوین -مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: 620 مددجوی استان با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی تا پایان امسال صاحب خانه می شوند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۵    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: برابر طرح مطالعاتی سیاهه انتشار آلودگی هوای مشهد، سهم ناوگان اتوبوسرانی مشهد در اکثر شاخص ها کمتر از 5درصد است.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۴۵    
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا جزئیات ممنوعیت تردد از ساعت 21 تا 4 صبح در شهرها را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۳    
دفتر معاون اول رییس جمهور به درخواست جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی درباره چگونگی هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو در مقابل کرونا پاسخ داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۳    
البرز-معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: همکاران مجری طرح جمع آوری سبدهای زباله از مقابل منازل مسکونی، سبدهای حذف شده را پس از شست وشو و ضدعفونی کردن در اختیار مدیران ساختمان های مسکونی قرار می دهند .
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۲۳    
معاون درمان بیمارستان فوق تخصصی دکتر علی شریعتی مشهد گفت: یکی از ماموریت های ویژه این بیمارستان در ایام شیوع ویروس کرونا انجام دیالیز بیماران کلیوی کرونایی است و از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و 125 ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۵:۱۶    
سومین کنگره بین المللی پرستاری با موضوع "راهبردهای پیشگیری از عفونت های مرتبط با مراقبت از بیماران کرونایی" با شرکت متخصصانی از 11 کشور جهان در قالب ارتباط زنده ویدیوکنفرانس در مشهد آغاز شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۴    
مدیر جهاد کشاورزی خوشاب گفت: در سال زراعی جاری سه هزار کیلو گرم زعفران از سطح 850 هکتار مزارع این شهرستان خراسان رضوی برداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۷    
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه تعطیلی های گسترده و مکرر بار اقتصادی سنگینی را بر جامعه وارد می کند، از دستور رئیس جمهور به وزیر رفاه و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای تدوین طرح جبران خسارت افرادی که ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۷    
دبیر انجمن شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی گفت: اگر حوزه های صنعت با حل مشکلات بطن جامعه ورود پیدا کنند قطعا می توانند درصدد ایجاد کسب و کارهای جدید، خلق ثروت و ارزش آفرینی کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۰    
مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از آغاز محدودیت فعالیت صنفی تاکنون 277 متخلف در مناطق زیرپوشش این دانشگاه که این محدویت را رعایت نکرده بودند به مرجع قضایی معرفی ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۰    
کمیسیون صنایع و معادن مجلس بالاخره کلیات طرح ساماندهی عرضه خودرو در بورس را تصویب و جزییات آن را هم به زودی بررسی می کند تا صنعت و بازار خودرو یک گام به بازار سرمایه نزدیک تر شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۱۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور با اعلام این خبر که قیمت مسکن 10 تا 15 درصد کاهش مواجه شده است، گفت: با افزایش عرضه مسکن شاهد خروج بازار از رکود هستیم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۵۵    
کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در واکنش به اعلام نامش به عنوان یکی از اعضای جدید کمیته فنی این باشگاه، گفت: عذرخواهی می کنم؛ وقت ندارم و نمی توانم در این کمیته فعالیت کنم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۸    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نگذارید زندگی کارگری ملعبه سیاسیون شود؛ متاسفانه اقشار کم برخوردار به خاطر شرایط سخت اقتصادی فشار زیادی را تحمل می کنند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۴    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت بر مصرف ماهیانه یک قرص 50 هزار واحدی ویتامین D در بزرگسالان 18 سال تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۱    
دبیرخانه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر اسامی اعضای هیات انتخاب گروه ها و آثار این دوره را برای بررسی آثار بخش رقابتی و غیر رقابتی معرفی کرد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۷    
شرکت اپل لپ تاپ های MacBook Air، MacBook Pro و Mac mini را با تراشه جدید M1 راه اندازی می کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عدم تصمیم گیری هیئت رئیسه درباره مصوبه جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا جلسات هفته آینده مجلس با حضور تمامی نمایندگان برگزار می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۵۷    
مجسمه فردوسی که قرار بود در میدان علوم دانشگاه فردوسی مشهد نصب شود به پارک جنگلی طرق انتقال یافت.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
مدیر کتابخانه دیجیتال رضوی از فراهم آمدن امکان دسترسی کاربران به 140 میلیون منبع کتابخانه دیجیتال رضوی خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
یکصد و هشتاد و دومین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد و در ادامه مباحث جلسه گذشته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
مدیر پیشرفت منطقه ای موسسه عمران و توسعه رضوی گفت: با رویکرد ترویج کشاورزی بهینه، مزارع الگو با مدیریت موسسه عمران و توسعه رضوی و اجرای شرکت کشاورزی رضوی در دشت سیستان ایجاد می شود.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۴۹    
رییس پلیس راهور خراسان رضوی از کاهش 30 تا 50 درصدی ترددهای عصرگاهی خودروها در شهر مشهد پس از اعمال محدودیت فعالیت مشاغل غیرضروری از ساعت 18 به بعد خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۸    
نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، با بیان اینکه چند مناسبت مهم از جمله سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی را پیش رو داریم، گفت: بازخوانی و ارائه مکتب حاج قاسم به بیان دانش آموزان ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۱    
نماینده مردم قوچان از رئیس جمهور خواست تکلیف منطقه ویژه اقتصادی قوچان را روشن کند.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۳۱    
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا با اشاره به روند افزایشی بیماران بستری مبتلا به کووید-19 در مراکز درمانی زیر پوشش گفت ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۲۰    
شب گذشته تست کرونای مهاجم اتلتیکو مثبت اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۷    
شش سوال ملی از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه امروز ازسوی شماری از نمایندگان توسط هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۱۷    
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور از کمبود پزشک متخصص عفونی برای معالجه بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: مصرف مازوت در 6 ماهه نخست سال جاری در نیروگاه های مشهد بیش از 1000 برابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته اما در مقابل مصرف گازوییل نسبت به سال گذشته ...
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۶    
وزیر بهداشت گفت: بارها اتفاق افتاد که تا ساعت 2.5 بامداد منتظر بارگیری ماسک و لباس کادر درمان بودم اما ناگهان خبر می رسید که دولت ترامپ مانع ارسال شده و من شرمنده سربازانم می شدم.
قدس آنلاین   ۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۸    
در دیدار فرماندهان نیروی هوایی ارتش ایران و عراق، بر همکاری و هم افزایی عملیاتی در مبارزه با نیروهای تروریستی تکفیری و سایر نیروهای تهدید کننده توسط دو نیرو تاکید شد.
  • ۱