دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۰۱May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 12 آذر 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آذر 1400 قدس آنلاین 2 آذر 1400 قدس آنلاین 3 آذر 1400 قدس آنلاین 4 آذر 1400 قدس آنلاین 5 آذر 1400 قدس آنلاین 6 آذر 1400 قدس آنلاین 7 آذر 1400 قدس آنلاین 8 آذر 1400 قدس آنلاین 9 آذر 1400 قدس آنلاین 10 آذر 1400 قدس آنلاین 11 آذر 1400 قدس آنلاین 12 آذر 1400 قدس آنلاین 13 آذر 1400 قدس آنلاین 14 آذر 1400 قدس آنلاین 15 آذر 1400 قدس آنلاین 16 آذر 1400 قدس آنلاین 17 آذر 1400 قدس آنلاین 18 آذر 1400 قدس آنلاین 19 آذر 1400 قدس آنلاین 20 آذر 1400 قدس آنلاین 21 آذر 1400 قدس آنلاین 22 آذر 1400 قدس آنلاین 23 آذر 1400 قدس آنلاین 24 آذر 1400 قدس آنلاین 25 آذر 1400 قدس آنلاین 26 آذر 1400 قدس آنلاین 27 آذر 1400 قدس آنلاین 28 آذر 1400 قدس آنلاین 29 آذر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۵    
دریادار فدوی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 5 فرآیند را به عنوان مکتب انقلاب مشخص کرده اند و ما باید با فعالیت گسترده در این عرصه، زمان تحقق 5 فرآیند را کاهش دهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۱:۵۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 24 هزار واحد مسکن در تفاهم نامه با وزارت مسکن به اهالی رسانه اختصاص یافته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۱۰:۳۵    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به شهرستان های گناباد و بجستان گفت: اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام مشارکتی است و طرح های جدید نیز با اولویت بندی اجرایی می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۹:۵۶    
اصغر فرهادی و فیلم قهرمان با بردن دو جایزه بهترین فیلمنامه اورجینال و بهترین فیلم بین المللی گام بلندی به سوی افتخارآفرینی در نودوچهارمین دوره اسکار برداشتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۷    
رییس موزه ملک، گفت: نمایشگاهی از آثار نگارگری ایران متعلق به گنجینه های موزه ملی ملک، موزه هنرهای معاصر اصفهان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۹:۳۳    
نیروی انتظامی می گوید: متاسفانه برخی از سارقان سنشان از 18 سال کاهش یافته و این افراد اقدام به سرقت هایی در سطح شهر می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۹:۱۸    
شهردار مشهد گفت: هیچ پروژه ای قبل از پیوست معلولان نباید مجوز بگیرد و خواهشمندم استاندار خراسان رضوی نیز در این زمینه با ما همکاری کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۷    
مسابقه سنتی استقلال و پرسپولیس را به هیچ عنوان نمی توان یک دیدار عادی و معمولی تلقی کرد، حتی اگر دو تیم در بدترین حالت ممکن از نظر امتیازگیری در رقابت ها حضور داشته باشند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۱:۱۱    
رئیس جمهور با حضور جداگانه در منزل شهیدان محمد فاتحی پیکانی و غضنفر فاتحی با والدین و خانواده این شهیدان عالیقدر دیدار و گفتگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۰:۵۰    
بر اساس آخرین گزارش نرم افزار ماسک وزارت بهداشت، کلانشهر مشهد و 24 شهرستان دیگر استان خراسان رضوی از نظر شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۰:۴۱    
سازمان جهانی بهداشت از کشورها خواست ظرفیت مراقبت های بهداشتی را افزایش داده و مردم خود را برای مبارزه با افزایش موارد کووید 19 که ممکن است ناشی از شیوع سویه امیکرون باشد، واکسینه کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۲۰:۱۷    
وزیر نیرو با تغییر در برنامه پیک 1401، افزایش 6000 مگاواتی را تا شروع تابستان هدفگذاری کرده که با توجه به افزایش 800 مگاواتی ظرفیت تولید برق تا امروز در دولت سیزدهم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۹:۵۰    
بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی مناطق مختلف کشور، تهران و 14 مرکز استان دیگر در وضعیت آبی کرونا قرار گرفتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۸:۳۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که دیگر از لایحه قطور بودجه خبری نخواهد بود؛ بودجه 1401 با حداقل ردیف به مجلس خواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۷    
آنگلا مرکل در آخرین سخنرانی رسمی خود به عنوان صدراعظم آلمان از اعتماد مردم این کشور و همه دست اندرکاران کادر درمان به خاطر مبارزه بی امان با کرونا تشکر کرد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۴    
کاخ ریاست جمهوری روسیه می گوید دیدار پوتین و بایدن به طور مجازی انجام می شود حال آنکه تاریخ دقیق آن مشخص نیست و هماهنگی ها در این زمینه ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۱    
وزیر اطلاع رسانی لبنان از سمت خود به عنوان وزیر اطلاع رسانی لبنان کناره گیری کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۸    
معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات وین اعلام کرد در نشست امروز کمیسیون مشترک برجام بر این نکته تأکید شد که پیشنهادات ایران در مورد لغو تحریم های ظالمانه و همچنین موضوع هسته ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۵    
رالف رانگنیک در اولین کنفرانس خبری خود در باشگاه منچستریونایتد حاضر و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۵    
گل ستاره ایرانی در بین بهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 قرار گرفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۶    
مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک فدراسیون فوتبال ایران و قطر منتشر شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۳    
کریستیانو رونالدو در فضای مجازی نسبت به رفتن کریک و آمدن رانگنیک واکنش نشان داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۷    
درحالیکه تیم ملی وزنه برداری ایران در اردوی آماده سازی مسابقات جهانی به سر می برد، برگزاری این رقابت ها در ازبکستان لغو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۷:۲۱    
مهاجم اسبق استقلال گفت: ژستد فیزیک خوبی دارد اما خیلی مغرور است، باید حساسیت ها را به او بگویند و بداند که انتظارات هواداران زیاد است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۵۷    
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی از همراهی تیمش در بازی مقابل آتالانتا و امپولی محروم شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۹    
هزینه میزبانی توکیو از بازی های تابستانی المپیک و پارالمپیک 2022 اعلام شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
علیرضا فیروزجا در ماه گذشته موفق شد حدود 34 واحد ریتینگ خود را افزایش دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: کم تجربگی و یک مقداری هم داوری ما را اذیت کرد و همه چیز دست به دست هم داد تا امتیاز از دست بدهیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۳    
عوامل گارگزار باشگاه استقلال برای آماده سازی تابلوهای تبلیغاتی جهت اجرای تبلیغات محیطی در دربی فردا در ورزشگاه آزادی حضور یافتند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۰    
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: دلایل غیرفنی دلایل نتیجه سینوسی نفت مسجدسلیمان در هفته های اخیر بوده است
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۸    
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت نمی توانند این تیم را در دیدار برابر استقلال همراهی کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
رئیس فدراسیون جهانی کاراته نسبت به برخورد مسئولان المپیک 2024 برای حذف این رشته واکنش تندی نشان داد و آن ها را متهم به عدم پاسخگویی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۱۰    
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل محمدی 48 ساعت است زیر سرم رفته و سرما خورده اما امیدوارم به بازی فردا برسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۷    
نماینده باشگاه استقلال گفت:فردا تبلیغات محیطی را خودمان اجرا می کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۴    
بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان بانوان در حالی از روز گذشته در اسپانیا آغاز شده که تیم ایران برای اولین بار در این مسابقات حاضر شده و امشب نخستین بازی خود را مقابل رومانی برگزار خواهد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۵    
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: منطقه کردستان مأمن علما و دانشمندان بزرگی است که خدمات بسیاری را به جهان اسلام عرضه کرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۹    
بازیکن پیشین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس خاطراتی جالب از حضور در دربی تهران بیان کرد، از خروج پرویز برومند از ورزشگاه تا تصمیم گیری برای ایستادن فراز فاطمی درون دروازه آبی پوشان.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۶    
مسئول کمیته برگزاری مسابقات لیگ درباره انتقادات به زمان نامناسب دربی توضیحاتی داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۰    
ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1401 از روز سه شنبه این هفته 16 آذر سال جاری آغاز می شود و تا 23 این ماه ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۴    
دو جوان فلسطینی صبح امروز در شهر ام الفحم با سوار بر خودرو به سمت نظامیان صهیونیستی حمله کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۱    
سرمربی استقلال گفت: تیم من، بهترین تیم لیگ است و بازیکنان باهوشی دارم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش جدی و اصلی ما بر این است که تا یک سال و نیم آینده 80 درصد کاغذ مورد نیاز کشور را از منابع داخلی کشور تامین کنیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۹    
فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی شهرآورد به محل سازمان لیگ نیامد تا درگیری های بین باشگاه استقلال و این نهاد ادامه داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۳    
تعداد استان هایی که در شبانه روز گذشته هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی نداشتند به 8 استان رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۷    
رییس رویداد ملی استارت آپ فناوری توانبخشی معلولان، سالمندان و جانبازان، گفت: در مجموع جامعه 15 تا 20 میلیون نفری از جامعه هدف شامل سالمندان، جانبازان و معلولان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی در دست اقدام است، گفت: لکه گیری واکسیناسیون، پیگیری افراد پرخطر، تزریق دز سوم واکسن و.. ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۹    
تیم فوتسال بنفیکا در دومین دیدار خود در مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسید و گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی برداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۳:۲۳    
استاندار خراسان رضوی گفت: هر اقدامی در مشهد صورت گیرد حتما دارای برکت خواهد بود؛ لذا باید در این شهر تلاش مضاعف و بر مبنای فرهنگ رضوی کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۱    
امام جمعه مشهد با اشاره به حوادث اصفهان گفت: مردم اصفهان برای نان و آب مقابل انقلاب نمی ایستند اینها عده ای مزدور دشمن و عده ای هم جوان ناآگاه به تحریک دشمن بودند، اما خوشبختانه مسئله جمع شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۴    
روان درمانگر و روانشناس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ضمن تاکید بر ضرورت همدلی در برقراری ارتباط با معلولان گفت: مشاهده موفقیت معلولان، معرفی و قدردانی از دستاوردهای این جمعیت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۲    
آخرین قسمت سریال امنیتی - جاسوسی سرجوخه شنبه شب 13 آذرماه با رونمایی از شخصیت اصلی داستان به پایان می رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۷    
رئیس جمهور گفت: ثبات اقتصادی حمایت از تولیدکنندگان و مشارکت فعال بخش خصوصی در اقتصاد کشور و همچنین تامین معیشت مردم باید محورهای اصلی و مورد توجه دولت در تصویب لایحه بودجه سال 1401 کل کشور باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۲    
با وجود تعریض ورودی محور مشهد- تربت حیدریه و اقداماتی که در این باره صورت گرفته، این محور به دلیل نبود روشنایی کافی، به نقطه ای حادثه خیز و خطرناک تبدیل شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۳۸    
یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای پنجمین بار باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید نیروی برق حرارتی ایران گفت: وضعیت تامین سوخت نیروگاه ها نسبت به پارسال بهتر شده و تامین سوخت ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۱۱    
نایب رییس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی تهران گفت: بازار سرمایه نقش زیادی را در توسعه بخش خصوصی ایفا می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۱:۰۸    
معاون اول رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم آیت الله حاج سید رضی شیرازی را به خانواده وی ، حوزه علمیه و ارادتمندان ایشان تسلیت گفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۹    
پژوهشگران هلندی، نوعی حسگر بسیار دقیق ابداع کرده اند که در طراحی آن از تار عنکبوت الهام گرفته شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۳    
ابر رایانه سیمرغ که در حال حاضر 500 هزار میلیارد دستور العمل در ثانیه را اجرا می کند، برای ارتقای سرعت پردازش تا یک پتافلاپس در حال برنامه ریزی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۰    
مدیر روابط عمومی فرودگاههای خراسان رضوی گفت : تمهیدات بهداشتی لازم برای غربالگری و تست کرونا از مسافران خارجی در فرودگاه مشهد به منظور ممانعت از ورود بیماران کرونایی و بویژه سویه جدید این ویروس به ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۳    
معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی گفت: از ابتدای شکل گیری دولت سیزدهم زمین مورد نیاز برای ساخت دو میلیون و 400 هزار باب مسکن فراهم شده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱    
مذاکرات صریح، هدفمند و قاطع جمهوری اسلامی ایران در وین، تقلای رژیم صهیونیستی برای اثرگذاری بر این دوره از مذاکرات را به بالاترین میزان خود رسانده تا جایی که تکذیب ادعاهای مضحک آنها از سوی نهادهای بین ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۲    
شهردار گناباد گفت: بخش های مختلف دولتی و خصوصی بابت عوارض شهری 193 میلیارد و 556 میلیون ریال بدهی معوقه به شهرداری این شهر دارند که اهتمام نسبت به پرداخت آن ضروری است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۹    
تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز سالمندان ایثار با والدین شهدای بستری در این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۹    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران خودرو در مشهد گفت: قیمتها در بازار خودرو این کلانشهر ثبات نداشته و در نوسان است و خرید و فروش چندانی در این بازار صورت نمی گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۳    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه باید قوه قضائیه به پرونده کرسنت ورود کند تا محرمانه ها و رشوه های رد و بدل شده مشخص شود ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۰    
شاخص کیفیت هوای مشهد امروز جمعه نیز در وضعیت ناسالم قرار دارد و شاخص عدد 113 را نمایش می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۰    
مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ در واکنش به اخبار جدایی اش از این باشگاه، گفت: واضح است که هر فوتبالیستی دنبال پیشرفت و بازی در لیگ های برتر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در جریان سفر به همدان از روند اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه موزه هنرهای معاصر استان بازدید و از اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع و تکمیل این پروژه خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۳    
حسن جعفری، سخنگوی فرودگاه های خراسان رضوی در گفتگو با قدس آنلاین: بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال کاهش قیمت بلیت سفرهای هوایی در مشهد نظارت می شود شکایت مسافران از شرکت های هواپیمایی به تهران ...