پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۸:۲۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه روز 2 اردیبهشت 1397 - raaherooz.com

راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۰:۵۸    
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی کشور ضمن بیان اینکه طلاق 6.6 درصد رشد مثبت و ازدواج 11 درصد رشد منفی داشته است گفت: درصد تغییرات طلاق در سال 96 نسبت به سال 95 ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۴    
فرهاد تجری گفت: در شرایطی که ریزگرد و بحران گرمی هوا بر مردم حاکم است، کولر آبی مورد استفاده مردم نخواهد بود و هزینه ای که در این خصوص انجام می شود هدر دادن منابع و بی مورد است.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۲۹    
استاندار البرز گفت: دولت برای کاهش مشکلات جاده چالوس، خاصه معضل ترافیک این محور توریستی پرتردد تلاش می کند.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۵۹    
حرف های امیدوار کننده کارلوس در کمتر از 60 روز مانده به شروع جام جهانی، امیدوارترمان کرد. او در این مصاحبه خبر خوشحال کننده ای داد و با قدرت گفت، قرار نیست ایران جوجه اردک زشت جام جهانی باشد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۴:۲۹    
اینترنشنال پالیسی دایجست در گزارشی نوشت: از آنجا که به نظر می رسد جنگ سوریه رو به پایان باشد، ایران، روسیه و ترکیه تنها بازیگران منطقه ای هستند که توانایی شان فراتر از موشک های کروز قدرت های بزرگی ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۱۴    
وزیر امور خارجه کشورمان درباره سلامت اتباع آمریکایی که در ایران بازداشت هستند، تاکید کرد که سلامت آن ها مورد مراقبت است.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۴    
رییس کل بانک مرکزی از احتمال آغاز حراج سکه در آینده خبر داد و گفت: بانک مرکزی با عرضه سکه، حباب پیش آمده را از بین می برد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۹    
سعید مرتضوی سرانجام دستگیر شد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۴    
برف و باران این روز ها سراسر کشور را درمی نوردد، اما بر اساس آمار های رسمی هنوز هم در خشک ترین سال تاریخ آب کشور از زمانی که آمار آن در دسترس بوده به سر می بریم.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۵۹    
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برخورد نامتعارف مامور نیروی انتظامی با یک زن از نظر هیچ کس مورد قبول نیست ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
یکی از تصمیم های دولت واگذاری امور به بخش خصوصی در جهت حذف فعالیت های اجرایی بخش های دولتی بوده است. در بخش گردشگری نیز تصمیم بر آن شده که ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه بندی تاسیسات گردشگری ...
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در پی اتفاق برخورد مأموران گشت ارشاد با یک دختر در پارک، پیشنهاد تشکیل کمیته دفاع از حقوق شهروندی در شورا را ارائه کرد.
راه روز   ۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
محققان می گویند نوشیدن بالغ بر سه فنجان چای یا قهوه در روز برای کاهش تپش نامنظم قلب و ریسک سکته مفید است.