دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۴May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای قدس آنلاین 15 آذر 1400 - qudsonline.ir

قدس آنلاین 29 اسفند 1393 قدس آنلاین 29 اسفند 1394 قدس آنلاین 30 اسفند 1395 قدس آنلاین 1 فروردین 1396 قدس آنلاین 29 اسفند 1397 قدس آنلاین 29 اسفند 1398 قدس آنلاین 30 اسفند 1399 قدس آنلاین 31 فروردین 1400 قدس آنلاین 31 اردیبهشت 1400 قدس آنلاین 31 خرداد 1400 قدس آنلاین 31 تیر 1400 قدس آنلاین 31 مرداد 1400 قدس آنلاین 31 شهریور 1400 قدس آنلاین 30 مهر 1400 قدس آنلاین 30 آبان 1400 قدس آنلاین 30 دی 1400 قدس آنلاین 30 بهمن 1400 قدس آنلاین 29 اسفند 1400 قدس آنلاین 1 آذر 1400 قدس آنلاین 2 آذر 1400 قدس آنلاین 3 آذر 1400 قدس آنلاین 4 آذر 1400 قدس آنلاین 5 آذر 1400 قدس آنلاین 6 آذر 1400 قدس آنلاین 7 آذر 1400 قدس آنلاین 8 آذر 1400 قدس آنلاین 9 آذر 1400 قدس آنلاین 10 آذر 1400 قدس آنلاین 11 آذر 1400 قدس آنلاین 12 آذر 1400 قدس آنلاین 13 آذر 1400 قدس آنلاین 14 آذر 1400 قدس آنلاین 15 آذر 1400 قدس آنلاین 16 آذر 1400 قدس آنلاین 17 آذر 1400 قدس آنلاین 18 آذر 1400 قدس آنلاین 19 آذر 1400 قدس آنلاین 20 آذر 1400 قدس آنلاین 21 آذر 1400 قدس آنلاین 22 آذر 1400 قدس آنلاین 23 آذر 1400 قدس آنلاین 24 آذر 1400 قدس آنلاین 25 آذر 1400 قدس آنلاین 26 آذر 1400 قدس آنلاین 27 آذر 1400 قدس آنلاین 28 آذر 1400 قدس آنلاین 29 آذر 1400 قدس آنلاین 30 آذر 1400 
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۳    
هفته پیش خبر طرح دهکده سلامت معتادان مطرح شد؛ طرحی که فاز نخست آن طی دو سال و فاز دوم آن طی سه سال انجام خواهد شد البته نیازمند اعتباری در حدود هزار میلیارد تومان است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۱۲:۳۴    
مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 ساعت 24 امروز سه شنبه 23 آذر به پایان می رسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ - ۱۰:۱۸    
مجموع مبتلایان به بیماری کووید-19 در جهان تاکنون به 269 میلیون و 447 هزار و 695 نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و 312 هزار و 25 نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و 242 میلیون و 336 هزار و 762 نفر از مبتلایان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۲    
سرپرست سازمان جنگل ها و مراتع گفت: موضوعاتی همچون دفع زباله از جنگل های شمال و جایگزینی مالچ های نفتی باید مورد توجه هر دو سازمان قرار گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۲۱:۱۳    
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از 14 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا روز سه شنبه هفته آینده ادامه دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ - ۰۸:۵۷    
رئیس اداره بهزیستی هشترود گفت: مهدی معصومی ورزشکار نابینای هشترودی در مسابقات پارا آسیایی که به میزبانی کشور بحرین برگزار شد، در رشته دو و میدانی مدال طلای این بازی ها را کسب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۷:۴۹    
شهردار مشهد با بیان اینکه سیاست مسلم مدیریت شهری توسعه خطوط مترو است، اظهار کرد: فعالیت هایی که در ساخت خطوط مترو آغاز شده ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۲    
شهردار تهران گفت: در حال حاضر 12 هزار هکتار بافت ناپایدار در تهران داریم، 4560 هکتار بافت فرسوده و 3 گسل مشا در شمال غرب و شهرری یک تهدید کالبدی برای شهر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۶:۳۱    
رئیس باشگاه سامپدوریا توسط پلیس ایتالیا بازداشت شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۸    
اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حسین امیرعبداللهیان و علی باقری دیدار و گفت وگو می کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۱:۴۶    
همزمان با نخستین روز بخش اجرایی بیستمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی 13 نمایش در بخش صحنه ای و میدانی به استقبال مخاطبان می روند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۱:۲۸    
جمعی از کاریکاتوریست های جهان در ائتلافی که برخی کاریکاتوریست های ایرانی هم در آن مشارکت داشتند، به خلق آثاری علیه اجلاس سران کشورهای دموکراتیک پرداختند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۰:۴۰    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ثبت نام در طرح نهضت ملی در آستانه دو میلیونی شدن قرار گرفت و تاکنون یک میلیون و 986 هزار و 366 نفر در این طرح ثبت نام کردند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۰:۳۴    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مذاکرات و توافقات انجام شده با پاکستان، قرقیزستان. ترکمنستان و جمهوری آذربایجان بر دیپلماسی حمل ونقل برای توسعه روابط با همسایگان تأکید کرد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۰:۲۸    
پیرمردی که بقالی کوچک خود در نیشابور را به یک کتابخانه تبدیل کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۹    
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در مورد آخرین وضعیت پلنگ زخمی پیدا شده در اطراف منطقه حفاظت شده هزارمسجد شهرستان کلات که برای درمان به مشهد منتقل شده، گفت: در حال حاضر حال پلنگ وخیم است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۴۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: کیفیت هوای مناطق خاقانی، خیام شمالی، شهید کریمی، شهید آوینی، خیام جنوبی و تقی آباد مشهد در وضعیت هشدار و آلوده برای گروه های حساس قرار گرفته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۲۱:۱۲    
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در آخرین رده بندی فدراسیون جهانی، صعود کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۲۰:۵۱    
رئیس قوه قضائیه در دیدار با دانشجویان گفت: من فقط در بلندگو نمی گویم من را نقد کنید؛ همواره در مواردی هم که در رسانه ملی حاضر شدم خواسته ام که به جای سوال های صوری ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۱    
رئیس جمهور روسیه در دیدار با نخست وزیر هند تاکید کرد که کشورش به همکاری نظامی خود با هند ادامه داده و دو کشور قصد دارند مانور و تمرینات نظامی مشترک برگزار کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۱    
معاون عملیات در نیروی فضایی آمریکا هشدار داد، چین به سرعت در حال گسترش توانمندی هایش در حوزه فضا بوده و ممکن است به زودی در این حوزه بر آمریکا غلبه کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۸    
دفتر سربازرس ویژه آمریکا در امور بازسازی افغانستان در گزارشی با اعلام اسامی اعضای ارشد تحریم شده طالبان ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۵    
در حالی که در میانه تشدید تنش ها بین مسکو و غرب بر سر اوکراین، قرار است سران دو کشور روسیه و آمریکا با یکدیگر به صورت تماس ویدئویی گفت وگو کنند، کرملین وضعیت روابط دو کشور را اسفناک توصیف کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خدمات فرهنگی - اجتماعی در شهر مشهد باید تقویت کننده مفهوم زیارت باشد، چرا که آنچه در حوزه زیارت ماندگار می شود اثرات و برکات معنوی و تربیتی آن بر زائر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۲    
بانک آمریکایی گلدمن ساکس پیش بینی خود از رشد اقتصادی آمریکا را در سال 2022 از ترس شیوع اُمیکرون و اختلال در عرضه، به 3.8 درصد کاهش داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۱۲    
چین اعلام کرد که سیاستمداران آمریکایی باید از تحریم دیپلماتیک المپیک زمستانی پکن برای جلوگیری از آسیب رساندن به روابط دوجانبه دست بردارند و در غیر این صورت پکن اقدامات متقابل انجام می دهد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۹    
باقری اصل درباره رتبه ایران در شاخص های دولت الکترونیک در رده بندی های جهانی گفت: در سال 2016 با 48 درصد تحقق دولت الکترونیکی رتبه 106 جهان را داشته ایم ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۹    
وزیر امور خارجه روسیه خواستار پیوستن ایران و هند به نشست تروئیکای توسعه یافته برای افغانستان شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۶    
یک مقام وزارت امور خارجه آلمان اعلام کرد دولت متبوعش پیشنهادات ایران در مذاکرات وین را غیرقابل قبول می داند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۹:۰۶    
رییس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در دیدار سفیر برزیل بر تنظیم تراز تجاری و تهاتر کالا میان دو کشور تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۱    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: دانش آموختگان دکتری می توانند با ارائه طرحی در راستای حل مشکلات جامعه گام بردارند که این طرح می تواند جایگزین سربازی مشمولان دکتری شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۳    
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: دستگاه سونوگرافی پلی کلینیک تامین اجتماعی گناباد به علت نبود متخصص از سال 1397 تاکنون بلا استفاده مانده و بیمه گذاران را با مشکل مواجه کرده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اصلاحات لایحه درآمد پایدار هزینه شهرداری ها و دهیاری ها در راستای تامین نظر شورای نگهبان را تشریح کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۴    
وزیر کشور گفت: دکتر "زینی وند "استاندار کرمان با به کار گیری جوانان انقلابی، مجاهد و پای کار و با نوسازی در بدنه دولت فعالیت ها را پیش ببرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۸:۰۹    
استاد سطوح عالی حوزه گفت: خروجی آموزش و پرورش باید کارآمد باشد و با هماهنگی دولت نیروی کار کشور را تربیت کند نباید شهری و استانی کمبود نیرو در تخصص های مختلف داشته باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۹    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی در حکمی سید قاسم بی نیاز را به سمت مدیر کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران منصوب کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۰    
ستاره کشورمان پس از گلزنی در دیدار فاینورد از علت نیمکت نشینی در این تیم صحبت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۰    
ستاره فرانسوی در خصوص جدایی از پاریس صحبت کرد و از هدفش در این فصل پرده برداشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۷    
منچستریونایتد با سرمربی صاحب سبک آلمانی خود نمایشی جذاب از خود نشان داد و توانست در اولین مسابقه به برتری دست یابد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۴    
اگر قرار باشد به خاطر تماشاگران سطح کیفیت دربی کاسته شده باشد، اتفاقا حضور تماشاگران باعث ایجاد استرس و بیشتر شدن آن در زمین می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۱    
لوئیز سوارز در خصوص علت ناکامی لیونل مسی در لیگ فرانسه صحبت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۳۱    
رسانه های ترکیه ای از آغاز مذاکرات فنرباغچه با باشگاه بولونیا برای جذب مارکو آرناتوویچ خبر داده اند .
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۸    
مبتلا بودن به بیماری های زمینه ای مختلف نظیر دیابت، مشکلات قلبی عروقی و مواردی نظیر آن ها می تواند وضع مبتلایان به بیماری کووید 19 را تا حد زیادی بحرانی کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۸    
کارشناس فوتبال ایران برنده واقعی دربی 97 را کسانی دانست که وقت شان را هدر نداده و دیدار استقلال و پرسپولیس را تماشا نکرده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۸    
دبیر هیأت تحقیق و تفحص از صنعت خودروبا اشاره به افشای فسادهای صنعت خودرو، از انحصارگری برخی قطعه سازان و حضور آنها در هیات مدیره خودروسازان گلایه کرد و دلیل زیان انباشته شده را ناشی از 210 شرکت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۵    
جانی اینفانتینو گفت: تصمیم گیری درباره برگزاری جام جهانی فوتبال به صورت هر دو سال یک بار، دچار تعویق نشده است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۵    
هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: در هر بازی یک مورد صددرصد داوری داشتیم و نباید هر اتفاق یا اشتباه داوری به ضرر ما باشد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۲    
جانلوییجی دوناروما، دروازه بان پاری سن ژرمن، می گوید رابطه بسیار دوستانه ای با کیلور ناواس دارد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۳    
رئیس قوه قضاییه گفت: مسأله بورس از سوی سازمان بازرسی کل کشور و دادستان کل کشور در گذشته دنبال شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۳    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، کار این تیم برای دستیابی به قهرمانی سخت تر از فصول گذشته است، اما دستیابی به این عنوان غیرممکن نیست.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۳    
با صدور حکم قطعی حسن نوروزی به عنوان شهردار درگز از سوی استاندار خراسان رضوی ، وی طی مراسم ویژه ای رسماً آغاز به کار نمود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
کارشناس بسکتبال ایران معتقد است، بازیکنانی چون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی سرمایه هایی هستند که باید برای استفاده از آن ها برنامه ریزی داشت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۷    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: شاید ارزان ترین بازیکن استقلال و پرسپولیس 5-6 میلیارد تومان دستمزد بگیرد و بهترین شان حدود 10-12 میلیارد تومان اما این می شود فوتبالی که از این بازیکنان با دستمزد میلیاردی ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۴    
مصدومیت کریم بنزما جدی نیست و او حتی ممکن است به بازی یکشنبه بعد برابر اتلتیکو هم برسد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۱    
دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقه ایران و نروژ گفت: نمی دانم خوشحالی خود را از این اتفاق چطور وصف کنم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۵    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به عرضه 36 میلیارد دلار ارز از ابتدای امسال تاکنون، گفت: در سال جاری دسترسی این بانک و سیستم اقتصادی کشور به منابع ارزی بهبود قابل ملاحظه ای داشته است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۲    
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به اینکه پنج نیروگاه تولید برق کشور به علت استفاده از سوخت مازوت پلمب شده اند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۳    
در هفتاد و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای استانداری تهران، رئیس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران از ابلاغ امروز تزریق دُز سوم واکسن افراد بالای 40 سال خبر داد و گفت ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۷    
ظهر امروز دوشنبه زمین لرزه ای به بزرگی 3.8 ریشتر، شهرستان مرزی سردشت را لرزاند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۷    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: عوامل بازدارنده در حفظ و حراست از اراضی ملی نیازمند بستر سازی فرهنگی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۵    
توکلی گفت: حدود 6 درصد دارندگان سهام عدالت در کشور تاکنون فوت شده اند و وارث به سود سالانه آن ها دسترسی ندارند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۱    
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری تصریح کرد: عراق زیر بار موضوع عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نخواهد رفت.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۱    
مخاطبان شبکه نسیم و برنامه خندوانه از این پس می توانند از یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته به صورت شبانه بیننده این برنامه باشند
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۵    
رئیس جمهور تاکید کرد: امنیت کشورهای منطقه بهم گره خورده است و ایران از امنیت کشورهای حاشیه خلیج فارس حمایت می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۲    
رئیس ناحیه گاز تایباد گفت: این اداره گاز چهار شهر تایباد، باخرز، مشهدریزه و کاریز را تحت پوشش دارد که از عمده ترین مشکلات آن می توان به کمبود نیروی انسانی اشاره کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۹    
وزیر خارجه سوریه گفت: در دیدار امروز با آیت الله رییسی پیام مکتوب بشار اسد رییس جمهوری سوریه را به ایشان تسلیم کردم و این پیام بازتاب دهنده اهمیت روابط ایران و سوریه است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۹    
مدیرعامل مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی از میزبانی 50 هزار دانشجو و جوان در مجتمع دانشجویی امام رضا علیه السلام خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۶    
بازیکن سابق کروات تیم فوتبال استقلال به علت عدم پرداخت خسارت های تاخیر مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۶    
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: تقویت سرمایه اجتماعی با شتاب بخشی به واکسیناسیون عمومی علیه کرونا ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۳    
مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: دربی 97 یکی از بی محتواترین، بی برنامه ترین و غیرفنی ترین مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۳    
قهرمان ساخته اصغر فرهادی نامزد بهترین فیلم بین الملل از سوی انجمن منتقدان فیلم واشنگتن و همچنین مجمع منتقدان هالیوود شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۳    
وستهام خواهان جذب ادن هازارد شده و رئال نیز حاضر به فروش ستاره بلژیکی است اما مشخص نیست پاسخ نهایی خود بازیکن چه خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۰    
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو تأکید کرد: حماسه ی شانزده آذر نماد ملّی مبارزه دانشجویان مسلمان با استکبار جهانی و رژیم منحوس ستم شاهی است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۰    
دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان ایران تاریخ ساز شد و در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان بهترین بازیکن دیدار با نروژ شناخته شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۰    
برنامه اینترنتی تیک آبی با اجرای بهرام رادان به زودی از پلتفرم فیلیمو پخش می شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۰    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: عدم شفافیت 81 هزار میلیارد تومان در بخش بهداشت و درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۷    
اهدای اعضای بانوی جوان مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موجب نجات و ادامه زندگی 7 بیمار نیازمند به عضو شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۷    
دروازه بان تیم ملی فوتبال می گوید که نتایج این تیم گویای عملکرد اسکوچیچ است و نه تنها نباید از این مربی انتقاد شود بلکه باید تعریف و تمجید نیز صورت گیرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۴    
رئیس بهزیستی تربت جام با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار و 200 معلول در شهرستان زندگی می کنند، خاطرنشان کرد: بعد از مشهد دومین شهرستان در استان به لحاظ آمار تعداد معلولان هستیم.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۱    
نایب رییس هیات مدیره انجمن شرکت های هواپیمایی خواستار کمک به شرکت های هواپیمایی برای تعمیر و عملیاتی شدن هواپیماهای زمین گیر شد و گفت: بیش از 50 درصد از هواپیماهای موجود در کشور زمین گیر است.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۵    
رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: برخورد با خودروهای آلاینده و دودزا در شهرهای استان تشدید می شود که اولویت اجرای این طرح در مرکز استان خواهد بود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۵    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم همیشه برای کسب عنوان قهرمانی می جنگد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۲    
رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان فقط تا 30 دی سال جاری مهلت دارند جریمه های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیر کرد استفاده کنند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۲    
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کلات از پرداخت 18 میلیارد ریال تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی این شهرستان طی سال جاری خبر داد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۵۲    
آمار گلزنی مهاجم تیم فوتبال استقلال در 5 فصل گذشته نشان می دهد این بازیکن اصلا در امر گلزنی بازیکنی موفق محسوب نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۰    
رئیس قوه قضاییه: در حوزه بورس اگر تخلف و جرمی صورت گرفته است به هیچ وجه قابل بخشش و اغماض نیست. قرائن و شواهد این گونه حکایت می کند یک روال عادی و متعارف در بورس رقم نمی خورد ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۰    
رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه منکر عوارض واکسن نمی شویم اما واکسیناسیون موجب کاهش چشمگیر مرگ ومیر کرونا شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۲    
وزیر امور خارجه گفت: آنچه هیات ایرانی به عنوان متن مکتوب به طرف های مقابل ارائه داده، کاملاً در چهارچوب برجام هست و هیچ چیزی فراتر از آنچه در برجام مورد توافق قرار گرفته، در این متون ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۶    
رییس جمهوری روابط ایران و سوریه را راهبردی و استراتژیک دانست و بر تقویت پایه های مستحکم روابط بین دو کشور به ویژه در حوزه های اقتصادی و تجاری تاکید کرد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۳    
شرکت توانیر اعلام کرد: با کشف 72 مرکز استخراج غیرمجاز رمزارز در یک هفته گذشته، تعداد مراکز کشف شده غیرمجاز کشور به 5 هزار و 861 مرکز رسید.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۲    
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی شبانه روز گذشته 3356 بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شده اند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تا زمانی که جواب تست منفی مسافران خارجی داده نشده است اجازه خروج از کشتی را نداشته و روادید برای آنها صادر نمی شود.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۶    
رئیس شورای شهر لواسان از عضویت در شورای شهر برکنار شد.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۶    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.8 ریشتر بروات از توابع استان کرمان را لرزاند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۲۳    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به برگزاری سیزدهمین مجمع عمومی این حزب، گفت: موتلفه اسلامی با شعار تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در تحزب ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۱    
رئیس سازمان صداوسیما به مناسبت روز دانشجو با حضور در دانشگاه صداوسیما با نمایندگان اتحادیه ها، نشریات و نخبگان دانشجویی دیدار و گفتگو می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۸    
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه نهضت توان افزایی برای تامین 105 قلم تجهیزات آموزشی و توان بخشی 70 هزار دانش آموز استثنایی اجرایی شده است ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۴:۰۵    
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه ایران حضور نیروهای خارجی در سوریه که بدون هماهنگی با دولت دمشق انجام شده را محکوم می کند ...
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۶    
عضو بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه جریان اصلاحات جلسات مفصلی جهت آسیب شناسی انتخابات 1400 برگزار کرده است، گفت: به محض روشن شدن نتایج نهایی، سخنگوی جبهه اصلاحات آن را اعلام می کند.
قدس آنلاین   ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با طلعت بیک مصدق اف رییس شورای امنیت ملی قرقیزستان دیدار و گفت وگو کرد.
  • ۱